home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 316 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 20548 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Manchester United
« : 20 Nov 2019, 13:12 »

Som altid så skal der være en tråd med den mest populære, hadede, grinte, upopulære (nævn selv flere), klub i verdenen, Manchester United.

Starter altid op med dem, og det var også dem jeg valgte i betaen som jeg så har spillet videre på i det endelige spil. Jeg har netop gennemført første sæson, hvor det blev til en anden plads i Premier League, sejr i Europa League, semifinale i Carabao Cuppen og FA-cuppen.

Af transfers ind i første sæson, så hentede jeg følgende:
Maddison; 275 mio. kr.
Sancho; 700 mio. kr.
Rüben Dias: 400 mio. kr.
Florentino Luis: 650 mio. kr.

Midt i foråret har jeg så købt Fernandes for 300 mio. kr. til midtbanen også.

Jeg har stillet op i henholdsvis 4-1-2-2-1 og 4-2-3-1, hvor den første opstilling er anvendt mest.
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #1: 20 Nov 2019, 14:35 »

Jeg starter også altid op med Manchester United, og denne gang med en gevaldig tørst efter at kunne skabe en form for succes for ens klub.

Inden sæsonstart hentede jeg James Maddison til startopstillingen, Dominik Szoboszlai til bredden (fremtiden) og Karamoko Dembele til fremtiden også
I Januar vinduet kom en gylden mulighed for at hente Christian Eriksen, da han ikke ville forlænge i Tottenham. Sammen med ham kom højre wing Everton også fra Gremio.

Første sæson er gennemført med knapt så gode resultater som dig Fresse. 5. plads i Premier League, sejr i Carabao Cup, semifinale nederlag til Arsenal i Europa League og i FA Cuppen røg jeg allerede ud i 5. runde.

Pisse skuffende, men jeg formåede at holde PSG nede på ét bud på Pogba, fik ham overtalt til at blive og det samme med De Gea.

Jeg har til den nye sæson skillet mig af med Romero, Jones, Fred, Mata og endelig Rojo - mens Timo Werner, Milan Skriniar, Fábian og unge Yari Verschaeren er kommet til.
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #2: 22 Nov 2019, 15:24 »

Har købt James Maddison for 400 mio samt Bruno Fernandes for 350 mio.
Solgt Matic for 100 mio som den eneste indtil videre.

Rashford har fået en sløv start, men Martial har været vild.
Logged

tyfon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #3: 24 Nov 2019, 20:09 »

Har nu spillet halvanden sæson. Endte på 2. pladsen i første sæson. Vandt liga cuppen.

2. sæson går rigtig fint indtil videre. Blev 2'er i min Champions League efter Atletico Madrid, og fører Premier League.

Mit hold kommet herunder. Sancho og Kane er for vildt. Næste indkøb bliver til defensiven.


Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #4: 02 Dec 2019, 16:03 »

Sæson 2019/20

Sommertransfers:

Ind:
B. Fernandes (350 mill.)
Maddison (300 mill.)

Ud:
Matic (100 mill.)

Vintertransfers:

Ind:
Haaland (440 mill.) - Jeg bad Ed Woodward hente ham, efter 17 mål, i 16 ligakampe. Mens han lavede 14 mål, i 17 ligakampe for mig.
Rossbach (9,5 mill.)

Ud:
Fred (255 mill.)
Chong (77,5 mill.)
A. Pereira (160 mill.)
Mata (60 mill.)
Fosu-Mensah (27 mill.)

Premier League:
1. Man Utd. Point: 94
2. Liverpool. Point: 87
3. Man City. Point: 86

FA Cup:
Finale: Man Utd 3-2 Crystal Palace

Euro League:
Semi Finale: Samlet: Man Utd 2-3 Arsenal

Formation: 4-1-2-3 DM Bred.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 02 Dec 2019, 21:10 »

Første sæson for mit vedkomne, blev til en 2. plads i Premier League. Hurtigt inde i sæsonen stod det klart, at det ville blive et two horse race mellem Utd og Liverpool. Liverpool var desværre for stærke, og fik skrabet hele 101 point sammen - hvor jeg måtte nøjes med 91.
Europa League blev vundet over Arsenal i finalen.
FA Cup'en endte i 5. runde, hvor Liverpool slog mig ud.
Carabao Cup'en endte i kvarten, hvor Liverpool igen slog mig ud.

Indkøb - sommer 2019
Bruno Guimaraes - 165 mio. kr.

Salg - sommer 2019
Marcos Rojo (leje)

Indkøb - vinter 2020
Jude Bellingham - 185 mio. kr.

Salg - vinter 2020
Demetri Mitchell - 13 mio. kr.
Nemanja Matic - 55 mio. kr.
Lee Grant - gratis




Er nu 10 kampe inde i 2. sæson, og er placeret på 5. pladsen efter en lidt shaky start. Dog kun 4 point til 2. pladsen, men hele 10 point til City på 1. pladsen.
Min CL-gruppe fører jeg med 9 point efter 3 kampe - modstanderne i puljen er Dortmund, Fenerbahce og PSV.
FA Cup'en er ikke begyndt for mit vedkomne, mens jeg er i kvarten i Carabao Cup.

Indkøb - sommer 2020
Exequial Palacios - 157 mio. kr.
Jérôme Onguéné - 140 mio. kr.
+ 4 newgens, som alle hiver 5 stjerner i potentiale

Salg - sommer 2020
Phil Jones - 172 mio. kr.
Eric Bailly - gratis
Paul Pogba - 900 mio. kr.
Sergio Romero - 100 mio. kr.
Juan Mata - 85 mio. kr.
Marcos Rojo - 55 mio. kr.
Chris Smalling - 172 mio. kr.
Timothy Fosu-Mensah - leje
Alexis Sanchez - leje
Joel Pereira - leje

Akademispillere
Jeg har stor fokus på at få en masse akademispillere ind i førsteholdstruppen, når de er ved at være klar. Førsteholdstruppen har følgende spillere af egen avl/kommende egen avl (i parentes, hvilket hold de er gjort tilgængelige for):

Jesse Lingard
Luke Shaw
Andreas Pereira
Scott McTominay
Dean Henderson
Marcus Rashford
Axel Tuanzebe
Tahith Chong
Aidan Barlow (U23)
Angel Gomes
Brandon Williams
Dylan Levitt (U23)
James Garner (U23)
Ethan Laird
Mason Greenwood
Lukasz Bejger (U23)
Anthony Elanga (U23)
Teden Menghi (U23)
Noam Emeran (U23)
Hannibal Mejbri (U23)
Dillon Hoogewerf (U18)
Jude Bellingham
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 07 Dec 2019, 14:21 »

Så er jeg også startet et spil med Manchester United!

- I FM19 havde jeg et spil med dem hvor at jeg ville vinde flere trofæer end Sir Alex Ferguson, hvilket jeg gjorde på i alt ni sæsoner. Det samme skal ske i FM20.

Jeg har kun spillet en kamp i ligaen som jeg vandt 3-0 over Tottenham.

Jeg har købt:

Sander Berge - 197 mio.
Victor Tsygankov - 150 mio.
Jorrit Hendrix - 72.5 mio.
Dries Mertens - 190 mio.

Solgt/lejet ud:

Nemanja Matic - 120 mio.
Marcos Rojo - Leje.
Dylan Levitt - Leje.
Juan Mata - Leje.
Fred - Leje.
Jesse Lingard - leje.
Ashley Young - leje.

Min holdopstilling ser sådan her ud:

David De Gea
Aaron Wan-Bissaka, Harry Maguire, Victor Lindelõf, Luke Shaw
Sander Berge
Andreas Pereira, Paul Pogba
Victor Tsygankov, Marcus Rashford
Dries Mertens

Bænken: Sergio Romero, Axel Tuanzebe, Scott McTominay, Mason Greenwood, Diogo Dalot, Brandon Williams, Daniel James.

Målet i denne sæson er at komme i top fire, så den kan hedde Champions League næste år!

Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 09 Dec 2019, 10:10 »

Jeg har også spillet en enkelt sæson med favoritholdet, og det er der kommet følgende resultat ud af:

Liverpool var lige det bedre til at vinde de tætte kampe, så på trods af syv nederlag, endte Liverpool som vindere af Premier League.

Vi blev treer efter at have ligget over City det meste af vejen, men sidste kamp mod Liverpool kunne vi ikke stille noget op 1-6 og City tog andenpladsen.

Rashford var længe langt foran de andre på topscorerlisten, men grundet en skade, og efterfølgende mangel på mål, medførte at Vardy strøg forbi.

Som i mit sidste FM19-save med United, har Andreas været flyvende og lavet flest assists - jeg er stadig stor fan!

Af transfers i sæsonen er foretaget følgende:

Ja, jeg hev kongen tilbage og det har jeg ikke fortrudt. Godt nok er han en aldrende herre, men han scorer stadig mål i Premier League (se SS nedenfor). Bernadeschi var til salg, så jeg satsede på at få en indvendig angriber i højre side også, så jeg var dækket ind på alle pladser (brugte ham desværre ikke så meget som jeg gerne ville, da jeg ofrede hans plads for en ekstra angriber).

Af væsentlige afgange er Rojo, Fred og Sergio Romero.

De fem bedste spillere igennem sæsonen:

De fem med flest assists på tværs af alle turneringer:

De fem flittigst scorende i sæsonen (Mason Greenwood har virkelig overrasket stort, og som tidligere nævnt, har Zlatan ikke glemt hvor målet står!):

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MikkelH
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 10 Dec 2019, 20:01 »

Må vi se din opstilling Opstemt

Jeg har også spillet en enkelt sæson med favoritholdet, og det er der kommet følgende resultat ud af:

Liverpool var lige det bedre til at vinde de tætte kampe, så på trods af syv nederlag, endte Liverpool som vindere af Premier League.

Vi blev treer efter at have ligget over City det meste af vejen, men sidste kamp mod Liverpool kunne vi ikke stille noget op 1-6 og City tog andenpladsen.

Rashford var længe langt foran de andre på topscorerlisten, men grundet en skade, og efterfølgende mangel på mål, medførte at Vardy strøg forbi.

Som i mit sidste FM19-save med United, har Andreas været flyvende og lavet flest assists - jeg er stadig stor fan!

Af transfers i sæsonen er foretaget følgende:

Ja, jeg hev kongen tilbage og det har jeg ikke fortrudt. Godt nok er han en aldrende herre, men han scorer stadig mål i Premier League (se SS nedenfor). Bernadeschi var til salg, så jeg satsede på at få en indvendig angriber i højre side også, så jeg var dækket ind på alle pladser (brugte ham desværre ikke så meget som jeg gerne ville, da jeg ofrede hans plads for en ekstra angriber).

Af væsentlige afgange er Rojo, Fred og Sergio Romero.

De fem bedste spillere igennem sæsonen:

De fem med flest assists på tværs af alle turneringer:

De fem flittigst scorende i sæsonen (Mason Greenwood har virkelig overrasket stort, og som tidligere nævnt, har Zlatan ikke glemt hvor målet står!):


Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 11 Dec 2019, 12:36 »

Selvfølgelig - egentlig er det bare den jeg brugte i min "Batman"-blog: Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 13 Dec 2019, 08:52 »

Selvfølgelig - egentlig er det bare den jeg brugte i min "Batman"-blog: Smiley



Det er godt nok en struktureret taktik du har! Og det er frem over aller stepper  Forseglede Læber

Kom nu Broen, du min United helt, herinde  funny Peace
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 13 Dec 2019, 09:22 »

Tjae, men struktur skal der bare til ind imellem, og netop når det er frem, frem, frem bliver der nødt til at være nogle retningslinjer. Havde jeg nu tilladet meget spil med bolden og Barca-esk boldflytteri havde det været noget andet - som OGS også gerne vil, så er det hurtigt frem og afslutte, tibage og stå, og presse modstanderne til at lave fejl - og det fungerer i rimeligt omfang indtil videre. Opstemt

Store ord alligevel - jeg takker velvidende at der findes mere inkarnerede FM-United brugere (*Host* Wester *Host*) Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 13 Dec 2019, 12:54 »

Tjae, men struktur skal der bare til ind imellem, og netop når det er frem, frem, frem bliver der nødt til at være nogle retningslinjer. Havde jeg nu tilladet meget spil med bolden og Barca-esk boldflytteri havde det været noget andet - som OGS også gerne vil, så er det hurtigt frem og afslutte, tibage og stå, og presse modstanderne til at lave fejl - og det fungerer i rimeligt omfang indtil videre. Opstemt

Store ord alligevel - jeg takker velvidende at der findes mere inkarnerede FM-United brugere (*Host* Wester *Host*) Opstemt

Præcis som Ath Madrid, bortset fra, at de forsvarer nærmest med to rækker - fra offensiv wing, til modsatte back, i den ene side og fra angriber til wingback.
Så en Ath Madrid taktik på steam! og må sige, at det var gennemført arbejde  Thumbs Up
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 01 Jan 2020, 18:42 »

Mit første halvår med United:

Transfers ind

- Suso (AC Milan) - £34,5M
- Denis Zakaria (Gladbach) - £20M
- Erling Haaland (Salzburg) - £25M
- David Brooks (Bournemouth) - £24M

Jep, en ex-Liverpool, en ex-City og sønnen af en ex-Leeds/City Wink

Transfers ud

- Nemanja Matic (AC Milan) - £14,25M
- Fred (Sevilla) - £30M
- Marcos Rojo (Bournemouth) - Leje + købsoption.

Lagde ud med en flad 4-4-2, men er senere gået over til en lidt alternativ 4-1-3-1-1.

1. Hold
2. Hold

Under Pre-Season lagde vi ud med et nederlag i Moskva, men vandt ellers resten sikkert.

Resultater

I Europa League (eller skal vi kalde det Haaland League) benyttede vi udelukkende 2. holdet, der overbeviste i stor stil, udover at smide en sikker 3-0 føring i Prag. Haaland scorede 14 mål i de 6 kampe, deriblandt alle 5 hjemme mod Dundalk.

Resultater

I League Cuppen trak vi City på udebane, der smed os ud med et 1-4 nederlag...
I FA Cuppen venter Blackburn på udebane.

I Premier League har vi indtaget førstepladsen efter en stærk December. Nederlag i Wolves og Watford, men til gengæld max point på hjemmebane.

Resultater




Andet halvår:

I FA Cuppen var Blackburn ingen udfordring, inden vi tog revanche fra Liga Cuppen ved at sende City ud. Herefter besejrede vi også Millwall og Brighton, inden Everton ventede i semifinalen. Ved 1-1 midt i anden halvleg fik Everton en mand sendt ud, hvilket vi desværre ikke kunne udnytte. Heller ikke i den forlængede, hvor Everton til gengæld scorede en enkelt, og sendte os ud.

I Europa League lagde vi ud med sikkert at besejre Napoli, inden der skulle forlænget + straffe til for at slå Rennes. Valencia og Wolfsburg blev også slået sikkert, inden Arsenal ventede i finalen. En ekstremt lige kamp endte 0-0, og i straffesparkskonkur rencen vandt Arsenal desværre.

I Premier League havde vores stærke december bragt os op på førstepladsen, og på trods af lidt for mange smalle 1-0 sejre i foråret, var førstepladsen aldrig i fare. Liverpool var længe lige i hælene på os, men i 3. sidste spillerunde blev mesterskabet sikret med en sejr over Arsenal. Derudover endte vi hele sæsonen med kun at indkassere 15 mål i ligaen, og vi vandt alle hjemmekampe i samtlige turneringer.

Stillingen - Liverpool tabte deres to sidste kamp, derfor blev forspringet på 12 point.

Bedste spillere:

Erling Haaland - Endte som topscorer med 33 mål i 29+9 kampe. Satte ny scoringsrekord i Europa League med 18 mål.

Marcus Rashford - Klubtopscorer i ligaen med 20 mål i 29+5 kampe.

Suso - 12 assists + 11 mål.

Alle spillere.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 01 Jan 2020, 20:45 »

Har nu også startet et spil op med favoritholdet. Målet er at skabe et hold, som jeg ønsker, "vi" kan levere IRL haha. Jeg forsøger altså at krydre med nogle unge engelske spillere med et par indkøb som ikke nødvendigvis er en god FM-signing, men blot en signing, jeg synes kunne være interessant at prøve. Ligeledes forsøger jeg også at skille mig af med spillere, som jeg simpelthen ikke mener er værdig til at være i en United-trup Opstemt Indtil videre har jeg haft problemer med både at købe fornuftigt ind og skille mig af med overflødige spillere.

I sommertransfervindu et er ind røget Jude Bellingham (ærligt = det var et typisk engelsk FM-køb haha) og Declan Rice.
Ud er desværre kun Nemanja Matic blevet skippet afsted. Ønsket var også at komme af med Phil Jones, Fosu-Mensah, Ashley Young og Jesse Lingard. Mange af dem må jeg nok erkende først bliver næste sommer, da jeg ikke kan skifte så meget ud i vintertransfervindu et
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010