home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 91983 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #195: 11 Feb 2020, 15:55 »

Ja, for jeg har højeste licens og trænerkurser..
Min erfaring siger mig, at licens og trofæer er hvad der afgør dit omdømme. Jeg synes det er sjældent, at gode midterpræstationer har betydning for, at man henter højere jobs. Så selvom dine resultater er imponerende, så finder spillet dem ikke ligeså betydningsfulde som vi gør - Det er i hvert fald min erfaring. Hvor gammel er din manager? - Jeg har selv en enkel gang oplevet, at der ingen jobtilbud kom (trods pokaler) fordi min manager var gammel. Men jeg aner ikke om det blot var et tilfælde eller en "feature"..

Jeg har dog ikke oplevet at omdømmesystemet er fejlfyldt. Jeg gik selv fra Kolding -> Lyngby -> AGF - CSKA Moskva og det var vist kun med en sejr i 2. division og en pokaltitel.

Hvad er din managers omdømme? Bedre eller dårligere end klubbens? - Og hvor lang er din kontrakt?

Alternativt, så prøv at lave et backup på savet, og sig op. Så se hvilke type klubber du kan få jobstilbud fra.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #196: 11 Feb 2020, 19:45 »

Man har tidligere kunne se klubben anslået værdi. Hvor finder man det i FM20?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #197: 11 Feb 2020, 20:06 »

Man har tidligere kunne se klubben anslået værdi. Hvor finder man det i FM20?

Sjovt det leder jeg også efter i mit OB save...
Logged


HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #198: 11 Feb 2020, 20:51 »

Min erfaring siger mig, at licens og trofæer er hvad der afgør dit omdømme. Jeg synes det er sjældent, at gode midterpræstationer har betydning for, at man henter højere jobs. Så selvom dine resultater er imponerende, så finder spillet dem ikke ligeså betydningsfulde som vi gør - Det er i hvert fald min erfaring. Hvor gammel er din manager? - Jeg har selv en enkel gang oplevet, at der ingen jobtilbud kom (trods pokaler) fordi min manager var gammel. Men jeg aner ikke om det blot var et tilfælde eller en "feature"..

Jeg har dog ikke oplevet at omdømmesystemet er fejlfyldt. Jeg gik selv fra Kolding -> Lyngby -> AGF - CSKA Moskva og det var vist kun med en sejr i 2. division og en pokaltitel.

Hvad er din managers omdømme? Bedre eller dårligere end klubbens? - Og hvor lang er din kontrakt?

Alternativt, så prøv at lave et backup på savet, og sig op. Så se hvilke type klubber du kan få jobstilbud fra.

Jeg prøvede lige at sige op.. Da jeg gjorde det fik jeg masser af tilbud når jeg søgte. Det er åbenbart det der gør forskellen. Jeg skrider omgående!!!  Grin
Logged

Unitedbabes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #199: 12 Feb 2020, 11:33 »

jeg kan stadig ikke finde ud af hvordan jeg kan se en af mine spillers skud på mål /forbi mål.. synes det er rart at se hvilke spiller som kommer frem til chancer i kampen.. kan kun se aflevringer, takling, hovedstod.. kan jeg evt ændre det i editor?
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #200: 12 Feb 2020, 12:47 »

Man har tidligere kunne se klubben anslået værdi. Hvor finder man det i FM20?
Sjovt det leder jeg også efter i mit OB save...
Det blev fjernet for flere udgaver siden. Det har tidligere været muligt at få tilbage med forskellige skins. Tjek FM Scout; Der er vist flere der har værdi med på "Klub-forsiden". Jeg tog bare det øverste og de har dette billede, hvor værdien er vist i nederste venstre hjørne.

jeg kan stadig ikke finde ud af hvordan jeg kan se en af mine spillers skud på mål /forbi mål.. synes det er rart at se hvilke spiller som kommer frem til chancer i kampen.. kan kun se aflevringer, takling, hovedstod.. kan jeg evt ændre det i editor?
Hvis du går ind på en bestemt kamp og trykker "Analysis" og vælger "Players" i drop down menuen, kan du se stort set al den data spillet samler. Her på billede har jeg eksempelvis "Shots Miss Target". Hvis du holder musen over prikken, kan du også se opspillet eller se hele episoden i 3D (eller 2D alt efter hvad du foretrækker).
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #201: 13 Feb 2020, 21:31 »

Nogen der har en løsning på hvordan man forsvare på hjørnespark og frispark!

modstanderen score stort set kun på dødbolde, eller i situtaion som kommer af en dødbold



hjælp!??!?!?!?!

Logged


hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #202: 14 Feb 2020, 12:54 »

Hej Freaks! Smiley

Nu har jeg vært lidt væk fra FM nogle år, jeg har dog spillet lidt i 19. Men i rent selverkendelse af at FM, ikke kan være i mit hjem uden jeg bruger alt den tid jeg ikke har på at spille, har jeg holdt mig lidt væk fra at købe det.

Når men tilbage i Fm 10-15 spillede jeg enormt meget og brugte også dette forum en pæn del. Men det da noget dødt herinde, i forhold til hvordan det var? Det ses også tydeligt når man kigger på antal indlæg de forskellige år, det er en markant nedgang.

Er folk stoppet med at spille, eller er det bare ikke så interessant at dele tips/tricks og andre ting herinde mere?
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #203: 14 Feb 2020, 13:03 »

Hej Freaks! Smiley

Nu har jeg vært lidt væk fra FM nogle år, jeg har dog spillet lidt i 19. Men i rent selverkendelse af at FM, ikke kan være i mit hjem uden jeg bruger alt den tid jeg ikke har på at spille, har jeg holdt mig lidt væk fra at købe det.

Når men tilbage i Fm 10-15 spillede jeg enormt meget og brugte også dette forum en pæn del. Men det da noget dødt herinde, i forhold til hvordan det var? Det ses også tydeligt når man kigger på antal indlæg de forskellige år, det er en markant nedgang.

Er folk stoppet med at spille, eller er det bare ikke så interessant at dele tips/tricks og andre ting herinde mere?

Mange er blevet ældre, har stiftet familie, fået andre prioriteter i øvrigt, og så er der selvfølgelig nogen der helt naturligt også falder fra af andre årsager. Derudover er der flere forskellige platforme i dag, i forhold til hvad der var for fem, ti år siden, så der er sket en del med konkurrencen.

Og så er der selvfølgelig også dem der stadig spiller men generelt bare ikke får så meget ud af at dele/spare/spørge om hjælp.

Jeg synes nu stadig der er en lille skare af trofaste Freaks der fortsat gør sit for at holde gang i diverse foraer herinde, og spørgsmål bliver altid besvaret. Smiley Der er ikke så mange der kommenterer på blogs som tidligere, og heller ikke helt så mange klubtråde der bliver holdt kørende igennem en hel FM-sæson - det har du dog ret i.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #204: 14 Feb 2020, 14:30 »

Mange er blevet ældre, har stiftet familie, fået andre prioriteter i øvrigt, og så er der selvfølgelig nogen der helt naturligt også falder fra af andre årsager. Derudover er der flere forskellige platforme i dag, i forhold til hvad der var for fem, ti år siden, så der er sket en del med konkurrencen.

Og så er der selvfølgelig også dem der stadig spiller men generelt bare ikke får så meget ud af at dele/spare/spørge om hjælp.

Jeg synes nu stadig der er en lille skare af trofaste Freaks der fortsat gør sit for at holde gang i diverse foraer herinde, og spørgsmål bliver altid besvaret. Smiley Der er ikke så mange der kommenterer på blogs som tidligere, og heller ikke helt så mange klubtråde der bliver holdt kørende igennem en hel FM-sæson - det har du dog ret i.

Tak for dit fine svar Broen.

Jeg tænkte godt det skyldes at vi lidt ældre, fik andre ting at lave og tiden ikke er den samme. Men tænkte så der ville støde nye unge regens til og bidrage.

Har fulgt lidt med på sidelinjen den sidste mdr. tid og har da også købt og er gået igang med at spille igen, og kan godt se, det er de samme trofaste brugere der er herinde, hvilket jo er helt rart at se. Jeg kan også se at der stadig er okay gang i blogs mm. men ja, klubtråde osv. de godt nok noget døde i forhold til "gamle" dage. Smiley

Min opslag handlede egentlig også, om folk brugte andre sider/metoder, som man ganske enkelt havde overset.
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #205: 14 Feb 2020, 15:20 »

Vi har oplevet det samme med Arsenal Denmarks forum. Den er død, da de fleste er gået over til facebook.

Jeg tror ikke mange af de nye og unge kommer til denne forum
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #206: 14 Feb 2020, 15:48 »

Som ovenstående så har jeg også den opfattelse, at de unge simpelthen søger på facebook. Jeg ved selv, at der er en dansk FM gruppe på facebook, der virker til at være ret godt gang i. 11 nye opslag pr. dag og 6000 medlemmer.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #207: 14 Feb 2020, 19:29 »

Jeg synes stadig vores kære forum er hyggeligt, da jeg er vokset op med det, i sammenhæng med FM. For mig hænger FM sammen med FMFreaks.

EDIT: 10 år her til marts!  Thumbs Up
PS. Jeg er også medlem af forskellige grupper på facebook, men jeg bruger dem faktisk ikke. I sær den danske, synes jeg det virker til, at mange "snyder", hvilket jeg er blevet for gammel til, i sær når man kan mange af dem er voksne. ( Vinder CL med fck første år, sælger en spiller for 1 mia.)

Jeg har hentet appen reddit for nylig, som nogen måske kender. Her følger jeg forskellige spil, her i blandt FM, der kommer et par sjove memes, spørgsmål osv. undervejs.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2020, 19:35 af Arsrea » Logged


hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #208: 15 Feb 2020, 05:44 »

Vi har oplevet det samme med Arsenal Denmarks forum. Den er død, da de fleste er gået over til facebook.

Jeg tror ikke mange af de nye og unge kommer til denne forum

Nej du har nok ret i de bruger andre platforme. Hvilket jeg synes er en skam.

Som ovenstående så har jeg også den opfattelse, at de unge simpelthen søger på facebook. Jeg ved selv, at der er en dansk FM gruppe på facebook, der virker til at være ret godt gang i. 11 nye opslag pr. dag og 6000 medlemmer.

Jeg synes slet ikke facebook er ligeså hyggeligt og overskueligt, som forummet her. Men hey jeg er nok også bare blevet gammel Smiley

Jeg synes stadig vores kære forum er hyggeligt, da jeg er vokset op med det, i sammenhæng med FM. For mig hænger FM sammen med FMFreaks.

EDIT: 10 år her til marts!  Thumbs Up
PS. Jeg er også medlem af forskellige grupper på facebook, men jeg bruger dem faktisk ikke. I sær den danske, synes jeg det virker til, at mange "snyder", hvilket jeg er blevet for gammel til, i sær når man kan mange af dem er voksne. ( Vinder CL med fck første år, sælger en spiller for 1 mia.)

Jeg har hentet appen reddit for nylig, som nogen måske kender. Her følger jeg forskellige spil, her i blandt FM, der kommer et par sjove memes, spørgsmål osv. undervejs.

Jeg tror også bare jeg har det sådan, at nogen ting skal aldrig ændre sig. F.eks. Man U vandt fodboldkampe, jeg kunne gå op af en trappe uden at få en krampe og at gaverne var det vigtige ved jul, nu handler det mere om anden er blevet perfekt.  Sådan har jeg det også med dette forum. I de par år jeg brugte det rigtig meget, var der virkelig knald på herinde og mange gode snakke osv. Det sku synd synes jeg.

Har også haft reddit i et års tid, men det mest for de sjove memes Smiley

Ps. tillykke med de 10 år Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Unitedbabes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #209: 15 Feb 2020, 06:44 »


Hvis du går ind på en bestemt kamp og trykker "Analysis" og vælger "Players" i drop down menuen, kan du se stort set al den data spillet samler. Her på billede har jeg eksempelvis "Shots Miss Target". Hvis du holder musen over prikken, kan du også se opspillet eller se hele episoden i 3D (eller 2D alt efter hvad du foretrækker).
Citat

Mange tak for hjælpen Smiley Jeg havde kun set under statistik  Forseglede Læber
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010