home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Kunstneren & Håndværkeren
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Kunstneren & Håndværkeren  (Læst 23099 gange)
Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #15: 03 Jul 2020, 08:08 »

OFFICIELT: VEJLE LEJER MADS ROERSLEV

Vejletræner Magnus Simonsen henter Mads Roerslev i Brentford på en 1 årig lejeaftale.

Vejles nye cheftræner, Magnus Simonsen, har hentet sin første spiller i form af Brentfords danske højreback Mads Roerslev, som er lejet sæsonen ud.

Om tilgangen sagde Magnus Simonsen:

Jeg synes, at Mads er en meget dygtig og meget interessant spiller, og jeg er ovenud begejstret for, at vi nu får glæde af alle hans kvaliteter.”.

Adspurgt om tilgangen af Mads Roerslev bundede i utilfredshed med truppens nuværende backs svarede Simonsen:

Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg synes, at vi er lidt tynd besat på flere pladser, heriblandt i højre forsvarsside. Udover ”Gunde” (Thomas Gundelund, red.), havde vi ikke rigtigt nogle naturlige højrebenet backs. Det kunne godt give en række udfordringer hen ad vejen. Med tilgangen af Mads Roerslev synes jeg, at vi er meget bedre stillet i forhold til at kunne overkomme de udfordringer.”.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #16: 04 Jul 2020, 08:28 »

AB-VIBORG 1-1

Endnu en personlig fejl kostede et overlegent Viborgmandskab sejren.

Til dagens kamp havde Viborgtræner Michael Schultz valgte at spille med et 3-mandsforsvar og 2 deciderede angribere. Efter en start, hvor AB tog teten, overtog Viborg gradvist kontrollen, men effektiviteten manglede i dén grad, så da dommeren fløjtede til halvleg, var stillingen stadig 0-0.

Efter pausen ændrede Schultz formationen til en 4-4-1-1, som man også spillede med i den første kamp, og det gav pote efter godt en times spil. Jeff Mensah modtog en lang bold midt på ABs banehalvdel, tog et par lange træk, og bankede resolut bolden i kassen. Kort før tid formåede en helt upresset Simon Trier at misse en lang AB-bold, hvorefter Ertugrul Teksen let kunne udligne til slutresultatet. Viborgs overvægt i spil og chancer og manglende effektivitet stod mejslet i granit efter kampen, hvor der var blevet registreret 37(!) Viborgafslutninger, hvoraf det kun var de 11 (!!), der havde været indenfor målrammen.

Efter kampen udtalte en af Viborgs 3 medrejsende tilhængere lidt galgenhumoristisk:

Tja, man må sige, at Akademikerne levede op til deres navn i dag; de var smarte. De regnede hurtigt ud, at deres bedste forsvar var at lade os have bolden”.

Nu har Viborgspillerne 4 dage til at indstille sigtekornet inden Hannover96 kommer på besøg.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #17: 05 Jul 2020, 08:51 »

VEJLECHEF: Vi SKAL SPILLE SOM VEJLE

Magnus Simonsen talte med Kuglen.dk om sine første dage på jobbet, forventninger til træningslejren og om sin forkærlighed for hollandsk fodbold.

Kuglen.dk var til stede i Billund Lufthavn, da en udvidet Vejletrup i dag satte kursen mod Finland på en ti dages lang træningslejr. Til vores held var Vejlespillernes fly 3 kvarter forsinket, hvilket gav os tid til at få en kort snak med holdets træner, Magnus Simonsen.

Først fortalte Simonsen kort om, hvordan hans første tid i klubben har været:

- Allerede fra de indledende møder med bestyrelsen, kunne jeg mærke deres ambitioner, passion for projektet og ikke mindst,
deres kærlighed til Vejle. Derfor syntes jeg også, at det var nemt at sige: ”Ja tak”, til projektet, selvom jeg da havde visse reservationer. Jeg må så samtidig sige, at de reservationer, jeg end måtte have haft, er blevet gjort til skamme af den fine modtagelse, jeg har fået i klubben.


Adspurgt til hvilke reservationer Simonsen havde, svarede han:

- Jeg er jo ikke idiot. Jeg er klar over, at mit CV på ingen måde er prangende. Jeg er ikke nogen Keld Boardingaard, Ole Fritsen eller sågar Alexander Zorninger. Jeg har stor respekt for alle tre, men jeg ønsker ikke at være dem, men det tror jeg, at mange af dem, der, på den ene eller den anden måde, har en aktie i klubben, gerne så at jeg var. Derfor har jeg selvfølgelig spurgt mig selv om, hvorvidt jeg havde lyst til at engagere mig i sådan en ”uphill struggle”, og om mit CV i virkeligheden ikke ville skabe for meget støj og flytte fokus fra dét, jeg blev bedt om at gøre.

Eftersom vi mødte holdet i lufthavnen, var det naturligt at spørge cheftræneren om hans forventninger til den forstående træningslejr:

- Vi skal først og fremmest arbejde med vores fysiske forfatning, og sekundært skal vi arbejde med spillet med læderet. For min skyld behøver vi ikke at kunne løbe solen sort i 7x 90 minutter, det lader vi modstanderne om, men vores fysiske tilstand skal være tilpas god til, at vi har overskud til at spille fodbold i 90 minutter plus det løse.

Da Simonsen selv lægger vægt på ordet: ”spille”, spørger vi naturligvis ind til dét:

- Jeg elsker fodbold, og jeg er helt betaget af GOD fodbold, men det kan jo være mange ting. Jeg har skam stor respekt for betondefensiven, den gudsbenådede fighter og det lynhurtige kontraangreb, men det er bare ikke dét, JEG forbinder med god fodbold. Jeg er vokset op med Johan Cruyffs ”El Dream Team” (FC Barcelona, der vandt fire spanske mesterskaber, 1991-1994, og den første Champions League i 1992, red.) og i mange år var det dét, der i min optik var det ypperligste indenfor fodbold. Derfor begyndte jeg at kigge nærmere på Johan Cruyff og den hollandske fodbold, som jo er hans baggrund. Her fik jeg så øjnene op for Rinus Michels og hans tanker om, hvordan fodbold skal spilles. Fra Michels er der en naturlig connection til Ajax Amsterdam, så derfor var det også ganske naturligt for mig at studere dem nærmere. I min optik kan man kun have respekt for, hvordan de gør tingene i Ajax, det er sgu da bæredygtig fodbold, der virker! Nuvel, man kan vel sige, at grundlaget for mine fodboldanskuelser stammer fra Johan Cruyff. Dermed ikke sagt, at vi skal spille, hverken som Barcelona, Holland eller Ajax, for det skal vi ikke, vi skal spille som Vejle. Men, det skal da ikke være nogen hemmelighed, at min inspiration er …ja, orange.

Og her slutter vores improviserede seance, da Vejlespillernes fly er klar til boarding. 
« Seneste Redigering: 05 Jul 2020, 08:55 af Krabbe » Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #18: 06 Jul 2020, 09:47 »

FC HONKA – VEJLE 2-1

Selvom Vejle dominerede bolden, formåede de aldrig at blive farlige, og så vandt finnerne på baggrund af et tvivlsom mål.

Fra kampens begyndelse var det tydeligt at se, at det stadig er tidligt på sæsonen for de rødblusede. Vejle var dominerende på bolden, men det var finnerne, der kom frem til afslutningerne, uden der dog var nogen videre kvalitet i disse. Helt fortjent var det Vejle, der kom foran efter en times spil, hvor den unge kantspiller, Froday Trawally skruede et frispark ind i knolden på Maguns Grødem, der med et kraftfuldt hovedstød brage Vejlenserne foran. Igennem hele kampen forsøgte Vejle at skubbe bagkæden højt op, og efter 75 minutters spil var det noget, der gav bagslag. Viljomur Davidsen tabte en duel midt på banen, og så havde finnerne en friløber, som Borjas let satte ind bag Thomas Hagelkær i Vejlemålet. Få minutter senere dømte dommeren ikke offside og så havde FC Honka endnu en friløber, som blev omsat med usvigelig sikkerhed. 

Selvom kampen på ingen måde var interessant, var det dog interessant at se, at den nye Vejletræner havde rykket angriberen Adam Jakobsen tilbage på den centrale midtbane, hvorfra han skulle agere bindeled mellem midtbane og angreb.

Kuglen.dk talte med Magnus Simonsen efter hans første kamp i spidsen for Vejletropperne:

I det store hele synes jeg egentligt, at der er meget at være tilfreds med. Vi er stadig meget tidligt i processen, men jeg synes allerede nu, at man kan se tegningen til dét, vi gerne vil. Det er klart, at vi gerne ville have vundet i dag, det er trods alt derfor, vi går på banen, men jeg hæfter mig ved, at de fik deres to mål efter to foræringer. Dermed er der ikke noget strukturelt problem, vi skal forholde os til, og dét synes jeg er vigtigt”.

Som en yderligere torn i øjet på Vejleholdet, ser det ud til, at den unge midtbanespiller Tobias Sommer, der udgik med en skade kort før tid, må sidde ude i resten af opstartsfasen.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #19: 07 Jul 2020, 07:53 »

VIBORG – HANNOVER96 0-1

Viborgassistent så masser af lyspunkter trods dagens nederlag.

Selvom om Viborg tabte 1-0 til tyskerne, var holdets assistenttræner Nicolai Lund tilfreds:

Jeg oplevede egentligt første halvleg som ret jævnbyrdig. De får selvfølgelig et mål på et rent lykketræf, da han (Linton Maina, red.) sender et langskud afsted imellem venner og fjender. Spørgsmålet er, om vi måske står lidt for lavt i situationen, og derfor kommer til at dække for Ellerys (Balcombe, red.) udsyn? I pausen ændrer vi udtrykket, hvilket vil ske, når man erstatter Jeppe Grønning og Frederik Brandhof med Emil Scheel og Mads Aaquist. Det gør, at vi kommer frem til mere, hvilket vi er meget tilfredse med. Samtidig gør det så også, at de får mere plads at spille på, og dét er selvfølgelig ikke optimalt, så vi skal ind og kigge på dét trade-off; hvornår er vi villige til at ofre den defensive struktur for et mere offensivt udtryk, og er der andre konstellationer, der kan give os både offensiv power og defensiv robusthed?”.

Viborg spiller næste kamp om 3 dage, hvor Frem venter i Valby.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #20: 08 Jul 2020, 07:39 »

FC KIFFEN08 – VEJLE 0-3

Vejle dominerede dagens kamp stort og vandt sikkert, selvom effektiviteten lod meget tilbage at ønske.

Lad det være sagt fra start, finnerne var skræmmende ringe, og Vejlesejren burde have været på 8 eller 9 mål, men effektiviteten udeblev, hvorfor de rødblusede Vejlespillere måtte ”nøjes” med en 3-0 sejr.

Vejle satte sig tungt på boldbesiddelsen fra kampens begyndelse, og fik også tilspillet sig chancer, uden de dog var rigtigt farlige. Det blev de efter godt en halv time, hvor Sergiy Gryn, der startede på højrefløjen, pandede et indlæg fra Malte Amundsen ind til 1-0. Vejle fortsatte dominansen, men det var først efter knap 80 minutter, at målet til 2-0 kom. I en nærmest tro kopi af 1-0 målet, denne gang dog i højresiden, spillede Thomas Gundelund et flat indlæg ind i fødderne på den indskiftede venstrefløj, Valdemar Sadrifar, der ubesværet kunne styre bolden i nettet til 2-0. I dommerens overtid omsatte den omskolede angriber, Adam Jakobsen, et straffespark til slutresultatet 3-0 til Vejle.

Det mest interessante ved dagens kamp var at se, at hvordan Vejletræner, Magnus Simonsen, eksperimenterede med at spille flere af offensivspillerne i uvante positioner.

Efter kampen sagde Simonsen:

Igen i dag synes jeg, at vi viser store fremskridt. Det er klart, at der stadig er meget, vi skal arbejde på at gøre meget bedre, men det er endnu tidligt i processen, og dét, vi skal hæfte os ved på nuværende tidspunkt, er fremskridt, og dem synes jeg, at jeg så masser af i dag”.

Vejles næste kamp er om 2 dage imod FC KTP.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #21: 09 Jul 2020, 13:30 »

FREM – VIBORG FF 0-4

Frem spillede sin chance, men blev straffet af Christian Moses og resten af Viborgs velsmurte kontramaskine.

Traditionsklubben Frem tog her til eftermiddag imod Viborg FF i en træningskamp, der endte 4-0 til de grønblusede jyder.  Selvom det i store perioder var Frem, der sad på spillet, formåede de aldrig at blive rigtigt farlige. I stedet blev de straffet af et effektivt Viborgmandskab.

Efter 23 minutter endte et indlæg fra Mads Aaquist hos Emil Scheel, der ubesværet bragte gæsterne i front 1-0, som også var stillingen ved pausen.

Straks efter pausen scorede Christian Moses på en flot helflugter, efter Albion Avdijaj havde fundet ham med et fladt indlæg.

Og det skulle blive værre endnu for den hårdtprøvede arbejderklub. Efter 65 sendte Viborg endnu et fladt indlæg ind til Christian Moses, der kvitterede med sin 2. scoring i kampen.

Med et kvarter ingen fik Fremforsvaret fumlet en bold ud for fødderne af Tobias Bech, der resolut sparkede til bolden og scorede til 4-0.

Christian Moses missede chancen for et hattrick, da han, korrekt, fik en scoring annulleret for offside efter 86. minutter.

Efter kampen talte Kuglen.dk med Viborgs træner Michal Schultz, som, på trods af den overbevisende sejr, ikke var ubetinget tilfreds:

Først og fremmest forstår jeg slet ikke, hvad der skete med Vores forsvarsspil de sidste 15-20 minutter. Jeg tror, at jeg talte 5 store Fremchancer i løbet af det sidste kvarter. Det er simpelthen ikke godt nok! Jeg er selvfølgelig stærkt tilfreds med, at vi får puttet 4 i kassen, men samtidig synes jeg, at der var store dele af Vores angrebsspil, som var stærkt kritisabelt!”.

Viborgs næste kamp er om en uge, hvor Vejgaard venter.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #22: 10 Jul 2020, 01:46 »

FC KTP – VEJLE 1-2

Med en præstation, der lod meget tilbage at ønske sig, lykkedes det Vejle, at hive en 2-1 sejr i land, takket være et mål af Magnus Grødem i dommerens tillægstid.

Allerede efter 6 minutter lignede det en stensikker Vejlesejr, da KTP blev reduceret til 10 mand, efter en grov tackling bagfra på Diego Montiel. Herfter satte Vejle sig da også tung på spillet, hvilket gav pote efter 10 minutter i form af et straffespark. Kjartan Finnbogason tog sig af at sparke, men KTP-keeperen havde læst ham og reddede straffesparket.

Der skulle gå næsten en halv time, før Vejle fik hul på scoringsbylden. En veloplagt Lucas Jensen sendte et højt indlæg ind imod bagerste stople, hvor Sergiy Gryn dukkede op og stangede vejlenserne foran 1-0.

Efter scoringen fortsatte Vejle med at dominere, men alligevel lykkedes det finnerne at udligne efter en bizar fejl af Mads Greve, så de to hold gik til pausen med en pind hver.

Kampbilledet var det samme efter pausen; Vejle dominerede boldbesiddelsen, men blev aldrig rigtigt farlige, dertil var boldomgangen, med få undtagelser, simpelthen for ringe. Generelt virkede Vejlespillerne langsomme i både tanke og handling.

Vi skulle helt hen i dommerens tillægstid, før Vejlenserne fik det forløsende mål. Viljormur Davidsen tog et kort indkast til Brenner, der sendte et indlæg ind til Magnus Grødem, der så kunne heade en fortjent Vejleføring i kassen.

Efter kampen var det et forståeligt utilfreds Magnus Simonsen, som Kuglen.dk talte med:

I dag synes jeg, at det var tydeligt, at vi stadig er tidligt i processen. Der er meget arbejde foran os endnu. Jeg synes dog, at vi, momentvis, spillede noget godt fodbold, så nu er opgaven at få disse momenter vil at vare i 90 minutter i stedet for 3-4 minutter. Til spillernes forsvar skal det så siges, at vi har lavet nogle taktiske justeringer, som kommer til at tage noget tid at indkøre rigtigt, men ikke desto mindre skal niveauet hæves betydeligt, hvilket jeg da også er sikker på, at det bliver”.

Vejle afslutter sin finske træningslejr om 4 dage, hvor møder Atlantis FC.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #23: 10 Jul 2020, 08:55 »

OFFICIELT: VIBORG HENTER ANDREAS KLYNGE PÅ EN FRI TRANSFER

Viborg henter 18-årig midtbanetalent i OB

Viborgs sportschef Jesper Fredberg har i dag meddelt, at klubben har hentet 18-årige Andreas Klynge på en fri transfer hos Superligaklubben OB.

Fredberg sagde om tilgangen:
Andreas besidder et stort talent, og vi er sikre på, at han går en stor fremtid i møde. Derfor er vi både glade og stolte over, at Andreas har valgt at lade os hjælpe ham – og visa versa – med at realisere sit talent og sine drømme”.

Om skiftet siger hovedpersonen selv:
"Viborg er en spændende klub, og jeg tror, at NordicBet Ligaen er det helt rette sted for mig lige nu. Min førsteprioritet har været, at komme til et sted, hvor jeg kan komme til at spille noget førsteholdsfodbold".

Kuglen.dk har forgæves forsøgt at komme til at tale med Viborgtræner Michael Schultz, som dog har sendt følgende SMS:

Andreas er allerede nu en fin fodboldspiller, der giver os flere taktiske muligheder på den centrale midtbane”.

Hverken Viborg eller Andreas Klynge har ønsket at udtale sig som om kontaktlige forhold.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #24: 11 Jul 2020, 09:19 »

ATLANTIS FC – VEJLE 2-3

Vejle afsluttede sluttede sin træningslejr i Finland på fornem vis.

Kampen var slet ikke så lige som cifrene antyder. Vejle dominerede spillet fra første fløjt, og allerede efter 3 minutter havde Brenner bragt vejlenserne foran efter et hjørnespark fra Diego Montiel. Efter scoringen faldt Vejlespillernes koncentration, hvilket resulterede i en finsk udligning efter 10 minutter. Efter udligningen tog de rødblusede Vejlespillere atter taktstokken og efter 22 minutter bragte Lucas Jensen atter Vejle i front efter at Mads Roerslev havde fundet ham med et frækt chip. Vejle fortsatte med at dominere efter scoringen og efter 34 minutter smed Montiel atter et hjørnespark ind i det finske felt. Her dukkede Jacob Scoop op og gjorde det til 3-1, hvilket også var stillingen ved pausen.

Efter pausen fortsatte Vejledominansen, om end det knep noget mere med koncentrationen. Det blev straffet efter 73 minutter, hvor Viljormur Davidsen skabte unødig spænding om resultatet med et dumt selvmål. Finnerne prøvede at presse mere på efter reduceringen, men endte mestendels med at løb rundt i Vejles kombinationer, hvorfor kampen endte med en fortjent 3-2 sejr til danskerne.

Efter kampen var det da også en tilfreds Vejletræner, der talte med Kuglen.dk:

Vi skulle måske nok havde vundet med mere end en enkelt, men jeg hæfter mig mere ved, hvor gode vi var på kuglen i dag. Det så rigtigt lovende ud, og jeg må sige, at jeg er meget imponeret over dét arbejde, som drengene har lagt for dagen. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi var pivringe i sidste kamp, hvilket vi alle har været meget enige om. I dag så vi svaret, og jeg er meget tilfreds. Jeg kunne dog godt have ønsket mig, at vi havde bibeholdt samme koncentrationsnivea u igennem hele kampen, så de ikke havde fået de dumme mål, som de fik”.

Nu venter kun Avarta, som Vejles sidste træningsmodstander inden det for alvor går løs i NordicBet ligaen.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #25: 12 Jul 2020, 08:45 »

OFFICIELT: VEJLE HENTER TIDLIGERE BRØNDBYTALENT

Vejle Boldklub bekræfter at klubben har skrevet kontrakt med den klubløse Karl Appelt.

Den 19 -årige midtbanespiller med en fortid i Brøndby har her til morgen underskrevet en kontrakt med Vejle Boldklub.

Kuglen.dk fangede Vejles cheftræner Magnus Simonsen til en kort kommentar:

Jeg er utroligt glad for, at Karl har valgt at vie sin umiddelbare fodboldfremtid til os og til projektet her i Vejle. Selvom han ikke nåede nogle førsteholdskampe i Brøndby, er der ingen tvivl om, at han kommer ud af en af landets bedste talentskoler. Dermed har han de helt rette forudsætninger for at lykkes her hos os. Det er klart, at det er en opgave, som kræver hårdt arbejde, både af Karl, såvel som af os”.

Det er også lykkedes Kuglen.dk at få en kommentar fra Karl Appelt:

Da jeg først blev kontaktet af Jacob Krüger, var jeg meget skeptisk, for Vejle er meget langt væk fra København, og jeg talte faktisk allerede med flere klubber herovre. Dette ændrede sig, efter at jeg havde talt med Magnus Simonsen, som fortalte mig om sit syn på fodbold, om projektet og, ikke mindst, om sine planer med mig. Derefter var der ingen tvivl, jeg ville til Vejle”.

Der er ikke oplyst nogle detaljer om kontrakten, men kilder tæt på klubben mener, at Appelt er blevet udstyret med en 3-årig kontrakt.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #26: 13 Jul 2020, 23:49 »

OFFICIELT: VEJLE HENTER TRANSFERFRI NIGERIANER

Vejle Boldklub meddeler her til morgen, at klubben har skrevet kontrakt med midtbanespilleren Sad’eeq Yusuf Ahmat.

Den 22-årige nigerianer kommer til klubben på en fri transfer. Ifølge flere kilder er han blevet udstyret med en 2-årig kontrakt.

Ahmat er ikke helt ubekendt med skandinavisk fodbold, da han var udlejet til Haugesund i 2015, hvor han fik 7 kampe.

Om nyerhvervelsen siger træner Magnus Simonsen:

Jeg syntes, at vi manglede en gardering for Ylber (Ramadani, red.), så jeg er meget tilfreds med, at det lykkedes Jacob (Krüger, sportsdirektør, red.) at signe Sad’eeq”.

Ahmat, der senest har været i belgiske Gent, hvor han dog aldrig nåede at få debut på førsteholdet.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #27: 16 Jul 2020, 06:36 »

AVARTA – VEJLE  0-2

Vejle så generelt overbevisende ud i deres sidste testkamp forud for den forestående NordicBet-liga-sæson, om end cheftræner Magnus Simonsen også fik bekræftet, at der er ting, som skal forbedres inden sæsonstarten om en uge.

Som det har været billedet i alle deres kampe under Magnus Simonsen, var det Vejle, der satte sig tungt på boldbesiddelsen fra dommerens første fløjt. Alligevel var det Avarta, der, efter 4 minutter, fik bolden i nettet først, men scoringen blev korrekt annulleret for offside. Kampbilledet fortsatte halvegen ud, Vejle dominerede uden at blive rigtigt farlige og Avarta forsvarede sig, så derfor gik de to hold til pausen ved stillingen 0-0.

Anden halveg fortsatte som første sluttede, og efter en times tid fik Vejle endelig hul på den berømte byld. Viljormur Davidsen hældte et indlæg ind i feltet, hvor Foday Trawally dukkede op og headede Vejle i front. Scoringen ændrede ingenting rent spillemæssigt og efter 82 minutter kunne Brenner cementere Vejlesejren efter endnu en assist fra Viljormur Davidsen. Dermed kunne Vejle rejse hjem til Nørreskoven med en 2-0 sejr i bagagen. Vejlespillernes effektivt, eller mangel på samme, må dog give anledning til nogle panderynker hos Magnus Simonsen, som gav en kort kommentar inden han forsvandt ind i Vejlebussen:

Igen i dag synes jeg, at jeg så en masse positive ting fra drengene. Det er tydeligt, at de idéer, vi har arbejdet med, bliver mere og mere rodfæstede i spillernes bevidsthed. Jeg synes, at det så meget fornuftigt ud i faserne 1 og 2. Til gengæld er det også tydeligt, at vi skal arbejde mere med faserne 3 og 4".

Vejle åbner sin NordicBet-liga-sæson om en uge, hvor der de skal på besøg hos traditionsklubben Hvidovre.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #28: 17 Jul 2020, 12:49 »

VEJGAARD - VIBORF FF 0-1

De grønblusede Viborgspillere vandt deres sidste træningskamp forud for den nye NordicBet-liga-sæson, der starter næste weekend.

Spillemæssigt blev det aldrig den store oplevelse. Viborg ville gerne leve på kontraer, mens Vejgaard overlod initiativet til holdet fra domkirkebyen. Da Vejgaard scorede selvmål efter 20 minutter, træk Viborg sig længere tilbage på banen, mens Vejgaard mest af alt havde fokus på at undgå at indkassere flere mål. Derfor blev der ikke scoret mere i kampen, som endte 1-0 til viborgenserne.

Efter kampen erklærede Viborgtræneren Michael Schultz sig tilfreds med kampen:

Før kampen aftalte vi, at vi ville prøve at score et hurtigt mål, og derefter lukke kampen helt ned, og dét synes jeg, at vi lykkedes med”.

En Vejgaardfan bemærkede tørt om kampen:

Jeg ku’ sgu ligeså godt ha’ siddet hjemme i haven og gloet på at græsset gror; det havde sat’me været omtrent lige så interessant!”.

Viborg starter sin NordicBet-liga-sæson i næste weekend, hvor Næstved kommer på besøg.
Logged

Krabbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kunstneren & Håndværkeren
« Svar #29: 17 Jul 2020, 12:50 »

Fedt at du skriver om hver enkelt kamp og begivenhed, men jeg ville personligt foretrække at du samlede det lidt i færre opdateringer, så man føler der sker lidt mere imellem hvert indlæg.

Men det er selvfølgelig en smagssag, og jeg læser stadig med, som det er nu. Smiley

Det er noteret. Må dog henvise til disclaimer på side 1  Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010