home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 222 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Polakens hjørne (Følg mit save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Polakens hjørne (Følg mit save)  (Læst 16271 gange)
Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Polakens hjørne (Følg mit save)
« : 14 Mar 2019, 18:15 »

Velkommen til mit lille univers, hvor jeg vil fortælle om hvad der rør sig fra min side i FM.
Der kommer ikke et fast flow af opdateringer, da tiden til at spille er meget varieret. Jeg opdaterer når jeg synes det er på tide, og når jeg har fået spillet.

Pt. er jeg i gang i den jyske hovedstad Aarhus, hvor jeg har fokus på de unge spillere, og at få AGF frem mod det danske mesterskab. Samtidig prøver jeg at redde økonomien, så AGF igen kan få plus på bankbogen.

Jeg har startet op med den seneste vinteropdatering, og har ligeledes en database med Danmarkserien med. Vi er netop blevet færdig med første halvdel af sæsonen, og er lige gået på vinterpause.

I ligaen ligger vi nummer 4 ved vinterpause, med 10 point op til 1. + 2. pladsen, og har 8 point til 7. pladsen udenfor top 6. Så med 6 kampe tilbage af grundspillet ser det spændende ud, og jeg regner stærkt med vi ligger yderligere afstand til 7. pladsen i disse kampe.

Vi er også fortsat med i DBU Pokalen, hvor vi i kvartfinalen har trukket Esbjerg ude. Jeg går efter videre avancement herfra. Jeg har indtil nu primært benyttet mig af mine unge spillere + reserver, men jeg kommer formentlig til at stille med flere profiler fremadrettet.

Taktisk spiller jeg en 4-1-2-2-1 (Eller 4-3-3 om man vil) med to indvendige angribere på kanterne. Jeg har fokus på at spille bredt, med offensive backs, og ønsker at spille mere direkte i spillet, for at få flyttet presset væk når vi har erobret bolden.

Transfermæssigt har jeg intet foretaget mig, andet end at sende en række unge spillere på andet græs. Der var allerede hentet en del ind til truppen grundet den nye opdatering, så jeg har endnu ikke følt det var nødvendigt med nye spillere. Jeg valgte at udleje Mustapha Bundu da han desværre ville få lang vej til spilletid hos mig denne sæson. Han er sendt til Aab, der desværre gør det godt, men det er kun positivt at han spiller med i toppen, fremfor i bunden af ligaen.

I stedet har jeg haft stor fokus på at få fyldt min stab op, på alle niveauer, så spillerne har de bedste muligheder for at udvikle sig. Nu skal vi også bare have opgraderet faciliteterne.

Som nævnt vil jeg have fokus på de unge spillere, og flere af dem der skal bære holdet i fremtiden. Jeg vil derfor efter hver sæson komme med en top 3 af de spillere under 21 år, som fortjener at blive rost for deres indsats på førsteholdet.

Mit mål med denne sæson er at sikre top 6 til Aarhus. Jeg har ikke andre mål for ligaen, men vil sætte nyt når top 6 forhåbentligt er nået. I pokalen går jeg efter en semifinale, og så må vi se hvor det ellers kan bringe os.

Ønsker i SS af noget, så tøv ikke med at spørge.  Smiley
« Seneste Redigering: 14 Aug 2020, 20:38 af Polaken » Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #1: 01 Jul 2019, 20:30 »

Jeg har valgt at give mig i kast med AGF endnu engang, og se hvor det kan bringe mig hen.
Det er altid med AGF jeg finder lysten til FM, på trods af mange forsøg med andre hold.

Jeg er nået frem til Januar 2019, og har dermed spillet en halv sæson af Superligaen.
Jeg kan ikke klage over min placering, men er irriteret over hullet op til FCK og Randers. Det skal lukkes efter vinter, og specielt Randers vil jeg meget gerne have fat på. Jeg kan godt acceptere mesterskab til FCK, men jeg kan ikke acceptere at ende efter Randers. Målet for sæsonen er top 6, og nu er det at forsvarer min placering, og få hentet ind på Randers og FCK.

Jeg har valgt følgende taktik til det. En taktik hvor vi skal turde spille fodbold, og gerne over kanterne. Har i spørgsmål til det taktiske hører jeg gerne.

Min trup efter transfervinduet er denne. Jeg har solgt ud, for at få plads til både yngre spillere, og slippe af med løntunge spillere.

Jeg opdaterer igen efter sæsonen.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #2: 02 Jul 2019, 08:25 »

Spændende! Det går da udemærket!
Har du en liste over dine køb og salg?
Og stats  af din spillertrup Smiley Så kan man se hvem der har gjort det godt, og hvem du egentlig bruger Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #3: 02 Jul 2019, 18:04 »

Har lavet følgende transfers. Som sagt har det været vigtigt for mig at rydde ud i nogle af de løntunge drenge, og derved give plads til de unge.

Stats af min nuværende spillertrup har I her. Jeg skifter meget rundt, bl.a. har jeg villet teste Kamil Grabara og Oscar Whalley. Jeg har været meget i tvivl om hvem der skal satses på. Også på den lange bane. Derudover har jeg skiftet en del på toppen, da Andre Riel har grebet sine chancer, men jeg vil også rigtig gerne have gang i Patrick Mortensen.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #4: 03 Jul 2019, 07:24 »

Takker Smiley

Det ser da godt ud, hvis du så får mere gang i Patrick M., så kommer til at kører Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #5: 14 Jul 2019, 10:58 »

2#
Sæson 1 er nu overstået, og overordnet set er jeg tilfreds.
Ligaen blev en skuffelse, da jeg ikke lykkedes med at hente Randers. Brøndby endte faktisk også med at gå forbi mig.. Og FCK var bare en klasse for sig. De bliver svære at danse med i den nye sæson.
Oprejsning kom der dog, da vi vandt pokalturneringen efter straffesparkskonkur rence mod FCK. Dette gør, at jeg godkender sæsonen.

Kigger vi frem mod den nye sæson, har datoen netop passeret d. 03.09.19, og transfervinduet er lukket for denne gang, men det kommer jeg tilbage omkring.

Målet for sæsonen er at gå i top 6 igen, og denne gang skal vi have medaljer. I pokalen vil jeg rigtig gerne forsvarer min titel, men kvartfinalen bliver målet. Med sidste sæsons pokaltriumf, kvalificerede vi os også til Europa League, men jeg kommer ikke til at bruge meget krudt på Europa. Vi skal først vise styrke i Superligaen. Det er 1. prioritet.

Der er spillet 7 kampe af den nye sæson, og det går indtil videre forrygende. Jeg vil rigtig gerne holde denne position, men jeg er også klar over det kan blive rigtig svært.

Som nævnt ville jeg ikke bruge krudt på Europa, og efter at have tabt 2-0 ude mod Feyenoord, lykkedes det mig kun at spille 0-0 hjemme, så Europa er slut for denne gang. Men det gør ikke noget, endnu.

Forsvaret af vores pokaltitel skal indledes ude med Avarta, hvor jeg forventer mine reserver kan spille mig videre.

Jeg har ændret lidt taktisk, primært roller og andre instruktioner. Bl.a. forsvarer vi nu bredere, da vi har lukket mange mål ind på indlæg.

Af transfers har jeg lavet følgende:

IND
- Sonni Nattestad / 1,1 mio fra FC Fredericia
- Jeppe Højbjerg / 1,5 mio fra Esbjerg fB

Jeg har valgt at forstærke mig i defensiven. Sonni Nattested er kommet ind, og er tiltænkt en startplads på en af siderne i min 3-mands bagkæde. EfB rykkede ud af Superligaen, og jeg så derfor mit snit til at hente Jeppe Højbjerg til klubben. Han skal konkurrere med Oscar Whalley om spilletid i målet.

UD
- Adama Guira / 1,55 mio til PEC Zwolle
- Martin Spelmann / FRI
- Kasper Kristensen (MM) / Leje til FC Roskilde
- Mikkel Møller Lassen (FH) / Leje til FC Fredericia
- Kasper Lunding (OMH/OMV) / Leje til FC Honka Espoo (FI)
- Nimo Gribenco (OMH/OMV) Leje til Lyngby BK
- Jakob Killerich (FC) / Leje til Hvidovre IF
- Daniel Gadegaard Andersen (MM) / Leje til Esbjerg fB
- Marcus Ginnerup (OMH/OMV) / Leje til Hvidovre IF

Jeg valgte at skyde Adama Guira afsted da han ikke passer ind i min spillestil. Det samme gør sig gældende for Martin Spelmann. Begge spillere var heller ikke i klubben sidste sæson. Derudover er det 2 løntunge drenge vi skiller os af med. Derudover har jeg sendt en del unge spillere afsted på lejeaftalter, for at give dem mere spilletid end jeg kan tilbyde dem pt. Forhåbentlig vender de retur og har udviklet sig til at kunne byde ind på vores førstehold.

Kamil Grabara og Ryan Mmae er begge sendt tilbage til deres respektive klubber. Kamil Grabara overveje jeg længe at hente til igen, men jeg kunne ikke blive enig med Liverpool om en evt. købspris på ham. Derfor bliver det ikke i denne omgang han kommer til Aarhus igen.

Dette giver mig denne trup til den nye sæson. Jeg forventer at vi kan rykke det sidste stykke mod medaljerne denne sæson. Stay tuned!
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #6: 20 Jul 2019, 10:37 »

3#
Så er vi kommet igennem januars transfervindue, og dermed tid til en lille update.

Superligaen går strygende, og jeg kan ikke klage over noget. Vi bliver presset hårdt af de andre hold, og jeg er spændt på om vi kan stå i mod presset hele sæsonen. Men godt ser det ud.
Det samme kan man sige om pokalen, hvor vi har en gentagelse af sidste sæsons finale. Fokus bliver ikke på denne kamp, men derimod på ligaen. Så et exit i kvartfinalen mod FCK er accepteret.

Transfermæssigt har jeg handlet lidt.

Ind:
Marijan Cavar / Leje fra Frankfurt

Jeg har styrket bredden på midtbanen, da jeg følte at bredden i truppen var blevet for lille.

Ud:
Magnus Anbo / Leje til Næstved BK
Youssef Toutouh / Fri til Paris FC
Magnus Kirchheiner / Leje til ingkøbing IF
Steffen Højlund / Leje til Örgryte IS
Albert Grønbæk Erlykke / Leje til Vejle BK
Anders Petersen / Leje til Roskilde FC

Toutouh havde kontraktudløb om sommeren, og jeg valgte at lade ham skifte gratis nu, da jeg ikke ville forlænge hans aftale. Han har ikke ramt niveau. Derudover har jeg lejet en stor del af de unge spillere ud, for at udvikle sig i 2.- & 1. Division.

Update følger efter sæsonen. Spørg endelig hvis i har spørgsmål eller ønsker anden info fra spillet
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #7: 20 Jul 2019, 13:12 »

Stærkt indtil videre! Næste gang du smider truppen op, kunne du så ikke tage deres evner og potientale med Smiley Så kan man nemmere se hvor stærk din trup er Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #8: 20 Jul 2019, 13:29 »

Jo, den kan jeg smide op efter sæsonen Smiley
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #9: 27 Aug 2019, 19:46 »



1# Intro


Jeg oplevede desværre at mit sidste save med AGF blive spoleret af en fejl i en database jeg havde hentet for at kunne spille ned til Danmarkserien. Det betød, at der i 3. sæson aldrig startede en Superliga op. Det gjorde desværre at jeg mistede lysten og motivationen til FM, og jeg troede egentlig det var det for FM2019.

Men under en uges ferie på de kanariske øer, kom jeg ind på FMfreaks i ny og næ for at kigge lidt med, og begyndte at følge med i bl.a. Westers & Dennislauridsens blogs om Brøndby og deres Masterclass. Med stor interesse for begge blogs.

Det fik mig til at tænke. Hvad kan man drive det til i AGF? En klub som har fostret mange unge spændende spillere gennem tiden, men som især i de senere år har kæmpet med dette. Der er dog ved at komme gang i det igen, og der bliver lagt mere og mere fokus på dette.

Jeg har derfor valgt at starte et nyt save op med AGF. AGF skal tilbage til toppen af dansk fodbold, og hvordan kommer de det? Det gør de bl.a. med en fast spillestil, som skal spilles gennem hele klubben. U-holdene skal spille på samme måde som førsteholdet. Der skal være en rød tråd, eller hvid om man vil. Derudover skal økonomien forbedres. Dette skal hovedsageligt ske via resultater og transfers. Og det leder mig tilbage til det talenterne igen. Det er her pengene skal hentes.

Jeg kommer ikke til at sætte nogle krav for, hvor meget spilletid egenudviklede spillere skal have. Jeg kommer heller ikke til at sætte krav for, at X antal af førsteholdstruppen skal være fra eget akademi. De unge spillere skal gøre sig fortjente til deres minutter på førsteholdet.

Velkommen til.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2019, 20:14 af Polaken » Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #10: 28 Aug 2019, 20:14 »



2# Taktik


Taktisk prøver jeg både noget nyt og gammelt på samme tid. Jeg har i mange år svoret til en 4-1-2-3 om man vil. Altså med en 4-backkæde, en defensiv midtbane, 2 centralt og med 1 på hver kant samt 1 mand på toppen. Og denne formation har jeg fundet tilbage til. Hvad er så nyt? Jeg prøver nogle nye roller af, eller prøver gamle roller af på nye positioner. Taktik.

Min tanke er, at halfbacken trækker ned mellem mine 2 FC’ere, mens backerne skyder frem. Mine 2 mand centralt skal begge kunne løbe sig selv ihjel inde i maskinrummet, dog med hver deres opgave. Min BVM skal bryde spillet højt på banen, for at skabe chancer på kontraen, mens min CM(A) skal være en ekstra mand i feltet, eller der kan lave de dybe løb.

Min playmaker kommer til at ligge til højre, og jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at spille an. Tanken er, at han kommer til at trække ind og ligge i rummet mellem midtbane og angreb. På den anden side har jeg en klassisk indvendig angriber, der skal true modstanderen med skud fra distancen. Forrest kommer min ANG til at ligge alene, dog med støtte fra CM(A) samt IA.

Vi kommer til at spille bolden ud nedefra. Jeg ønsker gerne begge mine backs med i det offensive spil, til at søge bredt mens begge mine kanter kommer til at trække ind i banen.

Hvis der er noget i ønsker uddybet, eller SS af, så sig endelig til.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #11: 29 Aug 2019, 18:55 »



3# Transfer


Jeg er nu kommet igennem det første transfervindue, og følgende handler er foretaget:

Ind:
Nicolas Feldhahn / 510.000 DKK / Fra Bayern München II 

Jeg har kun foretaget mig et enkelt indkøb. Tyske Nicolas Feldhahn er hentet ind som gardering på den defensive midtbane. Han bidrager derudover også med meget rutine med sine 32 år. Rutine til en ellers ung trup.

Ud:
Jakob Ankersen / 4.000.000 DKK / Til Brescia Calcio (Serie B)
Søren Gustav Bugge / Leje / Fremad Amager (NordicBet liga)
Mikkel Møller Lassen / Leje / Hvidovre IF (NordicBet liga)
Kasper Lunding / Leje / FC Helsingør / (NordicBet liga)
Andre Riel / Leje / KVC Westerlo / (Promixus League)
Martin Spelmann / Leje / KV Oostende (Jupiler Pro League)

Jeg har valgt at sende et par af mine unge spillere på lejeophold, for at teste dem med førsteholdsfodbold. Noget jeg vurderede de ikke ville få hos mig. Nu kan de blive profiler i NordicBet ligaen.
Andre Riel og Martin Spelmann var begge i overskud i truppen, og er derfor andetsteds nu. De har ingen fremtid i AGF. Jeg forventer ikke at nogen af dem spiller i AGF når de vender retur til sommer. Martin Spelmann har kontraktudløb, og jeg håber Andre Riel kan gøre sig attraktiv for andre klubber i denne sæson.
« Seneste Redigering: 29 Aug 2019, 18:57 af Polaken » Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #12: 29 Aug 2019, 19:54 »



4# Trup


Efter det overståede transfervindue, vil jeg lige kort komme igennem min trup.

Jeg arbejder, som så mange andre, med en A-kæde og en B-kæde.

Derudover har jeg en gruppe unge spillere som gør sig på mit U/19 hold. De agere 3. valg på deres respektive positioner. Derudover benytter jeg mig meget af rotation, hvilket vil sige jeg sjældent spiller med samme startopstilling til hver kamp. Der er typisk 2-3 nye spillere med.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #13: 29 Aug 2019, 22:07 »


   
5# Den første tid


Vi er nu kommet til januar måned, hvilket og det går strygende, i ligaen. Jeg er meget tilfreds med vores resultater, og det bliver spændende om vi kan holde niveau når vi starter forårssæsonen op. En ting er sikkert, vi er allerede nu kvalificeret til Mesterskabsgruppen.

Sydbank Pokalen blev derimod en noget større skuffelse. Upåagtede Vejgaard formåede at sende os ud efter straffesparkskonkur rence. Meget skuffende at min B-kæde ikke kunne spille os videre. Det er et forbedringspunkt til næste sæson.

De flotte resultater i ligaen har også medført at jeg har skrevet under på en  kontraktforlængelse. Jeg bliver derfor i AGF lidt endnu.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens hjørne (Følg mit save)
« Svar #14: 05 Sep 2019, 18:48 »



6# En opdatering


Det er nu blevet tid til en update. Datoen hedder d. 17.03.2019, og vi er kommet igennem det andet transfervindue.

Jeg valgte ikke at hente yderligere forstærkninger til truppen, da jeg var fint tilfreds med dens bredde.
Det lykkedes mig at rydde lidt op i truppen, hvilket betyder følgende har forladt klubben

Ud
Tobias Sana / 8.750.000 DKK (Kan stige til 10.000.000) / Til Deportivo de La Coruña
Nimo Gribenco / Leje / Til FH Hafnarfjarðar

Tobias Sana kom i overskud blandt mine offensive profiler. En af dem skulle videre, og jeg valgte at gå med de unge spillere, fremfor Tobias Sana. Da jeg samtidig kunne score en stor gevinst, gjorde det kun min beslutning nemmere. Nu må tiden vise, om det var den rigtige beslutning.

Vi er også blevet færdige med grundspillet, og vi har opfyldt sæsonmålet. Kvalificering til top 6. Mesterskabspillet bliver en spændende affærer, men jeg forventer faktisk allerede nu vi kan begynde at kører den hjem på cruise control. Jeg kommer i hvert fald ikke til at satse i nogen kampe, for at sikre sejren. Det er de andre der skal hente mig.

Der er også kommet nye ungdomsspillere , og jeg er noget skuffet over hvad der er kommet igennem. Kun 4 spillere har fået tilbudt en kontrakt. Jeg håber de kommende år, vil være mere givende.

Jeg vender retur efter sæsonen med endnu en opdatering. I må skrive, hvis i savner SS af noget.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010