home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  MLS
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: MLS  (Læst 3307 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
MLS
« : 11 Jan 2020, 12:20 »


Synes vi skal have en samlet tråd om MLS, til folk der gerne vil have et anderledes spil med draft osv. Er ikke helet sikker på alle regler osv, så kan ikke lige forklare dem. Men der er to konference, Øst og Vest, hvor top 6 i hver går i playoff.

Der er Superdraften hvor der er fire runder hvor man vælger de nye regens. Så er der ReEntry draften, hvor andre spillere i ligaens hvis kontrakt er løbet ud. Og så er der expansion draft som er til de to nye hold der kommer i 2020 sæonen, Nashville SC og Inter Miami.

Så er der også en masse kontrakt regler og trades. Hvis andre der har spillet i MLS har nogle tips og erfaringer så kom endelig med dem!
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MLS
« Svar #1: 11 Jan 2020, 12:27 »

Kan fortælle lidt om mit eget save. Er starter med Nashville SC. Simulerede frem til draften, da jeg ikke er med i første sæson. I kan se hvem jeg har draftet her: Tranfers

Har spillet 11 kampe indtil videre og spiller ikke specielt godt, men ligger alligevel nr 1 i min konference. Bestyrelsen har ingen forventninger, så jeg overpræstere og har også fået forlænget min kontrakt. David Accam er min stjerne angriber, men han blev skadet i 8 måneder så det er lidt øv. Ellers så er det de udenlandske spillere der præstere bedst. Anibal Godoy, Julio Cascante og Hany Mutkhar.

Spiller 4-4-2 eller 4-4-1-1, ret simpel taktik.

Vender tilbage når ligaen er ovre, og vi forhåbentlig har sikret os playoff.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MLS
« Svar #2: 11 Jan 2020, 16:52 »

Jeg prøvede MLS for et par år siden.. Synes det var ret forvirrende, haha. Overvejer hvert år, om jeg skal prøve igen. Er Beckhams nye klub med? Inter Miami?
Logged


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MLS
« Svar #3: 11 Jan 2020, 19:54 »

Jeg prøvede MLS for et par år siden.. Synes det var ret forvirrende, haha. Overvejer hvert år, om jeg skal prøve igen. Er Beckhams nye klub med? Inter Miami?
Inter Miami er ikke med i første sæson, men kommer med fra 2020 sæsonen.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MLS
« Svar #4: 11 Jan 2020, 21:12 »

Inter Miami er ikke med i første sæson, men kommer med fra 2020 sæsonen.
Så man skal spille en sæson uden job, så er det muligt og spille med dem?
Logged


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MLS
« Svar #5: 13 Jan 2020, 11:41 »

Så man skal spille en sæson uden job, så er det muligt og spille med dem?
Du kan godt vælge dem mener jeg. Jeg kunne ihvertfald godt vælge Nashville som også først kommer i 2020. Du spiller bare kun den lille cup i den første sæon fordi du ikke er med i en liga.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MLS
« Svar #6: 13 Jan 2020, 11:53 »

Du kan godt vælge dem mener jeg. Jeg kunne ihvertfald godt vælge Nashville som også først kommer i 2020. Du spiller bare kun den lille cup i den første sæon fordi du ikke er med i en liga.
Nice, kunne godt være man skulle prøve det, evt. samtidig med man styrer USAs landshold  Cool
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010