home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams  (Læst 37592 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« : 28 Nov 2019, 21:11 »


           30.06.2019 - Pierre Littbarski er ny mand i Weiche Flensburg

Efter større snak i bestyrelsen valgte man at fyre Daniel Jurgeleit på trods af hans gode resultater.
Weiche sluttede sidste sæson af med en 4. plads i Regionalliga Nord.
Weiche og bestyrelsen vil naturligvis gerne takke Daniel Jurgeleit for hans bidrag og resultater med holdet siden oprykning i 2012.

Pierre Littbarski skal prøve kræfter med et 4. liga-mandskab. Fra 1. Juli afløser han Daniel Jurgeleit som cheftræner i Weiche Flensburg.

- Jeg er fantastisk glad. Det er en klub, som jeg som modstander har haft rigtigt mange svære kampe imod. Weiche aftvinger respekt. Derfor er det med stor tilfredshed, at jeg kan komme til at arbejde sammen med de fyre, siger Pierre Littbarski til pressen.

Hvem er Pierre Littbarski?
Pierre er tidligere fodboldspiller, der i perioden 1981-1990 opnåede 73 landskampe med 18 mål til følge. På klubplan har han i 14 år – i flere omgange – været knyttet til den tyske klub FC Köln, men har også spillet for franske Racing Club de Paris. Han sluttede sin aktive karriere i 1997.
Efter afslutningen af den aktive karriere var Pierre Littbarski fortsat engageret i fodbolden. Han har siden 2010 været assisterende manager i VfL Wolfsburg.

Nu hedder det Weiche som cheftræner, sammen med Klaus-Peter Nemet som assistenttræner.

- Jeg ser frem til at komme igang med mit ønskejob, og dét er at træne et godt fodboldhold. Weiche har i mange år været et hold, der har været i stand til at nå højt i deres eget maksimum. Det har været imponerende, og det vil jeg meget gerne være en del af, siger Pierre Littbarski.




« Seneste Redigering: 09 Jan 2020, 01:33 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#2 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #1: 29 Nov 2019, 13:19 »


           06.07.2019 - Gundelund ny mand i Weiche Flensburg.

Weiche har i opstarten til den nye sæson oprustet sig med en ny spiller. Det drejer sig om den tidligere Vejle BK-Back Thomas Gundelund.

- Thomas Gundelund har prøvetrænet med os siden sæsonstart og har nu fået det skiftet ud med en fast kontrakt. Thomas kommer efter en skidt periode i Vejle hvor han kun har fået 1 kamp siden 2017. Derudover er han en ung og talentfuld spiller som vi regner med at bruge på både højre back og den defensive midtbane, og det gør ham til en virkelig anvendelig spiller. Jeg glæder mig til at arbejde med Thomas og ikke mindst få ham i topform, siger assisterende manager Klaus-Peter Nemet om Gundelund.

Det er dog blevet til ét enkelt mål for Gundelund i Vejle. Målet faldt i en kamp i efteråret mod Esbjerg, hvor det 17-årige talent scorede det afgørende mål til 4-3 i kampens overtid.

- Thomas har spillet for Vejle BK siden han var 14 år. Thomas har derudover også spillet for det Danske ungdomslandshold, som indtil videre er blevet til 6 - U/16 og 7 - U/17 kampe.

- Mine fremtidige ambitioner i Weiche er, at jeg gerne vil have nogle kampe med reserveholdet. Jeg ser frem til at komme i form så jeg kan blive en af de bærende kræfter på holdet længere inde i sæsonen, fortæller Thomas Gundelund til MoinMoin.

Weiche, der skal kæmpe for oprykning til 3. Liga, slutter sidste kamp ude mod Heider SV 16. Maj.

« Seneste Redigering: 29 Nov 2019, 15:17 af Rottenburg » Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #2: 29 Nov 2019, 13:58 »

Jeg følger med! - altid spændende at følge med i det tyske lavere rækker!

Jeg plejer altid selv at skulle have et save med Chemie Leipzig.
Logged

Traditionsklub siden 1924

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #3: 29 Nov 2019, 14:29 »

Jeg følger med! - altid spændende at følge med i det tyske lavere rækker!

Jeg plejer altid selv at skulle have et save med Chemie Leipzig.

Jeg elsker LLM da det gør man har flere udfordringer i truppen.
Kontrakter, løn, finde spillere, køb/sælge spillere, træne dem osv.

Og tak fordi du følger med! 
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#3 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #4: 29 Nov 2019, 15:17 »


           18.08.2019 - Weiche Flensburg videre i SHFV-Pokalen.

Weiche vandt ude på Sportzentrum Kronshagen med 0-2. Dermed er Weiche videre i årets Schleswig-Holstein-Pokal.

Det var helt fortjent at Weiche vandt kampen. De virkede kampen igennem som det mest motiverede hold mod et TSV Kronshagen-hold, der havde en hårdt arbejdende Finn Wölk i buret.

- Kort fortalt spillede vi ikke godt nok, i dagens kamp manglede vi også vores bedste angriber Fabian Bartels. Men vi må se os som tabere idag og komme videre. Nu gælder det at overleve i Landesliga Schleswig fortæller en skuffet
Nadeem Hussain til sportbuzzer.de.


1. Runde af Schleswig-Holstein-Pokalen:


Oveni sejren mod TSV Kronshagen kan Thomas Gundelund nu kalde sig den yngste spiller i SHFV-Pokalens historie.
Siden Thomas også blev den yngste spiller i Regionale Division Nord har han nu slået 2 rekorder efter sit skifte fra Vejle til Weiche.

- Mine holdkammerater gjorde at jeg følte mig tilpas og jeg har det super godt i truppen. Alle spiller på et højt niveau, og man giver sig altid 100 procent, om det er pokalen eller ligaen.

Weiche møder i 2. runde af SHFV-Pokalen VfB Lübeck. Kampen spilles d. 30 oktober kl 19.00 på Stadion an der Lohmühle.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#4 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #5: 29 Nov 2019, 17:38 »


           12.09.2019 - Weiche Flensburg i øverste halvdel af ligaen.

Weiche har fået en rimelig start på sæsonen, og efter de første 7 kampe indtager gutterne fra Flensburg en foreløbig 3. plads.

Der er som sagt blevet spillet 7 kampe af årets Regionale Division Nord, hvilket har resulteret i fire sejre og
Kampe:
1-1 v Lüneburger SK Hansa
2-1 v SSV Jeddeloh II
3-1 v Hamburg St.Pauli II
0-2 v SV Drochtersen/Assel
3-0 v Hamburg II
0-0 v Holstein Kiel II
3-1 v BSV Schwarz-Weiß Rehden

Topscorer:
1. N. Hasanbegovic, 3 mål
2. T. Can, 2 mål
3. T. Gundelund, 2 mål
4. M. Ibekwe, 2 mål
5. J. Andersen, 1 mål
2 uafgjorte og 1 nederlag for Weiche's vedkommende. Det vil altså sige 14 point efter 7 kampe, hvilket er 2 point mindre end Drochtersen på andenpladsen og Wolfburg II på førstepladsen, begge med 16 points.

- Jeg synes vi er kommet ganske godt fra land, og jeg er naturligvis mere end tilfreds. Vi har spillet flot offensiv fodbold på trods af flere skader ved sæsonstarten. Jeg håber naturligvis på at vi kan forsætte denne stime, for så er jeg sikker på, at vi nok skal nå langt denne sæson, udtaler assisterende manager Klaus-Peter Nemet til MoinMoin.


I årets første kamp skulle Weiche Flensburg spille imod SK Hansa. Kampen blev spillet på Sportanlage Sülzwiesen, hvor hele 746 tilskuere var mødt op. SK Hansa kom rigtig godt fra start, og spillede sig til mange gode afslutninger. SK Hansa formåede dog ikke at putte bolden i kassen. Det gjorde derimod Jonas Andersen, som i det 72. minut gjorde det til 0-1. Kort efter i det 78. minut blev det så til 1-1, da Péter Beke scorede sikkert på et straffespark. Kampen endte også 1-1, og Weiche fik ikke den start på sæsonen som de havde håbet på. 

- Vi burde have scoret flere mål, da vi har chancer nok. Jeg har et par stykker og vi kun lukke kampen efter vores føring, så der var chancer nok til at vi kunne vinde 4-1, måske mere, siger Casper Olesen.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#5 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #6: 29 Nov 2019, 21:48 »


           30.10.2019 - Weiche Flensburg slider sig til sejr.

Weiche kunne være kommet bagud med 1-0 og 2-0 før pausen, men et godt spillende Weiche hold formåede at stoppe det offensive Lübeck hold, men på mål af Jovan Vidovic i det 25. minut er Weiche videre til ottendedelsfinalern e i SHFV-Pokalen.

Gutterne fra Flensburg har været uheldige på det seneste, men fik her til aften lidt tiltrængt oprejsning, da det blev til en 0-1 sejr over Regionale Division Nord-holdet fra Lübeck i SHFV-Pokalen.

Weiche jagter 1. pladsen i Regionale Division Nord på lørdag, hvor der venter nordtyskerne en tur til Oldenburg på Marschweg-Stadion.






- Hvis man ser bort fra vores start på kampen, der ikke var så god, og hvor vi slet ikke får presset dem, så var det jo en god kamp. Efter vi kommer på 0-1, bliver alt bedre, fortæller en træt Dominic Hartmann til MoinMoin.

Weiche møder i ottendedelsfinalern e Osterrönfelder TSV fra Landesliga Schleswig.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#6 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #7: 29 Nov 2019, 23:32 »


           04.12.2019 - Weiche i en dårlig stime.

Weiche-anfører Christian Jürgensen havde svært ved at finde en grimasse, der kunne passe til Weiche seneste kampe.

Efter de seneste kampe er anfører Christian Jürgensen slet ikke tilfreds med holdets indsat, som han fandt pinlig og dårlig.

- Vi spiller dårlige kampe, vi laver masser af fejl, og vi bliver straffet hver eneste gang. Vi spiller lige op med de fleste, men få minutter før tid får de muligheden for at straffe os. Jeg syntes, at vi kom godt igang efter de først 10 kampe af sæsonen, men nu står vi pludselig med 4-5 kampe i streg uden sejr, siger Jürgensen ifølge MoinMoin.

Weiche er røget fra en solid 3. plads til en 6. plads med 9. points op til Wolfsburg II som indtager 1. pladsen.

- De er farlige i deres omstillinger, og selvom vi godt var klar over det inden kampene, så er vi ikke gode nok til at sætte en stopper for det. Det er pinligt siger en bekymret Jürgensen.

I stedet må nordtyskerne tage til takke med en storsejr på 0-9 over Osterrönfelder TSV i SHFV-Pokalens Ottendedelsfinale.



Ernst-Wagener-Stadion ligger græs til når Weiche møder SV Eichede på udebane i SHFV-Pokalens Kvartfinaler.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#7 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #8: 30 Nov 2019, 00:12 »


           15.12.2019 - Vil Weiche handle i vinterpausen?

Pierre Littbarski vil have nye spillere. Det siger Weiche's manager til MoinMoin.

- Vi skal ud og hente en spiller eller to mere til vores midtbane og offensive kanter. Som det ser ud nu, kommer vi til at spille mange kampe i næste sæson, og derfor skal vi hente forstærkninger. Lige nu kigger vi overalt, siger Pierre Littbarski.

Weiche var som de fleste andre klubber ikke ret aktive på transfermarkedet i sommerpausen og nøjedes med at hente unge Thomas Gundelund.

Det er især hullet som opstår på den offensive midtbane som bekymre Littbarski.

En oplagt kandidat til den post kan være Jake Hirst, som Klaus-Peter Nemet har fulgt på det seneste. Den 23-årige offensive spiller har kun har lidt over et 7 måneder tilbage af sin kontrakt og har ikke udsigt til meget spilletid i FC Gießen.

Weiche har allerede været ude med pengeposen og købt den 24-årige angriber Nils Brüning fri fra Eintracht Norderstedt.
Nils Brüning skifter til Weiche den 1. Januar 2020.

- Det er godt, at vi har kunne rykke hurtigt på at få det på plads, så vi kan få glæde af Nils både på kort og langt sigt, siger en glad Klaus-Peter Nemet til MoinMoin.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#8 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #9: 30 Nov 2019, 01:21 »


           15.12.2019 - Vil Weiche handle i vinterpausen?

Målsætningen for efteråret var at komme i den øverste halvdel af ligaen, og det lykkes med en god 3. plads. Et skuffende efterår for den nye manager Pierre Littbarski har sat sit præg i Weiche, 20 kampe, 38 points og en 3. plads. Weiche skal her til foråret i stedet bruge tid på at få spillet et hold sammen igen hvis de vil opnå oprykningen til 3. liga.

- Når man kommer hen til de sidste kampe, så kan alt ske. I de sidste kampe, der ændrer spillet sig. Det afhænger mere af nerverne. Det er ligegyldigt om det er op- eller nedrykningsspil, vi ved, at vi har en reel chance, hvis vi stadig er med, når der kun er fire kampe tilbage, for der er det som om alt bliver nulstillet, uddyber Littbarski.


         08.01.2020 - Forstærkninger i truppen.

Weiche har posetivt fået hentet nye spillere i transfer vinduet.
Thomas Gundelund, 17-årig højreback > Vejle BK
Nils Brüning, 23-årig angriber > Norderstedt
Jake Hirst 23-årig offensiv midtbane > FC Gießen

- Vi har haft en snak med samtlige spillere, og tilkendegivelserne er klart positive. Folks indstilling er, at når man henter nye spillere så skal der være plads til dem fra starten af. Efterfølgende må de træne sig til en fast plads på holdet fortæller, Klaus-Peter Nemet til MoinMoin.

Et par spillere har allerede sagt farvel.
Christoph Dammann, 28-årig højreback < Holstein Kiel II
Karl-Christian Melfsen, 28-årig midtbane < Wuppertaler SV
Kevin Schulz, 31-årig defensiv midtbane < Heider SV
Florian Meyer, 32-årig midtbane < Holstein Kiel II
Tim Wulff, 32-årig angriber < Holstein Kiel II

- Bestyrelsen og alle omkring klubben vil takke de spillere der har sagt farvel for deres indsat i klubben og ønsker dem held og lykke med fremtiden, skriver Günther Gorenzel-Simonitsch til sportbuzzer.de

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#9 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #10: 30 Nov 2019, 15:00 »


           05.02.2020 - Vil Weiche handle i vinterpausen?

Fabian Graudenz erkender, at den dårlige stime gør ondt på Weiche's spillere, der trænger til en sejr.

Én sejr i de seneste otte Regionale Division Nord-kampe er status for Weiche, der søndag aften blev sendt fra Norderstedt med et 1-0-nederlag.

Den dårlige stime har sendt Weiche uden for top 3 i rækken, og det gør ondt på vice-anføreren Fabian Graudenz.
Kampe:
0-0 v SV Drochtersen/Assel
0-1 v Hamburg SV II
5-2 v Holstein Kiel II
0-0 v BSV Schwarz-Weiß Rehden
1-1 v Hannover II
1-1 v Wolfsburg II
0-2 v Altonaer FC von 1893
0-1 v Eintracht Norderstedt

- Man kan godt mærke, at man ikke vinder hver eller hver anden weekend. Vi skal vinde for at kunne nå vores målsætning, så det er tungt lige nu, siger Graudenz.

- Men vi arbejder ufortrødent videre. Vi kan se, hvad det er, der mangler, og det kommer kun ved hårdt arbejde. Det er ikke kun en kliché. Der er ting, vi skal gøre bedre.

- I bund og grund er vi ikke skarpe nok. Det gælder ikke kun oppe foran, det gælder hele vejen rundt. Hvis vi "slapper af" og går fem procent ned alle sammen, så bliver vi straffet, siger Fabian Graudenz.


Endnu et nederlag ryster ikke Weiche-manageren Pierre Littbarski, der stiller sig foran truppen og tager de tæsk, der måtte komme.

- Det ændrer ikke så meget på der, hvor vi er. Det vigtigste er, at spillerne får ro til deres hverdag, og at vi arbejder på de ting vi kan se, vi er rigtig stærke til, siger Pierre Littbarski.

Eneste positive for Weiche på talende fod er at de er videre til Semifinalerne i Schleswig-Holstein-Pokalen.
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#10 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #11: 30 Nov 2019, 18:14 »


           15.04.2020 - Weiche er i SVHF-Pokal Finalen.

Onsdag eftermiddag vandt klubben med 2-0 over NTSV Strand 08, som er et lavere rangeret hold end Weiche.
Derfor var sejren ventet, men det gør ikke klubbens sportsdirektør, Günther Gorenzel-Simonitsch, mindre glad for finale-dåben.

- Finalen har en kæmpe betydning for os. Vi havde ikke forventet, at vi kunne gå hele vejen til finalen. Men vi gjorde det, og nu har vi opnået et af vores delmål for sæsonen, siger sportsdirektøren til MoinMoin.

I finalen venter Oldenburger SV, som tidligere onsdag overraskende vandt med 3-1 over SV Todesfelde.

- I finaler kan alt ske, det ved vi. Vi har hjemmebane, og dermed har vi en sjette mand i form af tilskuerne, men Weiche tager nok også 400-500 fans med. Så det kan godt blive en tæt kamp, siger Oldenburger SV's manager Andreas Brunner.

Weiche er fortsat godt med i kampen om at komme top 3 i rækken, men alle forventer, at Wolfsburg II sætter sig på tronen i år.

- Pokalfinalen er helt klart vores bedste mulighed for at vinde en titel i år. Men vi tror stadig på vores chancer i mesterskabskampen. Wolfsburg II har vist, at de kan tabe. Men der er rigtig mange ting, der skal falde i hak for os. Så pokalfinalen er den korteste vej til en titel, siger Günther Gorenzel-Simonitsch.

Pokalfinalen spilles på Hans-Peter-Storm-Stadion den 16. maj.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#11 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #12: 30 Nov 2019, 18:55 »


           13.05.2020 - Weiche vinder SVHF-Pokal Finalen.

Kampen blev spillet på Hans-Peter-Storm-Stadion. Det var et opgør der havde tiltrukket forholdsvis mange tilskuere - præcist 1355 var der - og specielt Weiche havde fået 728 tilskuere med på udebane.

Dagens modstander spiller til daglig i den Tyske Division Schleswig-Holstein. Forskellen på den 4. og 5. bedste række var ikke specielt synlig i kampens indledende fase. Fra omkring det 10. minut begynder Weiche så at tage kontrol med kampen, og kommer også foran 1-0 på en scoring af Ilídio og igen i det 22. minut øger Fabian Graudenz det til 2-0.
I den sidste halvdel af 1. halvleg kan man godt se, at der trods alt er forskel på de to rækker.

Oldenburger SV var godt organiseret, de kæmpede rigtig godt og skal roses for deres kampgejst, men offensivt formåede de kun at tilspille sig til en enkelt stor chance som de udnyttede ved at reducere til 2-1. I anden halvleg holdt Weiche fast i det høje tempo, og viste at de har et ekstra gear, og stille og roligt udbyggede Jonas Walter føringen til 3-1 på straffe i det 49. minut.
 
Tre taktiske indskiftninger af manager Pierre Littbarski fik Oldenburgerne til at gå helt istå og kort tid efter scorede den indskiftede Finn Wirlmann til 4-1 som også bliver pokalfinalens slutresultat.


Efter fem sejrsrige kampe i ligaen, var det en super glad manager der sagde:

- Det er altid super fedt at vinde en pokalfinale, især foran så mange fremmødte fans.
Vi ved vi ikke kan nå oprykningen til 3. liga, så i dag blev der så givet spilletid til nogle af dem, der ikke har fået så meget spilletid de seneste kampe i ligaen, og alle gjorde en god figur, så jeg kan bare konstatere, at det var en rigtig fed kamp, sagde Pierre Littbarski til MoinMoin.


Weiche Flensburg's sidste kamp i ligaen er på lørdag den 16. maj hvor de møder Heider SV på udebane.
Heide SV skal slå Weiche for at overleve nedrykningen til den 5. bedste række.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#12 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #13: 30 Nov 2019, 20:22 »


           20.05.2020 - Ny sæson venter Weiche!

Selvom Weiche sikrede sig en sæson mere i den 4. bedste række, er klubben klar til at forstærke truppen med et par nye spillere.
Næste sæson hedder det igen Regionale Division Nord fodbold for Weiche, men det betyder ikke en større udrensning i truppen. De fleste ventes at blive i klubben, der forventer at hente et par nye ansigter ind i truppen.

- Vi vil gerne ud og hente et par spillere for at supplere truppen med lidt nyt blod og lidt nytænkning udefra. Så jo, jeg forventer da, at vi skal ud og hente et par spillere, uden at det dog bliver en stor udrensning med mange spillere ud og mange nye ind, siger sportsdirektør Günther Gorenzel-Simonitsch til MoinMoin.

Flere spillere rygtes væk fra Weiche, men Gorenzel-Simonitsch har fået positive svar hele vejen rundt.

- Vi har haft en snak med samtlige spillere, og tilkendegivelserne er klart positive. Folks indstilling er, at når nu de har været med til at spille sig tæt på en oprykning, så hvorfor ikke gå hele vejen næste sæson og så sikre den oprykning.

Et par spillere har allerede sagt farvel. Marcel Cornils og Tayfun Can fortsætter ikke i det nordtyske, men tager en tur til SSV Jeddeloh II som lige er rykket ud af ligaen.

                           Jonas Andersen tilbage i Weiche.

Før sæsonslut har manager Pierre Littbarski og Assisterende manager Klaus-Peter Nemet været på køb af en ny spiller.
20 årige Jonas Andersen kommer tilbage til Weiche efter 1 år væk fra klubben. Hans skifte går igennem 1. Juli 2020 fra Middelfart Boldklub.

- Vi mistede Jonas pga. hans leje kontrakt udløb, men nu er Jonas klar til at tørne ud i Weiche trøjen igen, fortæller Littbarski til sportbuzzer.de.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#13 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #14: 30 Nov 2019, 21:16 »


           31.05.2020 - Littbarski forlænger med Weiche.

Pierre Littbarski har forlænget sin kontrakt med Weiche Flensburg, der nu har glæde af manageren frem til sommeren 2021.

Bestyrelsen i Weiche valgte i starten af 2019 at hente Pierre Littbarski til klubben. Den erfarende manager blev sat i spidsen for et projekt, som skulle bringe klubben til 3. liga, en mission som Littbarski er igang med.


De seneste sæsoner gjorde Daniel Jurgeleit & Klaus-Peter Nemet mandskabet til et fast hold i Regionale Division Nord, og nu er belønningen så kommet til Weiche, nemlig Pierre Littbarski. Littbarski har fået forlænget sin kontrakt, så den nu løber frem til sommeren 2021.

- Vi er meget tilfredse med, at vi har forlænget med Pierre. Pierre har stor andel i den succes, vi har fået i de seneste kampe som sikrede os endnu en sæson i den 4. bedste tyske række, siger sportdirektør Günther Gorenzel-Simonitsch til klubbens hjemmeside.


Weiche Flensburg skal til næste sæson prøve at opnå en oprykning til 3. liga.


Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010