home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81312 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #210: 18 Okt 2019, 13:22 »

Vi er nået til 2032 - altså et lige antal, og derfor en slutrunde - i år var det EM og jeg kunne deltage for første gang og dette med Italien. Vejen til EM skulle gå igennem landene San Marino, Malta, Island, Irland og Grækenland, så umiddelbart en fornuftig lodtrækning:


Det var da heller ikke den store udfordring i en kvalifikation hvor vi spillede uafgjort to gange mod Grækenland, og scorede tre mål i gennemsnit per kamp, og der gik kun to mål ind - Godkendt!

I gruppe B ved EM skulle vi så op imod de forsvarende Europamestre Holland, Irland (som på en eller anden måde klarede sig videre fra vores kvalifikationsgrupp e som tre'er), og miniputterne fra Rumænien:


Vi tabte - ikke overraskende - til Holland, i en kamp hvor jeg sparede de bedste spillere da vi var videre - jeg mente det var bedre at have alle klar end at blive nummer et.

I anden runde trak vi mit fædreland - gode gamle Danmark, og de blev sendt hjem med 3-0 - af større lande der røg ud i denne runde, kan Portugal og Tyskland nævnes.


I kvartfinalen blev de forsvarende mestre fra Holland slået ud af et stærkt spillende engelsk hold, mens en af favoritterne fra Frankrig sensationelt blev slået ud af upåagtede Albanien, som var turneringens store overraskelse. Både Holland og Frankrig tilbød mig jobbet som landstræner efter EM, men jeg takkede nej - begge hold er dog højere i rangering end Italien.


Vi skulle op mod England mens Spanien skulle spille mod Albanien:


Finalen skulle derfor stå mellem turnerings overraskelse og mine drenge fra italien - en kamp vi burde vinde, men efter at have set hvem Albanien havde slået ud, var der måske mulighed for en kæmpe overraskelse:


Den udeblev dog, og jeg kan nu kalde mig Europamester! Jeg har vundet noget Gilly da ihvertfald ikke har (selvom hans succes dog overskygger min betragteligt!)!! Opstemt Lig sidste slutrunde jeg deltog i, blev det igen vores angriber der blev turneringens topscorer - denne gang Scardovi fra Leverkusen.

Det meste af turneringens hold var i blå trøjer, men det er jo ikke så overraskende når vi nu vandt. Af kendte spillere var Melegoni, Pellegrini og De Ligt - resten er vidst newgens.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #211: 23 Okt 2019, 13:34 »

Siden sidst har jeg været til OL med Italien, hvilket jeg havde lidt forhåbninger om også ville ende med en sejr, da vi klart var en af favoritterne. Med Donnarumma, Tonali og Pellegri med på holdet (dem jeg kunne udtage på det tidspunkt over 23 år, da resten af holdet var til EM), håbede jeg på at de kunne styre de unge talenter mod sejren, og det startede da også fornuftigt, på trods af uafgjort mod Iran i den første kamp:



Mexico og Paraguay blev derefter sendt ud af turneringen og vi gik videre som nummer to efter overraskelsen Iran. Vi skulle møde Uruguay, som var en af de øvrige favoritter (de vandt turneringen). Vi kom hurtigt bagud og kom aldrig tæt på sejren desværre.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #212: 24 Okt 2019, 12:02 »

Nu kunne jeg ikke vente længere - Torino var blevet for lille for mig (med al den succes på landsholdet i mente) - jeg ville videre, og den helt rette mulighed meldte sig på banen (igen igen!!). Juventus fyrede endnu engang deres manager, som endnu engang underpræsterede på det groveste, og med en aktuel 9. plads langt fra medaljer og Europæisk deltagelse, så det svært ud for dem.

Jeg vidste dog at jeg så længe jeg var i Torino ikke kunne komme i betragtning til jobbet.. .. Så da jeg så nedenstående den 1. marts 2033, sagde jeg mit job op i Torino i håb om at jeg skulle være ansvarlig for en storklub meget snart.


Jeg ventede og ventede og ventede (føltes som måneder, men der var kun gået et par uger) - Torino klarede sig fornuftigt uden mig og jeg begyndte at blive urolig. Heldigvis for mig var jeg i puljen af kandidater der skulle til samtale, og da den først var overstået følte jeg mig rimelig sikker, med tanke på seedningen, samt filosofierne (køb og brug af ungdom).

Derfor:


Tager jeg lige rejsen knap ti kilometer nordpå:








Jeg er kommet til en på alle måder væsentligt større klub, men desværre har jeg fundet ud af hvorfor det i den seneste tid ikke er gået så godt for Juventus - klubbens infrastruktur er blevet væsentligt forringet, økonomien halter og der er slet ikke personale nok til at støtte op om en stærk klub.


Til sammenligning har Torino gule søjler i alle disse nedenstående (inden jeg tog over i Juventus - jeg tog to ansatte med mig), og var altså den klub med bedst personale i ligaen:


Derudover er faciliteterne heller ikke helt på niveau med det jeg forventede (de må simpelthen være faldet i niveau siden start):

Derudover kan det ses at jeg har accepteret en væsentlig nedgang i lønnen siden Torino - jeg har en forventning om at jeg får mere, når økonomien ikke længere sejler!
« Seneste Redigering: 24 Okt 2019, 12:57 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #213: 27 Okt 2019, 10:13 »

Med ti kampe tilbage af sæsonen skulle jeg forsøge at komme godt fra start, uden mulighed for at tilføje nye spillere til truppen. Det startede fint med et par sejre over nemmere modstandere, men i tredje kamp skulle vi møde de aktuelle 1'ere og kommende mestre fra Inter. Det var første reelle prøvelse for mig i Juventus:



Joshua Zirkzee er efter de første ti kampe i Juventus for mit vedkommende en af mine nye yndlingsspillere!! Stor og stærk og har næse for mål - Bayern har en rigtig god juvel i svøb her vil jeg tro!

Resten af sæsonen gik og de ti kampe blev omsat til otte sejre og to nederlag - et af disse var i sidste kamp mod Torino, desværre, men umiddelbart godkendte præstationer generelt set. Placering kommer jeg til senere, men først lidt personlige hæder til spillerne:


Scarano hentede jeg på U20-holdet (Juventus har fire hold - A, U23, U20 og U18. U23 spiller i Serie C og blev nummer to i den netop afsluttede sæson), hvor han rendte rundt og manglede udfordringer, og han har gjort det rigtig fint, så dette er en titel jeg tager lidt af æren for også!


Conte er venstre fløj og har medført at jeg føler mig tvunget til at spille med fløje i stedet for indvendige angribere i Juventus - jeg er meget imponeret over hans niveau!

Massimo De Lucia solgte jeg til Arsenal fra Torino for 100 mio. kr. som 16-årig, og han er nu lejet ud til Sassuolo som 18-årig. Også venstre fløj og en rigtig dygtig en af slagsen.

Tredjebedste målmand i Serie A er fra Torino, og han er hentet til Juventus til den kommende sæson for 85 mio. kr. Han er 19 år, og bliver fast mand på landsholdet snart.


Eneste spiller på årets hold er Zirkzee:


Årsagen til dette skal også ses i lyset af at han blev topscorer i Serie A med 22 målforan Torino-ejede Rizzardi (han kunne ikke score for mig, hvorfor jeg lejede ham ud) - jeg undrer mig over at Zirkzee ikke blev bedste angriber, men dem der vælger havde nok en årsag - måske de ikke så kampen mod Inter og gjorde som mod Cornelius på ugens hold:


Vi endte 5'er og nåede lige akkurat Europæisk deltagelse næste år - kampen mod Torino generer mig, men jeg satser på at tage grov revanche næste år!



Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #214: 29 Okt 2019, 13:30 »

Mit save slutter nok her - jeg begynder så småt at gøre mig klar til FM20 og deri indeholdt at jeg lige har nogle ting jeg vil have prøvet af inden - det har været et fedt save, og på trods af en lang periode uden fremgang, har jeg for første gang nogensinde vundet noget med et landshold. Jeg kan også lige fortælle at jeg har kvalificeret Italien til VM uden at tabe point, og til VM er vi kommet i gruppe med Chile og USA, så der er chance for en sejr. Jeg ser om jeg kan nå at spille det VM, men ellers er jeg nok på FM20-bølgen til den tid!

Det var fedt med andre der delte deres oplevelser med journeyman-saves - det har været lidt stille den seneste måned, men sådan er det jo som regel op til et nyt spil frigives!

Vi ses i FM20-forummet! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

cristian110
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #215: 29 Okt 2019, 14:30 »

@Broen regner du med en ny journey i FM20? Det har været fedt at følge dine opdateringer på det seneste og givet mig selv lyst til at prøve kræfter med noget journey i 2020. Kan du fortælle hvor mange timer du har brugt på dit save? Jeg bruger normalt imellem 250-300 timer om året på fm, så vil høre om det er realistisk at nå toppen Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #216: 29 Okt 2019, 15:17 »

Stærke resultater at slutte på Broen.. Det var ellers nu det blev rigtig sjovt, og du kunne være med i den absolutte top. Men Italien har da kastet nogle flotte resultater af sig, så du kan da se tilbage på en fin karriere Smiley

Cristian110: Hvis du hopper en enkel side tilbage, kan du se mine resultater, og hvor langt jeg nåede. Savet siger jeg har spillet i 12 dage og 19 timer, så det giver lidt over 300 timer. Dertil skal det siges, at da jeg først fik taktikken til at virke som jeg ønskede, så brugte jeg "Instant Result" en del. Så du kan sagtens nå til tops - også på mindre Smiley
Logged

cristian110
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #217: 29 Okt 2019, 15:28 »

Tak for svar Gilly Smiley Så regner jeg stærkt med at prøve en journey i det nye fm.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #218: 29 Okt 2019, 19:24 »

@Broen regner du med en ny journey i FM20? Det har været fedt at følge dine opdateringer på det seneste og givet mig selv lyst til at prøve kræfter med noget journey i 2020. Kan du fortælle hvor mange timer du har brugt på dit save? Jeg bruger normalt imellem 250-300 timer om året på fm, så vil høre om det er realistisk at nå toppen Smiley

Jeg regner med en journey ja, men måske i et lidt andet format. Jeg synes virkelig det er de fedeste saves, på trods af det til at starte med godt kan være vanskelligt at holde motivationen kørende, når man kun kan få de dårligere hold.

Jeg har pr. lige nu brugt knap 27 dage i savet (deri at det også har stået uden aktivitet engang imellem, samt at jeg har brugt dette save til at blive væsentligt klogere på FM19 - det tager tid), men har virkelig også syntes det har været fedt - min tid i Troyes har været rigtig fed og til tider også i Torino, hvor jeg desværre ikke kunne komme videre fra så hurtigt som jeg gerne ville. Smiley

Det er ALTID realistisk at spille journeyman, det er bare et spørgsmål om hvor meget du vil overlade til dit personale, og lidt hvor stærk din PC er/hvor mange ligaer du kan have med. Jeg startede med at have en håndfuld små ligaer med og har så byttet dem ud til større i takt med at mit omdømme steg. Smiley

Stærke resultater at slutte på Broen.. Det var ellers nu det blev rigtig sjovt, og du kunne være med i den absolutte top. Men Italien har da kastet nogle flotte resultater af sig, så du kan da se tilbage på en fin karriere Smiley

Cristian110: Hvis du hopper en enkel side tilbage, kan du se mine resultater, og hvor langt jeg nåede. Savet siger jeg har spillet i 12 dage og 19 timer, så det giver lidt over 300 timer. Dertil skal det siges, at da jeg først fik taktikken til at virke som jeg ønskede, så brugte jeg "Instant Result" en del. Så du kan sagtens nå til tops - også på mindre Smiley

Ja er enig i at det først nu begyndte for alvor at give blod på tanden, men lige så meget som dette save er spændende nu, lige så meget glæder jeg mig til næste eventyr i FM20! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #219: 18 Nov 2019, 11:33 »

Lidt "random" SS af den sidste del af mit FM19-journey eventyr:

Kampe op til og med Confederations Cup semifinale, inkl. Nations league bronzekamp:

Finale Confederations Cup - endnu en medalje til væggen (Brucia havde en god kamp!)!

Bedste mål i turneringen:

Bedste målmand - jeg roterede mellem mine to målmænd, hvorfor han kun spillede tre kampe:

Scoringsrekord i Confederations Cup:

Spillerstatistik (domineret af Italien):

Vejen til VM (jeg spillede aldrig VM) var ret suveræn:

Men England var vidst lige en tand bedre end os i kvalifikationen - av for en sejr (godt nok mod en svagere modstander, men 18 mål er ret mange!):

Lig mærke til at Saraki, som jeg hentede gratis til Torino fra Arsenal og solgte med god fortjeneste er en af de vigtigste spillere på dette landshold - noget må jeg have gjort rigtigt i min rekruttering og træning!

Og så var det slut på denne historie - jeg har stadig FM19 på PC'en og savet i behold, men jeg tvivler på jeg nogensinde får åbnet for det igen. Men jeg er som tidligere nævnt også rigtig godt tilfreds med hvad jeg har opnået, selvom det tog sin tid, og har været vildt frustrerende! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010