home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvem skal i være ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal i være ?  (Læst 22952 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #30: 04 Nov 2019, 04:43 »

Stærkt valg, Sunbao! Hold os gerne opdateret. Jeg er også startet med dem igen i år.

Går meget op og ned mest ned hehe, roder rundt i bunden, har svært ved at score, og forære selv mål væk på børnefejl.
Logged

Leander
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #31: 04 Nov 2019, 12:03 »

Går meget op og ned mest ned hehe, roder rundt i bunden, har svært ved at score, og forære selv mål væk på børnefejl.
Det lyder meget lig mit save med 1860 München. Første sæson blev til en plads lige ude for playoff trods vanvittig god start på sæsonen. Her i anden sæson ligger jeg okay til i vinterpausen (2-4. plads), så nu må vi se hvor længe, der går før jeg er 1. Bundesliga.
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #32: 19 Nov 2019, 16:40 »

Er kommet til frem til enten at tage FCK eller lave en blog med Atlético Nacional i Colombia og rette i editoren, så Pablo Escobar kan blive sugardaddy igen.. overvejer at lave en blog på det. Hvad tænker folket?  Grin
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

rammy
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #33: 19 Nov 2019, 22:59 »

Nu er Pochettino jo desværre røget ud af mit eleskede Spurs, så det er oplagt at tage jobbet og prøve at få styr på butikken igen.
Logged

Svartium
Gæst
 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #34: 20 Nov 2019, 18:20 »

FC Nordsjællands unge hold har allerede fået et skud i betaen, og har planer om at lave et længervarende save med dem, nu spillet er kommet rigtigt ud. Ellers er Bolton som andre nævner også en udfordring som er værd at prøve på grund af gæld og minus point fra start.

Har i andre nogle spændende idéer, man kan blive inspireret af, som endnu ikke er nævnt i tråden?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #35: 21 Nov 2019, 19:00 »

Jeg overvejer også kraftigt at købe spillet her op til weekenden. Har ikke spillet FM i minimum et halvt år, så jeg savner det efterhånden.. Men hvem skal man starte med?

Jeg har nogle klubber i overvejelsen. Jeg er mest til engelsk fodbold, så derfor Arsenal, Everton, Bolton eller Portsmouth.
Ellers kunne et spil i Danmark med AGF eller Kolding IF også være en mulighed?

Men hvem mon? Jeg er meget til talentudvikling og scouting, så umiddelbart passer alle klubber på den front. Bolton er nok den største udfordring med deres pointstraf.
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010