home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 19281 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Journeyman
« : 01 Jan 2020, 15:09 »

Lad os sparke det nye år ind, med en Journeyman tråd til de eventyrlystne.
Hollandske Coos Gauthier fik sin ilddåb i den næstbedste irske fodboldrække i Cobh Ramblers. Der var ikke noget videre interessant ved ankomsten, da rækken på forhånd var afgjort. Ramblers kunne hverken nå oprykningsplayoff eller ende sidst (Åbenbart ingen nedrykning i Irland), men hollænderen formåede da alligevel at rykke Ramblers fra 7. pladsen til 6. pladsen samt en kvartfinale i Pokalturneringen. Året gik på hæld og det samme gjorde Coos' evner. For i den nye sæson blev det til ydmygende ét point i 11 kampe og en klar sidsteplads. I slut april blev ydmygelsen total, da man tabte til et hold udenfor ligasystemet i en Cup-turnering og derfor sagde Coos op pr. 1. Maj 2020.

2 måneder senere henvendte nyoprykket Kolding BK sig og ansatte hollænderen. Det tog dog 25 dage at få staben på plads og så var der allerede mindre end en uge til sæsonstart. En hæderlig start efterfulgt af en svag midte og en stærk afslutning var dog ikke nok til Top 6 i 2. divisionen og Kolding måtte ud og spille nedrykningsspil. Med fire point i de første to kampe lignede det en sikker overlevelse, men bare ét point i de sidste ni kampe betød, at Kolding kun sikrede sig overlevelse qua en 11 mål bedre målscore end B93.

Jeg besluttede mig for ikke at være en fedtsyl længere og begyndte rent faktisk at bruge de penge, som klubben stillede mig til rådighed. Det blev til seks forstærkninger; Primært centralt på banen, og Mads Raben blev den afgørende forstærkning da han med 25 af vores 51 mål i 2. division blev topscorer og sikrede Kolding BK deres bedste resultat nogensinde; Oprykning til 1. Division. Her har vi absolut INTET at gøre, og jeg forventer at jeg kan komme videre i løbet af 2022/2023-sæsonen til noget større og bedre. Klubben har med afstand det mindste budget og vi kommer ikke engang til at kunne spille hjemmekampe i Kolding, da klubben har lejet sig ind i Fredericia.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #1: 02 Jan 2020, 11:57 »

Ligegodt et halvt år skulle der gå, før Coos' fik et nyt jobtilbud i Danmark; endda i Superligaen. Elevatorklubben Lyngby tilbød en lønstigning på €200.000 og en vision der lød: Forsøg at blive i Superligaen. Dejlig uambitiøst og lige noget der tiltaler mig.

Således forlader Coos Kolding BK efter to og en halv sæson; Den sidste i 1. Division. Her har det været et svært halvår, som dog har kastet syv point af sig, og Kolding er stadig med i kampen om overlevelse med kun fire point op til Næstved - På trods af klubben stadig har sin første sejr i Nordic Bet Ligaen til gode. I Lyngby er billede det samme. Her er der seks point op til OB, SønderjyskE og AaB. På grund af VM i Qatar starter sæsonen om 12 dage (1. januar 2023) og klubben har naturligvis ingen træningskampe planlagt overhoved, så det er en dejlig start!

Logged

Svartica
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #2: 02 Jan 2020, 17:21 »

Spændende at følge. Kunne være man selv skulle forsøge sig med et journeyman save. Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #3: 09 Jan 2020, 15:07 »

Dagen inden Coos' etårs-jubilæum i Lyngby tikkede et aldeles lukrativt tilbud ind. Godt nok var det kun to placeringer op i tabellen og bare 13 point, men økonomisk var det helt andre muskler der mødte hollænderen. En lønstigning i omegnen af 400%, ca. 40 millioner kroner højere lønninger om året til spillerne og godt 50 millioner kroner rigere var AGF og derfor var det ikke svært, at vælge Aarhus som sin nye arbejdsgiver.

Opholdet i Lyngby havde dog været ganske fornuftigt. Klubben havde sikret sig overlevelse i Superligaen takket været en brag indsats af SønderjyskE som hentede sine første og eneste point i Nedrykningsspillet i sidste spillerunde mod AaB.
Til den nye sæson havde holdet forstærket sig, så godt som budgettet nu tillod. En del frie transfers, hvor bestyrelsen dog ikke var tilfreds med alderen på de nye ansigter betød at holdet lagde sig som det bedste hold udenfor Top 7; Og det faktisk med pæn afstand til bundholdene som lå og delte med hinanden indbyrdes. Og en uhyre nem lodtræning i Pokalturneringen (Taastrup, Varde, Aarhus Fremad) betød at Lyngby også var klar til Pokalkvartfinalen, hvor Randers ventede - Og dermed kunne klubben faktisk lugte til en semifinale.
I AGF er armbevægelserne lidt større. Klubben er tre ud af fire gange sluttet i Mesterskabsspillet og i 21/22 blev det også til sølvmedaljer. Klubben var sågar også i Conference League i år, hvor man dog røg ud i 3. kvalrunde til Vitesse. I Pokalturneringen lever klubben stadig med en kvartfinale mod SønderjyskE, så vi lurer selvfølgelig på klubbens første Pokaltriumf siden 1996. Ellers er det primære mål at komme med i Top 6 (Hvilket vi ligger lunt til) og se om vi måske kan hente lidt ind på de tre "FC"-klubber, som lige nu dominerer Danmark.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #4: 13 Jan 2020, 11:12 »

Så er vi på den igen; Efter bare 287 dage i spidsen for AGF. I FM er licens stadig lig omdømme, og derfor kan Coos nu - uden en eneste stort resultat - kalde sig manager i CSKA Moskva; En klub med et stort omdømme taget i betragtning, hvor lidt Coos har opnået.
Jeg overtog som nævnt AGF på en 6. plads og formåede gennem sæsonens sidste 13 kampe, at hive holdet op på en flot 4. plads i hård kamp med fynboerne. Det betød, at jeg skulle spille Europæisk Playoff mod Esbjerg og her sikrede jeg mit første eventyr i Europa, da jeg slog Esbjerg med 2:1 og spillede mig i 2. kvalrunde af Conference League.

I løbet af sommeren kom jeg faktisk ud med overskud i AGF på trods af fine forstærkninger, men jeg skuffede både mig selv og bestyrelsen, da jeg røg ud til Akhmat med 3:4 allerede i 2. kvalrunde (Bestyrelsen forventede et gruppespil). I en tæt Superliga gik det dog væsentlig bedre, og jeg efterlod AGF på en 3. plads efter ni kampe og massere af udviklingsmulighede r til den kommende træner
I Rusland er CSKA Mosvka ikke helt på niveau med tidligere. Klubben har 4 4. pladser og en 5. plads i de fem forgangne sæsoner og klubben betaler stadig af på et gigant lån, som dog holdes i skak, ved at klubben har haft overskud i fire ud af fem transfervinduer. De stores stjerner udebliver i truppen, men til gengæld kan russerne mønstre hele 12 5-stjernet talenter, så fremtiden ser lys ud. Jeg selv glæder mig bare til at arbejde med et udlændinge loft og så har jeg gode minder fra CSKA Mosvka i en tidligere udgave af FM. Forhåbentlig kan jeg opnå samme succes.
Logged

JonasMessias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #5: 14 Jan 2020, 02:49 »

Stærkt save du har gang! En fornøjelse at læse med.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #6: 17 Jan 2020, 13:48 »

Stærkt save du har gang! En fornøjelse at læse med.
Det lyder godt.. Jeg kan berette om, at jeg for første gang i to år ikke skiftede klub i løbet af vinteren; Det på trods af, jeg ellers fik tilbuddet om at blive russiske landstræner. Selvom jeg aldrig har brudt mig om, at være landstræner og klubtræner samtidig, så overvejede jeg det ganske kort, da jeg troede det kunne give mig nogle stærke russiske kontakter, men i sidste ende valgte jeg det fra og fokuserede udelukkende på CSKA Moskva.

Jeg kom rigtig stærkt fra start i Rusland med fine sejre og kun få pointtab, og selvom jeg måtte sige farvel til min store serbiske profil hen over vinteren, da Benfica matchede hans frikøbsklausul på €29 millioner, så fik jeg arbejdet holdet op på en fjerdeplads ved sæsonafslutning, takket været Spartak Moskvas to nederlag i de sidste to runder (Jeg synes desværre ofte topholdene har tendens til at tabe pusten sidst på sæsonen).

Jeg lavede en mindre udskilning hen over sommeren, som dog ikke gik helt efter planen. Jeg fik skiftet et par af de dårligere udlændinge ud med nogle yngre og bedre kræfter, så håber jeg kan fastholde det, så Rusland ikke længere kun er attraktivt for de ældre spillere. Det betød også, at efter seks år med transferoverskud havde klubben i år transferunderskud på €13 millioner. Det kunne dog være udlignet, hvis Pedro Neto var skiftet til Crystal Palace for €22,5 millioner, men han takkede nej. Det er økonomien lidt mærket af, men jeg er stadig overbevist om, at vi nok skal klare os.
4. pladsen i ligaen betød en plads i Conference League, men jeg synes ærlig talt, det er en mærkelig turnering. Kvalifikationen var langt sværere end selve gruppespillet, som indeholdt Falkirk (Næstbedste skotske række, men pokalvindere) og New Saints fra Wales.. Jeg har 13 spillere i truppen, som tjener mere end hele Saints' holdet tilsammen. Omvendt mødte jeg både BATE og Fenerbache i kvalifikationen. Reserverne fik spilletid da det var afgjort, og så fik jeg overraskende førstepladsen med 1:0 sejren i sidste opgør mod Valencia og er klar til 2. Knockout Runde - En postgang længere end bestyrelsen forventede.

Apropos reserver, så har jeg måtte klare mig igennem første halvår med en trup på kun 19 mand, da jeg ikke fik tilknyttet nok russere i transfervinduet. Russerne går jo desværre til overpris, da de bedste er eftertragtet i de store klubber. Jeg har kun én målmand i truppen - Han er til gengæld også et af de største russiske talenter - og jeg er lykkelig over, at han ikke er gået i stykker i efteråret; Det skulle meget gerne fortsætte i foråret.
Trods den smalle trup, har jeg klaret det ganske fornuftigt synes jeg selv. Bestyrelsen forventer Top 3 og det er jeg enig i. Det vil også give en plads i Europa League Playoff, dog afhængigt af Pokalvinderne, men her er jeg blandt favoritterne i Kvartfinalen, hvor kun Zenit er tilbage til for alvor at true mig. Så der blæser positive vinde i Rusland for tiden!
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #7: 22 Jan 2020, 10:22 »

Vi buldrer videre i Rusland. Coos Gauthier's første titel blev en realitet i foråret 2026, da han vandt den russiske pokalturnering med 2:1 over Zenit og sikrede en billet til Europa League Playoff. I ligaen var der ikke så meget progression at spore. Vi blev igen i år nummer 4 (For 5. gang i streg) om end det var tættere end årene forinden, mens Spartak Moskva var stukket af og vandt et suverænt mesterskab.
Sommeren forholdte sig helt stille. Vi solgte en masse ungdomsspillere og lejede næsten endnu flere ud. Ind kom to unge spillere som også røg direkte på lejeaftaler, så holdet var helt og aldeles intakt til sæsonstart.
Vi lagde ud med at tabe Supercuppen med 2:4 til Spartak Moskva, inden vi fedtede os videre med 3:2 (efter forlænget spilletid) mod Anderlecht i Europa League Playoff. Herefter ventede en gruppe med Leverkusen, Rosenborg og Larne (Nordirland). 10 point var tre mere end Rosenborg og nok til at snuppe 2. pladsen. I ligaen buldrede vi derudaf og overvintrede på førstepladsen - Mest af alt fordi vi mødte de andre tophold på hjemmebane i første halvdel af sæsonen. Pokalturneringen var dog en pinlig affære med exit i 5. runde.

Januar og februar 2027 blev dog de sværeste år i Rusland indtil videre. Jiangsu Suning sprang min tidligere salgsrekord, da de hentede min ukrainske stjerne, Volodymyr Shepelev, for €49.500.000. Og en måned senere røg min anden ukrainer (Og Topscorer) Artem Besedin til Al-Ahli i Saudi Arabien for €4.000.000. Han og jeg var blevet uvenner og han ville forlade holdet til sommer gratis. Jeg besluttede at tage pengene og spare godt det samme i hans resterende løn. I denne periode lærte jeg dog også, at jeg ikke var så "Hot" i Rusland som jeg troede. Både Zenit, Krasnodar og Spartak Moskva var over mig i fødekæden, og min attraktivitet i resten af Europa var begrænset. Erstatningerne blev derfor en ung russer, Vladimir Yagodkin som var vendt hjem samme vinter efter et succesfuldt ophold i Hviderusland, hvor han både blev mester og topscorer, mens midtbanen blev alvorligt svækket med en ung serber, som bestyrelsen nok var mere glad for end jeg var (Jeg har ikke ligefrem været god til at hente spillere under 23 til førsteholdet)..

Foråret bar tydeligt præg af manglen på ukrainere. Ajax sendte mig relativt nemt ud med 1:4 i første Knockout Runde i Europa League, mens jeg sled lidt med det i RPL. I sæsonens sidste fem kampe havde jeg tre udekampe mod de føromtalte hold og selvom jeg fik skrabet to point sammen (hvilket overraskede mig), så var det slet ikke nok til at true Zenit, som vandt ligaen foran mig.
Det positive er helt sikkert, at jeg nu skal ud og spille Champions League, hvilket forhåbentlig kan forbedre min status i Europa. Det negative er dog, at jeg skal igennem en broget kvalifikation, hvor hold som Stade Rennais, KRC Genk, Feyenoord, Benfica, Rapid Wien, FCK, Molde, AEK mfl. Her kommer det nok an på hvem jeg trækker, hvad jeg tør drømme om.

Her til sommer håber jeg på, at jeg kan skille mig af med nogle af de utilfredse spillere, som altid lufter deres utilfredshed, når de ikke får muligheden for at skifte til Saudi arabisk fodbold. Mange kinesiske og arabiske klubber er efter mine spillere, men jeg var ikke villig til at slippe dem udenfor transfervinduet i foråret. Nu er jeg dog klar til at smide dem på porten.
Bestyrelsen er ikke kede af det, når det kommer til ambitioner. De skal noik lige indformeres om, at vi ikke har verdens bedste ungdomsafdeling, og at jeg stadig ikke synes det giver mening at hente unge spillere under 23 til enten førsteholdet eller for at sælge igen, når man samtidig skal udvikle sit eget ungdomssystem. Der er i hvert fald ingen tvivl om, at jeg skal blive ved med at levere gode resultater på banen, for jeg lever bestemt ikke op til klubbens filosofier..
Logged

Bakbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #8: 15 Feb 2020, 12:45 »

Hvilket managerniveau startede du på? Jeg startede uden job med serie 6 erfaring som det eneste. Nu har jeg snart været et år i den svenske 1. division hos IK Brage, hvor, hvis jeg selv skal sige det, egentlig synes jeg har gjort det okay, hvor jeg undgik nedrykning og nu ligger i toppen.
Men jeg vil da også gerne videre, men jeg ved ikke om min erfaring, er en hindring for det Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #9: 15 Feb 2020, 15:03 »

Hvilket managerniveau startede du på? Jeg startede uden job med serie 6 erfaring som det eneste. Nu har jeg snart været et år i den svenske 1. division hos IK Brage, hvor, hvis jeg selv skal sige det, egentlig synes jeg har gjort det okay, hvor jeg undgik nedrykning og nu ligger i toppen.
Men jeg vil da også gerne videre, men jeg ved ikke om min erfaring, er en hindring for det Smiley

Journeyman startes oftest med lavest mulige kvalifikationer, og så skal man arbejde sig op og tage kurser for at komme op i graderne. Det er klart denne måde det er nemmest at komme til en bedre klub. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bakbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #10: 15 Feb 2020, 16:23 »

Journeyman startes oftest med lavest mulige kvalifikationer, og så skal man arbejde sig op og tage kurser for at komme op i graderne. Det er klart denne måde det er nemmest at komme til en bedre klub. Smiley

Modtaget.

Så håber jeg snart, der er nogle, der kigger min vej  Smiley
Logged

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #11: 16 Feb 2020, 09:17 »

Håber da at man snart hører om hvordan det er gået videre :-)
Logged

Chelsea FC

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #12: 16 Feb 2020, 11:44 »

Hvilket managerniveau startede du på? Jeg startede uden job med serie 6 erfaring som det eneste. Nu har jeg snart været et år i den svenske 1. division hos IK Brage, hvor, hvis jeg selv skal sige det, egentlig synes jeg har gjort det okay, hvor jeg undgik nedrykning og nu ligger i toppen.
Men jeg vil da også gerne videre, men jeg ved ikke om min erfaring, er en hindring for det Smiley
Som Broen siger så har jeg startet uden erfaring og uden licens. Dermed er dit omdømme også lavest muligt. Min erfaring er, at "gode" resultater ikke gør det store ved dit omdømme. Dvs. dét at du har undgået nedrykning med Brage er en stærk præstaion, men FM vurderer det ikke som noget nævneværdigt. jeg oplever at licens og pokaler virkelig er dét som styrker dit omdømme. Så du skal virkelig bare tigge og plage bestyrelsen om licens, så snart du har muligheden; Så bør tilbuddene også komme din vej.
Håber da at man snart hører om hvordan det er gået videre :-)
Jeg må indrømme at motivationen til FM i år har været noget svingende, men jeg har da fået spillet lidt på det seneste og håber på, at der kommer mere i takt med foråret.

Jeg har en stor kærlighed for 3-5-2 og 3-4-3 opstillingerne, og med 112 millioner euro på bankbogen, så var det endelig tid til at omskole holdet til min 3-5-2 opstilling. Overraskende nok endte jeg med et overskud på 15 millioner euro, selvom jeg har været ude og finde fire nye mand i startopstillingen. Jeg arbejde stadig på at forfine opstillingen, men det går nu meget godt alligevel (LIGAEN). Jeg skal sådan set bare lave nogle flere mål. I CHL slog jeg Celtic i 3. kvalrunde med 2:1, mens jeg tabte Playoff til Feyenoord med 0:1. Min Europa League gruppe står dog i skærende kontrast til sidste års lette gruppe, da jeg i år spiller imod Bayern, Sporting og Sparta Praha. En hjemmesejr på 2:1 over Bayern og tre point i Prag har dog åbnet gruppen helt op for mit vedkommende, så jeg er fortrøstningsfuld.

Min trup ser ud som følger. På trods af State of the art faciliteter og 4-stjernet trænere (Så godt som det kan blive lige nu), så har mange af mine spillere problemer med at udfolde hele deres talent. Folk som Bolshakov, Loncarevic, Kozhemyakin, Kovalenko og Saeko burde alle have udviklet sig bedre end hvad tilfældet er.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #13: 25 Feb 2020, 14:50 »

Lidt over fire år efter ankomsten til Moskva, har Coos Gauthier igen pakket kufferten og rejser sydpå til Spanien og Baskerlandet, nærmere Athletic Club Bilbao. Sidste år var jeg forbi Tyskland, Frankrig og England, og da jeg ofte har et save med Inter i Italien er den spanske liga den sidste af de fem store, som jeg mangler at spille i.

Den omtalte sæson ovenover viste sig at være ganske succesfuld. Sporting blev slået hjemme med 1:0, og så var jeg på ni point, men herefter tabte jeg på udebane til både Sporting og Bayern, og så var der pres på inden sidste kamp. Et kryds på hjemmebane mod Sparta Praha var skuffende, men stadig nok, da Sporting ingen point fik mod Bayern og dermed kun sluttede på ni point; Ét mindre end mig. Herefter ventede første Knockout Runde, hvor jeg desværre trak Feyenoord. Jeg havde ikke de store forventninger, da de som bekendt slog mig ud af CHL-kval, men jeg trak en stærk 2:1 sejr hjem over to kampe og avancerede. Herefter fulgte Leverkusen som jeg også havde dårlige erfaringer med året forinden, men igen trak jeg mig sejrrigt ud med to dødboldsmål i Tyskland og en samlet 3:1 sejr. Lazio savede mig over 1:4 i kvartfinalen, men jeg var fint tilfreds.

I den Russiske Premier League stod den på parløb; Et parløb som jeg vandt knebent. Pokalturneringen sluttede for mit vedkommende i semifinalen til netop Zenit. I januar-transfervinduet lavede jeg også det største russiske salg nogensinde, da Igor Federov tog til England for hele €64.000.000,-.

Sommeren 2028 droppede jeg min 3-5-2 og gik over til en klassisk 4-5-1 (eller 4-3-3). Jeg lagde ud med en russisk Supercup med 1:0 over Spartak Mosvka i overtiden, mens mit første Champions League eventyr (Og CSKA's første i 10 år) var hårdt, da puljen hed Juventus, Valencia og Liverpool. Jeg slog Juventus 2:0 hjemme og i sidste runde, hvor jeg var røget ud spillede gutterne min måske nok bedste kamp (Og sidste), da jeg baskede Valencia med 4:0 i Spanien. I de resterende fire kampe tabte jeg 2:10 og sluttede sidst med seks point - èt mindre end både Juventus og Valencia.

I den Russiske Premier League er der endnu mere parløb for pengene. Zenit og CSKA er klart de største i Rusland; Zenit dog med en lille overhånd i øjeblikket.
Ankomsten i Spanien byder på helt nye vilkår og opgaver. Jeg skal til at være opmærksom på frikøbsklausuler og så må jeg jo stadig kun hente baskere til holdet. Heldigvis har truppen hele 15 5-stjernet spillere, selvom faciliteterne "kun" er superb.

Klubben vandt desuden Conference League i 2023 med 1:0 over Nice. Året efter tabte mand Europa League finalen til Tottenham med 1:2, inden man i 2025 også tabte Conference League finalen med 0:1 til Anderlecht. I LaLiga Santander har resultaterne været noget blandet, ligesom det længste man er kommet i Copa del Rey er semifinalen i 26/27, hvor Real Madrid slog os ud med 2:6.

I år ser det ganske lovende ud. Top 6 er indenfor rækkevidde. Vi møder Tudelano i 2. runde af Copa del Rey og så vandt vi vores Conference League gruppe, og sidder dermed over i første runde. Jeg vil påstå, at vi er med blandt favoritterne om at vinde titlen!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #14: 30 Mar 2020, 22:33 »

Nu hvor Gilly er gået over til JFTM-udfordringen, vil jeg lige tage denne tråd op igen (som ikke er vildt meget anderledes end JFTM-saves).

Jeg er efterhånden gået helt i stå med mine saves, og når det er sket tidligere, har et Journeyman-save altid kunnet få mig igang igen, så jeg håber ikke dette er anderledes.

Jeg ønsker ikke at skifte klub for enhver pris, og gider ej heller søge alle jobs ledige, hvorfor jeg ikke skriver om det i min egen tråd under Challenges. Dette vil blot være et ganske almindeligt Journeyman-save, hvor jeg er en smule selektiv omkring hvor jeg skal hen.

Jeg er startet fra bunden, så ingen licens og Serie 6 som erfaring - jeg har simuleret hen til august inden jeg begyndte at søge jobs, bare for at komme forbi alle de "normale" tilbud man ellers altid vil få. Jeg har det meste af verden med (ihvertfald i forhold til hvad min PC kan håndtere) - det betyder lille database med knap 125.000 spillere, og jeg har vel fravalgt 15 lande. Jeg har i de valgte lande tilføjet alle ligaer, så der er lidt at vælge imellem.

Som det normalt hører sig, har jeg fundet en tilfældig karakter, og oprettet mig med denne i spillet. Byd velkommen til Aeschylus Goro Simões fra Athen, Grækenland:


Så dårlig som man nu kan blive:


Der skulle gå lidt tid fra Aeschylus satte sig med jobannoncerne på verandaen i hans sommerresidens, til han fik et job han gerne ville have, men det kom da. Han måtte nu rejse fra hans elskede moderland, og tage til det kolde nord, hvor en lille svensk fodboldklub gerne så ham som deres redningsmand. Der var faktisk bud både fra dem og FC Rosengård fra Malmø, men den svenske hovedstad trak mere, så det blev altså nedenstående der får glæde af Aeschylus:




Udfordringerne starter med tre kampe tilbage af turneringen og Newroz i overhængende fare for nedrykning, idet man ligger nummer 11 á point med nummer 12 under stregen (14 hold i alt i Division 2 Södre Svealand).

Klubben er relativt ny (fra 2009), så der er ikke en masse spændende at fortælle om, men I skal ikke snydes for klubbens informationer:



Jeg var så heldig at klubben havde penge, som de gerne ville give mig et trænerkursus for, så jeg er på vej mod tinderne indenfor fodboldverdenen!

Tre kampe senere og fortsat med samme pointantal som nummer 12 (røg i slutspil og vandt, hvorfor de ikke rykker ned), men dog rykket en position op - vi undgik nedrykning!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010