home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tilladte lønudgifter Premier League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tilladte lønudgifter Premier League  (Læst 4141 gange)
Banansplit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Tilladte lønudgifter Premier League
« : 15 Apr 2019, 21:50 »

Hej

Jeg er i gang med min 4 sæson med Tottenham.

Jeg undre mig dog over at jeg ikke stiger så meget i tilladte lønninger pr. sæson.

Er i nogle gode idéer til hvordan, jeg kan få lov til at bruge flere penge på lønninger, men samtidig overholder ØFP-Reglerne?

For når jeg ser hold som Man City og Man Utd, så bruger de mange flere penge på lønninger, så de må have nogle andre tilladelser.



Vil du evt. hjælpe at få udbygget sit stadion?Huh
Mit har været 100 % fyldt hele sæsonen.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tilladte lønudgifter Premier League
« Svar #1: 15 Apr 2019, 23:23 »

Hej

Jeg er i gang med min 4 sæson med Tottenham.

Jeg undre mig dog over at jeg ikke stiger så meget i tilladte lønninger pr. sæson.

Er i nogle gode idéer til hvordan, jeg kan få lov til at bruge flere penge på lønninger, men samtidig overholder ØFP-Reglerne?

For når jeg ser hold som Man City og Man Utd, så bruger de mange flere penge på lønninger, så de må have nogle andre tilladelser.



Vil du evt. hjælpe at få udbygget sit stadion?Huh
Mit har været 100 % fyldt hele sæsonen.

Hvis ikke jeg tager fejl, så må dit hold have en stigning i lønudgifter på x antal % af hvad dit holds lønudgifter var i den seneste sæson. Og da andre hold som Man City og Man Utd har højere lønudgifter, så vil deres stigning vistnok også være tilsvarende højere. Men jeg kan sagtens tage fejl.

Desuden mener jeg, at man max kan få en bøde for at overskride FFP på lønningsdelen - det koster ikke hverken point eller karantæne fra europæiske turneringer. Det sker vist kun hvis man øverskrider FFP på indtjening vs. forbrug. Her kan jeg dog også tage fejl Smiley
Logged

Banansplit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tilladte lønudgifter Premier League
« Svar #2: 16 Apr 2019, 14:47 »

Kan være jeg skal omformulere mit spørgsmål.

F.eks.

Hvis jeg nu kommer ud med et overskud i stedet for underskud i slutningen sæsonen, vil mine tilladte lønudgifter så stige?

Eller f.eks. jeg udbygger i mit stadion for at få flere indtægter, vil det så påvirke mine tilladte lønudgifter?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilladte lønudgifter Premier League
« Svar #3: 17 Apr 2019, 10:52 »

Nu spiller jeg selv med Spurs og så der rigtigt nok bliver skrevet stiger de tilladte lønninger x % om året. Nærmere præcist 7 % om året. Det er svært at overholde, men jeg har endnu ikke oplevet andet end en bøde på £3.5 mil
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tilladte lønudgifter Premier League
« Svar #4: 17 Apr 2019, 14:04 »

Som de andre siger, så har Premier League sine egne særskiltet regler for lønstigninger.

Hvis du derimod tænker på det beløb din bestyrelse giver dig, så hænger det sammen med flere forskellige ting. Hvis du øger klubbens udgifter til løn med X, så skal du selvfølgelig ud og finde samme mængde penge et andet sted. At bygge et nyt stadion med plads til flere ville være en oplagt mulighed for at øge klubbens omsætning. Og så kan du jo altid justere klubbens budgetter under "Board"-fanen, men hvis bestyrelsen selv skal give dig flere penge, så kræver det, at du har et rimeligt overskud på bundlinjen.

Det er dog vigtigt at understrege, at de budgetter bestyrelsen sætter ikke nødvendigvis sikrer dig en sund økonomi. Hopper du ind i økonomi-fanen og fraregner transferudgifter- og indtægter så kan du se om du laver overskud eller underskud. Laver du overskud kan du roligt presse klubben, for at få flere penge. Desto mere du tjener desto større udgifter (lønninger) kan du også have (Og så kan man selvfølgelig også sælge for markant mere end man køber for og skabe overskud den vej).
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tilladte lønudgifter Premier League
« Svar #5: 17 Apr 2019, 14:15 »

Lige en tanke - udover at jeg er enig i Gillys betragtning - I spiller med Spurs - er deres lønloft i virkeligheden lagt ind i FM måske? Det kunne være man har forsøgt at integrere dette, med en maksstigning på lønbudgettet på en eller anden måde.

Som sagt, jeg ved det ikke og har ikke undersøgt det - bare et gæt. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Banansplit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tilladte lønudgifter Premier League
« Svar #6: 17 Apr 2019, 15:54 »

Tak for svarende.

Altså mit problem er de tilladte lønninger i Premier League, og hvis de bliver overskredet koster det mig minus 5 point, ved næste sæson.

Men jeg kan kan konkluderer ud fra jeres svar, at det er en god idé at udbygge stadion, dermed få flere indtægter som så gør jeg må bruge flere tilladte løn-kroner i forhold til ØFP-reglerne.

Jeg er i gang med udbygge mit stadion med 15.000 pladser, så håber jeg er med til at gøre en forskel.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilladte lønudgifter Premier League
« Svar #7: 17 Apr 2019, 19:08 »

Jeg har 5 år i streg overskredet uden at få fratrukket point
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010