home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Verdensherredømmet v2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Verdensherredømmet v2  (Læst 36349 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #45: 04 Dec 2019, 10:28 »

Puh, så kom jeg endelig fri af julefrokoster og tømmermænd for denne omgang, og jeg fik tid og overskud til at skrive igen.

Det endte på en cliffhanger sidst - jeg skulle skrabe nok point sammen til at blive som manager i klubben, og der skulle findes to point i de sidste to kampe - umiddelbart ikke umuligt, efter min beregning.

Det lykkedes da også og jeg er derfor sikker i sædet igen, på trods af et par nederlag i ligaen i denne måned.

Derudover er vi videre i ligacuppen, på trods af en dårlig start, med et lille nederlag til Audax Italiano. Heldigvis er flere af mine spillere vågnet efter nytår og har tænkt at de ville spille højere i rækken, og både nyindkøbene Rada og Manga har i denne måned vist sig stærke.

Månedens bedste spiller vurderer jeg dog til at være Rada, idet Manga kun har scoret i den ene kamp hvor han dog scorede fem mål.

I ligaen giver det en øjeblikkelig stilling der ser således ud:

Som det ses er vi faldet lidt ned i forhold til senest, men vi er fortsat med hvor vi gerne vil være, så jeg er fortrøstningsfuld indtil videre! Kun Junior har mulighed for at komme lidt væk, hvor de resterende top-9 hold ligger indenfor ét point (!).
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #46: 04 Dec 2019, 14:01 »

Marts har været næsten perfekt!

Kun en sen scoring af lokalrivalerne gjorde at vi ikke vandt alle vores kampe i denne måned, og det med et minimum af scorede mål imod os! Det er en meget tilfredsstillende udvikling, og jeg begynder at føle at vi er der hvor vi skal være.

Månedens spiller blev derfor også en forsvarsspiller, dog en offensiv en af slagsen. Vores venstreback Nicolás Giraldo har været blændende med tre assists, samt solidt forsvarsspil, så jeg var aldrig i tvivl!

Stillingen er med ovenstående resultater, derfor også positiv i forhold til tidligere. Kun Junior (som jeg omtalte i forrige indlæg) er stukket lidt af, mens vi med en kamp i undertal har mulighed for at komme op på andenpladsen:

Jeg føler virkelig at vi har fundet formen og den rette taktik, og nu håber jeg så på det kan bringe os op på det rette niveau til at præstere i ligaen!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #47: 04 Dec 2019, 15:35 »

Ned på jorden kommer man altid, og for vores vedkommende var det kun en måned vores gode stime varede. Vi er nu tilbage ved den vanligt blandede stil, hvor vi ud af otte kampe vandt tre og tabte fire:

Vores problem er igen tydeligt - der går ikke mange mål ind, men vores angribere scorer for lidt... Det virker endda underligt, for vores offensive midt, Robert Lara er månedens spiller, men han kreerer en masse chance, der bliver bare ikke afsluttet ordentligt på dem.

Den dårligere stime har heldigvis ikke kun været vores problem, hvorfor vi da også har sikret os deltagelse i finalerunderne, via en placering som nummer fem (mangler en kamp, men det bliver nok svært for holdene under os at nå op):

Og med dette resultat i mente, giver dette måske mening (lidt tidligt efter min mening):
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #48: 05 Dec 2019, 09:38 »

Jeg har hænderne langt over hovedet lige nu! Godt nok er vi ude af Copa Sudamerica (ligegyldig for mig, da jeg vandt den i FM18), men maj måned har været en sejrsstime i ligaen pånær en enkelt kamp:

Finalerunden har vist sig som værende rigtig god for vores vedkommende og kun lokalrivalerne har taget point fra os.

Sherman Cardenas har været uovertruffen i denne måned og er derfor blevet kåret som månedens spiller.

Vi ligger, som følge af de gode resultater godt til i finalerunden:

Forhåbentligt kan vi holde ved de sidste to kampe , og med lidt held komme endnu tættere på de nuværende ettere i den samlede liga:

Det ses tydeligt at vores store problem har været for mange tabte kampe, men ellers føler jeg at vi er rigtig godt med, og min satsning med at tage transfers selv i denne sæson, har været den helt rigtige!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #49: 09 Dec 2019, 09:03 »

Finalerunde 1 skulle færdigspilles i juni, og det med to kampe tilbage af gruppen, og forhåbentligt to kampe yderligere til at bestemme hvem der vinder første runde af sæsonen:

Det gik heldigvis over forventning i første omgang og vi vandt gruppen foran vores lokalrivaler, samt min tidligere klub Magdalena. Desværre var det ikke nok til at vinde første runde, og Tolima var simpelthen for stærke over to kampe.

Kristian Riis er begyndt at vise sig som en stærk leder i midterforsvaret, og har efterhånden gjort sig fortjent til at være i betragtning som anfører, qua hans store indflydelse på hele truppen.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #50: 10 Dec 2019, 08:19 »

Så kom vi tilbage på jorden - ord er vidst overflødige - det er et stykke arbejde tilbage endnu, før vi kan gøre os forhåbninger om noget...

Månedens spiller blev Robert Lara - bare fordi han ikke spillede helt forfærdeligt..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #51: 10 Dec 2019, 13:21 »

August var ikke meget bedre end juli, men dog et par sejre.. Stadig forfærdeligt ringe, og jeg begynder at ane en fyreseddel i det fjerne (igen)...

Derudover er jeg ude af ligacuppen også.. Grundet den dårlige udvikling i resultaterne, arrangerede jeg en træningskamp, bare for lige at få lidt selvtillid ind i gutterne - forhåbentligt har det hjulpet lidt..

På trods af de få mål er det alligevel to angribere der har gjort det bedst i denne måned - Manga og Vente - måne3dens spiller går til Manga, da han har scoret to mål (dog i samme kamp).

Dette er tabellen over anden del - helt bevidst så det er tydeligt hvor ringe vi egentlig har været i de seneste to måneder! Hvordan det gik fra at vi var i finalen i første runde og så til nu, har jeg lidt svært ved at regne ud - jeg har ikke lavet noget som helst om...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #52: 16 Dec 2019, 13:15 »

Moralen skulle op fra sidste måned - det blev som nævnt gjort ved en træningskamp i slutningen af august, men også en i starten af september. Der ventede herefter et par svære kampe mod flere af topholdene, så vi var virkelig under pres:

Ingen nederlag - tre uafgjort og en enkelt sejr blev det til, så jeg håber vi er ved at vende skuden igen!

Månedens spiller var nem denne gang - Sherman Cardenas har lagt op til et hav af mål efterhånden og denne måned var ingen undtagelse - faktisk er det sådan at han har lagt op til tre af de fem mål i denne måned, og scoret et selv. Derfor er han også at finde på assistlisten i ligaen:

Den samlede stilling ser fornuftig ud (dog når vi nok ikke finalerunde 2, så det kan ændre meget på dette). Der er trods alt ikke langt til nummer tre:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010