home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 261 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2020
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2020  (Læst 23425 gange)
Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Tour De France 2020
« : 19 Aug 2019, 13:12 »

Tom Dumoulin skifter til Jumbo-Visma. Vildt hold! Team Ineos vs Jumbo-Viama næste år!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #1: 19 Aug 2019, 20:50 »

Tom Dumoulin skifter til Jumbo-Visma. Vildt hold! Team Ineos vs Jumbo-Viama næste år!

Det bliver sgu interessant at følge, alt efter hvem Ineos stiller med - rygter sender jo Carapaz til Ineos så står de IMO med Bernal, Froome, Thomas og Carapaz der kan vinde TdF
Logged

YNWA

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #2: 19 Aug 2019, 21:35 »

Jeg vil nu altså heller ikke afskrive Buchmann og Boras østrigske kontingent som et muligt kandidatur næste år. Buchmann har ikke lavet andet end at udvikle sig de sidste 4-5 år og er sådan set bare blevet bedre og bedre og bedre. I Großschartner, Konrad og Mühlberger har han også et super, super stærkt supporting cast. Læg dertil vinderkulturen på Bora-Hansgrohe og et par stærke all-round ryttere som Schachmann, Sagan og Oss, og så synes jeg efterhånden vi har med et rigtig, rigtig stærkt mandskab at gøre. Buchmann kan sagtens blive rigtig farlig næste år.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #3: 20 Aug 2019, 22:45 »

Jeg vil nu altså heller ikke afskrive Buchmann og Boras østrigske kontingent som et muligt kandidatur næste år. Buchmann har ikke lavet andet end at udvikle sig de sidste 4-5 år og er sådan set bare blevet bedre og bedre og bedre. I Großschartner, Konrad og Mühlberger har han også et super, super stærkt supporting cast. Læg dertil vinderkulturen på Bora-Hansgrohe og et par stærke all-round ryttere som Schachmann, Sagan og Oss, og så synes jeg efterhånden vi har med et rigtig, rigtig stærkt mandskab at gøre. Buchmann kan sagtens blive rigtig farlig næste år.

 Thumbs Up Thumbs Up helt enig - han er klart en rytter der var fløjet under min radar - det kan blive interessant at følge kampen mellem Bora, Ineos og Jumbo-Visma og så må vi ikke glemme at Astana og Movistar også gerne vil kæmpe med deres top kandidater og jeg tror næppe det bliver Fuglsang der får en chance mere.
Logged

YNWA

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #4: 17 Aug 2020, 20:31 »

Thumbs Up Thumbs Up helt enig - han er klart en rytter der var fløjet under min radar - det kan blive interessant at følge kampen mellem Bora, Ineos og Jumbo-Visma og så må vi ikke glemme at Astana og Movistar også gerne vil kæmpe med deres top kandidater og jeg tror næppe det bliver Fuglsang der får en chance mere.
Astana og Movistar har ikke nogen der kan vinde touren, ikke engang tæt på.

Jeg vil nu altså heller ikke afskrive Buchmann og Boras østrigske kontingent som et muligt kandidatur næste år. Buchmann har ikke lavet andet end at udvikle sig de sidste 4-5 år og er sådan set bare blevet bedre og bedre og bedre. I Großschartner, Konrad og Mühlberger har han også et super, super stærkt supporting cast. Læg dertil vinderkulturen på Bora-Hansgrohe og et par stærke all-round ryttere som Schachmann, Sagan og Oss, og så synes jeg efterhånden vi har med et rigtig, rigtig stærkt mandskab at gøre. Buchmann kan sagtens blive rigtig farlig næste år.
Så farlig er Buchmann heller ikke, han er dårlig til enkeltstart og i bjergene kan han kun sidde på hjul.
« Seneste Redigering: 19 Aug 2020, 09:43 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #5: 18 Aug 2020, 18:59 »

Så farlig er Buchmann heller ikke, han er dårlig til enkeltstart og i bjergene kan han kun sidde på hjul.

At påstå at Buchmann er dårlig til enkeltstart siger vist alt om dit kendskab til cykling.

I sidste års Critérium du Dauphiné blev han altså nummer fem på den 26 kilometer lange enkeltstart, hvor han kun var fire sekunder langsommere end Dumoulin. Han slog blandt andet Alaphilippe.

På enkeltstarten i sidste års Tour begrænsede han sit tidstab rigtig flot. Han kørte altså hurtigere end Tratnik, Haga, Bettiol, Dowsett og Küng, og slog da også Bernal.

Apropos Bernal, så slog Buchmann jo altså lige netop Bernal på både anden og tredje etape af sidste uges Dauphiné. Buchmann er vældig eksplosiv. Det er noget værre sludder, at han kun kan sidde på hjul. Tre af hans fire sejre i karrieren er blevet vundet solo. Den fjerde sejr var det tyske mesterskab i 2015, hvor han slog Nikias Arndt. Desuden så bliver man altså ikke nummer fire i Tour de France, hvis man "ikke er så farlig."
« Seneste Redigering: 19 Aug 2020, 09:04 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #6: 19 Aug 2020, 07:32 »

Buchmann vinder ikke Wink Der er andre der er bedre end ham.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #7: 19 Aug 2020, 09:03 »

Nu er det ikke engang sikkert, at Buchmann bliver klar, men det var heller ikke pointen. Pointen var, at det er fuldkommen idiotisk at påstå, at Buchmann er dårlig til enkeltstart.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #8: 20 Aug 2020, 09:30 »

Roglic vinder Peace
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #9: 20 Aug 2020, 15:36 »

Ja, Froome gør da i hvert fald slet ikke. Hvordan tackler du egentlig det?

Valverde havde også et slemt styrt i touren 2017, som 37 årig. Året efter vandt han endelig VM. Froome er den store favorit igen i 2020.

Pinot var stærkeste mand i årets tour og havde vundet uden uheld (sidevide og skade). Men næste år er Froome og Dumoulin nok tilbage og dem slår han ikke og Bernal er kun 22 og er formentlig endnu bedre næste år.

crazy
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #10: 20 Aug 2020, 20:33 »

Jeg håber WVA for lov til at gå efter den grønne trøje, da han er den eneste der har en chance for at give en udfordring til Sagan, dette kan være en stor duel!
Logged

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #11: 21 Aug 2020, 08:39 »

Jeg håber WVA for lov til at gå efter den grønne trøje, da han er den eneste der har en chance for at give en udfordring til Sagan, dette kan være en stor duel!

Lyder det ikke til at han gør - Det handler 110% om Roglic (og evt. Dumolin, der blev bedre og bedre i Dauphine.)

Så Sagan vinder pointtøjen hvis han ikke diskes Smiley

Roglic er vel klar favorit efterhånden, men der skal nok være konkurrenter. Pinot, Bernal, Carapaz, Buchman (jo selvfølgelig er han kandidat), Mas og så er der også en colombianer på EF som vandt Dauphine, Daniel Martinez.
- Derudover mange som "hvis de lige rammer formen". Yates, Lopez, Bardet, Sivakov osv.

så en klar favorit, men også mange som kan "drille" hvis det lige har heldet med dem. Ruten er jo også hård, da man allerede de første dage rammer hårde stigninger, så man kan ikke kører sig i form og så håbe. Man skal være der fra dag 1
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #12: 26 Aug 2020, 11:15 »

Hvem ser i som vinder af 1. etape?

Jeg selv har en fidus til Van Aert (i topform) eller Sam Bennett (bedste tog).

Hvad tænker i andre?
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #13: 26 Aug 2020, 19:11 »

Caleb Ewan Smiley
Logged

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2020
« Svar #14: 27 Aug 2020, 13:11 »

Caleb Ewan har det bedste tog, men Bennent højeste top fart. Imellem de to, alt efter dagen.

Aert tror jeg ikke får chancen. Har vist fået lov til umiddelbart at se på 19 og 21 eatpe hvor ham må forsøge sig, hvis det hele går med Roglic og Dumonlin.

Kan ikke se nogen slå Ewan eller Bennent. Sagan sikker top 5 og så er der en række andre der kommer til at ligge lige efter, alt efter dagen.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010