home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brentford
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Brentford  (Læst 12592 gange)
tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Brentford
« : 01 Nov 2019, 00:34 »

Som tiden kommer til at gå, så ville det da være fint, hvis man kunne dele lidt erfaringer med Brentford Thumbs Up.

Bestyrelsen ønsker:
- Angrebsfodbold
- Boldbesiddende
- Underholdende fodbold

- Minimum Play off i championship
- sæson 2 oprykning til Premier League


Eftersom de ønsker en meget bestemt form for fodbold har jeg valgt at bygge en stil op fra bunden.


Da Brentford ikke ligefrem har meget udholdenhed, så nytter det ikke noget at presse modstanderen og bruge en masse kræfter på det, så sekundet bolden tabes skal der bare løbes hjemad. Jeg har ladet tilfældet den anden vej være op til spillerne indtil nu.

Ydermere er der ikke ligefrem særlig mange gode headere i front, så lave indlæg er at foretrække. Hverken den nu skadede Karelis eller Mbeumo er gode i luften.

De centrale forsvarsspillere er ok i forhold til hurtigheden og accelerationen, så jeg tør godt spille med en højere defensiv linje og forsøge at få dem i offside i championship.

Nøglespillere i opstillingen:
Watkins, Benrahma, Daalsgaard, Jensen, Jansson.



Første kamp mod Birmingham:
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #1: 08 Jan 2020, 13:29 »

Jeg er også i gang med danskerklubben Brentford og jeg har, med 3 kampe igen sikret mig direkte oprykning til Premier League i første sæson.


Oprykningen sker egentlig en sæson før bestyrelsen og jeg selv havde regnet med, men min rigtig unge trup har været fantastisk gennem det meste af sæsonen, hvilket også ses på de kun 30 indkasserede mål i de hidtil 43 spillede kampe. Jeg røg hurtigt ud af begge pokalturneringer, så fokus har hele sæsonen også været på Championsship.

Jeg har stor fokus på unge spillere, hvilket også kan ses i mine transfers, hvor ældste mand hentet ind er 23 årige Mallen fra Hibernian. Ud er også røget et par stykker, som havde alderen imod sig.


Man har i Brentford en rigtig god slat penge at handle for og et par rigtig gode fremtidige klausuler i spillere som Maupay, Konza og Mepham. En del af disse har jeg solgt, hvilket tillod mig et noget større transferbudget gennem hele sæsonen.

Til næste sæson bliver det spændende! Skal jeg gå mod mit koncept med unge spillere og hente et par gode, dyre og erfarne spillere ind, som kan være med til, at sikre mig overlevelse eller skal jeg fortsætte med nuværende stamme af talenter?

Andre der spiller med Brentford? Smiley
Logged

Arsenal <3

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #2: 10 Jan 2020, 23:57 »

Hvordan spiller du? Koster Damsgaard ikke mere i år? (har ikke set hans stats) Shockeret
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #3: 11 Jan 2020, 16:54 »

Får de et u23 & u18 hold i anden sæson?
Logged


lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brentford
« Svar #4: 28 Feb 2020, 19:40 »

Jeg hopper med på Brentford, nu har jeg os selv holdt 2 års pause Smiley
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #5: 16 Apr 2020, 16:30 »

Jeg er ved at gøre mig klar til 5. sæson med Brentford.
1. vandt Championship
2. blev nr 14 i PL
3. blev nr 8 i PL
4. blev nr 3 i PL + vandt EL med en 1-0 sejr over Milan i finalen og tabte Carabao Cup finalen 2-0 til Liverpool som også tog PL.

Eneste køb til denne sæson pt er Donnarumma til 680 mill. Køber kun unge spillere, men det bliver sværere og sværere eftersom jeg aldrig bruger regen spillere.
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #6: 26 Jul 2020, 02:17 »



Første FM20 save blev med Brentford. Nu skal der oprustes - forsøger at holde på stammen af spillere.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2020, 02:20 af whapz » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #7: 26 Jul 2020, 16:48 »

held og lykke  Thumbs Up
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #8: 14 Aug 2020, 08:10 »

Så fik jeg også startet op med Brentford. Rykkede op i første sæson på 2. pladsen, et sølle point op til Fulham.

Startet udmærket i PL, ligger i midten af tabellen efter 7 kampe. 3-1-3, fik X mod Chelsea.

Spiller en offensiv og boldbessidende taktik med højt pres 4-2-3-1. Scorer rigtig mange mål, men kan også lukke en del ind nogle gange. Var foran 3-1 ude mod Palaca eks. men de scorede 3 mål i overtiden Skuffet Det var træls.

Mathias Jensen laver utrolig mange assists og spiller med højeste gennemsnit for mit hold, blev også årets spiller i Championship.

Et udmærket save et starte op med, lidt udfordring er der i hvert fald for at komme helt til tops
Logged

LFC & OB!!!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #9: 18 Aug 2020, 10:28 »

1. sæson: 2. plads i Championshio, direkte oprykning
2. sæson: 13. plads i PL
Logged

LFC & OB!!!

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brentford
« Svar #10: 03 Sep 2020, 22:48 »

Hvilke gode køb har i lavet til 2. Sæson efter oprykning?
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #11: 04 Sep 2020, 11:10 »

Havde faktisk ikke så mange penge i første sæson i PL, så brugte egentlig mest stammen af dem fra Championship. I sær Mathias Jensen var fremragende i første PL sæson. 2. sæson i PL fik jeg rimelig mange penge og solgte også et par spillere i 100 million klassen. Jeg købt Okereke som frontangriber i første sæson og rogerio til venstre back, fordi Henry blev langtidsskadet.

Er fremme i 2024 nu og kæmpe om CL plads og er videre i EL. af kendte talener har jeg Alexander Isak, Dejan Kulusewski, Dayot Upamecano, Daniel James og Edson Alvarez. Havde også Dominik Szoboslai (vanvittigste midtbanetalent IMO), men Chelsea ramte frikøb Skuffet 780 mio.

Meget fedt save som også nok bliver mit sidste inden FM21. skriv gerne hvem du får handlet?
Logged

LFC & OB!!!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #12: 04 Sep 2020, 11:13 »

1. sæson: 2. plads i Championshio, direkte oprykning
2. sæson: 13. plads i PL
3. sæson: 7. plads i PL
4. sæson: 6. plads i PL
5. sæson: ikke færdig men ligger og kæmpe om CL pladser til slut, EL kvartfinale forude, ude af FA. og tabte Carabao samlet semifinale mod Liverpool. efter en 2-0 sejr i første kamp.
Logged

LFC & OB!!!

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brentford
« Svar #13: 04 Sep 2020, 19:41 »

1. sæson   1 plads  med 98 point stærkt sæson         

2. sæson  ligger nr 10  11 kampe spillet  12 point          3 vundet  3 uafgjort 5 tabte   

Har samme problem kæmpe gæld i klubben så ingen penge at handle for næsten.

2 sæson Handler ind :
Nathaniel Clyne  FRI
Nehuen Perez 115 mio Frikøbskalsul
Pelayo Morilla 45 mio

Solgt:
Sergi Canos 105 mio  til West Ham
Halil Dervisoglu var lejet ud til Besiktas hele 1 sæson  fik tilbudt  220 mio fra Hertha Berlin   Solgt Smiley
Henrik dalsgaard 22 mio  til Rostov




Marcondes har lige vundet månedens spiller   oktober   det sku vildt nok :p

         
« Seneste Redigering: 04 Sep 2020, 20:19 af lundo88 » Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brentford
« Svar #14: 04 Sep 2020, 21:43 »

Semifinale i EL, den rigtige EL mod Celtic Smiley
Logged

LFC & OB!!!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010