home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 14887 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Hvem skal jeg være?
« : 02 Dec 2019, 08:58 »

Traditionen tro skal vi da have denne tråd. Teksten er kopieret fra sidste års tråd af samme navn.

Lige et par fif til folk der planlægger at søge efter en klub her i tråden, få så meget information med, det er ikke nødvendigt at kopiere listen herunder, men det er mere for at give nogle hints til folk der måske kan hjælpe jer, fremfor bare at få foreslået andre folks favorithold. 

Favorit hold (gerne flere):
Hvad slags hold spiller du mest med?:
Hvor lange saves spiller du mest?:
Er det samme længde save du søger nu?:
Foretrækker du at købe eller udvikle spillere?

Der er sikkert en masse flere forslag til ting man kan spørge efter, så bare post det hvis i har et spørgsmål til listen som i vil have med, men husk, det er ikke et krav at bruge det, blot en hjælp, for dem som måske bare er helt på bar bund om hvad de søger efter, så man kan få noget kvalificeret hjælp.  Thumbs Up
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1: 02 Dec 2019, 09:03 »

Jeg kan da selv lægge ud. Har netop anskaffet mig dette års version, og efter 7-8 måneders pause fra FM, har jeg nu fået både lysten og tiden til det.
Men hvem skal jeg så spille med for første gang i FM20?

Jeg har flere klubber i tankerne, men er også åben for andre forslag. Jeg elsker engelsk fodbold, så derfor har jeg mit favorithold Arsenal i tankerne. Derudover Portsmouth og Bolton, som jo alt andet lige, er en noget større udfordring end Arsenal.
Fra Danmark har jeg AGF samt holdet fra min fødeby Kolding IF i overvejelserne.

Jeg er klart mest til realistiske spil med økonomisk omtanke samt talentarbejde.

Hvad synes i? og har i evt. andre forslag?

TAK! Smiley
Logged

Arsenal <3

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2: 02 Dec 2019, 09:35 »

Jeg kan da selv lægge ud. Har netop anskaffet mig dette års version, og efter 7-8 måneders pause fra FM, har jeg nu fået både lysten og tiden til det.
Men hvem skal jeg så spille med for første gang i FM20?

Jeg har flere klubber i tankerne, men er også åben for andre forslag. Jeg elsker engelsk fodbold, så derfor har jeg mit favorithold Arsenal i tankerne. Derudover Portsmouth og Bolton, som jo alt andet lige, er en noget større udfordring end Arsenal.
Fra Danmark har jeg AGF samt holdet fra min fødeby Kolding IF i overvejelserne.

Jeg er klart mest til realistiske spil med økonomisk omtanke samt talentarbejde.

Hvad synes i? og har i evt. andre forslag?

TAK! Smiley

England er altid sjovt! Men hvis du vil prøve noget helt andet, så kan jeg anbefale Shakhtar Donetsk. Det lidt specielt at spille med en klub, der har base i en krigszone. Man spiller stort set uden tilskuere på et stadion langt væk fra Donetsk, men har altid været fascineret af de mange dygtige brasilianere, de har haft og har.

Jeg er også selv til realistiske spil, så derfor henter jeg kun unge brasilianere og østeuropæere. Ligaen er rimelig lige til, hvis man vinder de indbyrdes opgør mod Dynamo Kiev. Derfor er der rig mulighed for at give spilletid til de mange spændende brasilianere.

Målet er at vinde Europa League igen, og på sigt Champions League, med en stamme af ukrainere og brasilianere samt tjene gode penge på spillersalg. Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3: 02 Dec 2019, 09:51 »

England er altid sjovt! Men hvis du vil prøve noget helt andet, så kan jeg anbefale Shakhtar Donetsk. Det lidt specielt at spille med en klub, der har base i en krigszone. Man spiller stort set uden tilskuere på et stadion langt væk fra Donetsk, men har altid været fascineret af de mange dygtige brasilianere, de har haft og har.

Jeg er også selv til realistiske spil, så derfor henter jeg kun unge brasilianere og østeuropæere. Ligaen er rimelig lige til, hvis man vinder de indbyrdes opgør mod Dynamo Kiev. Derfor er der rig mulighed for at give spilletid til de mange spændende brasilianere.

Målet er at vinde Europa League igen, og på sigt Champions League, med en stamme af ukrainere og brasilianere samt tjene gode penge på spillersalg. Smiley
Helt bestemt også en mulighed og helt sikkert et hold jeg vil kigge nærmere på senere hen. Tænker dog, at mit første spil i FM20 skal være noget jeg kender lidt mere til. Shakhtar kan blive næste spil måske Wink Men ville med glæde læse med om dit spil, hvis du da er igang med klubben.

Jeg elsker nemlig også at hente unge, uprøvede eller ukendte spillere til klubberne og drive forretning ved, at sælge til profit.  Smiley
Logged

Arsenal <3

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #4: 02 Dec 2019, 10:12 »

Helt bestemt også en mulighed og helt sikkert et hold jeg vil kigge nærmere på senere hen. Tænker dog, at mit første spil i FM20 skal være noget jeg kender lidt mere til. Shakhtar kan blive næste spil måske Wink Men ville med glæde læse med om dit spil, hvis du da er igang med klubben.

Jeg elsker nemlig også at hente unge, uprøvede eller ukendte spillere til klubberne og drive forretning ved, at sælge til profit.  Smiley


Forståeligt! Overvejer bestemt at starte en Shakhtar-tråd, når jeg har spillet min første sæson! Følg med der, i så fald! Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #5: 02 Dec 2019, 10:27 »

Har indsnævret feltet til Portsmouth, Bolton og tilføjet "danskerklubben" Brentford. Jeg vil i så fald køre klubberne forsvareligt økonomisk og have fokus på talentudvikling.  Smiley

Forståeligt! Overvejer bestemt at starte en Shakhtar-tråd, når jeg har spillet min første sæson! Følg med der, i så fald! Smiley
Det vil jeg gøre  Thumbs Up

Logged

Arsenal <3

Svartica
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #6: 02 Dec 2019, 12:00 »

Bolton må være den mest oplagte deres situation taget i betragtning. Dog ville jeg vælge Brentford grundet de mange danskere. Du har også en dansk assistent fra start af i Brian Riemer.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #7: 18 Feb 2020, 17:46 »

Nå! Jeg kan ikke rigtigt komme i gang med et spil for tiden, siden jeg spillede mine 10 sæsoner i Inter, har jeg haft en enkelt sæson her og der, uden rigtigt at få gang i spillet.

Så lige nu går jeg lidt med overvejelserne mellem Shakhtar Donetsk, CSKA Moscow eller måske noget Benfica / Porto.

Hvem skal jeg være? I behøves ikke have en årsag, bare send mig i en retning Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #8: 18 Feb 2020, 17:53 »

Nå! Jeg kan ikke rigtigt komme i gang med et spil for tiden, siden jeg spillede mine 10 sæsoner i Inter, har jeg haft en enkelt sæson her og der, uden rigtigt at få gang i spillet.

Så lige nu går jeg lidt med overvejelserne mellem Shakhtar Donetsk, CSKA Moscow eller måske noget Benfica / Porto.

Hvem skal jeg være? I behøves ikke have en årsag, bare send mig i en retning Opstemt

Hvis du ingen grund skal have, syntes jeg du skal tage Shakhtar Donetsk  Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #9: 18 Feb 2020, 17:54 »

Hvad er ønsket med dine saves? For med de hold du har i tankerne, så lyder det som om, at du ønsker et tophold i en af de små ligaer - som du eventuelt kan bringe til storhed i Europa?
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #10: 18 Feb 2020, 18:29 »

Hvad er ønsket med dine saves? For med de hold du har i tankerne, så lyder det som om, at du ønsker et tophold i en af de små ligaer - som du eventuelt kan bringe til storhed i Europa?

Ingen konkrete ønsker.
Jeg har spillet med de nævnte hold før og haft nogle gode saves. det er såmænd det!

Men målet er da altid at bringe europæisk succes til klubben, om det er Liverpool, CSKA, Røde Stjerne Beograd eller et dansk 2. div hold Opstemt

Men Crazy-Poul har truffet et valg, og det valg følger jeg! Shakhtar it is!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #11: 18 Feb 2020, 20:09 »

Jeg var ellers mere til noget CSKA. Føler det er en mere kompetitiv liga Opstemt
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #12: 18 Feb 2020, 20:54 »

Jeg var ellers mere til noget CSKA. Føler det er en mere kompetitiv liga Opstemt

Det må blive næste spil så! Opstemt
Omend jeg tænker det overordnede mål må være europæisk succes så hurtigt som muligt, da jeg tænker ligaen kommer i hus, uanset om holdet hedder CSKA eller Shakhtar Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #13: 18 Feb 2020, 22:12 »

Nå! Jeg kan ikke rigtigt komme i gang med et spil for tiden, siden jeg spillede mine 10 sæsoner i Inter, har jeg haft en enkelt sæson her og der, uden rigtigt at få gang i spillet.

Så lige nu går jeg lidt med overvejelserne mellem Shakhtar Donetsk, CSKA Moscow eller måske noget Benfica / Porto.

Hvem skal jeg være? I behøves ikke have en årsag, bare send mig i en retning Opstemt
Jeg spiller med Benfica for tiden, ligaen er ret nemt. Har 3 nederlag i Portugal på 3 sæsoner, men Benfica har virkelig mange talenter, som kan få chancen i en masse ligakampe. Her i 4 sæson har jeg samlet et virkelig stærk hold, som jeg satser på skal nå langt i CL.
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #14: 18 Feb 2020, 23:23 »

Jeg spiller med Benfica for tiden, ligaen er ret nemt. Har 3 nederlag i Portugal på 3 sæsoner, men Benfica har virkelig mange talenter, som kan få chancen i en masse ligakampe. Her i 4 sæson har jeg samlet et virkelig stærk hold, som jeg satser på skal nå langt i CL.

Nu lokker du jo!
Jeg tænker jeg tager en 4-5 sæsoner i Shakhtar og ser hvad det bringer -> 4-5 sæsoner i CSKA og så går turen til talentfabrikken i Benfica! Men det er helt klart talenterne der tidligere har lokket mig til Benfica, i tidligere spil.

Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010