home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123751 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [11] Din Vej 2019
« Svar #150: 22 Feb 2020, 15:44 »

Der har været godt gang i udviklingen hos flere spillere! Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] Din Vej 2019
« Svar #151: 22 Feb 2020, 18:17 »

Kom så HSV. Nu skal I slå til med en lejekontrakt til Kaj. Optimalt for begge parter! Mein Hamburg lieb ich sehr! Opstemt
Logged


gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [11] Din Vej 2019
« Svar #152: 23 Feb 2020, 10:29 »

Når man kigger på Nørgaards udvikling, med en samlet score på 405 stykker, og har ALLe kvaliteter, jeg personligt ville gå efter. Så er det svært at forstå, at han ingen spilletid får på førsteholdet.

Det samme kan man sige om Peder Schurizek... Kæmpe udvikling og er mindst ligeså god som Dino Saur! Er min umiddelbare ydmyge vurdering  Opstemt
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #153: 23 Feb 2020, 20:22 »






Datoen siger 31. marts 2021, vi er kommet igennem et nyt transfervindue, og vi skal selvfølgelig se hvem der har skiftet klub, og hvordan det går vores unge talenter.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – STADE RENNAIS FC
Det går fortsat rigtig fint for Ulrik i det franske. Ulrik er oppe på 31 kampe i alle turneringer, hvilket er hans højeste i karrieren for en enkelt sæson, og der en del kampe tilbage af sæsonen. Ulrik har lukket 35 mål ind i de 27 kampe, og holdt rent bur 5 gange. Stade Rennais ligger nummer 10 i Ligue 1 med 8 kampe tilbage af sæsonen.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Jonas har nok en gang valgt at forlænge kontrakten med klubben. Den nye aftale løber frem til juni 2024. Wigan har da også alt mulig grund til at forlænge med Jonas, da Jonas har udviklet sig til at blive en vigtig brik i det centrale forsvar. Jonas er oppe på 28(1) kampe for sæsonen, og det er blevet til 3 assist og 1 kåring som kampens spiller. I den direkte Jonas-duel mod Swansea, trak Elsbøl sig sejrrigt ud, sådan da. Swansea vandt 1-0, men Elsbøl blev også udvist efter 41 minutter. Wigan er inde i en svær tid i ligaen, og man er aktuelt nummer 18 med 8 point ned til stregen, så det tegner trods alt til at man kan sikre overlevelse.

Jonas Elsbøl – SWANSEA CITY
Jonas får fortsat fint med spilletid for Swansea, dog uden at være det klare førstevalg, men mindre kan også gøre det. Jonas er oppe på 19(3) kampe i alle turneringer og han har lavet en enkelt assist i disse. Swansea ligger også stadig med i toppen, og har en realistisk chance for at nå playoffs. Man har 4 point op til 7. pladsen endda med 2 kampe i hånden, så hvis alt flasker sig, kan det bestemt lade sig gøre.

Kaj ØstergaardVFB STUTTGART
Kaj havde en mission med vintervinduet, og det var at finde en ny klub at spille for den resterende del af sæsonen. Kaj manglede ikke bejlere og i sidste ende accepterede Bayern tilbud fra Freiburg, Nürnberg og Stuttgart. Kaj takkede ja til sidstnævnte og det har givet den ønskede spilletid. Kaj skulle lige lande i Stuttgart, men efter lidt tid, ligner det Kaj er fast mand i forsvaret. Kaj har spillet de sidste 5 kampe i streg, og er i alt oppe på 6 kampe. Stuttgart og Kaj er en del af en tæt bundkamp, der faktisk involvere flere af vores Din-Vej-spillere. Stuttgart ligger som nummer 16 i rækken og står lige nu til at skulle spille en playoffkamp mod et hold fra 2. bundesligaen. Lige over Stuttgart, har vi Bayer Leverkusen (Sebastian Nielsen) og BMG (Kristján Einarsson). Det bliver spændende at se hvem, der trækker det korteste strå.

Don Bundgaard – NORWICH CITY
Don er efter længere tids forhandlinger, endelig blevet enige med klubben om en ny aftale. Den nye aftaler løber til juni 2024 og giver ham hele 240 tusind i løn om ugen. Don er lidt i stå rent målscoringsmæssigt, men spiller selvfølgelig stadig en masse. Han er nu oppe på 39 kampe, og har da også lavet en enkelt assist mere siden sidste update. På trods af sin kontraktforlængelse med klubben, er Don på ønskelisten hos Burnley, og det bliver spændende at se om de eller andre Premier League klubber slår til næste gang transfervinduet er åbent.

Peder Schurizek – FC MIDTJYLLAND
Peder blev uheldigvis skadet i den første venskabskamp i vinterpausen, og den skade holdt ham ude i 2 måneder. Derfor har Peder kun fået en kamp mere på CV’et siden sidste update. I ligaen, er grundspillet slut og FCM endte 2’er, 3 point efter FCK, så der er stadig alt at spille for når mesterskabsspillet starter. I pokalturneringen, møder man Brabrand i kvartfinalen, og mon ikke man formår at gå videre her.  På landsholdsfronten, er der store nyheder. Peder har nemlig sin debut for A-landsholdet, da han blev skiftet ind i begge kampe mod henholdsvis Malta og Ungarn.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino fandt desværre ikke en ny klub her i vintervinduet som man ellers kunne have håbet. Men han har alligevel fået tilkæmpet sig noget spilletid på førsteholdet i Inter. Dino har fået 5 indhop siden sidste update, hvilket da trods alt vidner om, at han er en smule tættere på førsteholdet. Inter har ham stadig på lejelisten, og det ville nok også være det bedste, hvis Dino kunne komme ud og få en fuld sæson med fast spilletid under bæltet. Inter ligger 3 point efter rivalerne fra AC Milan der topper Serie A, så hvem ved om Dino kan tilføje endnu en titel til CV’et når sæsonen er omme.

Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Kristján ser ud til at have fået sit endelig gennembrud for BMG. Kristján er oppe på hele 23(1) kampe for sæsonen, 3 mål og 1 kampens spiller. Desværre går det ikke lige så godt for selve klubben, som jeg kunne afslører i Kajs afsnit. Man er nemlig en del af en tæt bundkamp, og lige nu har man kun 4 point ned til netop Stuttgart. I Europa League, kom man hele vejen til 2. knockoutrunde, hvor ligarivalerne fra Bayern München blev stopklods. Man er stadig med i DFB-pokalen, hvor Mainz er modstanderen i kvartfinalen. På landsholdsfronten, sker der også store ting og sager, da Kristján endelig har fået debut for A-landsholdet. Kristján fik sin debut i 3-0 sejren over Armenien, og det blev faktisk også til et debutmål. I kampen efter, vandt Island 2-1 over Østrig og Kristján spillede igen en solid kamp til en rating på 7,2. Island ligger delt 1’er i sin VM-kvalifikationsgruppe, hvor man også er i gruppe med Portugal, San Marino og Litauen (udover de 2 der allerede er nævnt).

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian har det noget svært hos Leverkusen, men har alligevel valgt at sætte sin underskrift på en ny lang kontrakt, der løber frem til juni 2024. Det er kun blevet til et enkelt indhop siden sidste update, og det er selvfølgelig ikke holdbart i længden. Sebastians stats ser ellers ud til at være rigeligt fine til at fortjene mere spilletid end hvad tilfældet er. Og så er Sebastians spilletid også blevet begrænset af en nylig lejetilgang som vi kommer til lidt senere. Sebastian er blevet sat på lejelisten, så der lurer nok et klubskifte i det kommende sommervindue.

Frederik GadeFC KØBENHAVN
Frederik fik det som han gerne ville have det, da FCK som var efter ham i sidste update, også blev destinationen for hans næste klub. Frederik spiller resten af foråret på en lejeaftale med FCK, der lige nu ligger 1’er i rækken. Frederik har været involveret i 3 ud af 3 mulige kampe siden sit skifte, og han scorede faktisk i sin debut mod Silkeborg efter blot 8 minutter.

Jonesy jr.BAYER LEVERKUSEN
Jonesy skulle finde en ny klub her i vinter, og der var flere klubber der ville have Jonesys evner på deres hold. Bayer Leverkusen, Wolfsburg og Schalke 04 havde alle fået deres bud accepteret, men Jonesy valgte altså slutte sig til klubben, hvor Sebastian Nielsen også spiller. Det kunne være dejligt, hvis der var plads til dem begge, men umiddelbart er det ikke tilfældet. Leverkusen spiller kun med en central angriber, og den har Jonesy altså sat sig på. Jonesy er allerede oppe på 11(3) kampe for sin nye klub, og det er blevet til 4 mål. Så en ganske godkendt start må man sige. Jonesy fine form, har også fået ham udtaget til landsholdet, og han scorede endda også i sin første kamp mod Malta efter blot 5 minutter.

Frederik Nørgaard – Watford
Frederik er nok en gang at finde i førsteholdstruppen, men spilletiden er stadig sparsom. Det er blot blevet til 2 ligakampe mere siden sidste update, men Frederik lavede da trods alt en assist i kampen mod Tottenham som man tabte med 4-2. Watford ligger nummer 16 i Premier League blot 1 point fra stregen. Kampprogrammet er bestemt ikke lovende for Watford da man bl.a. mangler Arsenal, Manchester United og Liverpool ud af de sidste 6 kampe, så nedrykning er desværre en reel risiko. 

 



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #154: 23 Feb 2020, 21:07 »

Ja. Spilletid er vel godt, så nu skal Kaj bare sørge for at holde Stuttgart oppe!
Igen en rigtig god detaljeret update. Så lækkert at læse så meget om alle Opstemt
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #155: 23 Feb 2020, 21:18 »

God update! Var jeg nu bare skiftet til FCK i første omgang, som et mellemskridt til udlandet, havde det været perfekt! Men så må vi se om jeg kan få min første, rigtige titel i hus!
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #156: 24 Feb 2020, 10:24 »

Flot udvikling i BMG, mens Peder og Don desværre er gået lidt tilbage..
« Seneste Redigering: 24 Feb 2020, 11:29 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #157: 24 Feb 2020, 11:17 »

Fede opdateringer begge to.

Glad for jeg får en masse spilletid, men en skam jeg tager det fra en anden af os.
Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #158: 24 Feb 2020, 12:29 »

Fed tråd.... Men hvor er jeg da blevet klogere på, hvordan jeg vil gøre en anden gang.

Er desværre faldet fra at være professionel, til kun at være Relativ(T) Professionel... Damn os da Smiley
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #159: 24 Feb 2020, 15:09 »

Bare en fornøjelse at læse med.. Godt Kristjan endelig fik sit gennembrud både på klub og landshold.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #160: 24 Feb 2020, 16:23 »

Ja. Spilletid er vel godt, så nu skal Kaj bare sørge for at holde Stuttgart oppe!
Igen en rigtig god detaljeret update. Så lækkert at læse så meget om alle Opstemt

Tusind tak xanor, jeg gør mit bedste for at skrive en tilpas mængde om hver Smiley

God update! Var jeg nu bare skiftet til FCK i første omgang, som et mellemskridt til udlandet, havde det været perfekt! Men så må vi se om jeg kan få min første, rigtige titel i hus!

Ja det havde noget været bedre for din karriere trods alt  Peace

Flot udvikling i BMG, mens Peder og Don desværre er gået lidt tilbage..

Igen godt arbejde Broen, syntes virkelig det er fedt, at følge med i hvor meget de forskellige spillere udvikler sig  Thumbs Up

Fede opdateringer begge to.

Glad for jeg får en masse spilletid, men en skam jeg tager det fra en anden af os.

Ja det har været en god lejeaftale for dig, desværre ikke så god for Sebastian, men du smutter jo snart igen og så kan Sebastian forhåbentlig få mere spilletid  Thumbs Up

Og tak Smiley

Fed tråd.... Men hvor er jeg da blevet klogere på, hvordan jeg vil gøre en anden gang.

Er desværre faldet fra at være professionel, til kun at være Relativ(T) Professionel... Damn os da Smiley

Tak tak Smiley

Nu har jeg ikke lige så meget forstand på spillernes personlighed in-game, men kan den "stige" igen eller hvordan er det med det Smiley?

Bare en fornøjelse at læse med.. Godt Kristjan endelig fik sit gennembrud både på klub og landshold.

Tak skal du have valverde4ever, glad for du følger med Smiley

Og ja det lækkert Kristjan begynder at slå rigtigt igennem  Thumbs Up




Næste update regner jeg med kommer sent i aften  Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #161: 24 Feb 2020, 17:01 »

Det ser fantastisk ud CP.

Rigtige gode og detaljeret updates.

Min egen spiller har spillet ca halvdelen af kampene. Det er godkendt når man ser på hans stats.

Forsæt det rigtig gode arbejde
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #162: 24 Feb 2020, 17:02 »

Også stor ros til dig Broen13.

Det er meget sjovt for lidt eller meget spilleren udvikler sig.

Forsæt det rigtige gode arbejde
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #163: 24 Feb 2020, 21:41 »

Fantastisk update, dejligt at jeg har fået så meget spilletid så nu skal der bare gives gas
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [12] Din Vej 2019
« Svar #164: 24 Feb 2020, 21:51 »

Det ser fantastisk ud CP.

Rigtige gode og detaljeret updates.

Min egen spiller har spillet ca halvdelen af kampene. Det er godkendt når man ser på hans stats.

Forsæt det rigtig gode arbejde

Fantastisk update, dejligt at jeg har fået så meget spilletid så nu skal der bare gives gas

Igen mange tak 2xJonas  Thumbs Up

Næste update er lige på trapperne Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010