home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Verdensherredømmet v2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Verdensherredømmet v2  (Læst 36382 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #15: 12 Nov 2019, 14:18 »

Ooooooog det fortsatte hvor maj slap... Ikke engang træningskampe kan vi vinde mere! Jeg tror jeg skal revurdere taktikken, for det er da gået helt galt!:

Det betød en placering som det næstdårligste hold, og masser at forbedre indtil næste kamp!

Mindst ringe spiller i maj var igen Tolosa, som holdt et nogenlunde niveau.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2019, 13:45 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #16: 12 Nov 2019, 15:18 »

En taktikændring, lidt TLC og et par træningskampe, og det virker så småt som om at vi er kommet igennem krisen. Hvad der helt præcist er gået galt, har jeg stadig svært ved at forstå, men det er heldigvis på retræte!

Vi er tilbage ved at der går for mange mål ind, men i det mindste scorer vi mål igen. Derfor er Juan Dinenno også blevet månedens spiller for os igen.

Den forbedrede udvikling har givet bestyrelsen mod på at give mig det første trænerkursus, så det tager jeg meget gerne imod!

Efter finalerunden ser tabellen nu således ud (hav i mente at jeg tidligere skrev at pointene kommer med over):

Det er trods alt ikke helt skidt, men de bedste hold trækker fra resten i det samlede regnskab på denne måde!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #17: 15 Nov 2019, 13:44 »

August blev en lidt blandet omgang, men heldigvis mest af juli måneds udvikling:

Nederlaget kunne jeg dog godt have ønsket at være foruden - det er et af de ringeste hold i ligaen, men alligevel kunne vi ikke tage os sammen til at spille ordentligt.

De fornuftige resultater bringer os opad i tabellen, og ligger altså nu nummer to - dog laaaangt efter Medellin i front:

Månedens spiller er 35-årige Jarol Herrera, som har brilleret på kanten med gode assists i denne måned - han går på pension efter sæsonen, men har altså spillet flot indtil nu.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #18: 18 Nov 2019, 10:27 »

September blev en rodet omgang, og et exit fra Copa Postobon, så pokalen må vente. Der har ikke været så store udfordringer i ligaen, men alligevel har vi tabt halvdelen af månedens kampe... En målscore på 7-7 i ligaen for september, viser et tydeligt sprog om at vi scorer mål, men der går tilsvarende ind i den anden ende:

Nederlaget til min tidligere klub, Union Magdalena ( i FM18), var særligt nedslående, da vi intet præsterede positivt i den kamp!

Tre af de 7 mål er scoret af Dinenno, tre er scoret af vores to backs, og et enkelt af vores bedste spiller, Agustin Palavecino (ham kan I forresten godt lige tage et ekstra kig på til en fornuftig klub - også i de større ligaer).

Månedens spiller blev vores aldrende højre back Juan Camilo Angulo, efter en måned med to mål og tre assists.

Månedens resultater medfører at vi fortsat hænger med i toppen, dog efterhånden med det yderste af neglene, og jeg må erkende at det bliver svært at hive et trofæ hjem i den første sæson:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #19: 18 Nov 2019, 12:15 »

Oktober blev en skidt måned, med meget lidt godt spil, få mål og for mange pointtab i forhold til hvad vi burde kunne præstere:

Hvad der lige er skyld i den pludseligt sløje omgang fodbold må jeg blankt erkende jeg har svært ved at sætte ord på. Fire mål scoret og kun et af vores offensive folk - resten er venstre back, midterforsvar og vores ankermand der har scoret.

Kampene mod Junior og Medellin er måske fair nok, men resten burde vi feje hen over - konklusion: der er plads til væsentlige forbedringer!

Månedens spiller er derfor heller ikke overraskende en defensiv spiller, og en der har udmærket sig med et mål (hvilket begrænser udvalget en del). Et af mine/sportsdirektørens indkøb, Leonardo Pico, har vist sig som den stærkeste spiller i denne måned, på trods af at det defensivt også har været lidt skidt. Det er dog helt sikkert fraværet af mål der er skyldig i manglende resultater, hvorfor valget er faldet på Pico.

Vores ringe indsats i oktober bidrager til følgende placering i ligaen:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #20: 19 Nov 2019, 08:28 »

Black November er overstået.. heldigvis!..

Månedens spiller (hvis man kan tale om sådan en efter den måned) er vores indvendige angriber i højre side, Kevin Velasco - et enkelt mål og et gennemsnit på 7,00 var nok. Juan Dinenno, som skulle score vores mål, spillede til 6,66....

Vores resultater medførte følgende stilling i finalerunden (vidst ikke den store overraskelse at vi endte sidst):

I ligaen rakte det til en sjetteplads, hvilket som udgangspunkt var okay, men ledelsen var bestemt ikke resultatmæssigt tilfreds med hvordan sæsonen sluttede.

Et plaster på såret er at Dinenno trods alt endte som topscorer - han bliver svær at erstatte i næste sæson, idet han ikke ønskede at skifte permanent til Colombia fra Racing Club i Argentina.

Det medførte også en tur på årets hold, sammen med et par holdkammerater (Herrera går på pension efter sæsonen, så endnu en der skal erstattes til den kommende sæson):





På trods af de tvivlsomme resultater i sæsonens afslutning har bestyrelsen valgt at give mig lov til at tage National-B licenskursus.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #21: 19 Nov 2019, 10:57 »

Ferien er gået, og det er tid til at komme tilbage i arbejdstøjet, for der er meget at gøre. Vi skulle meget gerne forbedre os hvert år, da det er ledelsens forventning at vi vinder sølvtøj i 2023.

Det er dog ikke fordi der umiddelbart kan ses nogen nævneværdig form for forbedring af det tidligere niveau:

Vi har ikke tabt nogle kampe, men vi skulle have scoret flere mål mod væsentligt lavere rangerende modstandere.

Ovenstående resultater har medført følgende seedning til den kommende sæson:

Det er ikke prangende men jeg tror det relativt præcist viser hvor vi er henne på nuværende tidspunkt. Vi mangler et par gode tilgange, som jeg håber sportsdirektøren kan finde, og så er vi bare alt for svingende i resultaterne.

Hvordan vi har fået os skrabet med i Copa Sudamerica (deraf betegnelsen ud for vores hold - Sud), har jeg lidt svært ved at se - jeg gætter på det må være qua vores sjetteplads sidste år. Jeg tror ikke vi er klar til at konkurrere i denne turnering, så jeg spiller nok med et halvt reservehold i disse kampe, selvom det giver lidt økonomi at deltage.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #22: 19 Nov 2019, 14:24 »

Så er vi så småt igang igen, og de første par kampe er spillet af sæsonen.

Januar har budt på to kampe som har givet et afkast på 4 point, så indtil videre OK uden at være prangende (vi skulle have vundet dem begge):

Månedens spiller er hjemvendte venstre back Jeison Angulo, som har scoret en enkelt gang, men har spillet rigtig fornuftigt indtil videre. Han er en spiller ejg ser en stor fremtid i, så jeg håber på at kunne holde fast i ham lidt endnu.

Fire point giver en fornuftig start, og vi er selvfølgelig med i toppen - forhåbentligt bliver det ved med at være sådan!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #23: 20 Nov 2019, 08:52 »

Jeg synes efterhånden det er sjældent at jeg kan fortælle om to gode måneder i træk... Februar bød på én sejr i ligaen ud af seks mulige - simpelthen for ringe, hvis vi skal være med i toppen!

Havde det så bare været ene svære kampe, men det burde det helelr ikke være. Derudover er vi også ude af internationale turneringer, efter en meget skuffende forestilling over to kampe.

På den positive side har Palavecino spillet til et gennemsnit på 7,40 i disse kampe, og har bidraget med tre scoringer fra hans position som fremskudt angriber på den centrale midt, hvilket er årsagen til at han er månedens spiller for mig.

Ovenstående resultater giver følgende stilling:

Altså er vi i den forkerte ende af slutspilspladserne, og eneste hold med negativ målforskel blandt toppen.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #24: 20 Nov 2019, 11:57 »

Marts blev en fornuftig måned - ikke god, bare bedre end dårlig. To sejre og en uafgjort i fire kampe er nogenlunde godkendt, og nederlaget var til en af favoritterne, så jeg lever med det:

Med yderligere to mål er Palavecino igen månedens spiller - jeg savner dog nogle assists fra ham, fra hans fremskudte playmaker-position (0 i alt i sæsonens 12 kampe). Velasco på højre kant pustede ham i nakken til titlen med 1 mål og 4 assists.

Resultaterne i denne måned er ikke direkte afspejlet i stillingen, men det hænger også sammen med at de nærmeste hold har spillet virkelig godt, og at Millonarios har fået 13 point i fem kampe, så et nederlag og en uafgjort for os var nok til at komme udenfor finalerundepladsern e:

Jeg håber snart på forbedrede resultater - er ved at være godt træt af at det svinger så meget i resultaterne!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #25: 20 Nov 2019, 13:15 »

Så er vi tilbage på sporet, og april måned var bestemt godkendt. Vi tabte point mod to af favoritterne, så det var forventet, men ellers gjorde vi rent bord!

Det er selvfølgelig medvirkende til at vi er rykket noget op i tabellen, så vi nu igen er at finde i den sjove halvdel af tabellen:

Månedens spiller er Jhon Mosquera, som efter en længere periode med dårlige præstationer og ringe træningsindsats, nu har genfundet sit gode niveau fra første sæson. Det er blevet til to mål og to assists i april.

Derudover er det lykkedes mig at tage National B-licens kurset og har fået bevilget A-kurset, så det går fremad også på den front!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #26: 20 Nov 2019, 15:45 »

Det har været en - set i forhold til tidligere måneder - fremragende uge - seks kampe, to uafgjorte og resten sejre - endda to sejre mod vores lokalrivaler fra America de Cali!

Månedens spiller blev noget overraskende vores venstre back Jeison Angulo - han spillede bare bedst uden at have sidste og næstsidste fod på noget som helst.

De gode resultater giver en øjeblikkelig stilling i finalerunden der ser således ud:

Vi kan fortsat nå at smide det væk, men jeg krydser fingre for at de gode takter fortsætter ihvertfald to kampe endnu!

Den samlede liga ser således ud:

De største udfordrere til titlen er et stykke foran, men med lidt held og et par gode sejre her i finalerundens slutning, kan det gå hen og blive interessant.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #27: 21 Nov 2019, 08:46 »

.... Ooooooog så jinxede jeg det hele i mit seneste oplæg....

To kampe hvor jeg kunne have afgjort det, men ingen af spillerne var med på den...

Månedens spiller er næsten overflødig, men nu har jeg sat mig for at gøre det hver gang.. Min højre back Juan Camilo Angulo må det være.. Han scorede vores udlignende mål mod Bucamaranga og lagde op til målet mod Nacional.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #28: 21 Nov 2019, 12:31 »

Juli startede godt, men sluttede forfærdeligt. Efter den tidligere måneds problemer, glædede jeg mig ellers over den positive reaktion hos spillerne, men den glæde blev hurtigt overtaget med fortvivlelse, lyst til at kyle den bærbare ud af vinduet, og ligge mig i fosterstilling på gulvet!

Tilsyneladende er Union Magdalena min onde ond... Derudover gjorde hjemmebanenederlage t på 1-5 mod Millonarios ondt, MEGET ondt...

Månedens spiller blev en kamp mellem de to backer Angulo og Angulo - valget faldt på Jeison som scorede en enkelt pind i perioden.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Verdensherredømmet v2
« Svar #29: 22 Nov 2019, 08:33 »

En dårlig slutning er blevet erstattet af en noget bedre måned i august. Det er blevet til ni kampe, fem sejre, en uafgjort og tre nederlag, to sejre i pokalen og resten i ligaen. To nederlag skulle vi ikke have indkasseret (vi havde alt spillet og langt de fleste chancer, men FM viste sit grimme ansigt to gange i løbet af kort tid, så vi måtte slukøret se os slået på to mål efter hjørnespark.

Med disse to kampe i mente, har august faktisk været en rigtig fin måned, hvor vi ellers kun tabte til de nuværende ettere fra Nacional på udebane:

Det største problem vi har haft er at vi ikke kan holde målet rent - der er scoret mod os i ALLE ni kampe i denne måned..

Den samlede stilling viser at vi ikke rigtigt har rykket os siden, tværtimod er vi rykket en plads ned - den ene plads skyldes at Medellin har vundet fire point på os og de fleste andre hold har haft lige så gode resultater som os i den forgangne måned. Det betyder at vi lige nu hænger ved i toppen, med det yderste af neglene.

Agustin Palavecino er tilbage som månedens spiller, efter en måned hvor han var her, der og allevegne og har stået for fem scoringer og to assists.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010