home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 124352 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [23] Din Vej 2019
« Svar #240: 10 Mar 2020, 17:45 »

WE BACK KAJ!

Og tillykke til Jonesy! Sikke et skifte! Og også tillykke til de andre. Tror ikke Sheffield er en dårlig idé, hvis jeg skal være ærlig Smiley Det lyder måske ikke så sexet meeeen
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [23] Din Vej 2019
« Svar #241: 10 Mar 2020, 19:16 »

Beklager ventetiden gutter!

Vigtigt at Dino er kommet midlertidigt videre til noget førsteholdserfaring! Opstemt Og fede skifter der er kommet! Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [24] Din Vej 2019
« Svar #242: 10 Mar 2020, 20:10 »







Vi er nået til 2. januar 2024 og vi skal gøre status på efterårssæsonen. Vi står også foran endnu et transfervindue, og det er jo altid spændende at se om nogle af vores spillere finder nye klubber at spille for.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Endelig kommer der lidt held Ulriks vej. Szczesny har fået et par småskader, og er aktuelt ude i op til 2 uger mere. Det baner naturligvis vejen for Ulrik, der bare må spille så godt han kan, og så håbe det er nok til at beholde pladsen når Szczesny er tilbage. Ulrik er oppe på 3(1) kampe og har hold buret rent 3 gange, hvilket jo er ganske flot. På landsholdet, har Ulrik stået de sidste 4 kampe i træk, og ligner lige nu den nye faste målmand på landsholdet.

Jonas Petersen – FREIBURG
Det går rigtig fint for Jonas i sin nye klub, når bare han altså ikke er skadet, hvilket han har været lidt for meget. Jonas havde en skade på 3 uger tilbage i oktober, og lige nu er han også ude med en skade, der holder ham i ude i 2 uger mere. Jonas har spillet 14 kampe i alle turneringer, og har en enkelt scoring på CV’et. Freiburg ligger i den nedre halvdel af bundesligaen, på en 12. plads med 5 point ned til playoffpladsen om nedrykning. Jonas har været udtaget til landsholdet, dog desværre uden at få debut endnu, men mon ikke det nok skal komme indenfor en overskuelig fremtid. 

Jonas Elsbøl – MILLWALL
Det går noget bedre for Jonas og Millwall end hvad tilfældet var i sidste update. Jonas er naturligvis fast mand, bortset fra når han er skadet (som nu), men Millwall har været inde i en rigtig god stime. Især deres december måned var virkelig god, da man vandt hele 5 ud af 6 kampe i ligaen. I Carabao Cuppen, havde man også en flot kampagne, og man nåede helt til kvartfinalen, hvor Liverpool blev stopklods, men kun efter de slog Millwall ud på straffespark. Millwall slog faktisk Frederik Gade og Watford ud i runden før Liverpool. Jonas er nu oppe på 27 kampe for sæsonen, 1 assist og 1 kampens spiller. Jonas er på ønskeliste hos AC Milan, og da han stadig gerne vil væk fra klubben efter nedrykningen, slår han nok gerne til hvis de eller andre kommer med et bud. Jonas har også været udtaget til landsholdstruppen i de sidste par kampe, men har ikke fået spilletid.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kaj får fortsat mere og mere spilletid, og lige nu ser det ud til at være en åben kamp mellem ham, Pavard og Rüdiger om at være makker til Süle. De har alle sammen spillet nogenlunde lige mange kampe, og Kaj gør det rigtig godt når han får lov at spille. Kaj har lavet en assist mere siden sidst, og er oppe på 8(1) kampe med et snit på 7,23. Bayern vinder de fleste kampe de deltager i I denne sæson. Man ligger 1’er i bundesligaen, med 3 point ned til Dortmund. I Champions League, er man videre til knockoutfasen, hvor man skal op i mod Manchester United, og så er man noget overaskende røget ud til Køln i DFB-pokalen.

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Don er kommet sig rigtig fint ovenpå sin skade, og han har fulgt godt op på sin flotte debut, hvor det jo blev til 2 mål. Don har spillet 18 kampe i alle turneringer, og har lavet 4 mål og 1 assist i alt. I Premier League ligger man lige midt i rækken, med ca. samme afstand til de europæiske pladser som man har til nedrykning. I Carabao Cuppen røg man ud til Manchester United i 4. runde, og i FA Cuppen møder man Luton i 3. runde.

Peder Schurizek – WOLVERHAMPTON WANDERERS
Peder er virkelig i form for tiden, og spiller lige nu sit bedste spil i karrieren. I de sidste 5 kampe, har han lavet 2 mål og 2 assist, og det gode spil tiltrækker interesse udefra. Lige nu er det kun en enkelt klub, men det er trods alt også Real Madrid, og det kunne da bestemt også være et spændende skifte for Peder. Peder har bidraget med 6 mål og 3 assist i 24 kampe, og det må jo siges at være rigtig flot. Det gode spil, viser Peder også på landsholdet. I de sidste 4 landskampe, har Peder lavet 2 mål, og har været medvirkende til at Danmark på ny har kvalificeret sig til endnu en slutrunde. Danmark slutter med en næsten latterlig målscorer på 50-7 for 10 kampe og 25 point, 1 point foran Bosnien. Hvis Real Madrid skal have held til at hente Peder, skal de have den store pengepung frem. Peders værdi er på 295 millioner og han har kontrakt 3½ år endnu, men Real Madrid har selvfølgelig også pengene til det må man formode. Lige for at runde Wolves placering i ligaen, så er man nu nummer 4 i en ret tæt top med 9 point op til førstepladsen. I Carabao Cuppen, blev Liverpool endestation i 4. runde efter man ellers havde slået Arsenal ud i den foregående runde.

Dino Saur – PARMA
Dino har fortsat den gode stil fra indledningen af sæsonen, og får nu alt den spilletid i Parma, som han ikke fik i Inter. Dino er oppe på 19 kampe i alle turneringer, og kæmper sammen med Parma en hård kamp i bunden af serie a. Man har 3 point ned til under stregen, men også med en kamp i hånden, så helt skidt er det ikke. Men det bliver bestemt en hård kamp i den resterende del af sæsonen.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján har stille og roligt gjort sit arbejde og knoklet på i Barcelona, og det er endelig ved at betale sig. Kristján spiller ikke fast, men får alligevel okay med spilletid, og er allerede nu oppe på flere kampe end han nåede i hele sidste sæson. Kristján er noteret for 8(6) kampe, og så har Kristján også scoret sit første mål for Barcelona. Barcelona var bagud 2-0 på hjemmebane, men Kristján fik med sit mål Barcelona i gang, og de endte med at vinde 4-2. På landsholdet går det også rigtig fint for Kristján. Han blev kampens spiller i venskabskampen mod Estland (3-1), hvor han scorede 2 af Islands mål og havde en rating på 8,2. I kvalifikationskampe n mod Luxemborg, var Kristján igen på banen og denne gang scorede han et mål i Islands 3-0 sejr. På trods af Island endte som nummer 4 i deres gruppe med kun 9 point, har de øjesynligt stadig muligheden for at komme til EM 2024 i Tyskland. Island skal nemlig spille en playoffsemifinale mod Tyrkiet, og kommer de videre her, skal de ”blot” vinde i finalen, og så har vi Island med til EM.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Leverkusen har valgt at fortsætte taktikken med at spille Volland og Sebastian samtidig, og det er helt sikkert gode nyheder for Sebastian, for han har nemlig spillet så godt som alle kampene. Sebastian matcher næsten allerede sin sæson sidste år, både hvad angår kampe og mål/assist. Sebastian scorer stadig for lidt til min smag, men i det mindste spiller han som sagt meget mere nu. Sebastian har 4 mål og 2 assist i sæsonen. Leverkusen har gang i en lidt middelmådig sæson, men heldigvis for dem måske, er bundesligaen rimelig tæt, så en god stime kan hurtigt få dem op i rækken igen. I DFB-pokalen røg man ud til RB Leipzig. Sebastian har fået en landsholdsudtalelse, men har endnu ikke fået sin debut.

Frederik Gade – WATFORD
Frederik har lagt på sin gode start han havde på sæsonen i Watford, og det bliver både til meget spilletid og fint med mål og assist når man tager i betragtning at han oftest spiller som venstre kant/fløj i Watfords formation. Frederik har deltaget i 22(1) kampe og lavet 5 mål og 4 assist samt blevet kampens spiller 2 gange. Det gode spil, har tiltrukket interesse fra Borussia Mönchengladbach og kun tiden vil vise om Frederik slår til, skulle der komme et bud fra dem eller andre klubber. Watford ligger nummer 2 i rækken og ser ud til at være et godt bud på en oprykker, men nemt bliver det ikke for toppen er meget tæt. Der er 4 point mellem de 4 øverste klubber, mens Watford har 10 point ned til udenfor playoff, så mon ikke man er sikret som minimum dette. 

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
Jonesy er ikke helt fast mand for PSG endnu, men han gør det altså godt når han får chancen. Jonesy har spillet 5(5) kampe og lavet 5 mål og 1 assist samt 2 gange kampens spiller. PSG kører derud af og spiller med i mange turneringer, så Jonesy skal nok få masser af spilletid. PSG har kun 3 gange oplevet ikke at vinde i sæsonen, men på trods af dette følger Monaco og Lyon godt med, og er kun 3 point efter PSG, der fører rækken. Man er stadig med i begge pokalturneringer og i Champions League møder man Liverpool i første knockoutrunde. På landsholdet, har Jonesy selvfølgelig spillet med i de sidste 4 kvalkampe, hvor Danmark har fortsat sin vanvittige målform. 12-0 mod Færøerne og 7-0 mod Andorra var højdepunkterne, mens de andre resultater bød på et 2-1 nederlag til Bosnien og en 3-0 sejr over Kroatien. Jonesy lavede 4 mål og 1 assist i de 4 kampe.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik er kommet sig ovenpå sine skader, og han er igen fast mand for City. Hans målbidrag er gået lidt i stå, men mon ikke det bare er et spørgsmål om tid førend Frederik igen bidrager på den front. Frederik er stadig utilfreds over hans nuværende kontrakt, og det interessant at se om City giver efter på et tidspunkt. Ligaen fører man med 49 point for 21 kampe, 1 point ned til Liverpool. I Carabao Cuppen røg man skuffende ud til Aston Villa og i Champions League, møder man Napoli i første knockoutrunde. Frederik spillede med i de 4 sidste landskampe for Danmark og lavede 2 assist i disse.






Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [24] Din Vej 2019
« Svar #243: 10 Mar 2020, 20:36 »

Hm. Fint for Kaj med spilletid, men det ser ud som om med de stats, at det er alt for sent Skuffet
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [24] Din Vej 2019
« Svar #244: 10 Mar 2020, 21:04 »

Vigtigt skifte for Dino's udvikling! Opstemt

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [24] Din Vej 2019
« Svar #245: 10 Mar 2020, 22:13 »

Hm. Fint for Kaj med spilletid, men det ser ud som om med de stats, at det er alt for sent Skuffet

Ja man kunne godt ønske Kajs stats så lidt bedre ud  Skuffet men så igen, så er potentialet jo kæmpe stort og med den spilletid Kaj får nu, tror jeg ikke han er færdig med at udvikle sig  Thumbs Up

Vigtigt skifte for Dino's udvikling! Opstemt


Ja hold da op, det må man nok sige  Shockeret Men der godt nok mange, der har udviklet sig rigtig flot i den her update må man sige, det er lækkert at se  Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [24] Din Vej 2019
« Svar #246: 11 Mar 2020, 15:36 »

Det er da irriterende jeg ikke udvikler mig.

Kommer væk fra Leipzig hvor jeg var for stor, for at skifte til PSG og ikke få spilletid så jeg ikke udvikler mig.

Skuffende.
Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [24] Din Vej 2019
« Svar #247: 12 Mar 2020, 08:37 »

Måske Sheffield ikke var så skidt et skifte endda! Tror bare der skal en klub til, med bedre træningsfaciliteter mens Little Don er ung/ung Wink

Tak for endnu em fed update... Syntes deb tråd her, er alt for fed   Thumbs Up

Damn Dino, du ender jo i City  funny med den udvikling  Djævel
« Seneste Redigering: 12 Mar 2020, 08:39 af gonzo » Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [24] Din Vej 2019
« Svar #248: 12 Mar 2020, 17:13 »

Det er da irriterende jeg ikke udvikler mig.

Kommer væk fra Leipzig hvor jeg var for stor, for at skifte til PSG og ikke få spilletid så jeg ikke udvikler mig.

Skuffende.


Op med humøret QuesT, din mand skal jo også lige have lov at lande i Paris, og med den start, skal han nok blive fast mand inden længe Peace

Måske Sheffield ikke var så skidt et skifte endda! Tror bare der skal en klub til, med bedre træningsfaciliteter mens Little Don er ung/ung Wink

Tak for endnu em fed update... Syntes deb tråd her, er alt for fed   Thumbs Up

Damn Dino, du ender jo i City  funny med den udvikling  Djævel

Nej jeg tror heller ikke Sheffield er så skidt en klub for Don, og tror det kan være et fornuftigt springbræt til en endnu større klub  Thumbs Up

Næste update kommer lige straks Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [25] Din Vej 2019
« Svar #249: 12 Mar 2020, 17:33 »







Vi er nået frem til 23. marts 2024. Vi skal se hvordan det går vores spillere rundt omkring i Europa som turneringerne nærmer sig deres afgørelse, og vi skal selvfølgelig også se om nogle har skiftet klub.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Ulrik har desværre ikke fået mere spilletid siden vi sidst var forbi. Szczesny var ellers ude med en kort skade i sidste update, men det faldt uheldigvis sammen med den lille vinterpause, der kom i slutningen af december, og Ulrik fik således kun lov til at spille en venskabskamp i den periode før Szczesny kom tilbage. Med lidt over 2 år tilbage er sin kontrakt, er det måske på tide at Ulrik siger farvel til den gamle dame og finder en ny klub, for den her situation er ikke holdbar i længden. Også når man tager Ulriks plads på landsholdet i mente.

Jonas Petersen – FREIBURG
Jonas er aktuelt ude med en skade, der holder ham ude i 2-3 måneder, og dermed ser det ud til sæsonen er slut for Jonas vedkommende. Super ærgerligt for Jonas, der ellers personligt har haft en fin sæson. Jonas sæson lyder indtil videre på 23 kampe og 1 mål med en rating på 6,89. Jonas må altså se til, mens Freiburg kæmper hårdt for overlevelse i bundesligaen. HSV (28), Freiburg (27) og Stuttgart (25) ser ud til at skulle kæmpe om at undgå playoffpladsen, hvor taberen af den, jo ender i 2. bundesligaen.

Jonas Elsbøl BAYER LEVERKUSEN
Jonas har været en eftertragtet herre i dette transfervindue. Først kom Monaco med et bud på Jonas på hele 225 millioner og det var nok for Millwall. Jonas afviste imidlertid Monaco og få dage efter kom Leverkusen på banen, også med et bud på 225 millioner. Her ville Jonas gerne hen, og han bliver dermed holdkammerart med Sebastian Nielsen. Transferen er en rekord for hvad Leverkusen har brugt på en spiller, og ligeledes hvad Millwall har fået for en spiller. At Jonas vælger Leverkusen over Monaco er alligevel lidt overaskende, da Monaco ser noget mere konkurrencedygtige ud i deres Ligue 1, end Leverkusen er i bundesligaen, men kun tiden vil vise om det er et godt skifte. Jonas har spillet 7 ud af 7 mulige kampe siden sit skifte til et snit på 7,17, så på den måde kunne det jo ikke være startet bedre.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Det går stadig rigtig fint for Kaj i Bayern, han får sine spilleminutter, og når han gør, gør han det rigtig godt. Kaj er oppe på 14(4) kampe og 3 assist i alle turneringer. Lige nu, ser det ud til Kaj er hoppet en plads op i centerback-hierarkiet til at være 3. valg. I bundesligaen er man klar nummer 1 med 10 point ned til nærmeste forfølger, og i Champions League, er man videre til næste runde efter slog Manchester United ud med samlet 4-3. I kvartfinalen møder man Chelsea.

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Don havde fra starten af en mistænkelig kort kontrakt syntes jeg. Don har 2½ tilbage af sin kontrakt nu, og derfor forsøger Sheffield allerede at få Don på en ny kontrakt. Don har dog i første omgang afvist deres tilbud. Don har på den måde alle kortene på hånden, og hvis han fortsætter med at spille som nu, kan man sagtens forstille sig det tiltrækker interesse ude fra. Don har lavet 5 mål og 4 assist i 32 kampe, hvilket jeg syntes er meget pænt, også når man tænker på det er Dons første sæson i Premier League. I ligaen ligger man nummer 11 i rimelig sikker afstand til bunden, mens løbet ser ud til at være kørt i forhold til de europæiske pladser. I FA Cuppen, kom man helt til 6. runde, hvor man desværre røg ud til Cardiff

Peder Schurizek – WOLVERHAMPTON WANDERERS
Der kunne godt vente et kæmpe sommerskifte og vente for Peder her til sommer. Real Madrid er stadig interesseret, og har nu fået selskab af Juventus og Manchester City. Og man forstår det godt, for Peder spiller fremragende. 6 mål og 6 assist i 38 kampe, og det må siges at være et flot snit. Wolves ligger fortsat på en 4. plads i Premier League og ligner stadig et realistisk bud på en kommende Champions League deltager. Til gengæld, møder man 4 af holdene i top 6 i de sidste 4 kampe, så man får bestemt sin sag for. I FA Cuppen møder man Liverpool i semifinalen, så man er altså kun 2 kampe fra et muligt trofæ. Peder blev forresten udtaget til årets hold i Danmark for 2023 sæsonen med 44 kampe, 7 mål og et snit på 6,98.

Dino Saur – PARMA
Det har været et godt lejeophold for Dino, og det bliver spændende at se hvad der sker når Dino skal tilbage til Inter. Dino har nemlig kun et år tilbage af sin kontrakt, så enten må man gå ud fra at Inter prøver at forlænge eller også skal de af med ham, så de kan få lidt mønt for ham. Men lige nu er han stadig i Parma, og hvem ved om det kan være en kommende destination. Det virker i hvert fald til at være et godt match. Dino er fast mand og er nu oppe på 29 kampe, 1 mål og 1 assist for sæsonen. Parma ligger stadig i bunden af rækken på en 16. plads, 3 point ned til under stregen.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján har virkelig fået meget spilletid i denne sæson, klart mere end hvad jeg havde regnet med. Og så er han også begyndt at score mange mål, så tingene lysner virkelig for Kristján. Derfor er det virkelig dårlig timing med den skade Kristján rendte ind i da han for det islandske landshold spillede semifinale mod Tyrkiet om at komme til EM. Island røg ud med et brag med et 4-1 nederlag, og Kristján udgik med en skade kort før dommeren fløjtede af. Kristján er ude i 2-4 uger, så han burde kunne nå at få flere kampe inden sæsonen slutter. Sæsonstatistikken lyder pt. på 15(8) kampe, 7 mål og 1 assist. Kristján har bl.a. scoret mod AC Milan i Champions League, og var dermed medvirkende til man gik videre til næste runde, hvor man møder Manchester City med Frederik Nørgaard i truppen.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian har gang i sin bedste sæson rent spillemæssigt, men målene halter altså stadig syntes jeg. Sebastian er noteret for 24(2) kampe og har lavet 4 mål og 2 assist. Hvad angår stillingen i bundesligaen, så er man stadig placeret midt i rækken. Der er 5 point op til de europæiske pladser, men også kun 9 point ned til nedrykningsplayoff. Måske ankomsten af en landsmand i form af Jonas Elsbøl, kan booste moralen lidt og så vi kan få forløst Sebastian lidt mere, for ingen tvivl om at han har statsne til det.

Frederik Gade – WATFORD
Frederik har underskrevet en ny aftale med klubben, der holder ham i Watford indtil juni 2028 og Frederik får 350 tusind om ugen i sin nye kontrakt. Frederik har allerede betalt klubben flot tilbage, og har siden sidste update lavet hele 5 mål og 1 assist samt blevet kampens spiller 1 gang. Dermed er Frederik oppe på 10 sæsonmål, hans klart bedste i karrieren. Det har vist sig at være rigtig fint for hans karriere at han rykkede ned med Watford for et par sæsoner siden, for det har givet ham fast spilletid og han er virkelig vokset med opgaven siden. Watford har lagt sig i spidsen af Championship med 6 point ned til nærmeste forfølger. Med 8 kampe tilbage, kan meget selvfølgelig ske endnu, men det ligner den står på PL-bold efter sommer.

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
Jonesy deler stadig meget af spilletiden med Icardi, der trods alt også er angriber med et højt niveau. Men Jonesy gør det han skal når han får chancen, nemlig at score mål. Jonesy har faktisk det bedste gennemsnit i hele klubben, hvad mål angår med 0,75 mål pr. 90 minutter. Det udmønter sig i 10 mål og 2 assist i 12(11) kampe. I ligaen, ligger man á point med Monaco, der endda har en kamp i hånden, og det var også Monaco, der slog PSG ud af Coupe de France. Til gengæld er man i finalen i den pokalturnering, der hedder Coupe de la Ligue BKT, hvor Lyon er modstanderen. I Champions League, slog man Liverpool ud og i kvartfinalen møder man Inter.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik har lavet minimum én assist i de sidste 4 sæsoner og i de 2 sidste nåede han endda helt op på 5 assist i hver. I sæson står der stadig et stort 0 på den konto, og det er altså ikke hverdagskost for Frederik. Frederik er oppe på 26 kampe for sæsonen, og har efterhånden næsten 2-cifret stats i alle egenskaber. Premier League titlen, ser ud til at gå til Liverpool i år. City og Liverpool, har godt nok samme point (68), men Liverpool har 2 kampe færre. I FA Cuppen, røg man ud til Tottenham i 5. runde, og i Champions League, møder man som tidligere nævnt, Kristján og FC Barcelona.







Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [25] Din Vej 2019
« Svar #250: 12 Mar 2020, 18:29 »

Så blev jeg også færdig!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [25] Din Vej 2019
« Svar #251: 12 Mar 2020, 18:55 »

Sådan lækker update og som altid fantastisk arbejde Broen
Logged

Tidligere: Baloo38

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [25] Din Vej 2019
« Svar #252: 12 Mar 2020, 19:48 »

Tak for en fantastisk Update CP og Broen.

Endelig kom jeg til topklub og en godkendt start i det tyske.

Også fedt at der er en anden Din vej spiller i klubben.

Forsæt det gode arbejde til jer begge
Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [25] Din Vej 2019
« Svar #253: 13 Mar 2020, 08:14 »

Altid spændende at følge med i "Din Vej" projektet p.g.a dit store arbejde Crazy, men også fordi vi andre følger vores spiller tæt, og tjekker de andres ud og det, at vi alle kommenterer på hinandens og vores egen spiller, er alt for fedt synes jeg Thumbs Up.

Lækkert skifte Jonas Elsbøl, selvom jeg har nydt vores små og store indbyrdes kampe. Jeg skulle jo også skifte klub for at slå dig på højeste niveau i Premier League  Djævel  Håber Bayern Munchen køber mig, hahaha... Så kan vi slås om spilletid, hvor jeg sikkert ville tabe de to - tre første sæsoner, men så kommer Don i gear og bliver fast mand  crazy Åhhh, hvilken fantasi  Wink
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [25] Din Vej 2019
« Svar #254: 13 Mar 2020, 11:14 »

Ja fede opdateringer CP og Broen.

Det er absolut et godt skifte Elsbøl har lavet.
De største stjerner bliver store af at få lidt tid i Bayer Leverkusen.
Jonesy var ikke blevet så vild hvis han ikke havde haft et år der.

Håber snart at jeg kan skubbe Icardi ud som reserve, så vi kan vinde ligaen, håber vi kan vinde CHL, kunne være ret fedt.
Men ville godt udvikle mig lidt mere.
Nok er jeg relativt god, men man kan altid blive bedre.
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010