home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2019
| | | | |-+  #77 Murciélagos - SLUT
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #77 Murciélagos - SLUT  (Læst 29289 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#11 Murciélagos
« Svar #15: 06 Apr 2019, 07:52 »



Den tidligere superhelt, der skiftede side, "Jericho" havde bragt Betis i spidsen med en 1-0 føring pausen. Richard var rasende og skældte ud til højre og venstre! Der var ingen af de såkaldte superhelte, der havde gjort noget ordentligt væsen af sig i forsøget på at være ubesejrede efter tre kampe... Tre helte blev flået ud i pausen i håbet om at se en effekt af de øvrige heltes frygt for endnu et møgfald efter kampen!

"BANG!" "POW!" "WRAKK!" "BOOOOOM!" Betis var i knæ! 45 minutter senere havde Dani "Captain Spain" P, "Flash" og "Iceman" sendt tre af fire slag imod Pau "Shadow-Thief" Lopez uden at han kunne gøre noget ved det!

Med tre sejre i tre mulige lå Batman CF nu alene i front af ligaen!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#12 Murciélagos
« Svar #16: 06 Apr 2019, 17:52 »



Profil: Profil: “Iceman” Rodrigo

Styrker:
Hans superheltealterego stammer fra hans evne til at afslutte angrebene. Han er iskold, og er ikke bange for at skyde på alt der rører sig, og han er virkelig god til det! Den absolutte spydspids i angrebsformationen, hvor han sammen med ”The Flash” og ”Aquaman” er forrest i opstillingen. Har evnen til at være de rigtige steder, og har ellers en hurtighed som få, så er han der ikke, så kommer han det.

Svagheder: Er stort set komplet på hans position, men kunne dog godt bruge lidt større lederegenskaber og mod.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#13 Murciélagos
« Svar #17: 07 Apr 2019, 10:31 »



Setuppet var vigtigt for Richard, og dermed også sagt at det er vigtigt at have det rette personale omkring sig – det gældende læger, spejdere, talenter og stjerner. I forsøget på at udrydde enhver kriminel udfordring, satte Bruce sig for at ansætte de bedste læger, analytikere og assistenter i landet, og det resulterede hermed i at kun ‘’The Penguin’’ og Barcelona havde et bedre setup rent personalemæssigt.

Nu måtte det så være op til heltene at vise at dette bar frugt i sæsonens kampe...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#14 Murciélagos
« Svar #18: 08 Apr 2019, 08:24 »



De fleste forventede nok at Batman og Co. ville sidde og vente på at banditterne og så forsvare sig, men Richard havde en anden holdning – der havde alt for længe været problemer med at man ikke fik holdt truslerne væk og var alt for svage til at forsvare. Nu skulle der forebygges og angribes! (Gaya var skadet, men ellers er det således vi stiller op)

Med de typer der var til rådighed, var det ikke svært at tage denne beslutning, så med Aquaman, Iceman og The flash i front ville de fleste forsvar have problemer – det skulle udnyttes. Dertil skulle Daredevil og Red Arrow gerne deltage i den stærke offensiv og på denne måde sætte pres på modstanderne og sikre at defensiven ikke skulle arbejde unødigt.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#15 Murciélagos
« Svar #19: 08 Apr 2019, 15:04 »



Første udenlandske udfordring kom til egen hule i skikkelse af Napoli med ‘’Jokeren’’ Lorenzo Insigne på holdet, og det skulle vise sig at være en hård omgang. Vi fik da godt nok første stik ind, men det var desværre ikke nok, og i sidste øjeblik fik de skovlen under os, og kunne tage hjem med en kneben sejr.

Taktikken virkede egentlig – der var masser af chancer til at sikre en overlegen sejr, men de blev ikke udnyttet desværre.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#16 Murciélagos
« Svar #20: 08 Apr 2019, 21:53 »



At dette nogensinde blev kaldt en kamp, er et eller andet sted uforståeligt. En eller anden rusten og pensionsmoden tyveknægt var i front for SD Huesca, og det var meget tydeligt at de ikke havde noget at komme med. Der gik blot 9 minutter inden første hug var sat ind, og derefter kom de regelmæssigt.

Gaya aka Red Arrow leverede den bedste indsats med et oplæg og et kampafgørende moment, så selv med en mand mindre i 80 minutter var der aldrig tvivl om kampens udfald.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#17 Murciélagos
« Svar #21: 09 Apr 2019, 09:38 »



Profil: Profil: José “Red Arrow“ Gayá

Styrker:
Teknisk og taktisk velfungerende! Ser situationer før de foregår. Har en fantastisk præcision i sine indlæg, hvilket har gjort ham til ”Red Arrow”. En lederfigur på holdet qua hans loyalitet overfor holdet – han aldrig har været en del af andre klubber.

Svagheder: På grund af hans manglende højde er der nogle åbenlyse mangler i forhold til indlæg. Hans fysiske styrke og manglende evne til at hoppe understøtter dette.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#18 Murciélagos
« Svar #22: 09 Apr 2019, 15:57 »



Det var som om at denne tegneserie var blevet et eventyr! Richards første tid i spidsen af denne gruppe individer havde medført en masse sejre og denne kamp var ingen undtagelse. Endnu engang var det en eller anden lille fisk, som håbede på ikke at ende som en eller andens fængselsprinsesse efter at have udfordret DC Comics helte.

Det blev dog alt andet end godt for Rayo som lig Huesca blev sendt hjem med et bragende nederlag!

Endnu engang har taktikken båret frugt – en masse muligheder med et minimum af indsats – lige som Richard havde håbet det!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#19 Murciélagos
« Svar #23: 10 Apr 2019, 10:37 »



Første udfordring bød på et opgør med ‘’The Penguin’’ og så alligevel ikke. Pingvinen var nemlig skadet, så han kunne ikke deltage, hvilket nok var til Richards held.

Det blev en tættere affære end forventet, og i sidste ende, var der ikke nogen vinder – begge grupper havde fået træffere og kunne stille sig tilfredse ud fra kampens forløb.

Kampens bedste præstation stod ‘’The Flash’’ for, med det sidste slag fik sat udligningen ind.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#20 Murciélagos
« Svar #24: 10 Apr 2019, 15:47 »



Profil: Gonzalo ”The Flash” Guedes

Styrker:
Hans hurtighed er altoverskyggende. Kombineret med en gudsbenådet teknik bruger han sine superkræfter på den venstre side af arenaen, hvor han spreder skræk og rædsel blandt skurkene i Gotham City.

Svagheder: Hans fysisk styrke er mangelfuld hvis han skulle stå overfor ”Hulk” eller lignende modstandere. Dertil skal ligges at han sjældent er i defensiven, hvorfor forsvaret lider lidt under at ikke alle er klar til denne del af kampene.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#21 Murciélagos
« Svar #25: 11 Apr 2019, 08:13 »



For anden gang i træk sad Richard tilbage med en følelse af tomhed efter en kamp udenfor landets grænser.

Det var utroligt – for anden gang i streg var holdet komplet overlegne og alligevel var der ingen der kunne afslutte angrebene på en ordentlig måde. En enkelt gave fra dommeren var hvad det kunne blive til, og IGEN formåede modstanderen at udligne i slutningen - ‘’Sinestro’’ stod selv for udligningen.

Ikke nogen god start på udlandsturnéen...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#22 Murciélagos
« Svar #26: 11 Apr 2019, 17:08 »



Richard var lykkelig for de hjemlige kampe – her følte ham sig allermest tryg og med rette. Alt var ved det gamle og tingene fungerede. Har var der garant for mål og en stærk defensiv – eller måske svage angreb fra modstanderen. For en gangs skyld var det nemlig dem der havde flest muligheder, men alligevel endte Batman med en sejr.

Daredevil var endnu engang den stærkeste deltager, og sørgede for oplæg til begge succesfulde afslutninger, endda mod hans tidligere crew. Der tegner sig et billede af at den tidligere leder trods alt har set rigtigt i forhold til ham!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#23 Murciélagos
« Svar #27: 12 Apr 2019, 08:00 »



 Ord var snart overflødige.. Syvende sejr af otte mulige, og denne gang var ‘’Captain Spain’’ og ‘’Daredevil’’ de afgørende faktorer.

Der findes tilsyneladende mange småkriminelle i det spanske, men ingen af dem har indtil videre vist sig som et match for Batmans helte. Igen var det mere et spørgsmål om hvor stor sejren skulle være fremfor hvem der vandt.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#24 Murciélagos
« Svar #28: 12 Apr 2019, 15:01 »



Profil: Dani “Captain Spain” Parejo

Styrker:
En leder på holdet, med stor arbejdsradius og har en evne til at læse kampene og fordele læderet som meget få. Har været på holdet siden 2011 og er efterhånden blevet personificeringen af denne stolte forsamling. Han startede sin karriere på ”La Fábrica” i Madrid, men nåede aldrig at sætte sit aftryk der – forventningen er Dani nok skal få hævn over hans tidligere læremester Ra’s Al Ghul!

Svagheder: Er ikke så hurtig eller så fysisk stærk, så hans skal holde de øvrige sanser skarpe, for at begå sig så længe som muligt på den position han er tiltænkt på midten. Han er trukket lidt ned i banen for at få lidt mere frihed til at sætte sine holdkammerater bedre op.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#25 Murciélagos
« Svar #29: 13 Apr 2019, 09:53 »



 Hvordan det kan gå SÅ godt i hjemlandet, og SÅ dårligt i udlandet var Richard et af livets helt store spørgsmål lige i dette øjeblik.. Denne gang havde Lex Luthor og Co. sørget for festen, og Richards hold havde ikke været andet end kegler.

Godt nok stillede han med B-kæden i stor stil og forventede da heller ikke sejr men at det var gået SÅ dårligt indtil videre var ubegribeligt – Der var tilsyneladende fortsat meget at lære og bekæmpe i udlandet!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010