home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2019
| | | | |-+  Kaos på Sicilien - Palermo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kaos på Sicilien - Palermo  (Læst 13161 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Kaos på Sicilien - Palermo
« : 01 Apr 2019, 17:20 »

Sicilien, Palermo kl 06.21 D.16/7-2018









Sicilien





Træt efter en lang flyvetur som gik først fra Billund til England og derfra til Monaco, endelig nu landet på Sicilien, og nærmere Palermo.
Det at flyveturen sendte mig rundt i næsten hele Europa, var opkaldet jeg fik fra Danila De Angeli i går aftes.

Hun ringede for at svare på min job ansøgning som Manager,  jeg havde sendt den for ca 3 uger siden, og faktisk havde jeg ikke regnet med at høre fra dem, idet jeg ikke har nogen erfaring som Manager.
Og hvis man ser de seneste sæsoner tilbage så har de haft mange Managers og derfor måske lidt for risikabelt som nyuddannet Pro Licens træner, men valgte at sendte ansøgningen alligevel, for som jeg havde sagt til mig selv en gylden mulighed for at vise hvem du er som Manager.

Samtalen med  Danila De Angeli varede kun i 10 min, her inviterede hun mig ned på Sicilien, så vi kunne forhandle de sidste ting på plads, inden pressemødet som de havde arrangeret til Kl. 10.30.

Efter jeg havde lagt på, stod jeg bare og kiggede ned på min mobil og tænkte ”jeg drømmer” og 30 min senere var jeg stadig sikker på at det ikke var sandt, men 2 timer senere fik jeg en mail fra klubben at de havde booket en flybilet, med afgang Kl . 21:30 fra Billund.

Herfra gik det hurtigt, havde ca 2 timer til afgang og køreturen tager ca 1 time. På 10 min fik jeg arrangeret kørsel, pasning af min hund, finde mit pas og pakket det mest nødvendige tøj








Oversigt

« Seneste Redigering: 28 Apr 2019, 16:51 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
2#Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #1: 02 Apr 2019, 17:18 »

Sicilien, Palermo kl 07.10 D.16/7-2018









Mødet





Stod i lufthavnen og var på vej ud, da der kom en mand i beige farvet jakkesæt hen til mig og spurgte om jeg var Hr. Schurizek på et meget gebrokkent engelsk, jeg svarede ja og hilste pænt på manden, han fortalte at han var Hr. Carlo Monti og at Fru. Danila De Angeli havde sent ham for at hente mig.

Hr. Monti tog min taske ud af min hånd og sagde hurtigt vi har meget travlt, vi kom ud til bilen og så gik turen ind i byen med kurs mod klubbens stadion.

Køreturen tog ikke lang tid, men var ved at blive køresyg og fandt hurtigt ud af at italienere ikke kan køre bil, på hele turen snakkede hr. Monti som et vandfald uden at kigge på vejen og det resulterede i nogle meget hårde opbremsninger og nogle meget høje gloser på italiensk som jeg ikke forstod, men fangede meningen i dem.

Hr. Monti satte mig lige udenfor klubbens stadion og sagde til mig Ind af hovedingangen, og så til venstre derefter tredje dør på højrehånd Jeg fulgte han instruktioner og da jeg stod ved døren og skulle til at banke på, åbnede den og der stod Fru. Danila De Angeli.

Hun inviterede mig med ind i møde lokalet, her sad klubbens præsident Rino Foschi ved bordenden og viftede mig hen, han stilte sig op og gav mig et meget fast håndtryk sammen med et bredt smil.
Mødet tog 4 timer og de første 2 timer gik med løs snak omkring fodbold generelt herefter gik mødet mere ind på min pasion ved fodbolden, hvorfor jeg havde søgt jobbet hos dem. Jeg fortalte min måde at se fodbold på med offensivt spil, mange hurtige korte pasninger i banens længde, og at jeg godt vil have mine spillere til at spille med en god attitude og mange følelser.

Kort tid inden mødet var slut kom en anden kvinde ind med nogle papiere, Hr. Foschi gik dem hurtigt igennem og sagde til mig at jeg bare skulle underskrive der i hjørnet, her kiggede jeg på ham lidt i chok, han fortalt mig at han allerede efter 5 min havde besluttede sig for at jeg var den nye træner og at han ikke ville acceptere et nej, jeg takkede ham mange gange og spurgte ind til hva med løn, han viste mig side 6 i kontrakten som havde en helt masse tal dog kunne jeg se at kontrakten kun varede 1 år.




« Seneste Redigering: 07 Apr 2019, 22:02 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
3# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #2: 04 Apr 2019, 23:59 »

Sicilien, Palermo kl 08.00 D.17/7-2018









Første dag





Første dag på kontoeret og der er nok at give sig til, hvis man skulle følge pressen i går som var mødt op til pressemødet. De havde mange spørgsmål et af dem var.

Vil du kunne føre klubben tilbage til serie A?
Direkte oprykning er målet for sæsonen, det er det vi vil arbejde hårdt for at opnå, jeg ved det ikke bliver nemt og det vil kræve blod, sved fra alle mand, både spillere og stab.

Vil din manglende erfaring, ikke have en negativ effekt på truppen?
Ja det er mit første job som manager så ja jeg har ingen erfaring på senior niveau, men det betyder ikke at det vil have en negativ effekt, jeg har et godt træner team som har været her længe de kender spillerne godt og dem vil jeg læne mig op ad og lære af

Jeg synes selv jeg fik svaret godt på de forskellige spørgsmål, men nej eftermødet blev klubben og jeg skud godt i sænk i medierne og nogle eksperter mente endda at vi ville ende med at kæmpe om ikke at rykke ned.

De helt store overskrift i dagens aviser er "Useriøse Palermo" og "Palermo hvad tænker i på" men de indeholder alle det samme spørgsmål nemlig hvorfor Palermo ansætter en ukendt og uprøvet manger, en af aviserne mener at det er fordi de ikke har andre muligheder pga. for mange fyringer over de sidste mange år.

Mens jeg sidder på mit kontor og læser avisen, banker det på døren og ind kom Giorgio Gorgone og Giuseppe Corti, de så begge at jeg kiggede i aviserne og så begge at jeg skulle glemme det og fokusere på arbejdet som lå foran os.

Vi gennemgik truppen, transfers og nuværende udlejede spillere, de kom med deres vudering om hvilke spillere som havde en chance på førsteholdet og hvem vi evt. skulle sælge.
Men inden jeg ville handle ville jeg selv se truppen an i løbet af de næste 2 uger i presæsonen for at skabe et nogenlunde overblik før jeg ville afskrive nogen til førsteholdet.




« Seneste Redigering: 05 Apr 2019, 21:31 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
4# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #3: 05 Apr 2019, 21:29 »










Taktikken





I FM 2019 har mit foretrukne valg af formation været 442, men i dette save har jeg valgt at lytte til min assistens råd, derfor er valget faldet på en 4123 bred.
Taktisk har jeg valgt at holde det så simpelt som muligt i forhold til hvordan jeg gerne vil have holdet til at spille og vinde kampe.

Har valgt at gøre taktikken fleksible ved at definere specifikke roller som skal være defensive og offensive, mentaliteten er sat til balanceret fra start og den vil blive ændret meget i løbet af forskellige kampe.

Taktisk Gennemgang/tanker
Har delt taktikken op i forskellige enheder som jeg vil forsøge at forklare her.

Defensive enhed, hvor der er fokus på en solid defensiv linje, som ikke bliver presset for langt frem eller tilbage.

Den næste er press enheden, her er fokus på hvornår der presses, altså hvornår vi angriber modstanderne når forsøger at spille bolden frem på vores banehalvdel, vil gerne afskærme deres målmand for at spille kort, og på den måde tvinge modstanderne til at sætte bold på spil og give os muligheden for at vinde den i en duel, men også fordi press enheden arbejdsområde ligger her.

Genpress gælder alle spillere på banen, jeg ser det dog som 2 forskellige faser, nemlig defensiv og offensiv. Defensivt er genpresset med til at give modstanderen stress og formindske tiden på bolden, hvor genpress Offensivt er rigtig vigtig er på modstanderen banehalvdel, da det kan tvinger modstanderen forsvar til at sparke langt eller lave fejl, her vil jeg gerne at mine offensive spiller er ekstra aggresive presset.

Det var enhederne når modstanderen har bolden, når vi har bolden er dette pass and move nok bedst til at beskrive det, hurtige korte afleringer mellem spillere som bevæger sig eller er i bevægelse, og på den måde bryde modstandenes kæder.

Offensivt gør dette at du har brug for spillere som kan ligge i mellemrummet og modtage/fordele bolde til spillere som kommer/er i løb, her har jeg valgt den fremskudte playmaker (support), men han er ikke den eneste idet både mine invendige angribere og min komplette angriber også kan spille i dette område.

Når en af mine indvindige angriber bevæger sig ind i mellemrummet, er meningen at backen i den side ligger sig op og er fløj spiller for at give brede i spiller og dermed med plads på midten, Når angriberen ligger sig ned i mellemrummet er det meningen at de invendig angriber ligger sig op og spiller "normaleangribere".

På den defensive midtbane ligger den dybtliggende playmanker (forsvar) han ligger bag de mere offensive spillere samler bolde op, og hjælper forsvaret ved at skærme af (presse), i opspillet styrer han spillet med sikre afleveringer og evt. kontraer med hurtige direkte afleveringer igennem modstandernes kæder.

FFM er den mest bevægelige spiller af mine tre midtbanespillere, han er del af den offensive enhed, Genpress enhed og den defensive enhed, det er spilleren som er i konstant bevægelse.

Min angriber og de to invendige angriber har fået tilføjet "luk mere ned", på midtbanen har Felt-til-felt midtbanespilleren og fået tilføjet nogle ekstra instruktioner.



« Seneste Redigering: 05 Apr 2019, 21:30 af szukizek » Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #4: 06 Apr 2019, 21:44 »

Virkelig fedt at høre så mange tanker omkring det taktiske, det er jeg stor fan af.
Håber du kan få vendt kaosset på Sicilien!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #5: 07 Apr 2019, 19:06 »

Virkelig fedt at høre så mange tanker omkring det taktiske, det er jeg stor fan af.
Håber du kan få vendt kaosset på Sicilien!

Mange tak :-) kan afslører at der kommer flere taktiske ideer i fremtidige opæg :-)
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
5# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #6: 07 Apr 2019, 22:01 »














Truppen




Palermo har været nødsaget til at sælge/leje flere af deres profiler ud efter nedrykning til serie B, førsteholds truppen er smal og mangler brede, så der skal nye spillere ind.

De nye spillere skal dog findes på det frie marked, da øknomien ikke er for alt for god, og selvom truppen er smal måtte jeg sælge min bedste centrale forsvars spiller, Giuseppe Bellusci til Derby for 9 Mil + dirverse klausuler.

Dette var bare ikke nok og derfor gik jeg på jagt i klubben ungdoms afdeling og her specielt på klubben U20 hold, hele 6 spillere er blevet flyttet op på førsteholdet dog har jeg også smidt 2 spillere af førsteholdet, begge spillere er blevet sat til salg.
udover de 6 unge knægte som er blevet rykket op, her jeg hentet 2 spillere på fri transfer, så førsteholds truppen er klar med 25 spillere.

Den første måned er gået godt holdet har spillet 6 venskabskampe og 2 cup kampe alle kampe er endt med sejre, første cup kamp bød endda på lokal opgør med Catania fra serie C/C og anden kamp blev Bologna besejret.

Screenshot af venskabskampe



Klubben havde inden sæsonen hentet spiller for ca. 30 Mil heriblandt 2 angribere og med salget af Bellusci og Haitam Aleesami, har klubben et minus på 16 mil på transfer budgettet, dog er der +200k ugentligt på lønbudgettet.




« Seneste Redigering: 07 Apr 2019, 22:16 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
6# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #7: 10 Apr 2019, 02:23 »

Sicilien, Palermo kl 18.45 D.06/10-2018













En god Start



Det er nu ca. 3 måneder siden jeg sad til møde sammen med Hr. Foschi, og jobbet som den nye manager, og når jeg tænker tilbage til de første par dage var pressen meget hurtige til at dømme og var sikre på jeg blev fyret inden alt for længe.

Mit træner team og jeg startede ud med at ligge en plan som bygger på godt gammeldags hårdt arbejde og bygget på derfra, nu 3 måneder senere har det givet klubben en start på sæsonen. Klubben, fans og spillerne er godt tilfredse med de første 8 kampe som har givet 5 sejre 1 udafgjort og 2 nederlag, selvfølgelig er de ikke glade for at tabe, men de acceptere at vi ikke kan gå udbesejret gennem sæsonen.

I serie B har de første 8 kampe har givet os 16p og en forløbig 2 plads og dermed ligger vi og leger med i oprykningskampen som jo også er planen.

Første milepæl er hermed opnået i det jeg overlevede de første 3 måneder uden fyreseddel, hvilket er længere end nogen af mine forgængere og som det ser ud lige pt. er træner sæddet sikkert og føles dejligt.

Men selvom fodbold både er simplet og raketvidenskab på samme tid, kan man aldrig forud se hvad der sker i fremtiden og derfor er det meget vigtigt at vi holder fokus og tager en kamp ad gangen så vi kan sikre oprykning og dermed spille med mod de store hold.



« Seneste Redigering: 13 Apr 2019, 12:34 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
7# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #8: 13 Apr 2019, 13:34 »

Sicilien, Palermo kl 18.30 D.30/12-2018













Nogenlunde



Har nu været i klubben i ca 6 måneder og jeg må sige jeg fortryder ikke valget tilbage i Juli, livet på Sicilien er pragfuldt, med tiden er menneskerne på øen begyndt at se klubben tog den rigtige beslutning på det tidpunkt.
Aviserne er også begyndt at støtte mere op omkring mig som manager, sidste dag var der en god lang artikel i som opsumerede mit første halve år som manager, der var 3 hovede punkter som de lagde vægt på, de er.

Tillid til ungdommen med en gennemsnitsalder på 23,75 har Palermo den yngste trup i Serie B og selvom de i nogle kampe har manglet lidt erfaring, så har beslutning fra manageren om at give de unge chancen været god.

Stabil defensiv, alle elsker offensiv fodbold spillet gælder om at scorer flere mål en modstanderne, men man skal stadig huske at forsvare sig, det har virket til at Palermo har fundet en okay balance, der hvor de rigtig mangler er at udnytte deres chancer de har tabte nogle kampe hvor de var det bedste hold på banen, men de kunne ikke få bolden ind i mål.

Den sidste er stabilitet og kontinuitet det lader til at manageren har fået tilliden og roen til at arbejde med holdet og føre hans idéer ud i livet, det er noget klubben har savnet og fansene råbt efter i den seneste tid, vi er spændte på at se hvad mangeren kan udfører i resten af sæsonen. Lige om hjørnet kommer der et transfer vindue og vi er spændte på om der vil komme nogle udskiftninger i truppen.

Efter jeg selv havde læst artiklen sad jeg lidt og tænkte over de ting som de havde skrevet og var faktisk meget enige med dem, i samme sekund bankede det på døren og ind kom Hr. Foschi med selv samme avis i hånden, han kiggede på mit bord og så smilede han over hele ansigtet, han kom forbi og ville lykønske mig med den gode artikel og give et klap på skulderen for det gode arbejde, jeg takkede mange gange men forsikrede ham at vi er ikke færdige endnu, han svarede at i fodbold stopper det hårdearbejde aldrig, men det vigtige er at arbejde hårdt og bruge energien de rigtige steder og selvfølge har han jo ret.

Som der står i avisen så har vi tabt 3 kampe siden oktober, men vi har også vundet 6 og spillet 2 udafgjort, de 3 tabte kampe er vi meget sure over da de kampe er endt 0-1, hvor vi havde store problemer med at score og specielt har det været irriterende at tabe på hjemmebane.

I serie B ligger vi med om oprykning vi har pt en 3 plads med 4p op til 2 pladsen, vi er dog lidt presset nedefra da der ikke er langt ned til 6 pladsen, men truppen er glad og er begyndt at spille bedre, målene vil/skal nok komme.

Topscorer
Assist
Spillerform (Gns)




« Seneste Redigering: 17 Apr 2019, 17:36 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
8# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #9: 17 Apr 2019, 17:15 »

Sicilien, Palermo kl 23.55 D.31/01-2019













Januar transfer



Transfer vinduet er ved at lukke og der er da sket nogle handler i klubben, 5 spillere har forladt os og 3 nye unge spændene spillere har sluttet sig til os her på sicilien.

Det var ikke planen at 5 spillere skulle væk, i dette transfer vindue men idet 2 af førsteholdsspillern e havde kontrakt udløb og ikke ville forlænge deres kontrakt, vurdere jeg at det var bedst at sælge dem for lidt end at miste dem gratis, derudover havde jeg ikke troen på de 2 spillere i Serie A, hvis vi skulle rykke op.

De 3 nye spillere er alle omkring 20 år de er hentet på en fritransfer, en til hver kæde, for at sikre bredden i truppen, Destro ser vi som den mest spændene spiller, han kan sparke med begge ben og han begår sig naturligt på begge backs.

Vi måtte desvære sige farvel til vores anføre i Bosniske Mato Jajalo, Ilija Nestorovski har dermed overtaget bindet med Slobodan Rajkovic som vice anføre.

alt i alt har vi i denne sæson et plus på 11 mil i transfer.



« Seneste Redigering: 17 Apr 2019, 17:32 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
9# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #10: 17 Apr 2019, 17:34 »

Sicilien, Palermo kl 17.15 D.06/04-2019













Ikon Tvivler på oprykning.



Vi er lige gået ind i April måned og det ser pt godt ud, vi ligger godt til i Serie B, hvor vi pt indtager en 3 plads men ikke langt fra en 2 plads, som giver oprykning.

Men de sidste 3 måneder har ikke været den ene sejr efter den anden, Januar måned startede med pokal bold hvor vi skulle møde Atalanta, de første 90 min spillede vi lige op med dem og vil endda sige vi var bedst i store dele af kampen, men men men da kampen gik ud i straffe efter forlænget spilletid var kræfterne brugt hos mine spiller, det endte med et nederlag på 4-1.

Bestyrelsen tog det fint at vi ikke gik videre i pokalen idet, Fokuset er at rykker op, derfor var den første kamp i serie B meget vigtig kampen var på udebane mod Perugia, Perugia er holdet vi ligger og kæmper med om at rykke op, en såkaldt 6p kamp, holdet var klar og vi stillede i bedst mulig start ellever, men nej vi blev spillet tilbage til amatør bold vi tabte kampen 3-0 hvilket var heldigt da kampen sagtens kunne have endt 10-0, et total kolaps.

Fans, bestyrelsen, aviser, og selv klub ikonet Dybala tvivlede på om vi kunne rykke op efter den kamp, jeg var ude i pressen hvor jeg undskyldte spillernes præstationer og lovede at det aldrig ville ske igen og det ville vi vise i næste kamp.

Kampen efter var mod Salernitana som havde profiteret af vores nederlag så de lå på 3 pladsen, kampen var ikke gammel nemlig kun 1 min efter start var vi bagud 0-1, dette fik mit P.. i kog og spillerne fik en opsang der kunne høres i alperne, og da vi gik til havleg stod der 2-2, anden halveg bølgede frem og tilbage og i det 89 min, må guderne have været med os, straffespark og ja Falletti satte den sikkert ind kampen endte 3-2. De næste 8 kampe har vi hentet 15p, Perugia har hentet 13p og Crotone har hentet 17p ud af 24p.

Det ser ud til at oprykkerne først bliver fundet i sidste spillerunde.

Topscorer
Assist
Spillerform (Gns)




Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #11: 17 Apr 2019, 18:10 »

Let the kaos progress
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
10# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #12: 20 Apr 2019, 15:10 »










Taktikken Remastered





I denne sæson har vi indtil videre startet alle vores kampe 4321 bred taktikken og den har virket okay, men har gennem sæsonen følt at der har manglet noget.
Vi har igennem sæsonen et snit på 0.9 mål pr kamp med taktikken, hvilket ikke er tilfredsstillende da vi som minimum gerne skulle ligge over 1 mål pr. kamp.

Dertil skal der så også nævnes at vi kun har lukket 0.4 mål ind pr. kamp, hvilket er hvor denne taktik nok er bedst.

Der hvor der har manglet noget er den offensive kontrol, og at kunne ligge et ekstra press på modstandernes defensiv, det har jeg leget med i flere kampe og nu ser det ud til at jeg har fundet en god løsning.

Løsningen er en 424 bred formation, denne taktik har jeg nu benyttet i 398 min (ca 4 kampe) og den har givet et mål gennemsnit på 1.75 mål pr. kamp og i de 398 min har vi ikke lukket mål ind.

pt. bruger jeg 424 taktikken, når jeg synes modstander kommer for tæt på, når de begynder at presse for meget, næste step er at starte kampe med taktikken og se hvordan kampene går.

Begge taktikker kan hentes på Steam:

4321 Bred
424 Bred



Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
11# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #13: 25 Apr 2019, 01:02 »

Sicilien, Palermo kl 18.00 D.25/04-2019













3 kampe tilbage



April måned, har været en god måned for klubben indtil videre 3 kampe vundet, 1 nederlag og en målscore på 11-5.

Dette gør at vi pt ligger på 3 pladsen, inden de sidste 3 kampe og top 3 ligger med 3 p i mellem hinanden, Serie Bs fører hold sæsonen igennem Crotone 66p indtager 1 pladsen, Perugia 66p holder på 2 pladsen og Palermo 63p holder fast i 3 pladsen.

Oprykningen ligger en håndstrækning fra os, og vi vil kæmpe for en af de øvereste 2 pladser, selvom at 3 pladsen også giver oprykning hvis der er mere en 14 p mellem 3 pladsen og 4 pladsen, der er pt 16p mellem os Palermo og Salernitana.

Bestyrelsen og fans har en lidt blandet holdning til min status som manager, de er begge tilfredse med de seneste kampe, januars transfer vindue men ikke med klubbens liga placering. Tror dog at hvis/når oprykningen bliver en realitet at de vil være tilfredse.

Den nye taktik 424, har både fans og pressen taget godt imod og synes godt om det aggresive offensive spil som vi har spillet de sidste par kampe, pressen siger endda at det har været en taktisk genialitet. 



« Seneste Redigering: 25 Apr 2019, 01:20 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
12# Kaos på Sicilien - Palermo
« Svar #14: 28 Apr 2019, 16:48 »

Sicilien, Palermo kl 18.00 D.25/04-2019













1 kamp om oprykning



Kampen om oprykning spidser til vi er kommet til de 3 sidste kampe og da Perugia og Crotone begge går ud og tager 3p i deres kamp, skal vi frem og spille offensivt bold.

Til kampen starter vi i vores nye 424 taktik, for at sætte tryk på modstanderne fra Benevento, og det gav pote Benevento var ikke forberedt på at vi ville angribe så tungt fra start, indefor de første 10 min har vi 2 skud et på stolpen og en snært forbi mål, dette spil fortsætter indtil det 24 min hvor vi får tilkendt et straffespark.

Ilija Nestorovski skal tage straffesparket, han har scoret på hans 2 tidligere forsøg, men netop i denne kamp vælger han at skyde til den forkerte side, stadig 0-0 efter 25 min.

De næste 10 min bølger kampen frem og tilbage dog uden at nogen af holdene får sat afslutning på deres spil, indtil det 35 min hvor vi spiller bolden fint op igennem midten og skifter bolden ud til ventre backen som slår et skarpt indlæg fra en dybposition.

Indlægget rammer en godt placeret George Puşcaş, som tager bolden ned og sparker den op i nettaget fra ca 8 meters afstand 0-1 og på vej mod de 3p, der skete ikke mere i første halveg.

Anden halveg blev mere af det samme, dog med rigtig mange fejl afleveringer, som resulterede i mange omstillinger og dårlige afslutninger fra distancen.

Med 20 min igen skiftede vi taktik til vores 4321 for at køre 0-1 resultatet hjem, dette stabilliserede vores spil og gav en enkelt chance som skulle have været mål.

Top 3.
Crotone 69p
Perugia 69p
Palermo 66p



Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010