home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2019
| | | | |-+  #77 Murciélagos - SLUT
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #77 Murciélagos - SLUT  (Læst 29141 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#77 Murciélagos - SLUT
« : 01 Apr 2019, 09:13 »



Murciélagos

I kølvandet af at DC Comics har valgt at true med at sagsøge Valencia for brugen af en flagermus i deres logo (igen), fik jeg ideen med at gøre lidt grin med hele miseren, og det vil altså være det mit bidrag til dette års blogkonkurrence tager udgangspunkt i. Om det giver mening, eller blot bliver et sølle forsøg på at vinde lidt FM-valuta må tiden og læserne vise.

Det vil dermed også helt naturligt blive en noget anderledes blog fra min side i forhold til hvad jeg tidligere har lavet, og derfor har jeg også valgt at ligge mig i et helt andet spor end hvad jeg tidligere har gjort i forhold til længde af indlæg, dybde mv.

Min egen holdning til hele sagen omkring flagermusen i Valencias logo er at det er noget fis, rent ud sagt! Havde sagen ikke været der, havde jeg ikke lagt mærke til dyret i logoet. Ydermere har jeg læst mig til at byen Valencia har haft logoet meget længere end DC Comics, så det forstår jeg heller ikke rigtigt. Og slutteligt forstår jeg så heller ikke hvorfor Valencia bliver kaldt gederne med tidligere udsagn i mente...

Jeg er godt klar over at det er en sag om patenter og rettigheder, men som dansker synes jeg man skal slappe lidt af med den slags! Jeg er ret sikker på der ikke er nogen der forveksler Batman og fodboldklubben Valencia fra Spanien!...

Men nok om ovenstående - god læselyst og forhåbentligt er du med i hele måneden - velkommen til mit bud på årets blog.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2019, 21:57 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Murciélagos #1
« Svar #1: 01 Apr 2019, 11:39 »



Mørket havde lagt sig over byens gader. Avispapir svævede rundt i vinden, affald flød i gaderne og et par hjemløse havde tændt op i en rusten olietønde for at holde varmen.

Sirener lød i det fjerne, og det betød én ting - byens vogter var klar over at han snart måtte tage handling for at redde situationen…
« Seneste Redigering: 01 Apr 2019, 21:32 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Murciélagos #2
« Svar #2: 01 Apr 2019, 21:32 »



Bruce havde overtaget ejerskabet for nogle år tilbage. men havde endnu ikke fået fuld valuta af hans investering - noget måtte ændres. De fleste vidste det var uundgåeligt, men ingen andre kunne gøre noget - kun Bruce havde magten til det der måtte ske...

... Richard kom op til den store dobbeltdør ind til palæet. Han var nervøs - det var tydeligt for enhver. Var dette øjeblikket han havde ventet på, ville han endelig få det job han havde håbet på i så lang tid?

Alfred åbnede døren og bød Richard indenfor. Bruce ventede i bestyrelseslokalet, hvor kontrakten lå klar - der manglede blot en underskrift, som gjorde de to til nye bedste venner. Eller det var i hvert fald forhåbningen, nu de skulle drive en forretning sammen...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Murciélagos #3
« Svar #3: 02 Apr 2019, 08:09 »



Richard skulle stå sin prøve nu. Han havde flere opgaver foran sig, som skulle være med til at vise om han var den rette mand til jobbet.

1. Købe klogt og sælge dyrt
2. Nationalisere byens stolthed (spillere og personale)
3. Tjene penge til imperiet
4. Fange Ra’s Al Ghul, Bane, The Penguin og de andre skurke og vise hvem der bestemmer

Richard havde yderligere nogle ting han gerne selv så ske også.

a. På sigt leve af at udvikle talenter (egne såvel som talenter hentet tidligt)
b. Være offensivt engageret i kamp
c. Forbedring af de i forvejen gode faciliteter

Nu skulle det så vise sig om alt dette var muligt indenfor overskuelig fremtid...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Murciélagos #4
« Svar #4: 02 Apr 2019, 16:04 »



Inden Bruce turde sætte Richard fri skulle han igennem intens træning og flere prøvelser - det skulle være pejlemærke for om Richard var på rette spor. Modstanderne var af blandet karakter, så det skulle være muligt at få hevet en del sejre hjem.

13 udfordringer senere var det tid til en lille status inden sæsonen skulle i gang. Bruce havde kaldt Richard ind på kontoret, de satte sig i de bløde Chesterfield-stole med et glas whisky i hånden. Richard bemærkede at det var den gode whisky, så helt galt kunne det ikke være.

"..Du har 120 millioner kroner at handle for - tænk dig om og brug dem fornuftigt!"

Med de ord i baghovedet drak de ud og Richard gik ud til Alfred, som allerede havde potentielle emner klar...

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Murciélagos #4
« Svar #5: 02 Apr 2019, 18:25 »

Spænende og anderledes start jeg er fan so far Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Murciélagos #4
« Svar #6: 03 Apr 2019, 08:06 »

Spænende og anderledes start jeg er fan so far Smiley

Fedt du synes det - det var bestemt også mit mål! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Murciélagos #5
« Svar #7: 03 Apr 2019, 08:09 »



Mulighederne for tilføjelser til holdet var lukket, og et nervøst suk kom fra Richard. Havde han mon gjort det godt nok og ville Bruce være tilfreds?? Richard havde kun brugt godt halvdelen af budgettet, men syntes egentlig at have lukket de sidste par huller i hans 20 mands store trup. Han havde i samme omgang fået kigget på reserveholdets trup, og var ligeledes godt tilfreds med de enkelte tilgange til denne.

Selvfølgelig var der et par stykker der havde glippet, og de sidste tre handler var desværre også først lukket EFTER lukningen af transfervinduet, men de var også mest til reserveholdet i første omgang, så det gik nok.

Udover de 70 millioner han selv havde brugt, havde den tidligere chef været ude og bruge svimlende summer (for et foretagende af denne karakter og nuværende status), hvilket nok i sidste ende også var medvirkende til at Bruce ikke kunne samarbejde med ham mere. Heldigvis for Richard betød det at Daniel ”Daredevil” W, Mouctar "Superman" D, og Gonzalo "The Flash" G var kommet til klubben, og de var bestemt brugbare til de kommende udfordringer!


Første indlæg er nu opdateret!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#6 Murciélagos
« Svar #8: 03 Apr 2019, 16:02 »



Udenfor byen kendte de tilsyneladende ikke navnet Batman CF, for klubben var seedet som nummer fire i dette års Champions League!

Det betød store udfordringer i denne turnering, hvor Bruce og Co. havde trukket ”Jokerens”
Napoli , CSKA Moskva med ”Sinestro” i spidsen, samt ”Lex Luthor” og Paris Saint Germain. Richard kendte dem alle og frygtede deres evner mere end han stolede på sine egne.

Håbet om succes i Europa var stærkt aftagende!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#7 Murciélagos
« Svar #9: 04 Apr 2019, 08:25 »



Profil: Mouctar ”Superman” Diakhaby

Styrker:
Hans fysik er uovertruffen! Dertil lagt at hans evner til at hoppe gør at han nærmest flyver op og får enhver trussel af vejen ved største selvfølgelighed. Kombineret med hans røntgensyn og evne til at læse de kommende udfordringer, så er han en næsten perfekt skikkelse at have til at styre det defensive arbejde. Han er ligeledes en ung fyr, så der er masser af udviklingspotential e i ham.

Svagheder: Hans evner til at tackle modstanderne kunne godt være lidt bedre, og hans generelle lederskab mangler noget endnu før han er den ultimative leder på holdet.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2019, 08:29 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #7 Murciélagos
« Svar #10: 04 Apr 2019, 13:41 »

Jeg er så f*cking vild med det her.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #7 Murciélagos
« Svar #11: 04 Apr 2019, 15:51 »

Jeg er så f*cking vild med det her.

Jeg sætter pris på din entusiasme, og håber jeg kan holde den oppe hos dig resten af måneden! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#8 Murciélagos
« Svar #12: 04 Apr 2019, 15:52 »



Første reelle udfordring var nu vel overstået. "Iceman" havde sørget for en sejr i den første gældende kamp under Richard, med et koldt hug i det nærmeste område. Selvom det ikke var en stor sejr, var det alligevel nok til at få Richard til at smile. Han vidste nu at træningskampene havde vist et nogenlunde reelt billede af hvor de var som hold, og at de var klar til at tage imod større udfordringer.

Det var vigtigt, da de allerede i næste kamp skulle stå overfor en endnu større udfordring med ”Captain Denmark” i spidsen!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#9 Murciélagos
« Svar #13: 05 Apr 2019, 08:30 »



”PHEEEW!” 16 sekunder var alt hvad "Daredevil" skulle bruge før læderet var sparket i kassen! Vild start hjemme i Batmans hule, eller som de lokale kaldte den, "Mestalla".

Pausen blev brugt på lidt massage og fortæring af bananer og trylledrik, og det var tilsyneladende lige det der skulle til, for endnu engang fik Batman CF scoret og endnu engang var det "Daredevil" der havde sidste hug på målet! ”BANG!” - 2-0 og ”Captain Denmark” måtte tage hjem til Sevilla med bøjet nakke!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#10 Murciélagos
« Svar #14: 05 Apr 2019, 15:11 »



Profil: Daniel “Daredevil” Wass

Styrker:
Er meget alsidig og kan dække mange områder og positioner. Har et utrolig skarpt våben i hans højre fod, og er ikke sen til at gøre brug af dette, hvis han ser en oplagt mulighed for at gøre skade på modstanderne. Den blonde dansker er perfekt i en stærk defensiv som meget gerne skulle bidrage med masser af ryk på den højre flanke, og gode oplæg til nogle gedigne kæberaslere centralt i kamparenaen. Hans villighed til at løbe skaber gode rammer for ham til at komme i de bedste positioner.

Svagheder: Er lille af statur og mangler derfor åbenlyst noget fysik. Nærmer sig ydermere en alder hvor han måske snart ikke kan holde til det store fysiske pres der er på den position han skal agere ud fra.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010