home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Holdtaler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Holdtaler  (Læst 383 gange)
Tribute
Reserveholdsspiller

Holdtaler
« : 24 Nov 2006, 14:45 »

Sad og spillede mit Recreativo De Huelva spil og kom i tanke hvilken holdtaler i bruger,,, jeg vandt over Real Madrid 1-0 ved ikke om det var fordi jeg sagde til mine spillere at jeg var vred, men pludselig spillede de skide godt og vandt. men gør de holdtaler egentlig nogen forskel? og har nogle gode råd til Holdtaler

BOYKOT EA GAMES!

Chriz
Førsteholdsspiller

Sv: Holdtaler
« Svar #1: 24 Nov 2006, 14:52 »

Holdtaler har en hel masse at sige.. Hvis man fører 1 eller 2-0, kan det være farligt at sige man er glad, har oplevet hvor jeg førte 2-0 og tabte 2-3 fordi jeg sagde jeg var tilfreds Shockeret, der med kan spillerne blive for "selv sikre". Som du siger kan det nogen gang være godt at sige sin mening hvis man er bagud

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 24 Nov 2006, 19:07 »

Anyone Outthere

BOYKOT EA GAMES!

Zone 43
Manager

« Svar #3: 24 Nov 2006, 19:16 »

Jeps..

..I det finske går det noget blandet, men som oftest siger jeg gerne "For fansene" også spiller de rimelig godt. Ellers er jeg enig i Chriz' indlæg Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #4: 24 Nov 2006, 19:20 »

De virker skam godt nok. Men der er rod i spillernes respons efter kampen, så deres evt. reaktioner kan være helt hen i vejret, selvom holdtalen har virket. Det bliver rettet i patchen*Håbelyde*.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5: 24 Nov 2006, 21:57 »

En svær kamp er det godt og sige at de kan vinde. Mod rivaler er det godt at sige gør det for fansene. Hvis man er klar favorit er det der man skal sige man forventer sejr hvis man er på hjemmebane (ikke så godt og gøre på udebane). Hvis man møder en modstander der er lige så god som en selv skal man nok sige held og lykke.

Hvis man fører 1-0 eller 2-0 i pausen er det godt hvis man er på hjemmebane og sige: forventer i bliver i samme gear. På udebane i en svær kamp kan man godt sige man er tilfreds. Man kan dog også bare vælge og snakke til hver en spiller og sige om han har spillet og godt og om han kan gøre noget bedre. Hvis du er bagud på hjemmebane mod et lille hold så skal du bare give en skidebalde. På udebane kan man sige mod et lille hold at det er skuffende. Hvis du er på hjemmebane eller udebane mod et svært hold så er det godt og sige hvis du er bagud: Vi kan vinde!

Efter kampen skal man for det meste sige man er tilfreds hvis man har vundet. Man kan også sige fantastisk hvis det er på udebane og man vinder stort. Vinder man en lille sejr kan man sige: Sådan forventer jeg i spiller hver uge. Hvis du har tabt mod et lille hold på hjemmebane er det godt at give en skidebalde jo mindrer moralen er rigtig dårlig. Så skal man sige man er stolt. Men hvis du møder et godt hold på hjemmebane eller ude og du lige har tabt men i har spillet godt er det godt og sige tilfreds.

Ja det var så det Puha.

Hala Madrid!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010