home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal/No deal FM20
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Deal/No deal FM20  (Læst 5906 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Deal/No deal FM20
« : 27 Jan 2020, 12:21 »

Jeg har netop færdiggjort 3. sæson med Brentford, og vi sluttede en fantastisk sæson af med en flot 3. plads i PL.

Jeg har haft Mason Greenwood på leje de sidste to sæsoner, hvor han især i sidste sæson var outstanding med 24 mål i 36 PL kampe.. United er ikke længere interesseret i at leje ham ud og forlanger 830 mio. kr. for ham. Kæmpe talent, kommende legende i Brentford, men en vanvittig høj transfersum.. Hvad havde i gjort?

Har netop solgt Mathias Jensen til Arsenal for 400 mio, så jeg har pengene..

EDIT: Og nu tikkede et bud ind på Bryan Mbeumo på svimlende 550 mio. kr. fra netop Manchester United.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2020, 12:24 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #1: 27 Jan 2020, 12:46 »

Kan vi se et screenshot af hvordan han har udviklet sig statsmæssigt?
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #2: 27 Jan 2020, 12:56 »

Kan vi se et screenshot af hvordan han har udviklet sig statsmæssigt?




Logged

Arsenal <3

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #3: 27 Jan 2020, 12:59 »

Kan godt forstå dit dilemma - hvor stor en %-del af dit budget udgør de 830 millioner?

Skal Bryan Mbeumo og Mathias Jensen erstattes? Og er der generelt andre pladser du skal have forstærket?


Umiddelbart hælder jeg til deal, specielt ud fra story-tellingen, at han er engelsk og at han er proven målscorer i sidste sæson, men det afhænger af ovenstående  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #4: 27 Jan 2020, 14:27 »

Ligesom ovenstående synes jeg også det afhænger af, om du har andre steder, du skal forstærke dig. Greenwood har i mine spil altid leveret fremragende (hvad enten det er mig, der har ejet ham eller computeren), og han er ung. Men det er også riiigtig mange penge.
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #5: 27 Jan 2020, 15:38 »

Tak for svar i to.

Havde inden Jensen’s afgang allerede sikret mig Alena fra Barca på fri transfer, så han er dækket ind. Mbeumo Var fremragende sidste sæson med 16 mål, spillede ham dog også som forward med Greenwood. Så skal minimum hente en angriber. Men skal det være Greenwood? Smiley
Jeg har nemlig også en masse talenter som har og skal have spilletid i den kommende sæson.
Logged

Arsenal <3

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #6: 27 Jan 2020, 15:49 »

Den er svær. Jeg ville nok ikke gøre det, hvis det var mig, selvom han er vanvittig! Føler bare 830 er meget Opstemt
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #7: 27 Jan 2020, 16:11 »

Han bliver bedre end Harry Kane og han bliver solgt for meget mere end 830 mil, det er et stort beløb men de penge tjener du hurtigt ind igen i England så herfra er det en nobrainer 100 % "Deal".
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #8: 30 Jan 2020, 09:57 »

Jeg var så naiv, at jeg troede, at jeg kunne presse prisen en smule mere ned, hvilket resulterede i, at de forlangte mere end 1 mia. Så det blev ikke til nogen Greenwood i denne omgang. Jeg har dog ikke givet op, og regner med, at fortsætte jagten.
Ind kom til gengæld Patrik Shick for 150 mio. Han passer perfekt ind i truppen og til billige penge.
Logged

Arsenal <3

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #9: 30 Jan 2020, 11:48 »

Du kan ikke være heldig og leje ham igen og indføre en købsklausul?
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #10: 30 Jan 2020, 18:31 »

Du kan ikke være heldig og leje ham igen og indføre en købsklausul?
Har ikke haft tid til at spille. Men transfervinduet er netop lukket, så det bliver ikke før til Januar. Men jeg regner med, at han får en del tid på bænken i United, så måske jeg er heldig at kunne lokke ham til til Januar. :-) Jeg er hans favoritpersonale og Brentford er sammen med United hans favoritklubber.
Logged

Arsenal <3

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #11: 17 Jun 2020, 21:10 »

Jeg er i første sæson 3 kampe inde som OB manager.

Har slået FCK (2-1), Lyngby (1-0) og Brøndby (1-0). Jeg var hjemme mod FCK og Lyngby ude mod Brøndby, tænker ikke det er så vigtigt, men 3 sejre er en god start.

Så ser jeg på 'Sociale medier' at Newcastle er tæt på min målmand Oliver Christensen med et bud på 102 millioner.
Nu vil jeg så lige høre om I har oplevet 'Sociale medier' har ret, og om Oliver Christensen 'kun' er 102 millioner værd Wink

Håber nogen kan hjælpe en smule Smiley
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #12: 17 Jun 2020, 21:32 »

Hvis du får et bud på 102 mio, så siger du ja tak med det samme. Men de sociale medier er det rene gylle, så du skal ikke regne med noget.

Jeg købte ham til Brøndby i første sæson for 1,5 mio - lejede ham ud til OB, Montpellier og Saint-Etienne, inden jeg solgte ham til Betis i 2022 for 24 mio. De solgte ham videre til Villarreal for 16 mio i 2024, og Sevilla købte ham for 55 mio i 2025. Så det er ikke fordi det er vanvittige summer han bliver handlet for, og han udvikler sig heller ikke til en ny Schmeichel.

Hvis du sælger ham, så kan Oliver Funch erhverves på en fri transfer efter første sæson, og Jonathan Ægidius kan erhverves for en slik.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal/No deal FM20
« Svar #13: 18 Jun 2020, 19:17 »

Hvis du får et bud på 102 mio, så siger du ja tak med det samme. Men de sociale medier er det rene gylle, så du skal ikke regne med noget.

Jeg købte ham til Brøndby i første sæson for 1,5 mio - lejede ham ud til OB, Montpellier og Saint-Etienne, inden jeg solgte ham til Betis i 2022 for 24 mio. De solgte ham videre til Villarreal for 16 mio i 2024, og Sevilla købte ham for 55 mio i 2025. Så det er ikke fordi det er vanvittige summer han bliver handlet for, og han udvikler sig heller ikke til en ny Schmeichel.

Hvis du sælger ham, så kan Oliver Funch erhverves på en fri transfer efter første sæson, og Jonathan Ægidius kan erhverves for en slik.

Tak for svar U-4-E.

Men var mest på om sociale medier passede, og tyder det ikke på.

Men takker, og dine råd vil nok lige blive undersøgt Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010