home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  2 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  -{BlogLite}- [3] Et anderledes FM eventyr
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: -{BlogLite}- [3] Et anderledes FM eventyr  (Læst 5830 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
-{BlogLite}- [3] Et anderledes FM eventyr
« : 10 Dec 2019, 10:42 »

Halløj folkens!

Jeg har i år valgt en lidt anderledes tilgang til mit FM, trods det jeg tidligere har startet som ukendt, arbejdsløs og evneløs (ligesom den virkelige mig  funny Peace Græder ), men denne gang prøver jeg lidt bevidst at hindre min egen fremgang, hvor jeg før har oplevet at gå fra ingenting til Premier League på 5-6 sæsoner, vælger jeg bevidst at undgå de lidt større ligaer.

Nogle af jer vil måske erindre mit dilemma da AC Horsens tilbød mig et job den anden dag og jeg spurgte efter lidt hjælp i spørgsmålstråden, og det har så fået mig til at tænke at jeg ikke helt har lysten og overskuddet til en decideret blog nu og her, men det betyder da ikke at jeg ikke kunne opdatere lidt, i ny og næ, omkring savets fremgang.

Lidt info fra start: Der er ca. 100 ligaer og knap 120k spillere loadet ind, jeg syntes selv det speed mæssigt er forsvarligt, men hvad ved jeg. Jeg har ikke de allerstørste ligaer loadet ind ved start, da disse kan tilføjes senere, og jeg havde egentlig en lille drøm om at snuppe et par eksotiske CHL titler, inden jeg forsøger mig med de helt store i Europa. Jeg har ved oprettelsen af denne BlogLite, spillet nogle sæsoner, og jeg tænker egentlig at en årlig update i starten er fint nok, men så kan det ske jeg laver dem som halvårlige fremover, således de kommer efter transfervinduerne - hvis jeg da nogensinde når til selv at stå for dem!.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2019, 14:14 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: -{BlogLite}- Et anderledes FM eventyr
« Svar #1: 10 Dec 2019, 10:42 »

« Seneste Redigering: 12 Dec 2019, 14:14 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: -{BlogLite}- Et anderledes FM eventyr
« Svar #2: 10 Dec 2019, 10:51 »

Starten af min karriere, blev gjort på den mest random måde jeg kender til, jeg gik et tilfældigt antal dage frem og gik så på ferie og søgte alle stillinger. Derefter blev jeg prompte smidt ud af feriemode, og røg altså direkte til samtaler med en masse klubber. Jeg afviste til at starte med samtlige europæiske, interessant nok virkede jeg nærmest som en mindre celebrity i Irland og Østeuropa.

Mit første hold blev Sarawak FA fra den næstbedste række i Malaysia. Interessant nok havde de en 3. plads ved overtagelsen og kun 3 kampe tilbage. Jeg vandt henholdsvis 1-0, 3-2, og 2-0. Det resulterede i oprykning som 2'er, og derved min første smule succes.

På den personlige front var jeg dog ikke tilfreds, for jeg havde allerede fået afslag på at få National C licens. Dette skulle vise sig at blive et tema for min tid i Sarawak, og resten af 2019 gik bare med at spille uafgjorte kampe, vinde to og tabe en i cuppen, før jeg blev slået ud af et hold fra den bedste række, og efter et helt år med afslag, fik jeg i sensommeren 20, lov til at tage første licens, efter hård kamp med ledelsen og lovning om ny underskrift på en kontrakt. Det blev det år til en 6. plads i Astro Liga Super Malaysia, hvilket var kalrt tilfredsstillende for en oprykker.

Min tid i Sarawak blev overraskende kedelig, og uden evner og kendskab til stedet uddelegerede jeg alle opgaver til staben, og med en 6. plads som oprykker, vil jeg mene det var et sollidt stykke arbejde sportschefen leverede.

Jeg valgte dog at sige op, den 18. September 2020, godt et år og 2 måneder efter min ansættelse, samme dag jeg fik min National C licens.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartica
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: -{BlogLite}- [1.] Et anderledes FM eventyr
« Svar #3: 10 Dec 2019, 12:21 »

Så fik vi vores vilje! Jeg læser med. Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: -{BlogLite}- [1.] Et anderledes FM eventyr
« Svar #4: 11 Dec 2019, 15:00 »

Der er lige en meget kort opdatering i dag, omkring tiden efter Sarawak FA. Som nævnt sagde jeg op den 18. September 2020, og det viste sig der skulle gå næsten et år, før jeg fandt mit næste hold, den 9. Juni 2021.

Det år hvor jeg igen var arbejdsløs, forløb med at jeg forsøgte at gå på ferie og søge alle stillinger, og mig der afviste samtaler med Indonesiske og Malaysiske hold. Simpelthen fordi jeg ik gider de to ligaer, den ene fordi jeg kom derfra, den anden fordi jeg var der i et gammelt save, og det var bare dødens pølse.

Det tog så et lille års tid med afslag og nederlag, før en Død fodboldklub henvendte sig. Som opvarmning til første update omkring det næste skridt på mit eventyr, vil jeg anbefale et 6 minutters youtube klip om klubben, Belfast Celtic.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: -{BlogLite}- [2.] Et anderledes FM eventyr
« Svar #5: 11 Dec 2019, 20:18 »

helt klart med!!!   på tide kan man snart sige Grin
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: -{BlogLite}- [2.] Et anderledes FM eventyr
« Svar #6: 12 Dec 2019, 14:13 »

Det første års tid i Belfast Celtic forløb med at holdet skulle skabes. Dette overlod jeg som i Sarawak til sportschefen, som fik til opgave at hente spillere til næsten et helt hold, efter jeg havde afskediget dem jeg ikke kunne bruge til noget. Klubben var semi pro, men havde næsten 120k jeg måtte handle for, det meste af det gik til Seamus "Rocketman" Rice, som senere er gået hen og blevet en legende i klubben, men blev hentet fra liga konkurrenten Moyola Park, som altså ikke brugte ham. Screenshottet er for et par år efter, hvor han har slået decideret igennem. Han blev hentet ud fra en klassisk LLM tankegang om høj fart eller stor styrke, og så pisse på de andre stats, selvom han egentlig har et par rigtigt gode stats.


Sesonen endte med at Donegal Celtic vandt rækken, med 42 point. Belfast Celtic blev nr. 2 med 41, a point med Limavady United, men med en lidt bedre målscore. Samme år vandt vi Irish Intermediate cup, uden nogensinde at møde et hold fra den bedste række, selvom disse deltog i turneringen. Desværre en turnering der kun har pengepræmier på højkant, ik altså ikke nogen europæiske pladser. funny

I de første par år bestod næsten halvdelen af truppen hvert år af lejesvende fra ungdomsholdene i de bedre klubber, og nogle af disse blev også senere til transfertargets da vi selv kom op i Danske Bank Premiership. Kursen var hermed lagt, og med en raketkarl af en anden verden i front, var der kun en ting der kunne stoppe os, det skulle være at nogen stjal ham. For både i Championship og Championship 2, hed lønbudgettet til spillere 0 kroner, og derfor var det kun muligt at skrive amatøraftaler.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010