home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2019
| | | | |-+  #77 Murciélagos - SLUT
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: #77 Murciélagos - SLUT  (Læst 29147 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#35 Murciélagos
« Svar #45: 18 Apr 2019, 10:33 »



De første rigtige svaghedstegn i kampen mod de nationale skurke kom mod Villarreal. Samarbejdet fejlede mere end det plejede og alt for ofte var heltene overladt til sig selv - det var ikke gode tegn for Richard. Alt for lidt momentum blev skabt, og kun takket være en kraftpræstation fra Superman gjorde at der ingen taber blev fundet i dette opgør.

Godt nok var Villarreal et af de stærkere crews i landet, men med den målsætning Richard havde, var det bare ikke noget godt resultat...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#36 Murciélagos
« Svar #46: 18 Apr 2019, 17:19 »



ENDELIG! Successen udenfor landets grænser har været ikke eksisterende, men langt om længe var der lidt at smile af for Richard! CSKA Moskva havde fået så hatten passede, og hold nu op en forløsning at se heltene smide rundt med Sinestro og hans kumpaner.

Det var desværre ikke nok til Champions League, men i det mindste skulle de kæmpe videre i Europa.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#37 Murciélagos
« Svar #47: 19 Apr 2019, 09:11 »



Profil: Geoffrey “The Hulk” Kondogbia

Styrker:
Det kommer nok ikke som den store hemmelighed at Kondogbias styrker ligger i det fysiske. Han er så stærk og når han sætter sig igennem, er der ingen der kan stoppe ham! Og det gør han tit! Han fungerer som bindeled og er med over hele banen. Hans tekniske evner gør at han kan bidrage i offensiven såvel som med fysikken i defensiven.

Svagheder: Han mangler lederevner. Når han indimellem får hans raserianfald, lukker han alt andet ude, hvilket nemt kompromitterer det samlede arbejde. Ellers er han en perfekt superhelt!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#38 Murciélagos
« Svar #48: 19 Apr 2019, 16:52 »



Nu skulle et af de store møder stå - Bane var på fri fod og havde angrebet Gotham City med nervegas!.. Richard måtte handle hurtigt og præcist for at afværge den eventuelle krise!

Flankeret af Captain Spain og The Hulk angreb Batman CF med alt de havde i håb om at dette måtte være nok til at banke Bane tilbage til Madrid, hvor han kom fra.

90 minutter og lidt overtid senere havde Mestalla set overraskelsen og Batman CF havde slået Atletico Madrid med 3-2!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#39 Murciélagos
« Svar #49: 20 Apr 2019, 09:16 »



Ind imellem er der set-backs her i livet og det skulle også ske for Batman og hans helte.

Efter en storslået sejr over Bane, var det tilbage til at vogte over byen og sørge for at småforbryderne blev holdt i skak – det skulle dog vise sig at være sværere end først antaget…

Upåagtede Leganes viste sig fra deres værste side, og ingen af heltene lignede nogen der gad bruge tid på at stoppe dem. Derfor måtte Richard sande at der endnu var lang vej til enden, og der måtte tages uortodokse metoder i brug!..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#40 Murciélagos
« Svar #50: 20 Apr 2019, 16:38 »



Alle heltene var sendt i træningscenter - der var nogle ting der skulle arbejdes med - ikke mindst mentaliteten. Derfor var der planlagt teambuilding og vægtløftning i stor stil, så alle kunne komme i form og være mentalt klar til at møde mindre udfordrere også.

Marvels helte havde indvilget i at stille op til en boksekamp for at teste niveauet, og det kunne i hvert fald godt sætte holdet op til kamp!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#41 Murciélagos
« Svar #51: 20 Apr 2019, 22:23 »



Svagere modstandere er ikke altid garanti for hurtig afklaring af slagsmål. Heldigvis for Richard, var der ikke den store udfordring fra Girona i Copa Del Rey, så med bedste opstilling og formation, blev de banket noget så grusomt, det næsten ikke var superhelte værdigt.

Girona flygtede dog inden de blev taget til fange, så måske de kunne vise sig igen, men om de overhovedet turde stille op til en anden omgang, med risiko for at komme i fængsel, var det store spørgsmål.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#42 Murciélagos
« Svar #52: 21 Apr 2019, 08:15 »



Girona kom tilbage... Richard vurderede at reserverne kunne klare det med tanke på den solide omgang mellem de to grupperinger, sidst de mødtes.

Det var dog nødvendigvis ikke så klogt, så efter 74 minutter, blev det nødvendigt at sende et par af de stærkeste helte ind i kampen, men heldigvis holdt det, selvom det var på et noget rystet grundlag.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#43 Murciélagos
« Svar #53: 21 Apr 2019, 19:58 »



Det var tid - Ra's Al Ghul havde længe været rygtet tilstede i byen, og nu viste han sig. Dette var en af de tidspunkter, hvor alle skulle være klar, for ellers ville mesteren få overtaget...

90 minutter + lidt ekstra tid senere, og Richard sprang rundt, helt opslugt af glæde i hans krop - det var lykkedes at sende Batmans læremester hjem til Madrid uden point, og Batmans tropper tordnede videre mod en forbryderfri Gotham City!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#44 Murciélagos
« Svar #54: 22 Apr 2019, 10:50 »



Det var de store kampes tid! Kun lige for dage tilbage var Ra's Al Ghul blevet slået, før den næste store udfordring lå foran heltene, denne gang i skikkelse af Leo "The Penguin" Messi. Copa Dl Rey var noget Richard deltog i for sjov - det var egentlig undergrundskampe, hvor ingen viste hvem de var - derfor stillede Richard da også med reservekæden.

Denne gang var kampene i Barcelona, så det var da også kun naturligt at der var en hvis hjemmebanefordel. Richard trak på skuldrene og gjorde ikke yderligere notits af det - det var aldrig en turnering han regnede med at vinde, men det var da ikke det værste udgangspunkt for de tilsvarende kampe hjemme på Mestalla.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#45 Murciélagos
« Svar #55: 22 Apr 2019, 16:00 »



Den sidste tid havde været en hård omgang, og den var ikke ovre endnu. I løbet af et par dage, kunne de se frem til endnu en undergrunds-kamp mod The Penguin, men nu stod den på ganske almindelig oprydning i Gothams gader.

Espanyols banditter lagde sig dog ikke bare ned, og kæmpede til det sidste - så godt at det kun var fordi The Flash til allersidst kunne få et ordentligt hug ind, at Batmans helte overhovedet fik nogen form for point med fra kampen. Ikke den bedste optakt...

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#46 Murciélagos
« Svar #56: 22 Apr 2019, 20:52 »



Richard var færdig... Heltene havde blå mærker, rifter, forstrukne lemmer, og flere skulle have hjælp til at rejse sig, da kampen endelig var slut. Richard havde sjældent været vidne til sådan en omgang tæsk før, og så endda af hans egen flok helte.

The Penguin havde været god, men han havde fået hjælp - MEGET hjælp! Hvad ville Gothams borgere tænke...?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#47 Murciélagos
« Svar #57: 23 Apr 2019, 08:23 »



Efter et par hårde kampe, måtte det være tid til lidt forandring, så Richard havde sonderet transfermarkedet og kigget sig om efter friske kræfter. Det skulle dog ikke være så nemt som han havde håbet…

De færreste klubber ville af med deres helte på dette tidspunkt, og dem der ville, var til for høje priser og slet ikke det værd. Det betød at den eneste tilføjelse til førsteholdet blev sikret på sidste dag, hvor Ra’s Al Ghul tilsyneladende fik en hjerneblødning, og sendte et af de større talenter til Mestalla for blot 11 millioner kroner.

Ellers var Richard mest glad for Alex Blesa, som han vurderede som et af de største spanske talenter på hans position, og som kunne løfte arven efter Captain Spain, når han engang gik på pension.

De øvrige tilføjelser var til reserverne. Eneste afgang af betydning var den aldrende forsvarer, Garay, som blev sendt til Frankrig.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#48 Murciélagos
« Svar #58: 23 Apr 2019, 11:51 »



De hårde kampe var endnu ikke overstået, og denne gang var det "The Butchers from Sevilla", som stillede sig modstandsdygtigt op mod Batman CF. Denne gang var bare anderledes, for heltene var klar på udfordringen, og stod stærkt imod, selvom de var presset i det meste af kampen.

Således var der ingen der kunne kalde sig vindere efter 90 minutter, I en kamp hvor forsvaret var vigtigst for begge hold.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#49 Murciélagos
« Svar #59: 23 Apr 2019, 15:45 »



Efter en mindre mål- og pointkrise var det ved at være tid til at der skulle andre boller på suppen, så heltene blev sendt frem i vilde pres, hårde tacklinger, og en aggressiv offensiv, i håb om at dette kunne løsne op på den lettere krampagtige adfærd der har hersket de sidste par udfordringer.

Dette bar frugt og for en gangs skyld var der ingen slinger i valsen! Alle bidrog og tilskuerne på Mestalla kunne tage hjem med glæde efter en vital sejr på 3-0 over Athletic Club. Daredevil havde været specielt god og havde været her, der og allevegne.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010