home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123736 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [9] Din Vej 2019
« Svar #135: 20 Feb 2020, 13:48 »

Fedt at læse om det her! Og hvor er det træls jeg først fik min genvundne interesse for FM efter i startede det her op Smiley Ville gerne have været med!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [9] Din Vej 2019
« Svar #136: 20 Feb 2020, 13:56 »

Fedt at læse om det her! Og hvor er det træls jeg først fik min genvundne interesse for FM efter i startede det her op Smiley Ville gerne have været med!

Har det præcis som dig. Mega fedt projekt og hvor det bare cool at se det store arbejde der ligges i det. Virkelig ærgerlig over ikke at være med.  Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [9] Din Vej 2019
« Svar #137: 20 Feb 2020, 14:35 »

Fedt at læse om det her! Og hvor er det træls jeg først fik min genvundne interesse for FM efter i startede det her op Smiley Ville gerne have været med!

Har det præcis som dig. Mega fedt projekt og hvor det bare cool at se det store arbejde der ligges i det. Virkelig ærgerlig over ikke at være med.  Smiley

Tak for kommentarene gutter selvom i ikke nåede med i projektet, det er dejligt i læser med Smiley 
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #138: 20 Feb 2020, 18:54 »






Datoen siger 9. september 2020. Et nyt transfervindue er overstået hvor det blev til hele 4 klubskifter. Vi skal også se hvordan vores talenter er kommet i gang med den nye sæson. Til slut kommer der også en gennemgang af diverse slutrunder med deltagelse af vores spillere.

Ulrik Vinbech NikolajsenSTADE RENNAIS FC
Ulrik har haft en begivenhedsrig sommer. Først har han underskrevet en ny kontrakt med Juventus, der virkelig viser de tror på ham med en aftale, der nu løber til sommeren 2024, og giver ham hele 182 tusind om ugen i løn. Juventus har nok klogeligt alligevel vurderet, at det ville være bedre for Ulriks udvikling med en udlejning, hvor han forhåbentlig kan få mere spilletid end tilfældet ville være i Juventus. Ulrik blev sent i vinduet udlejet til Stade Rennais i den franske Ligue 1, og vi må håbe på det bliver til masser af spilletid for Ulrik.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Jonas har fået en rigtig lovende start på sæsonen for Wigan. Hele sidste sæson, spillede han 6(2) ligakampe for Wigan, og nu er han allerede oppe på 5, så det lover jo godt for fremtiden. Desværre går det ret så skidt for Wigan i ligaen, der ligger sidst i ligaen, og endnu har sin første sejr til gode.

Jonas Elsbøl – SWANSEA CITY
Jonas er tilbage i Swansea, og Swansea har udstyret ham med en ny kontrakt, der nu løber frem til sommeren 2022. Jonas har ikke fået vanvittig meget spilletid i starten, men måske det begynder at lysne. Jonas har spillet i 2 ud af 9 mulige kampe, og det er de 2 sidste in-game, så forhåbentlig er det her starten på en lang række kampe i træk. I den ene kamp, tabte man til Sheffield United på straffespark i Carabao Cuppen, hvor Jonas holdt rent bur og spillede til 7,7. I kamp nummer 2, spillede Jonas en mere anonym kamp, men han var alligevel med til at vinde Swanseas blot tredje kamp i sæsonen med 3-1 over Nottingham Forest.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kaj blev uheldigvis skadet få uger før transfervinduets lukning, og det holdt ham nok ude af et eventuelt skifte. Skaden holder Kaj ude i op til 7 uger. Kaj er tilbage på udlejningslisten, så når han er tilbage fra sin skade, skal han bare knokle på og spille stabilt, og så skal han håbe på at få en god lejeaftale i stand i vintervinduet. 

Don Bundgaard – NORWICH CITY
Dons fine sæson sidste år, er blevet belønnet af Norwich, der er meget glade for ham. Hans nye kontrakt udløber juni 2023. Don har takket for tilliden i form af en yderst solid start på sæsonen. I ligaen har han spillet 6 kampe og lavet 2 basser, mens han i Carabao Cuppen, har spillet en enkelt og lavet en assist. Norwich har også lagt rigtig stærkt ud i sæsonen, med 6 ud af 7 sejre, og man indtager lige nu 2. pladsen i Championship.

Peder SchurizekFC MIDTJYLLAND
Peder er måske ikke helt overaskende blevet udlejet igen, og hans gamle klub AaB var faktisk også på banen, men Peder valgte altså FCM, der umiddelbart også er et skridt op. Her skal han se om han kan hjælpe med at drille FCK og eventuelt andre bejlere til førstepladsen i Superligaen. Peder nåede faktisk at få spilletid for Wolves, da han har en enkelt indskiftning for sæsonen, men de har så alligevel vurderet det ville være bedre for Peder at komme på græs hos FCM.

Dino Saur INTERNAZIONALE
Transfersagaen omkring Dino er omsider overstået. Dino blev 6. August 2020 sat til salg efter eget ønske med en pris på 77,5 million kroner. I øvrigt efter igen at have misset en træning for klubben. Fansene havde en afstemning om hvorvidt Dino havde ret i sit ønske om at forlade klubben, og det gav 73% ham ret i. Dino skiftede i sidste ende til Inter, der gav 35 millioner for ham (kan stige op til 87,5 med klausuler). Bolton havde også accepteret et tilbud fra AC Milan, men Dino afviste dem selv, og foretrak altså rivalen. Dino har endnu ikke fået spilleminutter for klubben, men er trods alt en del af førsteholdstruppen.

Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Kristján starter som mange af vores andre Din-Vej-spillere, sommeren ud med en kontraktforlængelse . Aftalen løber nu til juni 2024, så man må sige at BMG virkelig har tiltro til den unge islænding. Der er kun spillet 2 bundesligakampe i sæsonen so far, begge uden Kristjáns deltagelse. Til gengæld fik Kristján fuld spilletid i første runde af DFB-pokalen, hvor man mødte Wiedenbrück, der blev slået med 3-0.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian tager nu for alvor hul på sin karriere i det tyske, og det skal blive spændende at se hvor meget spilletid Sebastian får i den store tyske klub. Sebastian har stadig sin bundesligadebut til gode, men har allerede scoret sit første mål for klubben, da han scorede i 2-0 sejren over Germania Egestorf i DFB-pokalen. Vi må håbe det bliver den første af mange scoringer i den her sæson.

Frederik GadeWATFORD
Frederik skulle ikke vente længe i transfervinduet, før han fik sit ønske om et skifte opfyldt. Det blev Watford, der løb med Frederiks underskrift, og det var for den nette sum af 420 tusind kroner (1,2 millioner med klausuler). Dermed bliver Frederik holdkammerrart med Frederik Nørgaard. Frederik havde faktisk også tilbud fra AaB og Nürnberg accepteret af Helsingør, men valgte altså at slå til hos Watford. Dermed bliver Frederik den sidste spiller (sammen med Dino) til at forlade deres startklub her i projektet. Frederik er til at starte med at finde i U23 truppen, og han er også blevet placeret på lejelisten, hvor SønderjyskE skulle være interesseret. Frederik spiller med en U23-arbejdstilladelse, der åbenbart betyder han ikke må spille på seniorholdet, så Frederik må give den gas på U23 holdet inden han formodentlig bliver udlejet til vinter. 

Jonesy jr. – RB LEIPZIG
Jonesy havde en meget skadesplaget første del af karrieren hos RB Leipzig. 7-9-13, kan Jonesy holde sig skadesfri i den her sæson, og han er i hvert fald startet rigtig godt ud. Jonesy har allerede lavet 2 mål i blot 1(1) kamp. Først blev Jonesy blev den yngste målscorer i Leipzigs historie (18 år 240 dage), da han scorede i pokalenkampen mod Wegberg-Beeck som man vandt 3-0. Siden blev han skiftet ind for Timo Werner efter 69 minutter, og blot 2 minutter efter scorede Jonesy. En udmærket start på sæsonen, og det bliver interessant at se om han kan holde målformen ved lige.

Frederik Nørgaard – Watford
Frederik er endnu en mand med en ny kontrakt. Hans nye kontrakt løber frem til juni 2023, og giver ham hele 210 tusind om ugen i løn. Frederik starter noget ærgerligt ud på U23 holdet hos Watford, og når man kigger på hans nærmeste konkurrent til højre back pladsen, Craig Dawson, syntes jeg ikke der burde være den store forskel på de 2 i kvalitet. Det burde kun være et spørgsmål om tid før Frederik som minimum er tilbage i førsteholdstruppen for det er han helt sikkert dygtig nok til. I det mindste spillede Frederik fuld tid, da han deltog i 2. runde af Carabao Cuppen, en kamp man vandt 4-0 mod Bristol Rovers.

Til sidst i updaten, vil jeg lige runde diverse landshold, da der har været spillet flere slutrunder i løbet af sommeren med deltagelse af vores unge talenter.




U19 EM 2020
Vi starter med U19 EM, hvor Danmark, England og Italien alle havde en eller flere Din-Vej-spillere med. Skæbnen ville at de 3 hold også var i gruppe sammen, hvor kun de 2 bedste gik videre til semifinalen. For Danmark, var Jonas Petersen, Jonas Elsbøl og Frederik Gade med. For England, var Don Bundsgaard med, og for Italien var Dino Saur med.

Første gruppekamp stod imellem Danmark og Italien. En kamp Italien vandt med 2-0. Alle de 3 danske spillere var at finde i startopstilling, dog blev Frederik Gade skiftet ud efter 45 min. med en mindre skade. Dino kom på banen for Italien efter 73 minutter. Anden gruppekamp for Danmark, var mod Nordirland og den vandt man sikkert med 2-0. De 2xJonas spillede igen, mens Frederik Gade stadig var ukampdygtig. Efter 9 minutter bliver der begået straffespark mod Jonas Petersen på et hjørne. Et straffe Danmark udnyttede sikkert. I tredje gruppekamp, mødte man England og Don. Igen spillede de 2xJonas. Danmark kom foran efter blot 2 minutter, igen på et straffespark, og denne gang blev det begået mod Jonas Elsbøl. Danmark konverterede sikkert. Danmark vandt 1-0 og skulle semifinale mod Tyskland. Inden vi når dertil, skal vi lige runde Italien og Englands kampe.

England lagde ud med en 4-1 sejr over Nordirland. Don startede kampen, men blev udskiftet efter 66 min, uden at gøre det store væsen af sig. I kamp 2 mod Italien og Dino, startede Don igen på banen og lavede en assist i en kamp, der endte 2-2. Tredje kamp for England var som sagt mod Danmark. Her kom Don på banen efter pausen. England endte på 3. pladsen i gruppen og skulle åbenbart spille mod 3. pladsen i den anden gruppe som var Spanien i en playoffkamp, som jeg ikke helt kan regne ud hvad skal føre til, men anyways. England vandt 3-1 og Don lavede en assist i kampen.

Italien og Dino første var som beskrevet ovenfor, mod Danmark. I kamp 2 mod England, spillede Dino 74 minutter inden han blev skiftet ud, og i kamp 3 mod Nordirland, spillede Dino 51 minutter og lavede 1 assist i 3-1 sejren. I semifinalen mødte Italien Frankrig og Dino spillede 66 minutter i kampen som Italien vandt 3-0. I finalen mødte de igen Danmark, som i deres semifinale mod Tyskland vandt 1-0. I Danmarks kamp var 2xJonas igen med, mens Frederik også var blevet sin skade kvit. I finalen spillede alle vores danskere, mens Dino kom på banen efter 79 minutter. Kampen endte 1-1 og gik i straffesparkskonkur rence, hvor både Frederik og Dino scorede på deres forsøg. Italien vandt straffesparkskonkur rencen med 6-5 og er dermed vindere af turneringen.

DE OLYMPISKE LEGE 2020
Danmark havde kvalificeret sig til de olympiske lege i Japan, hvor man deltog med et U23 hold, der havde Ulrik, Frederik Nørregaard, Peder, Jonesy og Sebastian med i truppen. I første kamp mødte man Argentina og her spillede Ulrik, Frederik, Peder og Sebastian med fra start. Man tabte 3-1, men i det mindste lavede Sebastian en assist. I kamp 2 mødte man New Zealand. Frederik, Peder, Sebastian og Jonesy var alle med. Nørregaard stod for en assist til Viktor Fischer efter 4 min. Danmark vandt kampen 2-1. I sidste gruppekamp, spillede man 1-1 mod Japan. Her var Ulrik, Frederik, Peder, Sebastian, Jonesy alle deltagende. Man endte som 2’er i gruppen bag Argentina, og i kvartfinalen skulle man møde Tyskland. Den vandt man sikkert med 2-0 og her spillede Ulrik, Frederik, Peder, Jonesy med. Frederik Nørregaard lavede en assist på hjørne i overtiden. Semifinalen blev endestationen, hvor man mødte Marokko, som alligevel havde store stjerner som Benatia, Hakimi, Harit og Ziyech med. Kampen endte 2-3 og Frederik, Peder, Sebastian og Jonesy var med. Sebastian lavede en assist. I bronzekampen, mødte man Italien og det blev desværre ikke til en medalje, da man taber med 3-1. Ulrik og Frederik spillede hele kampen, mens Jonesy og Peder blev skiftet ind i anden halvleg.

Det danske A-landshold deltog også i sommerens EM. Der var ikke nogle af vores spillere med, men syntes alligevel det var værd at nævne, at utrolig nok vandt Danmark hele turneringen efter en sejr på straffespark over Italien i finalen.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #139: 20 Feb 2020, 19:21 »

Fantastisk update og godt at jeg er startet fornuftigt ud i den nye sæson, elsker dit tiltag med lige at gennemgå de internationale turneringer vi har deltaget i og godt at se Jonas makkerparret føre Danmark til finalen og er sikker på vi havde vundet hvis de havde sat mig til at sparke straffe Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #140: 21 Feb 2020, 09:47 »

Så fandt jeg tid til at få lavet oversigten Smiley:

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #141: 21 Feb 2020, 09:49 »

Fedt med nogle skifter og mange nye kontrakter - flere af spillerne er efterhånden vidunderdrenge, så der er grobund for en rigtig god udvikling. Smiley

Og ENDELIG kom Dino videre! Om Inter så lige er det optimale sted, eller han skal udlejes må tiden vise, men udviklingen kom heldigvis igang igen, og han er nu første mand over 400 i egenskaber samlet set, tæt forfulgt af Peder! Opstemt

Tillykke med skiftet til Frederik G også! Opstemt

EDIT: .. Og fedt med en U19 EM-guldmedalje til samlingen, og rigtig fin gennemgang af turneringerne, CP! Peace
« Seneste Redigering: 21 Feb 2020, 10:42 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #142: 21 Feb 2020, 15:56 »

Fantastisk update og godt at jeg er startet fornuftigt ud i den nye sæson, elsker dit tiltag med lige at gennemgå de internationale turneringer vi har deltaget i og godt at se Jonas makkerparret føre Danmark til finalen og er sikker på vi havde vundet hvis de havde sat mig til at sparke straffe Wink

Tusind tak for de flotte ord Jonas Smiley

Fedt med nogle skifter og mange nye kontrakter - flere af spillerne er efterhånden vidunderdrenge, så der er grobund for en rigtig god udvikling. Smiley

Og ENDELIG kom Dino videre! Om Inter så lige er det optimale sted, eller han skal udlejes må tiden vise, men udviklingen kom heldigvis igang igen, og han er nu første mand over 400 i egenskaber samlet set, tæt forfulgt af Peder! Opstemt

Tillykke med skiftet til Frederik G også! Opstemt

EDIT: .. Og fedt med en U19 EM-guldmedalje til samlingen, og rigtig fin gennemgang af turneringerne, CP! Peace

Mange tak Broen, og igen tak for dine fine excel-arks  Thumbs Up

EDIT:

Also, så kommer der ingen update i aften, men jeg forventer at have en klar i morgen eftermiddag senest Smiley God weekend guys  Peace
« Seneste Redigering: 21 Feb 2020, 16:38 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #143: 21 Feb 2020, 18:29 »

Det er godkendt Poul, god weekend husk nu at nyd den du har fortjent det Smiley
Logged

Tidligere: Baloo38

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #144: 21 Feb 2020, 19:55 »

Flot klaret af Danmarks u19 hold!
Og så kom jeg endelig væk fra Danmark, spændende om jeg kan udvikle mig lige så meget som nogen af jer andre!
Det er i hvert fald en spændende tid, vi alle går i møde efterhånden.
God weekend til dig, Poul.
Logged


QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #145: 21 Feb 2020, 20:44 »

Fed update til jer begge Smiley

Glæder mig til mere Smiley

Men husk at holde lidt fri fra det også CP Opstemt
Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #146: 22 Feb 2020, 10:20 »

Haha, hvor godt man. Nu sker der sgu noget. Danmarks U19 fik kun en fjerdeplads, det var A Landsholdet der vandt hele EM samet set, ikke U19 holdet.... Dette er meget vigtigt, da jeg er harm og føler mig forrådt  Græder crazy

Fedt arbejde Crazy og også af dig Los Broen Wink

Og tillykke med de gode skift, der har været i denne omgang. Jonesy jr. ser ud til, sammen med Ulrik The Reincarnation Of Schmeichel, at blive nogle vilde karakterer  Thumbs Up
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #147: 22 Feb 2020, 12:33 »

Arg træls med sådan en skide i transfervinduet :/

Kom til at undre mig - Har du "falske" spillere på det tyske landshold, eller har du slettet den fil? Eller er det simpelthen bare fordi jeg ikke er god nok til de tyske u-landshold, at jeg ikke er blevet udtaget endnu? Wink
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [10] Din Vej 2019
« Svar #148: 22 Feb 2020, 14:27 »

Det er godkendt Poul, god weekend husk nu at nyd den du har fortjent det Smiley

Tak tak, skal jeg nok Cool

Flot klaret af Danmarks u19 hold!
Og så kom jeg endelig væk fra Danmark, spændende om jeg kan udvikle mig lige så meget som nogen af jer andre!
Det er i hvert fald en spændende tid, vi alle går i møde efterhånden.
God weekend til dig, Poul.

Tak, lige over Arsrea Smiley

Fed update til jer begge Smiley

Glæder mig til mere Smiley

Men husk at holde lidt fri fra det også CP Opstemt

Jeg skal prøve  crazy og tak Smiley

Haha, hvor godt man. Nu sker der sgu noget. Danmarks U19 fik kun en fjerdeplads, det var A Landsholdet der vandt hele EM samet set, ikke U19 holdet.... Dette er meget vigtigt, da jeg er harm og føler mig forrådt  Græder crazy

Fedt arbejde Crazy og også af dig Los Broen Wink

Og tillykke med de gode skift, der har været i denne omgang. Jonesy jr. ser ud til, sammen med Ulrik The Reincarnation Of Schmeichel, at blive nogle vilde karakterer  Thumbs Up

Glad for du kan lide det gonzo  Thumbs Up

Arg træls med sådan en skide i transfervinduet :/

Kom til at undre mig - Har du "falske" spillere på det tyske landshold, eller har du slettet den fil? Eller er det simpelthen bare fordi jeg ikke er god nok til de tyske u-landshold, at jeg ikke er blevet udtaget endnu? Wink

Jeg har ikke pillet noget ved de tyske landshold, men af hvad jeg kan huske fra tidligere FM-udgaver, er det noget med spillet mangler en licens til de tyske spillere eller sådan. Men anyways ja, så er det en masse "falske" spillere, der er på U-holdene.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [11] Din Vej 2019
« Svar #149: 22 Feb 2020, 15:09 »






Vi er nået til 31. december 2020. Vi er på vej ind i et nyt transfervindue, og vi skal naturligvis også se på hvordan efterårssæsonen er gået.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – STADE RENNAIS FC
Det var i den grad det rigtige for Ulriks karriere at blive udlejet, for han får masser af spilletid i Stade Rennais, og må i den grad siges at have sat sig på førstekeeperpositio nen. Men med den 6. dårligste defensiv i Ligue 1, har Ulrik også haft det svært i forhold til at lukke mål ind. 22 mål lukket ind er det blevet til i 15 kampe, men også 3 clean sheets.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Jonas har allerede spillet dobbelt så mange ligakampe på nuværende tidspunkt som han havde hele sidste sæson. Jonas har spillet 16(1) kampe, lavet en assist og blevet kampens spiller en gang. Jonas og Wigan ligger aktuelt nummer 17 i Championship, men ligger alligevel i ok afstand til stregen med 7 point ned pt. Jonas har med Danmarks U21 landshold, spillet 2 kampe siden sidste som man vandt med samlet 11-0. Danmark vandt sin kvalifikationsgrupp e og skal dermed med til U21 EM 2021.

Jonas Elsbøl – SWANSEA CITY
Elsbøl er glad i Swansea, og har igen valgt at forlænge sin kontrakt. Nu løber den til juni 2023. Jonas har fundet ind i en rimelig god stime med spilletid for Swansea, hvor han nu er oppe på 10 kampe i alt. Jonas ser ud til at være 2/3 valg i det centrale forsvar hos Swansea. Jonas har haft en enkelt skade, der holdt ham ude i 2 uger, men ellers får han altså okay med spilletid. Swansea ligger pt. nummer 11 i Championship, og endda med en kamp i hånden. Der er lige nu 4 point op til playoffpladser, så det er da bestemt en mulighed som tingene ser ud nu.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kaj er kommet godt tilbage efter sin skade i sommers. Og så har han fundet den vante målform frem igen. 17 kampe for Bayern II er det blevet til, og så hele 4 mål, 1 assist og 1 kampens spiller. Ganske imponerende af Kaj, og det er virkelig interessant at han er en så målfarlig midterforsvarer. 13 mål har han bidraget til i 87 kampe i sin karriere. Kaj er et emne for flere klubber, alle på en lejeaftale. Klubberne inkludere Køln, Frankfurt, Freiburg, HSV og Stuttgart, og Kajs foretrukne destination skulle være HSV.

Don Bundgaard – NORWICH CITY
Don har helt sikkert udviklet sig til en nøglespiller for Norwich, og det er Norwich godt klar over. Norwich forsøgte derfor at underskrive en ny kontrakt med Don, der i første omgang har afvist udspillet. Don har 2½ år tilbage af kontrakten. Don har spillet næsteflest kampe i hele truppen med 24 kampe, og har scoret næstflest mål med 7 styks. Det er også blevet til en enkelt assist. Norwich ligger nummer 12 i Championship, lige efter Jonas Elsbøl og Swansea. Dons fine form, har sat ham på radaren hos et par Premier League klubben i skikkelse af Brighton og Sheffield United. Brighton har den største interesse, og det også Dons foretrukne mål, skulle det blive til et skifte. Don har spillet en enkelt kamp for Englands U21 landshold i en venskabskamp man vandt 2-0 over Østrig. Don kom ind efter 44 minutter og lavede en assist.

Peder Schurizek – FC MIDTJYLLAND
Det går ganske udmærket for Peder, der igen er tilbage i den danske Superliga, og han har faktisk allerede matchet de statistikker han lavede for AaB. 1 mål og 4 assist på blot den halve tid (17(1)) kampe. Peder har også spillet 6 Europa League kampe for FCM, og her lavede han en assist. I ligaen, ligger 2 á point med FCK. I Europa League, endte man som 3’er i gruppen med 7 point blot 2 point efter 2. pladsen. Peder har også prøvet at blive udtaget til A-landsholdstruppen, dog uden at få debut.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino tog et gevaldigt skridt op i karrieren med skiftet til Inter i sommers. Dino er langt fra fast mand, og er lige nu også placeret på U20 holdet i Inter, men alligevel har han fået 2(2) kampe i Serie A. På førsteholdet kæmper Dino bl.a. med Nainggolan og Barella, så konkurrencen er bestemt også meget hård. Inter har valgt at sætte Dino på udlejningslisten, men aktuelt er der ingen klubber på bedding. Dino har for det italienske U21 landshold, spillet 4 ud af 4 mulige kampe i denne update. Italien har, ligesom Danmark, kvalificeret sig til det kommende U21 EM.

Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Kristján er så småt ved at få gang i tingene hos BMG. Kristján har siden sidste update, spillet hele 6 bundesligakampe og 2(1) i Europa League. I ligaen har Kristján bidraget med 2 mål, hvilket er et ganske pænt snit. Lige aktuelt er Kristján på vej tilbage fra en skade, der har holdt ham ude i 4 uger, så vi må håbe Kristján hurtigt kan vende tilbage på førsteholdet. BMG har haft en lidt svingende sæson, og ligger for tiden placeret som nummer 14 i bundesligaen. I Europa Leagues gruppe F, gik man sikkert videre sammen med Chelsea til knockoutfasen. Her møder man Spartak Moskva. Kristján har spillet 3 kampe på U21 landsholdet siden sidst, og er nu oppe på 26 U-landskampe.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Det er småt med spilletid for Sebastian hos Bayer Leverkusen. Han har fået 2 indhop i ligaen, og formåede endda at score i den ene. Det er også blevet til en enkelt DFB-pokalkamp mere. I Bundesligaen ligger Bayer Leverkusen nummer 10 med 20 point for 17 kampe. For U21 landsholdet, har Sebastian en del mere succes, da han har spillet alle 4 kampe og også bidraget med 2 mål.

Frederik Gade – WATFORD
Frederik må jo desværre tage til takke med spilletid på klubbens U23 hold. Her spiller han i rækken Engelske U23 Division 3, hvor Watford om ikke andet ligger nummer 1. Frederik har lavet 3 mål og 1 assist i 7(1) kampe. Frederik har også spillet 1(1) kampe i den pokalturnering, der hedder Checkatrade Trophy, og her er man i 3. runde, hvor man skal møde Chesterfield. Frederik er på lejelisten hos Watford, og det ligner Danmark godt kunne være destinationen for et skifte. AGF, FCK, FCM og SønderjyskE holder øje med Frederik og han vil helst selv til FCK. Frederik har taget et skridt op på landsholdsfronten, da han fik debut på det danske U21 landshold i venskabskampen mod Israel. Frederik spillede fra start, og fik 79 minutter i 3-0 sejren.

Jonesy jr. – RB LEIPZIG
Jonesy kæmper stadig for spilletiden hos Leipzig, og det er ikke blevet til meget siden sidst. Han er nu oppe på 2(4) kampe, stadig med 2 mål til følge. Jonesy står også bag 3 virkelig dygtige angribere, og Leipzig har vurderet, at Jonesy nok ville have mere gavn af en udlejning. Jonesy er listen hos en række tyske klubber som Bayer Leverkusen og HSV, men også franske Marseillie og spanske Real Oviedo. På U21 landsholdet, har Jonesy en del mere succes. I de 3 kampe der er spillet siden sidst, har han lavet hele 5 mål, bl.a. et hattrick mod Liechtenstein som man slog med 4-0.

Frederik Nørgaard – Watford
Frederik får størstedelen af sin spilletid hos Watfords U23 hold, og det syntes jeg virkelig han er for god til. Frederik har spillet 18 kampe i samme række som den anden Frederik, der jo også er på Watfords U23 hold, og her har Nørgaard lavet 2 mål og 4 assist samt 1 kampens spiller titel. Men han har alligevel også fået 4 kampe for førsteholdet, så helt ude af førsteholdet er han ikke. Watford har alligevel valgt at sætte Frederik Nørgaard på lejelisten, og lidt mere fast spilletid er jo ikke en helt dum idé. Cagliari, SPAL og Schalke 04 er interessert og Frederik vil helst til sidstnævnte. Frederik har spillet med i alle 3 kampe på U21 landsholdet, og er oppe på 15 kampe.

 


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010