Grün
|
|
Såfremt der er en åben plads tilbage på et af holdene så kan I se frem til at der snart falder nyt fra min side  Tænker at det er tid til at skrive lidt om FM igen!
|
|
|
|
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Sådan! Bliver fedt med så mange deltagere
|
|
|
|
Hodie Mecum Eris In Paradiso
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Gir jo helt stress med alle de deltagere 
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Såfremt der er en åben plads tilbage på et af holdene så kan I se frem til at der snart falder nyt fra min side  Tænker at det er tid til at skrive lidt om FM igen! Har tidligere haft et save med BIF i FM i år hvor jeg vandt CL i 26/27. Det er ikke planen at det sker i samme tidsramme. Vi skal efterfølge strategi 6.4 og samt følge den nye mentalitet med at alle spillere som hentes ind skal være potentielle salgsemner  Det betyder også at der skal hentes de 44 millioner kroner ind på transfers som også er nævnt! Det skal nok blive super godt at have fokus på Masterclass
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Jeg har nu også meldt mig til med det engelske landshold.
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Det er nær rekord efterhånden (I hvertfald i min tid på siden) - er der ikke flere der liiiiige skal nå at være med  Kan af erfaring fortælle det er sjovt at se tilbage på sine Blogs gennem årene og se udviklingen, og som regerende Blogmester selvfølgelig at vinde 
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Vi er i hvert fald flere end jeg turde håbe på.... Det er sq godt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Så har jeg fået skrevet indledningen, men er sq på bar bund mht hvordan jeg vil fortsætte... Ved ikke om jeg vil gå old-school eller gå hen til noget jeg aldrig har prøvet før  Det skal nok blive spændende.
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Så har jeg fået skrevet indledningen, men er sq på bar bund mht hvordan jeg vil fortsætte... Ved ikke om jeg vil gå old-school eller gå hen til noget jeg aldrig har prøvet før  Det skal nok blive spændende. Godt du har god tid til at finde ud af det i! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Ja... medmindre weekenden går alt for hurtigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Christoffer
|
|
Gør den ikke altid det?  Men glæder mig i hvert fald til, at læse de mange blogs der kommer. Synes der er en god blanding af "skæve og normale" klubber 
|
|
|
|
Traditionsklub siden 1924
|
|
|
|
MBJ
|
|
... og landshold! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Christoffer
|
|
Og selvfølgelig også dem 
|
|
|
|
Traditionsklub siden 1924
|
|
|
|
szukizek
|
|
Var så de herre er i ved at være klar til start ??
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Mega ! - Men i år glæder jeg mig mest til at læse alle i andres 
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|