home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 124540 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [17] Din Vej 2019
« Svar #195: 03 Mar 2020, 16:47 »

Så fik jeg tid - er lige havnet på sygehuset med min kæreste (som skulle føde), så det er ikke så nemt at finde tid til FMFreaks lige i øjeblikket - men nu lykkedes det altså! Smiley

Flere spillere har udviklet sig rigtig godt - flere er gået lidt i stå:

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [17] Din Vej 2019
« Svar #196: 03 Mar 2020, 18:02 »

Så blev der langt om længe tid til at kigge de sidste par updates igennem.

Meget lækkert at få debut for Bayern, men hold da op - Süle, Pavard, Rüdiger og til dels Boateng. Det er altså ikke, hvem som helst, Kaj kæmper med her. Så lidt ærgerligt med en ny kontrakt, for nu skal Kaj altså snart have noget spilletid!

Men keep up the good work! Så lækkert at læse om Smiley


Tusind tak xanor, det fedt du kommentere Smiley

Det er fedt at jeg endelig har ramt målet i ligaen.

Og er en del af årets hold i DK, så skal bænken der bare byttes ud Smiley

Men endnu en god update CP.

Mange tak QuesT Smiley Mon ikke du/Jonesy tager en plads i startopstillingen inden længe  Thumbs Up

Kunne faktisk være et spændende projekt i FM19. Når det her "din vej" projekt er spillet færdigt  Wink


Det er nok min naturlige interesse i målmamdsspillet og nok mest i målmanden selv. Men forstil jer en nordisk ligende mand på 96 kilo med en ædrathed på 16  Cool Han skulle os lige have 16 i Exencitet  Djævel


Haha ja når du siger det sådan, kan jeg godt følge dig  Grin

Så fik jeg tid - er lige havnet på sygehuset med min kæreste (som skulle føde), så det er ikke så nemt at finde tid til FMFreaks lige i øjeblikket - men nu lykkedes det altså! Smiley

Flere spillere har udviklet sig rigtig godt - flere er gået lidt i stå:


Kæmpe tillykke med familieforøgelsen Broen, det er sgu en stor ting Smiley Og hvis det lige glipper med en update eller to, går det nok, det andet er trods alt vigtigere  Peace

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [17] Din Vej 2019
« Svar #197: 03 Mar 2020, 18:47 »

Så fik jeg tid - er lige havnet på sygehuset med min kæreste (som skulle føde), så det er ikke så nemt at finde tid til FMFreaks lige i øjeblikket - men nu lykkedes det altså! Smiley

Flere spillere har udviklet sig rigtig godt - flere er gået lidt i stå:



Altså selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, så er det altså mere end i orden at du ikke laver denne gang Wink Tillykke med den lille! Opstemt Et godt forslag til et navn er Kaj (Østergaard) Wink
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [18] Din Vej 2019
« Svar #198: 03 Mar 2020, 19:56 »







Vi er nået frem til 1. juni 2022, og det er tid til at gøre status på sæsonen 2021/2022. Mange har haft en rigtig fin sæson, men der er også et par stykker, der nok skal se sig om efter en ny klub i det kommende transfervindue.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Ulrik fik desværre ikke flere kampe i den resterende del af sæsonen, så ikke meget at berette på den front. Ulrik ender altså sæsonen med 5(2) kampe spillet, 5 mål indkasseret, 4 rene bure og 1 gang kampens spiller. En ganske udmærket statistik syntes jeg, og må kan jo kun håbe på Ulriks vegne at Juventus giver ham endnu mere spilletid i næste sæson, for Ulrik gør det jo godt når han endelig får den. Juventus endte som nummer 3 i Serie A. Ulrik er med i U21-landsholdstruppen, der har 2 kvalifikationskampe mod Portugal og Norge på programmet.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Wigan havde virkelig ikke et godt forår, og man sluttede sæsonen af med kun 2 sejre på den her side af det nye år. Man slutter med 4 point ned til stregen, og det var nok meget heldigt sæsonen ikke varede 1-2 måneder endnu. For Jonas selv, var det en rigtig fin sæson med massere af kampe, klart den sæson, hvor han har spillet mest. Jonas kom op på 44 optrædener og lavede en enkelt assist i disse. Jonas er på radaren hos Arsenal, og er måske klar til at tage næste skridt i karrieren efter 3 sæsoner i klubben. Jeg har lagt mærke til en interessant klausul i Jonas kontrakt, der siger, at han kan hentes af klubber, der ligger i en højere række, for ”kun” 157,5 mio. så det bliver spændende at se om nogen fra Premier League slår til. Jonas er også at finde i U21 truppen til de kommende kvalifikationskampe .

Jonas Elsbøl – SWANSEA CITY
Jonas overgik lige akkurat den anden Jonas i Championship, når det gælder kampe i denne sæson. 45(1) nåede Elsbøl op på med 1 mål, 2 assist og 1 kampens spiller til følge. Jonas har stadig ikke forlænget sin kontrakt med klubben, og han har udløb om 2 år. Det kunne bestemt være et fint tidspunkt for et skifte, og Jonas er da også ønsket af både Burnley og AC Milan. Jonas har samme klausul, som den anden Jonas, og Elsbøl, kan købes fri af Premier League klubber for 172,5 mio. Swansea sluttede som nummer 13 i rækken. Jonas er endnu en mand i rækken, der er snart skal spille kvalkampe med U21 landsholdet.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kaj sluttede sæsonen rigtig fint af, hvor det blev til spilletid fra start af i 3 af de sidste 5 kampe, og hvis det ikke var for Kajs småskader, kunne han måske have fået endnu mere spilletid. Kaj fik også lidt knap 40 minutter i kvartfinalen af Champions League mod Manchester City, da han afløste en skadet Benjamin Pavard. Man tabte i øvrigt til City med samlet 1-2. Bundesligaen blev vundet i overbevisende stil med hele 17 point ned til Dortmund på 2. pladsen. Kaj fik i øvrigt sit signatur mål/assist, da han assisterede i Bayerns 3-0 sejr over Nürnberg. Kaj fik endda kun 34 minutter i den kamp, inden han måtte gå skadet fra banen.

Don Bundgaard – NORWICH CITY
Don har forlænget sin aftale med klubben, så den løber yderligere et år, nu til 2025 med 265 tusind i løn om ugen. Der er både gode og dårlige nyheder angående Dons og Norwichs sæsonafslutning. Den gode nyhed er, at man endte på en 5. plads og dermed skulle man i playoff for at komme i Premier League. Man nåede playoff-finalen efter man slog Derby ud med 2-1, men i den afgørende kamp, var Milwall for stærke, og her tabte man med 2-0. Det kunne ellers have været lækkert med Don i Premier League. På trods af sin skade på 7 uger, er Don stadig den mand i truppen med næstflest kampe med hele 45(1). Don sluttede på 9 mål, 7 assist og 3 gange kampens spiller. Don har ligesom de 2xJonas en klausul, der gør at han kan hentes for 245 mio. af Premier League klubber, og hvem ved om den eventuelt kunne blive udløst. Jeg syntes efterhånden Don har niveauet til det. Don er udtaget til den engelske U21 landsholdstrup, der møder Gibraltar og Færøerne i de 2 kommende kampe.

Peder Schurizek – WOLVERHAMPTON WANDERERS
Peder var med fra start i de resterende 8 kampe, og slutter sæsonen af på 29(7) kampe i alle turneringer. Det er faktisk den sæson Peder har haft flest optrædener i I hele hans karriere, hvilket da er meget pænt, da det jo helt sikkert er det højeste niveau Peder har spillet på. 3 mål og 6 assist ved siden af, er bestemt heller ikke dumt. Wolves sluttede desværre som 9’er i ligaen, lige 3 point fra Europa League pladserne, men ikke desto mindre, har det været en mere end godkendt sæson for Peder. Peder er udtaget til landsholdet, der står overfor et par kampe i Uefa Nations League gruppe B, hvor man møder Tjekkiet og Tyrkiet.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino spillede ikke meget fra start hos Inter i sæsonen, men fik alligevel lidt anerkendelse, da han blev nummer 3 i den pris, der hedder La Giovane Italia U19 bedste spiller. Dino slutter sæsonen af uden en Serie A start, men ender med nærmest imponerende 16 indskiftninger i turneringen og hele 19 i alle turneringer. Inter sluttede Serie A som vinder, da man lige præcis endte foran rivalerne fra AC Milan med et enkelt point. Dino skal sammen med Italiens U21 landshold, møde Grækeland og Slovakiet i et par kvalifikationskampe til det kommende U21 EM, der afholdes i Tjekkiet.

Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Det blev i den grad en nervepirrende afslutning for Kristján og BMG. Man vandt 4 af de sidste 7 kampe i Bundesligaen, og sluttede derfor på en 16. plads, der betød playoff om at undgå nedrykning. Her mødte man Dynamo Dredsen som man skulle slå over 2 kampe. Man vandt den første 1-0 på hjemmebane, mens returopgøret blev tabt med samme cifre. Man skulle helt frem til en straffesparkskonkur rence for at finde en vinder, og her trak BMG sig sejrrigt ud. Kristian havde en fin sæson, men jeg kunne stadig godt tænke mig han bidrog med lidt flere mål/assist. 2 mål og 1 assist i 30 kampe, var hvad sæsonen bød på, og fra en spiller med Kristjáns kvaliteter, kan man godt forvente lidt mere syntes jeg. Kristján har selvfølgelig haft en svær tid med BMG, der har været bundhold i store dele af sæsonen og derfor kan det også være svært at brillerer. Kristján er lige nu afsted med det Islandske landhold, der ligesom det danske skal spille Nations League, hvor de er i gruppe med Rusland og Skotland.

Sebastian Nielsen – FC KØBENHAVN
Sebastian har haft et ganske fint lejeophold hos FCK, om end han selvfølgelig helst var skaderne foruden. Sebastian tilføjer et enkelt trofæ til CV’et da man vandt pokalturneringen efter en finalesejr på 2-0 over AaB. I ligaen måtte man se sig slået af FCM med et enkelt point. FCK gjorde ellers næsten rent bord i mesterskabsspillet, men tabte de 2 indbyrdes kampe mod FCM, og det kostede altså i sidste ende. Sebastian slutter sin FCK tid af med en statistik, der hedder 22(9) kampe, 9 mål, 6 assist og 1 kampens spiller. Et udmærket udbytte, men jeg vil vove at påstå det havde været bedre hvis hans skade ikke havde sat en stopper for hans gode form dengang skaden kom. Nu skal Sebastian tilbage til Bayer Leverkusen og forhåbentlig kan han nu gøre sig mere gældende i kampen om spilletid. Leverkusen endte 3’er i bundesligaen og skal spille CHL i den nye sæson.

Frederik Gade – HOFFENHEIM
Frederik havde desværre ikke det allerbedste lejeophold hos Hoffenheim. Frederik havde mulighed for at deltage 16 kampe undervejs i sit lejeophold, og af dem, spillede Frederik blot med i de 8 og kun 3 fra start. Frederik lavede 1 mål og 1 assist for Hoffenheim. Nu skal Frederik tilbage til Watford, og han gør nok klogt i at finde sig en ny klub han kan spille for i den kommende sæson. Watford kunne ikke redde sig i Premier League og med udsigten til Championship, er det nok også en fin timing for Frederik for at komme videre. Frederik er også med i U21-truppen, der skal spille kvalifikationskampe mod Portugal og Norge.

Jonesy jr. – RB LEIPZIG
Jonesy sluttede sæsonen godt af med yderligere 6 mål siden sidste update. Jonesy ender på ganske pæne 21 mål for sæsonen, og udover det 3 assist og 6 gange kampens spiller. Det er første gang i sin karriere at Jonesy spiller en ”fuld” sæson, og det gjorde han altså ganske godt. Måske så godt, at han allerede er på vej videre. Medierne spekulerer i hvert fald i om Tottenham kunne være ude efter Jonesy. Hvis det er sandt, skal de op med en stor pose penge, da hans værdi pt. er vurderet til hele 335 millioner. Tottenhams fans har i en afstemning sagt, at 73% procent af dem gerne ser Jonesy i klubben. Der skulle være stor interesse fra store klubber som Dortmund, City og Real Madrid. Tottenham bliver ikke nævnt, så måske det blot er en mediehistorie. Jonesy fik i slutningen af sæsonen en fin pris, da han vandt årets nye spiller i Tyskland.

Frederik Nørgaard – WATFORD
Som jeg kunne spoile i afsnittet om den anden Frederik, så klarede Watford altså ikke skærene i Premier League. Watford vandt blot 6 kampe i sæsonen, og det var langt fra nok til at redde sig. Frederik gjorde ellers sit, og spillede en glimrende sæson, omstændighederne taget i betragtning. 38 kampe i alle turneringer og 5 oplæg lyder statistikken på. Jeg er 99,9% sikker på at Frederik ikke spiller Championship-bold i næste sæson. Han har nemlig et hav af interesseret klubber efter sig. Barcelona, City, PSG og Real Madrid bare for at nævne et par stykker. Det bliver virkelig spændende at se hvor Frederik ender. Frederik er i øvrigt også afsted med U21 landsholdet, og er noget skuffet over ikke at være på A-landsholdet, og det kan jeg bestemt godt forstå.






Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [17] Din Vej 2019
« Svar #199: 03 Mar 2020, 20:02 »

Altså selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, så er det altså mere end i orden at du ikke laver denne gang Wink Tillykke med den lille! Opstemt Et godt forslag til et navn er Kaj (Østergaard) Wink

Haha! Opstemt Tak og tak til CP og I andre der endnu ikke har nået at skrive det eller blot tænker det! Kaj var på bordet, men min kæreste vil have to stavelser, så det er desværre ikke en mulighed.. Smiley

Jeg satser på at finde tid til at lave oversigten i nat, når jeg alligevel er vågen! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [18] Din Vej 2019
« Svar #200: 03 Mar 2020, 20:36 »

Og så oversigten:



Jeg er tilfreds med Dino's titler, men langt fra hans udvikling det seneste år! I øvrigt nogle flotte præstationer rundt omkring i Europa - bliver spændende at se hvad sommerens transfervindue kommer til at byde på! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [17] Din Vej 2019
« Svar #201: 04 Mar 2020, 07:55 »

[color=Black]Så fik jeg tid - er lige havnet på sygehuset med min kæreste (som skulle føde), så det er ikke så nemt at finde tid til FMFreaks lige i øjeblikket - men nu lykkedes det altså! Smiley

Kæmpe stort tillykke Broen13, det er den fedeste føelse! (Min er lige startet i førskole Smiley) - Så det er 5½ år siden!

Og i starten sover og spiser den lille forhåbentlig meget! Så kan du spille imens, den lille og moren sover Opstemt
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [18] Din Vej 2019
« Svar #202: 04 Mar 2020, 09:53 »

Ja, stort tillykke med familie forøgelsen Broen13.

God update CP, og 2 gode updates med spiller statistikken Broen.

Jeg ville også gerne snart stige noget mere, har haft en ret okay sæson, men stats er ikke steget så meget.
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [18] Din Vej 2019
« Svar #203: 04 Mar 2020, 10:47 »

Stort tillykke til familie forøgelsen Broen13  Thumbs Up Smiley

Tak for rigtige gode updates Crazy-Poul Broen13.

Det ser ud til at Hr. Elsbøl skal videre fra Swansea. Milan kunne være rigtig spændende   Opstemt Opstemt

Fortsæt det fantastiske arbejde
Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [18] Din Vej 2019
« Svar #204: 04 Mar 2020, 10:52 »

Damn Jonesy!!!! Din kæmpe angriber bliver en vild en, tror jeg   Thumbs Up

Tak for updaten. Broen, jeg kondolerer, med mindre det er den første... Så glæd dig.. Ellers kondolerer jeg sgu. Nul sex, nul søvn i 2 år  funny
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [18] Din Vej 2019
« Svar #205: 04 Mar 2020, 10:57 »

Stort tillykke til familie forøgelsen Broen13  Thumbs Up Smiley

Tak for rigtige gode updates Crazy-Poul Broen13.

Det ser ud til at Hr. Elsbøl skal videre fra Swansea. Milan kunne være rigtig spændende   Opstemt Opstemt

Fortsæt det fantastiske arbejde

Var det ikke i gamle dage, at en forsvarsspiller skulle være en kæmpe kriger med knæhøje tacklinger og med Mod og Aggressivitet på 20? Cool Peace
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [18] Din Vej 2019
« Svar #206: 04 Mar 2020, 12:39 »

Damn Jonesy!!!! Din kæmpe angriber bliver en vild en, tror jeg   Thumbs Up

Tak for updaten. Broen, jeg kondolerer, med mindre det er den første... Så glæd dig.. Ellers kondolerer jeg sgu. Nul sex, nul søvn i 2 år  funny

Ja, han er lidt et vildt skur.

Men det danske landshold skal bare spille den op på mig, så ryger den i kassen.

Har scoret 7 i 8, så kan jeg holdet mig skader fri og det snit, så bliver han ikke helt ueffen Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [18] Din Vej 2019
« Svar #207: 04 Mar 2020, 13:37 »

Damn Jonesy!!!! Din kæmpe angriber bliver en vild en, tror jeg   Thumbs Up

Tak for updaten. Broen, jeg kondolerer, med mindre det er den første... Så glæd dig.. Ellers kondolerer jeg sgu. Nul sex, nul søvn i 2 år  funny

Hehe.. Smiley Det er den første - tænker det nok skal blive hårdt, men I andre kan, så kan jeg vel også! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [18] Din Vej 2019
« Svar #208: 04 Mar 2020, 20:30 »

Tak for de seneste kommentarer alle sammen, det er dejligt, der stadig bliver kommenteret så hyppigt Smiley

Næste update er lige på trapperne, og jeg kan godt tease for der er nogle store klubskifter undervejs Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [19] Din Vej 2019
« Svar #209: 04 Mar 2020, 20:48 »







Vi har gennemført endnu et transfervindue, og det er efterhånden nogle store adresser vores spillere skifter til. Hele 3 klubskifter blev til i den her omgang.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Ulrik har fået en stille og rolig start på sæsonen hos Juventus. Han er stadig andet valg bag Szczesny, men Ulrik har allerede fået en smule spilletid, da Szczesny blev udskiftet med en mindre skade i kampen mod Roma. Ulrik kom på banen i starten af anden halvleg, og han var med til at holde målet rent, da man vandt 1-0. På landsholdsfronten har Ulrik fået en del mere spilletid under bæltet end for sin klub. Tilbage i juni spillede han med i begge kvalifikationskampe mod Norge og Portugal, og han holdt rent mål i begge. Danmark sluttede som 1’er i sin gruppe og er kvalificeret til den kommende U21-slutrunde, der spilles i Tjekkiet. Her i efteråret, var Ulrik med for A-landsholdet og fik en enkelt kamp, hvor man tabte 1-0 til Tyrkiet i Nations League B. Danmark endte som 3’er i sin gruppe med 4 point for 4 kampe og rykker dermed ned i Nations League C.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Jonas havde pakket tasken, og var på vej til Brighton, der havde fået et bud på 142 millioner accepteret. Men handlen faldt igennem i sidste øjeblik, da Wigan trak stikket, da de endnu ikke havde fået en erstatning på Jonas på plads. Dermed er Jonas stadig at finde hos Wigan, og her har han spillet med i alle 11 kampe Wigan har haft i sæsonen. Det har ikke været en fremragende åbning på sæsonen hos Wigan, der blot har vundet 1 kamp. I ligaen, ligger man nummer 24, 3 point ned til sidste pladsen, og i Carabao Cuppen røg man ud i første runde mod Nottingham Forest. Jonas spillede med i de 2 kvalifikationskampe i juni, hvor han var med til at holde rent bur i dem begge, men det blev ikke til spilletid i de 2 seneste her i september selvom Jonas var med i truppen. Jonas er stadig på ønskelisten hos Brighton, og man kan håbe de kommer med et nyt bud her til vinter.

Jonas ElsbølMILLWALL
Millwall, der jo rykkede op i Premier Leauge (efter de slog Norwich og Don i sidste sæson), var efter Jonas Elsbøl, og de fik et bud på 127 millioner accepteret. Jonas takkede ja, og dermed står den på Premier League-bold for Jonas i den nye sæson. Jonas har fået en super start på sæsonen for Millwall. Det bliver til masser af spilletid, nærmere bestemt 9 kampe fra start i alle turneringer. I kampen mod Aston Villa som man vandt 3-2, lavede Jonas en assist, og blev kåret til kampens spiller med en rating på 8,4. Jonas gode start, gav ham også en 2. plads i prisen som månedens unge spiller for august. I ligaen ligger man nummer 14, mens man røg ud til Leeds i Carabao Cuppen. Jonas har spillet med i de sidste 4 kampe for U21 landsholdet, men især kampen mod Aserbajdsjan er værd at hive fat i. Man vandt nemlig hele 10-0, hvor Jonas stod for 2 af målene og det gav ham en rating på 10,0.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kajs situation hos Bayern er nogenlunde uændret. Boateng har godt nok forladt klubben, men til gengæld, er Bayern begyndt at bruge Alaba derinde, så umiddelbart, er der stadig 4 mand foran Kaj i køen om spilletid. Kaj fik ellers en del spilletid i optakten, men har altså ikke ført noget med sig i de officielle kampe endnu. Vi må håbe at Bayerns mange kampe gør, at der falder lidt spilletid af for Kaj.

Don Bundgaard – NORWICH CITY
Don er stadig at finde hos Norwich, og han spiller fast som sædvanligt. Don har haft en fin start på sæsonen med 1 mål og 3 assist i 12 kampe, så 1 mål/assist pr. 4. kamp er vel okay for en midtbanespiller. Norwich har fået en blandet start på sæsonen med 5 sejre og 5 nederlag i 10 kampe. Det giver dem 10. plads i ligaen, men kun 3 point op til playoffpladser. I Carabao Cuppen, røg man ud i 2. runde til West Bromwich. Don har fået 3 landskampe mere for det engelske U21 landshold, der ligesom det danske, er kvalificeret til den kommende slutrunde.

Peder Schurizek – WOLVERHAMPTON WANDERERS
Der er gode og dårlige nyheder for Peder. Peder har indgået en ny kæmpekontrakt med Wolves, der giver Peder hele 800 tusind i løn om ugen og kontrakten løber til juni 2027. Den dårlige nyhed, er at Peder er blevet skadet. På nuværende tidspunkt har Peder været ude i 6 uger, og der går 2-4 uger før han er helt klar igen. Peder nåede at spille en enkelt kamp inden han blev skadet. Peder spillede med i de 2 Nations League kampe tilbage i juni og lavede en enkelt assist i 3-0 sejren over Tyrkiet.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino får stadig ikke lov at starte inde i en Serie A kamp for Inter, men han må gerne komme ind fra bænken. Et enkelt indhop er det blevet til i sæsonen so far. På landsholdet, har Dino noget mere succes. Udover Dino får en masse spilletid for det Italienske U21 landshold, er han nu også blevet anfører, og det er da en ganske flot bedrift syntes jeg. Dino har spillet de sidste 4 landskampe, og har faktisk lavet hele 3 assist, bl.a. lagde han op til begge mål i 2-0 sejren mod Grækenland. Dino udgik desværre skadet i den sidste landskamp mod Island, og er pt. 2-3 uger fra at være tilbage. Italien er kvalificeret til U21-slutrunden med 10 ud af 10 sejre i deres kvalifikationsgrupp e.

Kristján EinarssonFC BARCELONA
Kristján har ud af det blå taget et skifte til en af verdens største klubber, nemlig FC Barcelona. Der var ingen rygter om skiftet op til, men på transfervinduets sidste dag, skiftede han altså til FC Barcelona for 205 millioner med en kontrakt, der giver ham 380 tusind om ugen og kontrakten løber til juni 2027. Et rimelig vanvittigt skifte må man sige, og Kristján kommer da i den grad til at kæmpe for spilletiden. Barcelona har en vanvittig trup, og lige pt. er det Mbappé, der gør sig på højre kanten, så det er noget af en spiller Kristján skal slå af. Det bliver spændende at se hvor meget spilletid det kan blive til i den her sæson. Inden sit skifte, nåede Kristján at spille 5 kampe for BMG, og det blev altså til 4 år i alt for klubben. For landsholdet, har Kristján tilføjet 2 kampe mere til CV’et med et par optrædener i Nations League B. Island endte som 2’er med 7 point, 3 point efter Skotland på førstepladsen og dermed forbliver Island i Nations League B.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian har underskrevet en ny kontrakt med klubben, og de har papir på hinanden indtil juni 2026, hvor Sebastian får 162 tusind om ugen i løn. Den nye kontrakt har desværre ikke givet udbytte i forhold til spilletid i den nye sæson. Sebastian fik ellers en del spilletid i pre-season med 5 kampe, hvor det blev til 1 mål og 1 assist. Leverkusen spiller en formation med kun en angriber, og den sidder Kevin Volland umiddelbart på, men Sebastians stats er altså ikke vanvittig langt efter, så i min optik, burde han bestemt få mere spilletid end hvad tilfældet er. Sebastian var med i den seneste U21 landskamp, hvor han blev skiftet ind med en halv time igen, da man mødte Belgien.

Frederik Gade – WATFORD
Frederik har ”desværre” underskrevet en ny kontrakt med Watford, der nu har papir på ham indtil juni 2025. Men hvem ved, måske det er okay for Frederik med en sæson på lidt lavere niveau, hvor Frederik så forhåbentlig kan bombe igennem og få mere spilletid under bæltestedet. Frederik har i hvert fald fået en god start på sæsonen og han blev faktisk kåret til månedens unge spiller i juli med 3 mål i 4 kampe. I måneden efter fik Frederik en 3. plads, med 1 mål i 6 kampe, mens hans kollega tog førstepladsen, så en god start for Watford generelt må man også sige. Frederik har i alt spillet 11 kampe og lavet 4 mål, så en ganske fornuftig indledning på sæsonen for Frederik. Watfor ligger aktuelt nummer 5 i rækken med 18 point for 10 kampe, og kan forhåbentlig holde sig i toppen hele vejen, så man hurtigt kan vende tilbage til Premier League.

Jonesy jr. – RB LEIPZIG
Jonesy var en ombejlet herre dette transfervindue. Napoli, Dortmund, Valencia, Milan og Arsenal var på rygtebasis interesseret i Jonesy, men et reelt bud kom aldrig. Chelsea kom med et bud, der blev accepteret på hele 550 millioner, der var Jonesys frikøbsklausul hos Leipzig. Jonesy var imidlertid ikke interesseret, og afviste Chelsea. Jonesy var derfor noget overaskende stadig at finde i Leipzig, da de tog hul på sæsonen i deres sæson. Jonesy har spillet 8(1) kampe i alle turneringer og lavet 3 mål samt 1 assist. Alle disse faldt i Europa League. Man slog bl.a. danske Brøndby ud undervejs inden man kom i gruppespillet. Jonesy har spillet med i 3 landskampe siden sidst, de 2 af dem fra start. Jonesy er sat til salg efter eget ønske og skifter formodentlig i det kommende vindue. AC Milan, Leverkusen, Juventus, Napoli og Real Madrid siges at være interesseret.

Frederik NørgaardMANCHESTER CITY
Tottenham fik et bud accepteret på Frederik for hele 285 millioner kroner. Manchester City bød 275 millioner. Frederik valgte at acceptere tilbuddet hos sidstnævnte, og udover de sportslige udsigter, bliver han i den grad også belønnet økonomisk. 440 tusind om ugen i løn, og en kontrakt der løber 5 år frem. Frederik har fået en perfekt start på livet hos Manchester City, og han blev også kåret til månedens unge spiller for juli måned. Frederik har fået spilletid i godt halvdelen af kampene for City indtil videre med 4(1) optræder, og han har allerede lagt op til et mål. Frederiks nærmeste konkurrent til spilletid, ser ud til at være Max Aarons, der har udviklet sig rimelig pænt, men Frederik og hans niveau er ikke langt fra hinanden. City ligger 1’er efter 8 kampe med 22 point og en målscorer på 25-7. Frederik har spillet med i de 2 seneste landskampe og mon ikke City skiftet kan bidrage til at Frederik sætter sig mere fast på højre backen fremover.
 







Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010