home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 290 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Hjælp til ny pc
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til ny pc  (Læst 7011 gange)
frodeflam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Hjælp til ny pc
« : 17 Sep 2019, 11:41 »

Hej med jer
Jeg vil gerne bede om hjælp til at finde en ny pc, så jeg kan genoptage at spille dette fantastiske spil. Min nuværende pc er 5 år gammel og kan ikke længere køre spillet. Jeg har ingen forstand på pc'ere og vil maksimalt bruge 6.000 kroner på en ny. Jeg har ikke brug for at bruge andet en office pakken og kunne spille FM. Jeg vil være meget taknemmelig for gode ideer.
På forhånd mange tak til jer Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til ny pc
« Svar #1: 17 Sep 2019, 12:17 »

Har du opgraderet dit grafikkort mv.? Fordi min pc er fra 2014, og den kan sagtens kører FM endnu!
Kan også være du kan nøjes med at skifte en enkelt del, kommer an på hvordan din pc er.

Mit bud er du ikke behøver bruge så mange penge på en ny pc, når du ikke skal bruge den til mere.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til ny pc
« Svar #2: 17 Sep 2019, 12:34 »

Kig her eller blot i "Baren" - der er flere der har haft lignende spørgsmål. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

frodeflam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til ny pc
« Svar #3: 18 Sep 2019, 11:49 »

Mange tak for jeres respons. Er kommet frem til jeg vil købe en laptop. Jeg har kigget på link til forummet, men det sidste opslag er tilbage fra 2018. Jeg overvejer en gamerpc fra Elgiganten, men den er dyrere end budgetet på 6.000 kr. Er der nogen, der kan give mig et bud på en pc, der gerne skulle kunne køre spillet i en 4 års tid. Jeg håber at høre fra jer. God dag Opstemt

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til ny pc
« Svar #4: 18 Sep 2019, 12:57 »

Altså, alt er jo relativt, hvor godt forventer du at det skal kunne kører ? en ting er at det ja kan kører, men forventer du 30 ligaer osv, så sker det jo ikke.
Logged

frodeflam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til ny pc
« Svar #5: 18 Sep 2019, 13:14 »

Ikke mere end 10 ligaer. Skal kun spille FM på den😊
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til ny pc
« Svar #6: 19 Sep 2019, 14:57 »

Ikke mere end 10 ligaer. Skal kun spille FM på den😊

Hvis du kun skal game FM så er grafikkortet ikke det vigtigste, men derimod skal du sikre dig en hurtig cpu, 16 gb ram og en SDD hardisk.

Mange producenter af bærbare laver nedroslede versioner af cpu til pc - fint til studiebrug idet det giver lang batteritid og rimelig hastighed.. men skal du game FM har du brugt for noget power og det kræver strøm så forvent ikke meget batteri tid når du gamer.

Kig evt her https://sharkgaming.dk/laptops/faerdigbyggede-gaming-laptops
Logged

YNWA

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til ny pc
« Svar #7: 19 Sep 2019, 16:50 »

Hvis du kun skal game FM så er grafikkortet ikke det vigtigste, men derimod skal du sikre dig en hurtig cpu, 16 gb ram og en SDD hardisk.

Mange producenter af bærbare laver nedroslede versioner af cpu til pc - fint til studiebrug idet det giver lang batteritid og rimelig hastighed.. men skal du game FM har du brugt for noget power og det kræver strøm så forvent ikke meget batteri tid når du gamer.

Kig evt her https://sharkgaming.dk/laptops/faerdigbyggede-gaming-laptops

Hvordan ved jeg om CPU er droslet ned.?
Ikke at jeg skal bruge ny laptop lige nu - men rart at vide fremadrettet.. Wink
Logged

Love the Blues

frodeflam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til ny pc
« Svar #8: 20 Sep 2019, 17:57 »

Tak for hjælpen Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til ny pc
« Svar #9: 21 Sep 2019, 02:11 »

Hvordan ved jeg om CPU er droslet ned.?
Ikke at jeg skal bruge ny laptop lige nu - men rart at vide fremadrettet.. Wink

Jeg har ikke helt tjek på de nye AMD mobile cpu, da jeg oftes arbejder med Intel baserde cpu.

Men mange af de mobile cpu fra inter har et lille U efter navnet og tjekker man hvilken hastighed cpu kører med så vil man se at de mere strømbesparende cpu kører med lavere frekvens f.eks. Intel Core i5 (8. Gen) 8265U / 1.6 GHz - denne processer kan så køre med turbo boost op til 3,9 GHz.

Mange producenter sparer penge på at smide ringe batterier i deres bærbare - så sætter de strømstyringen til at regulere ydelsen ned.... det giver længere batteri tid, men cpu udnyttes ikke optimalt og det giver problemer ved gaming. Man kan så gå ind og justere selv i strømstyringen og oprette en ny strømstyringsprofil således at man har fuld skrue på under gaming, men til skole brug bruger man en mere strømsparende profil.

Jeg har selv en gammel asus model med en Intel I7 mobil cpu er ca. 8 år nu og den kører fint FM med mange ligaer i en fin hastighed.. batteri tiden er ikke eksisterende så den kræver ledning og den bliver vanvittig varm under brug.
Logged

YNWA

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010