home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 124349 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [25] Din Vej 2019
« Svar #255: 13 Mar 2020, 13:51 »

Så blev jeg også færdig!



Lækkert at se, der stadig er så mange, der udvikler sig godt. Endnu en gang fedt du gider Broen  Thumbs Up

Sådan lækker update og som altid fantastisk arbejde Broen

Mange tak Jonas, dejligt stadig at have dig med Smiley

Tak for en fantastisk Update CP og Broen.

Endelig kom jeg til topklub og en godkendt start i det tyske.

Også fedt at der er en anden Din vej spiller i klubben.

Forsæt det gode arbejde til jer begge

Tusind tak René Smiley

Og ja et godt skifte for dig, selvom Monaco også kunne have været spændende syntes jeg Peace

Altid spændende at følge med i "Din Vej" projektet p.g.a dit store arbejde Crazy, men også fordi vi andre følger vores spiller tæt, og tjekker de andres ud og det, at vi alle kommenterer på hinandens og vores egen spiller, er alt for fedt synes jeg Thumbs Up.

Lækkert skifte Jonas Elsbøl, selvom jeg har nydt vores små og store indbyrdes kampe. Jeg skulle jo også skifte klub for at slå dig på højeste niveau i Premier League  Djævel  Håber Bayern Munchen køber mig, hahaha... Så kan vi slås om spilletid, hvor jeg sikkert ville tabe de to - tre første sæsoner, men så kommer Don i gear og bliver fast mand  crazy Åhhh, hvilken fantasi  Wink

Tak skal du have gonzo, det er en dejlig kommentar at få Smiley Det er virkelig fedt at der er så mange der er engageret i projektet og kommentere så flittigt på det, det gør det helt sikkert nemmere at blive ved med at spytte updates ud Peace

Ja fede opdateringer CP og Broen.

Det er absolut et godt skifte Elsbøl har lavet.
De største stjerner bliver store af at få lidt tid i Bayer Leverkusen.
Jonesy var ikke blevet så vild hvis han ikke havde haft et år der.

Håber snart at jeg kan skubbe Icardi ud som reserve, så vi kan vinde ligaen, håber vi kan vinde CHL, kunne være ret fedt.
Men ville godt udvikle mig lidt mere.
Nok er jeg relativt god, men man kan altid blive bedre.

Tak skal du have QuesT Smiley

Ja det kan være man lige skal forbi Leverkusen, hvis man skal have et godt springbræt videre i karrieren  Cool

Der er ikke den store forskel på Jonesy og Icardis evner, men der hvor Icardi fører er især det mentale, men det skal Jonesy nok få indhentet som han bliver ældre  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [25] Din Vej 2019
« Svar #256: 13 Mar 2020, 13:55 »

Fedt fedt.

Men at score 0,75 mål pr. 90 min. er nu også ret nice.

Men det irriterer mig lidt at jeg ikke udvikler mig mere, selv om jeg er ret ok Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [26] Din Vej 2019
« Svar #257: 13 Mar 2020, 17:28 »







Jeg ville gerne have EM, med i updaten, og kom derfor til at simulere forbi sæsonafslutningen. Derfor er der ikke de normale stats med kampe, mål, assist osv. på jeres SS, da det er en ny sæson i spillet, men jeg skriver selvfølgelig stadig hvordan jeres stats ser ud ved hvert afsnit Smiley
Og med det, har jeg også røbet at EM 2024, bliver dækket i denne update, og det kommer til sidst i updaten.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Ulrik fik en enkelt mere fra start i Serie A i slutningen af sæsonen, og ender med en statistik, der lyder på 4(2) kampe, 2 mål indkasseret og 4 gange rent bur. Ulrik har valgt at underskrive en ny aftale med Juventus, og jeg håber virkelig på Ulriks vegne, at han kommer til at få meget mere spilletid fremover end tilfældet har været indtil nu. Den nye kontrakt løber til juni 2028 og giver Ulrik 340 tusind om ugen i løn. For Juventus, var sæsonen heller ikke det store at råbe hurra for. I ligaen, endte man som 2’er, 7 point op til Inter, og det blev heller ikke til nogen trofæer i de øvrige turneringer. I Coppa Italia, røg man und til Fiorentina i semifinalen, mens Valencia blev stopklods i Europa League, som man havde i da man sluttede som 3’er i sin Champions League gruppe.

Jonas Petersen – FREIBURG
Jonas måtte se til fra tribunerne, mens hans holdkammerater kæmpede en hård kamp for at undgå potentiel nedrykning til 2. Bundesligaen. Det holdt hårdt, men man fik lige akkurat skrabet nok point sammen. Man sluttede som nummer 15, 1 point mere end Herta Berlin, der dermed skulle spille om at undgå nedrykning. Således står den heldigvis stadig på Bundesliga, når Jonas kommer tilbage og tager sin plads tilbage på holdet i den nye sæson. Jonas slutter sæsonen med 23 kampe, 1 mål og et snit på 6,89.

Jonas Elsbøl – BAYER LEVERKUSEN
Jonas spillede yderligere 7 kampe for Leverkusen, og ender på i alt 14 kampe i sin første halvsæson i klubben. Et særligt højdepunkt for Jonas, var kampen mod Werder Bremen, hvor Jonas blev kampens spiller med en rating på 7,7. Kampen endte 2-2 og Sebastian scorede i øvrigt også 1 mål i kampen. Leverkusen havde en god afslutning på sæsonen, og var lige ved at ende indenfor de europæiske pladser, men måtte nøjes med en 8. plads i rækken. Jonas slutter sin første sæson for Leverkusen med 14 kampe og 1x kampens spiller med et snit på 7,16. 

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kaj fik stort set fast spilletid i den resterende del af sæsonen, og når alt skal gøres op, må man sige det har været en rigtig god sæson for Kaj, klart hans bedste i hans tid i Bayern. Kaj nåede at få endnu en kampens spiller titel til CV’et, da han blev kampens spiller 3-0 sejren over Herta Berlin. Kaj slutter sæsonen med 23(4) kampe, 3 assist og 2x kampens spiller med et snit på 7,23. Kajs gode spil, er blevet belønnet med en ny kontrakt, der løber til juni 2028 og giver Kaj 660 tusind om ugen i løn. Bayern vandt Bundesligaen i overlegen stil med hele 16 point ned til Dortmund på 2. pladsen. I Champions League, nåede man helt frem til finalen, hvor Barcelona var modstanderen. Kaj startede inde og spillede hele kampen. Man tabte desværre for Kaj og Bayern, 3-0 i en ellers nogenlunde lige kamp, men Barcelona lavede 2 sene mål.

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Efter lidt kontraktuenigheder, har Don valgt at forlænge samarbejdet med Sheffield. Den nye kontrakt løber til juni 2028 og giver ham 680 tusind om ugen i løn. Don havde en rigtig god første sæson, og endte med 5 mål og 5 assist i 39 kampe med et snit på 6,91. Når man kigger tilbage på Dons karriere, har han i hver sæson bygget på sin mål/assist total, og det bliver spændende at se om han kan gentage den bedrift i den kommende sæson. Sheffield United sluttede sæsonen knap så godt af, med en del nederlag, men alligevel beholdt man sin plads midt i rækken, da man sluttede på en 12. plads.

Peder Schurizek – WOLVERHAMPTON WANDERERS
Peder ser ud til at være fortid i Wolves efter en fremragende sæson, og generelt har hans tid i Wolves været rigtig god. Peder kom op på hele 48 kampe, 9 mål, 6 assist og 2x kampens spiller med et snit på 7,02. En ganske flot sæson må man sige. Wolves kunne ikke helt holde dampen oppe i Premier League og man sluttede som nummer 7. Jeg har før snakket om Real Madrid, og det skifte er lige oppe over nu. De har været og kigge på Peder 2 gange, og Real Madrid målmand Thibaut Courtois har offentligt ytret ønske om at Peder kommer til klubben. Real Madrid endte med at udløse Peders frikøbsklausul på hele 800 millioner. Om skiftet bliver til noget, må vi finde ud af i næste update.

Dino Saur – PARMA
Dino har haft en god sæson for Parma, og vender nu snuden hjem mod Inter. Her har Dino underskrevet en ny lang kontrakt med klubben, og det må jo betyde at de har planer for Dino. Den nye kontrakt løber til juni 2028 og giver Dino 700 tusind om ugen i løn. Parma endte med at rykke ned, og manglede endda kun 2 point for at ende på den rigtige side af stregen. Dino sluttede sin Parma tid med en statistik, der hedder 39 kampe, 1 mål og 2 assist med et snit 6,69. Vi må håbe denne sæson, kan være det rygstød Dino havde brug for i forhold til at slå rigtig igennem hos Inter.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján spillede kun 3 kampe mere i slutningen af sæsonen, og det har nok en del at gøre med den skade han fik i sidste update. Kristján formåede alligevel at være afgørende i den ene af de tre kampe, da han scorede kampens enlige mål i kampen mod Valladolid. Barcelona havde en fremragende sæson og vandt både La Liga og Champions League, så endnu 2 titler til Kristjáns CV. Kristján har virkelig imponeret mig i forhold til den spilletid han har fået i sæsonen, også når man ser på hvor lidt han spillede i sidste sæson. Sæsonstatistikken lyder på 18(8) kampe, 9 mål og 1 assist med et snit på 7,28. For det Islandske landshold, spillede Kristján med i begge venskabskampe her i juni, og det gik rigtig godt for Kristján og opsummerede fint hans gode sæson. I kamp 1, lavede Kristján begge assist i 2-3 nederlaget til Elfenbenskysten. I kamp 2 var Kristján igen i fremragende form, og lavede både 1 mål og 1 assist og blev naturligvis kampens spiller, da man slog Hviderusland 4-1.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian fik lidt mere gang i scoringen hen imod slutningen af sæsonen, og slutter på fornuftige 8 mål og 2 assist i 32(2) kampe med et snit på 6,77. Forhåbentlig betyder det at der kommet hul på målbylden, og at vi i næste sæson virkelig ser en Sebastian folde sig ud i fuld flor. Som allerede nævnt i Jonas Elsbøls afsnit, endte Leverkusen som 8’er i Bundesligaen. Sebastian blev udtaget til sommerens EM-trup, og fik også sin landsholdsdebut, men mere om det til sidst i updaten.

Frederik Gade – WATFORD
Det har på alle måder været en kanon sæson for Frederik, men også for Watford. Frederik har ikke haft så god sæson målscoringsmæssigt, siden den allerførste i dette projekt, dengang Frederik spillede for FC Helsingør. Frederik slutter med 45(1) kampe, 14 mål, 5 assist og 5 kampens spiller med et snit på 7,05. Det bliver spændende at se om Frederik kan fortsætte den gode form på den anden side af sommeren, hvor den igen står på Premier League for Watford. Watford vandt Championship i sikker stil med 92 point for 46 kampe, 7 point ned til nærmeste forfølger.

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
Jonesy havde en fin første sæson, selvom man altid kunne ønske sig flere kampe og mål ;-) Jonesy ender sæsonen med 22(11) kampe, 15 mål, 3 assist og 5 kampens spiller med et snit på 7,38. Det er altså ganske godkendt i sæson 1 i min bog. Man endte á point med Monaco, men med en målscorer der samlet var 4 mål dårligere, gik Ligue 1 til Monaco. I Champions League røg man ud til Inter med samlet 5-4, men Jonesy var ellers tæt på egenhændigt at redde PSG. Man tabte første kamp med 3-1 og vandt anden kamp med 3-2, hvor Jonesy stod for 2 af PSG’s mål. Man vandt dog finalen i Coupe de la Ligue BKT mod Lyon efter en sejr på straffesparkskonkur rence.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik fik aldrig lavet et mål eller en assist, men det er trods alt heller ikke det vigtigste for en forsvarsspiller. I sidste update, så det ud til at Liverpool ville løbe med titlen, men de formåede at spille den tilbage på Citys hænder. Liverpool spillede uafgjort i 6 af de sidste 8 kampe, og da City og Frederik vandt 9 ud af de sidste 10, endte man altså med Premier League titlen. I Champions League, røg man ud til Barcelona og Frederik måtte endda udgå med en skade. En skade, der holdt Frederik ude i 10 dage. Til gengæld har Frederik endelig fået løst sin kontraktkonflikt med City, og har nu underskrevet en ny kæmpekontrakt. Kontrakten løber til 2029 og giver Frederik hele 2 millioner om ugen.




EM I TYSKLAND 2024
Danmark havde 2 venskabskampe inden turneringen. Vi havde 6 af vores Din-Vej-spillere med i truppen til kampene samt selve slutruden. Ulrik, Frederik, Jonas, Peder, Jonesy og Sebastian.
Første kamp var mod Portugal. Ulrik, Frederik, Jonas og Jonesy startede alle inde. Peder og Sebastian var på bænken. Peder kom ind efter 18 minutter, da der kom en skade. Sebastian kom ind efter 52 minutter, og lavede en assist 25 minutter senere til Jonesy. Kampen sluttede 1-1 og Jonesy blev kampens spiller.

Kamp 2 mod var mod Slovakiet, og har var Ulrik, Frederik, Jonas, Jonesy og Sebastian alle med fra start. Jonesy lavede en enkelt pind, i en kamp Danmark vandt 3-2. Peder blev skiftet ind efter 52 minutter.
 
Til selve slutrunden, var Danmark i gruppe med Rusland, Albanien og Spanien.
Danmark-Rusland var første kamp, og det var ikke den bedste kamp fra danskernes side. Ulrik, Frederik, Peder og Jonesy var alle med fra start. Frederik lavede en assist på hjørne efter 13 minutter, men det var ikke nok til at få de 3 point. Kampen sluttede noget skuffende 2-2.

I anden kamp mødte man Albanien og denne gang gik det noget bedre. Ulrik, Frederik, Peder og Jonesy var i startopstillingen. Peder var kampens helt store oplevelse, og lavede et fornemt hattrick. Jonesy lavede også et mål, mens Frederik lavede en assist. Danmark vandt 5-0.

Der var alt at spille for i kamp 3, hvor Spanien var på menuen. Danmark og Spanien havde begge 4 point inden kampen, mens Rusland var på 2. Ulrik, Frederik, Peder og Jonesy var med fra start, og kampen var ikke så begivenhedsrig fra vores spillere. Dog gjorde Sebastian sig bemærket, da han blev skiftet ind efter 60 minutter og blot 9 minutter efter lavede han en assist. Kampen endte 2-2, og det var nok til at begge hold gik videre.
 
Danmark trak Belgien i første knockoutrunde, og det var en hård og lige kamp. Ulrik, Peder, Sebastian og Jonesy var med fra start, mens Frederik var i karantæne. Jonesy stod for en assist, og Danmark endte med at vinde 2-1.

I kvartfinalen, mødte man Portugal, som man jo også spillede mod inden slutrunden. Dengang endte det jo uafgjort, og det kunne det i sagens natur ikke gøre denne gang. Ulrik, Frederik, Peder og Jonesy var med fra start. Danmark kom foran efter 2 minutter på et Jonesy mål og et Frederik oplæg, men det blev desværre ved det. Portugal svarede hurtigt tilbage med 2 mål, og fik et enkelt mere inden lukketid. Det blev altså til et farvel i kvartfinalen.

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [26] Din Vej 2019
« Svar #258: 13 Mar 2020, 21:04 »

Så nåede vi det første 20-tal i gruppen - tillykke til Kaj - styrke er en god en at have 20 i (monster!!) Opstemt

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [26] Din Vej 2019
« Svar #259: 14 Mar 2020, 10:55 »

Hold da op! Jeg er lige væk i en dags tid eller to, og lige pludselig får Kaj mere eller mindre fast spilletid. Sikke en sæson, der blot bliver krydret med en 20 i styrke - minder lidt IRL om manden bag Kaj (læs: minder slet ikke  funny )

Super fede updates - ikke bare for Kaj, men for alle spillere. Jeg læser stadig rigtig gladeligt alle igennem! Opstemt
Logged


gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [26] Din Vej 2019
« Svar #260: 14 Mar 2020, 11:23 »

Øv, så forlængede den lille velopdragne dengsedreng, til Don Båt..... Mener fanme snotungen har potentialet til mere end Sheffield United. Det eneste gode ved den klub er, at den hedder United til sidst  Græder Peace

Tak for alt det store arbejde! Synes klart der skal være en omgang til, for har godt nok lært en masse af at se på hvordan de andre lavede deres spiller  Cool
« Seneste Redigering: 14 Mar 2020, 11:27 af gonzo » Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [26] Din Vej 2019
« Svar #261: 14 Mar 2020, 14:10 »

Så nåede vi det første 20-tal i gruppen - tillykke til Kaj - styrke er en god en at have 20 i (monster!!) Opstemt



Det tyske kraftværk  Thumbs Up

Hold da op! Jeg er lige væk i en dags tid eller to, og lige pludselig får Kaj mere eller mindre fast spilletid. Sikke en sæson, der blot bliver krydret med en 20 i styrke - minder lidt IRL om manden bag Kaj (læs: minder slet ikke  funny )

Super fede updates - ikke bare for Kaj, men for alle spillere. Jeg læser stadig rigtig gladeligt alle igennem! Opstemt

Godt stadig at have dig med xanor, og ja der kan ske meget på et par dage i det her spil Peace

Øv, så forlængede den lille velopdragne dengsedreng, til Don Båt..... Mener fanme snotungen har potentialet til mere end Sheffield United. Det eneste gode ved den klub er, at den hedder United til sidst  Græder Peace

Tak for alt det store arbejde! Synes klart der skal være en omgang til, for har godt nok lært en masse af at se på hvordan de andre lavede deres spiller  Cool

Haha, i det mindste fik Don en fin lønforhøjelse efter han gav efter  crazy

Men med det spil Don viser for Sheffield, tror jeg ikke der går mange år før han videre til en større adresse endnu  Cool
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [26] Din Vej 2019
« Svar #262: 14 Mar 2020, 15:00 »

Fedt med endnu en update, det går godt nok dejlig stærkt med en masse spilletid os alle sammen, men ja jeg læser glædelig stadig med men har haft lidt travlt på arbejdet da vi ikke er røget i karantæne men det er et par kollegaer tilgengæld så der må arbejdes lidt mere Smiley
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [26] Din Vej 2019
« Svar #263: 14 Mar 2020, 16:01 »

Fedt med endnu en update, det går godt nok dejlig stærkt med en masse spilletid os alle sammen, men ja jeg læser glædelig stadig med men har haft lidt travlt på arbejdet da vi ikke er røget i karantæne men det er et par kollegaer tilgengæld så der må arbejdes lidt mere Smiley

Dejligt du stadig er med selvom det lidt ekstra travlt på arbejde, håber det går fint på trods af omstændighederne  Thumbs Up

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [27] Din Vej 2019
« Svar #264: 14 Mar 2020, 16:29 »







OL I FRANKRIG 2024
Noget overaskende for mig selv, havde vi et par spillere, der skulle deltage i de olympiske lege i Frankrig, for det danske U23 landshold, nemlig Jonas Petersen og Frederik Gade.

Jonas og Frederik startede selvfølgelig begge 2 inde i den første kamp mod Algeriet. Frederik lavede 2 oplæg i kampen som man vandt med 4-0. Så altså også et clean sheet til Jonas.

Jonas og Frederik var igen på banen, da man tog imod USA i anden gruppekamp. Frederik var igen afgørende, da han var i vældigt spillehumør og lavede et fornemt hattrick, og blev selvfølgelig kåret til kampens spiller. Danmark vandt 4-1.

Man var allerede kvalificeret til næste fase af turneringen inden sidste kamp, der var mod Sydkorea.   Jonas og Frederik var igen med fra start. Sydkorea havde bl.a. Son fra Tottenham med i startopstillingen, men det var stadig Frederik, der trak overskrifterne. Frederik lavede et enkelt mål, og blev igen kåret til kampens spiller.

Efter de 3 gruppekampe, var Frederik topscorer i turneringen med 4 mål, den spiller med det højeste snit til 9,17 og den spiller med flest kampens spiller titler (2). Super flot gruppeafspil af Frederik må man sige. I kvartfinalen skulle man op i mod Spanien. Jonas og Frederik var naturligvis igen i startopstillingen. Det var nogle trætte danskere der stillede op til kampen, og Spanien sad tungt på dem stort set hele kampen. Spanien kom på 2-0 efter 76 minutter, og først derefter kom Danmark i gang. Man fik reduceret kort efter, og lagde herefter et tungt pres på Spanien i slutfasen, bl.a. med et par forsøg på træværket. I overtiden satsede Danmark hele butikken og det udnyttede Spanien til allersidst og vandt altså med 3-1.

Danmark havde 3 spillere på turneringens hold, og selvfølgelig var Frederik den ene af dem. Frederik vandt også den gyldne støvle ved turneringen med sine 4 mål, og så vandt han også turneringens bedste spiller med sine 4 mål, 2 assist og et snit på 8,48. En virkelig flot turnering af Frederik.




Datoen siger 16. september 2024 og vi skal se hvordan vores gutter er kommet i gang med sæsonen 2024/2025

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Ulrik åbner endnu en sæson ud med at være backup-keeper i Juventus, og det er altså ikke den sjoveste plads at have, da Szczesny ikke plejer at misse mange kampe i løbet af en sæson. Szczesny er 34 og, har nok desværre for Ulrik i hvert fald et par år i sig endnu. Ulrik stod et par kampe i preseason og holdt målet rent i begge 2. På det danske landshold, er Ulrik heldigvis fast mand, og er nu oppe 23 landskampe. Danmark havde 2 kampe i Nations League C, hvor man vandt dem begge, og Ulrik holdt målet rent i den ene af kampene. Man er i gruppe med Montenegro, Slovenien og Kasakhstan.

Jonas Petersen – FREIBURG
Jonas tager hul på sin anden sæson for Freiburg, og på trods af han havde en travl sommer, har Jonas fået fuld spilletid i alle kampene for Freiburg indtil videre. Man har spillet 3 kampe i ligaen, samt 1 i DFB-pokalen. I DFB-pokalen, blev det til sikkert avancement, mens det er startet mindre godt i ligaen med 3 ud af 3 nederlag. Jonas var endda på pletten i kampen mod Werder Bremen, men kunne altså ikke forhindre 2-3 nederlaget.

Jonas Elsbøl – BAYER LEVERKUSEN
Jonas er i gang med sin første fulde sæson for Leverkusen, som han jo skiftede til i vinters. Og ligesom sin navnebror fra Freiburg, har Jonas Elsbøl åbnet sæsonen med 4 kampe og 1 mål med et snit på 7,07. Det går en anelse bedre for Leverkusen end Freiburg, men ikke meget. Man er ligeledes videre til 2. runde af DFB-pokalen efter man vandt opgøret i 1. runde med 5-0 over VfL Oldenburg. I ligaen har man vundet 1 ud af sine 3 kampe. Jonas ene sæsonscoring faldt pudsigt nok også mod Werder Bremen, men var heller ikke her nok til en sejr da man tabte 2-1.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kaj har fået en fin start på den nye sæson for Bayern, som efterhånden har spillet for i 4 år. Og selvom Kaj blot har spillet 2(1) kampe indtil videre, har han allerede bidraget med en enkelt assist og det er vel også det mindste vi forventer af Kaj efterhånden. Kaj er i sin karriere oppe på 9 mål, 13 assist og 9 kampens spiller titler. Meget imponerede stats af en centerforsvarer. Kaj deltog ikke i kampen, men får alligevel en DFL-Supercup på CV’et, da Bayern slog Hoffenheim efter en straffesparkskonkur rence. Kaj ligner stadig et 3. valg i det centrale forsvar for Bayern, men jeg er overbevist om at Kaj nok skal få masser af spilletid, og heldigvis har Bayerns også masser af kampe på programmet.

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Don har fået ny manager, og det er ingen ringere end Ryan Giggs. Den nye manager, har fået en fin start på livet i Sheffield med 4 sejre i 6 kampe. I Premier League, rækker det til en aktuel 4. plads med 9 point for 5 kampe. I Carabao Cuppen, er man videre til 3. runde efter sejr over Charlton. I 3. runde møder man Bournemouth. For Don selv, har det været en stille og rolig start. Don har spillet med i alle kampene fra start, og har lavet en enkelt assist.

Peder SchurizekREAL MADRID
Peder fik som ventet sit skifte til Real Madrid på plads, og det er med en 5-årig kontrakt og en løn på 860 tusind om ugen. De 800 millioner Wolves fik for Peder, var naturligvis rekord for dem, ligesom det var et rekordstort beløb for Real Madrid. Peders frikøbsklausul er på hele 2,4 milliarder, så mon ikke han er at finde i Real Madrid i mange mange år. Første officielle kamp for Peder, var i Super Cuppen mod Barcelona og her blev det til et 2-3 nederlag. Udover den kamp, har Real Madrid vundet resten og Peder har spillet alle kampene, så en ganske fin start for Peder i sin nye klub. Peder lavede også en enkelt assist i 3-1 sejren over Villarreal. Peder deltog naturligvis også i de 2 landskampe, der har været for Danmark, og her gør Peder det jo næsten altid godt. Peder lavede en assist i 6-2 sejren over Slovenien og spillede til 8,6. I kampen mod Kasakhstan havde Peder en mere anonym, men stadig solid indsats til 7,1.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino er tilbage i Inter og det har været en fin start med spilletid i alle 4 kampe so far. Det er kun blevet til 1 kamp fra start, men når man tænker på det er 4 år siden han sidst var i startopstillingen for Inter, syntes jeg det er okay, og forhåbentlig, er det den første af mange i denne sæson. Inter har åbnet sæsonen fint ud med 10 point for de 4 kampe, og det er nok til en 3. plads i Serie A.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Som nævnt i Peders afsnit, vandt Barcelona Super Cuppen, og det var efter Mbappé lavede hattrick. Man vandt også den Europæiske Super Cup mod Arsenal med 3-2, så 2 titler til Kristján, der dog ikke var på banen i nogle af kampene. I ligaen, har Kristján fået spilletid i 2 ud af de 3 kampe og han startede inde mod Osasuna, hvor Kristján spillede en fin kamp til 7,5. Jeg er spændt på at se om Kristján kan gentage den fine sæson han havde i fjor, for konkurrencen i Barcelonas offensiv, er ligeså hård som altid har været, og udover Mbappé, slås han bl.a. med Leon Bailey, Richarlison og Griezmann. For det islandske landshold, har Kristján spillet den ene landskamp, der har været i denne omgang. Island er i Nations League B, og er i gruppe med Sverige og Belgien. Man tabte kampen 3-0 til Sverige, men Kristján var den bedste mand for Island med en rating på 7,0.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian er startet sæsonen rigtig fint ud med fuld spilletid i de første 4 kampe. Sebastian har lavet et enkelt mål, og har generelt spillet godt med et snit på 7,28. Som allerede nævnt i Jonas Elsbøls afsnit, så har det været en noget svingende start for Leverkusen på den nye sæson. Det rækker indtil videre til en 13. plads i Bundesligaen. Sebastian var desværre ikke med i landsholdstruppen til de 2 Nations League kampe, og det var han også noget skuffet over. Men mon ikke Sebastian er at finde i truppen inden længe igen trods alt.

Frederik Gade – WATFORD
Jeg har glædet mig til at nå til Frederik, for her er der virkelig tale om en mand, der er on fire. Efter en god OL turnering for det danske U23 landshold, har Frederik i den grad fortsat sit flotte spil i Premier League for Watford. Frederik er blevet rykket frem i angrebet, og det har vist sig at være en fremragende idé. Frederik har ikke været til at stoppe og har lavet 5 mål i de første 5 kampe. Hans målsnit lyder på 1,17 pr. 90 minutter, hvilket er meget imponerende. De mange mål gav Frederik prisen som månedens spiller for august, og han er aktuelt også topscorer i Premier League. Watford ligger ca. midt i rækken på en 12. plads, og Frederik har helt sikkert en stor del af æren for man ikke ligger placeret lavere. I Carabao Cuppen er man videre til 3. runde, hvor Fulham er på menuen. På landsholdet var Frederik igen med, og blev skiftet ind i begge kampe. På hans position har Sisto været fast mand i et par år efterhånden, og Sisto plejer at præstere på et højt niveau. Alternativt skal Frederik slå Jonesy af på angriberposten, men også han må siges at sidde tungt på sin plads. Måske Danmark skulle gå over til en formation med 2 angribere, så der er plads til både Frederik og Jonesy helt fremme.

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
Jonesy og PSG startede sæsonen ud med at få en lille hævn over Monaco, da man slog dem i Trophée des Champions (går ud fra det må være den Franske Super Cup). I Ligue 1, kan det heller ikke gå bedre, da man her har vundet 5 ud af 5 kampe. Jonesy har deltaget i 3(1) kampe indtil videre, og har lavet et mål. På landsholdsfronten, er der noget mere gang i målscoringen for Jonesy. Faktisk har Jonesy været intet mindre end fremragende. Han har nemlig lavet hele 5 mål i de 2 kampe og hans landsholdsstatistik lyder på imponerende 27 mål i 35 kampe. Jonesy blev også kampens spiller i begge kampe.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik er i gang med sin 3. sæson for City, og den startede ud med et trofæ i form af en Charity Shield sejr over Cardiff. Frederik udgik med en skade efter 42 minutter, og den holdt ham ude i et par kampe. Frederik var igen klar, da man vandt 1-0 over Frederik og Watford, og spillede også i de 2 kampe, der var efterfølgende. Det har langt fra været den bedste start i verden for City, der blot har fået 7 point i 5 kampe, hvilket rækker til en 10. plads. I de 2 landskampe, var Frederik selvfølgelig med, og i kampen mod Kasakhstan lavede Frederik hele 2 oplæg og spillede til 9,0, kun overgået af Jonesy der spillede til 9,2.
 

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [27] Din Vej 2019
« Svar #265: 14 Mar 2020, 17:34 »

... Og dertilhørende statistik - tillykke med det store skifte til Real til Peder!! Peace

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [27] Din Vej 2019
« Svar #266: 14 Mar 2020, 17:44 »

Det er alligevel imponerende Kaj har flere assist end mål som FC funny Men det ser ud til at lysne!


Og tillykke med skiftet til Peder. Personligt gør det ikke noget, hvis han ender med at kyler Barca ned i placeringerne! Wink
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [27] Din Vej 2019
« Svar #267: 14 Mar 2020, 21:36 »

Jeg har lige fået læst op på de sidste par updates, dejligt update og slutte af med haha. Hold da op nogen skift folk har fået, Danmark virkelig en lys fremtid forude! (Især hvis ham Sisto, snart smutter!!) Tak for så hyppige updates CP, og Broen for stats.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [27] Din Vej 2019
« Svar #268: 15 Mar 2020, 02:54 »

uha dejlig fremgang, nu er Real Madrid ikke lige favoritholdet men kan da ikke sige nej til så stort et skifte og specielt når man så også får fastspilletid.

Næstemål må være spansk mesterskab og evt. Champions League og hvem ved måske Ballon d'Or på et tidspunkt :-D
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [27] Din Vej 2019
« Svar #269: 15 Mar 2020, 15:21 »

Det er alligevel imponerende Kaj har flere assist end mål som FC funny Men det ser ud til at lysne!


Og tillykke med skiftet til Peder. Personligt gør det ikke noget, hvis han ender med at kyler Barca ned i placeringerne! Wink

Ja det må man sige. I det hele taget imponerende hvor mange mål Kaj bidrager til syntes jeg  Opstemt

Jeg har lige fået læst op på de sidste par updates, dejligt update og slutte af med haha. Hold da op nogen skift folk har fået, Danmark virkelig en lys fremtid forude! (Især hvis ham Sisto, snart smutter!!) Tak for så hyppige updates CP, og Broen for stats.

Ja det må man sige  Grin

Men selvtak Arsrea, er glad for kommentaren Smiley

uha dejlig fremgang, nu er Real Madrid ikke lige favoritholdet men kan da ikke sige nej til så stort et skifte og specielt når man så også får fastspilletid.

Næstemål må være spansk mesterskab og evt. Champions League og hvem ved måske Ballon d'Or på et tidspunkt :-D

Det heller ikke mit favorithold i Spanien, men nej det er ikke ligefrem et hold man afviser Peace Kunne være lækkert med en Ballon d'Or  Cool

I øvrigt så har vi rundet visning nummer 10.000 i tråden, hvilket jeg syntes er et lidt vanvittigt tal, så ville bare sige stor tak til alle jer, der læser med, og selvfølgelig også tak til jer der er med i projektet for i kommentere så ofte som i gør Smiley
« Seneste Redigering: 15 Mar 2020, 15:26 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010