home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spilleres udvikling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spilleres udvikling  (Læst 2404 gange)
mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Spilleres udvikling
« : 01 Mar 2020, 13:52 »

Er der nogen der ved hvordan spillere er "programmeret" til at udvikle sig?
Er det forudbestemt, eller kan man selv have indflydelse på de stats de udvikler?

Et tænkt eksempel kunne være en angriber på 17 år, med en PA på 180 og en CA på 100, som man måske vil omskole til midterforsvar pga. hans fysik eller lign.
Vil udviklingen af hans stats være forudbestemt til at udvikles mest på angriberstats, eller kan man gøre ham til en habil midterforsvar?

Håber mit spørgsmål giver mening?  Grin
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Spilleres udvikling
« Svar #1: 01 Mar 2020, 22:02 »

Er der nogen der ved hvordan spillere er "programmeret" til at udvikle sig?
Er det forudbestemt, eller kan man selv have indflydelse på de stats de udvikler?

Et tænkt eksempel kunne være en angriber på 17 år, med en PA på 180 og en CA på 100, som man måske vil omskole til midterforsvar pga. hans fysik eller lign.
Vil udviklingen af hans stats være forudbestemt til at udvikles mest på angriberstats, eller kan man gøre ham til en habil midterforsvar?

Håber mit spørgsmål giver mening?  Grin


Jeg påstår ikke at være ekspert, og der er helt sikkert mange der ved mere om det end jeg.

Men i forhold til det med om man selv kan have indflydelse på hvordan de udvikler sig, så er svaret ja. Der er selvfølgelig flere faktorer, der afgør hvordan en spiller udvikler sig, men det hjælper selvfølgelig med et så højt PA som muligt. Men ellers så er spilletid, skader, træningsfaciliteter og niveauet af de trænere man har, vigtige faktorer. Udover det er der også en grad af tilfældighed. Hvis du tager x antal spil og simulere 10 år frem i tiden, vil den givne spiller man kigger på ikke nødvendigvis udvikle sig ens, så tilfældigheder har også noget at sige.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spilleres udvikling
« Svar #2: 02 Mar 2020, 15:56 »

Jeg påstår ikke at være ekspert, og der er helt sikkert mange der ved mere om det end jeg.

Men i forhold til det med om man selv kan have indflydelse på hvordan de udvikler sig, så er svaret ja. Der er selvfølgelig flere faktorer, der afgør hvordan en spiller udvikler sig, men det hjælper selvfølgelig med et så højt PA som muligt. Men ellers så er spilletid, skader, træningsfaciliteter og niveauet af de trænere man har, vigtige faktorer. Udover det er der også en grad af tilfældighed. Hvis du tager x antal spil og simulere 10 år frem i tiden, vil den givne spiller man kigger på ikke nødvendigvis udvikle sig ens, så tilfældigheder har også noget at sige.
Tak for svar  Smiley

Jeg har helt styr på hvordan man får udviklet sine spillere bedst, jeg tænkte mere på om det er muligt fx at gøre en angriber til forsvars spiller, eller omvendt.

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010