home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Comeback kid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Comeback kid  (Læst 3722 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Comeback kid
« : 01 Mar 2019, 19:02 »

Nå skulle jo finde på et eller andet catchy  - hvis du læser dette må det have været det Wink

Nu til sagen, jeg har ikke spillet manager siden 2013 ca, da jeg virkelig har været frustreret og først har fundet spillet sjovt efter vinterpatchen som jeg netop er udgivet.
Nu jeg har fået en masse børn og der kunne savne en times spil en gang imellem er lysten til manager kommet lidt igen.
Hvor finder man en skarp pris på spillet?

Dernæst, hvad er veteranernes vurdering af fm 2019? Har hørt at det er et spil der fungere rigtig godt og jeg tænker at der må være sket noget siden 2013.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Comeback kid
« Svar #1: 03 Mar 2019, 11:00 »

https://fmfreaks.dk/index.php?action=news;news_id=1585 via dette link får du spillet til 288 kr og støtter fm freaks.dk.

Der er kommet mange flere muligheder i fm, både med det nye taktisk set op, men også trænings delen.

En af de ting jeg specielt synes er mega fedt, er hvis man sætter sig ind i en taktik, og sætter træningen op efter måden du gerne vil spille på, så gør det en forskel, så det er ikke altid en go ide at lade ens ass. Manager gøre alt.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Comeback kid
« Svar #2: 10 Maj 2019, 09:22 »

Der er sket rigtig mange gode ting siden 2013, og meget er blevet testet i forskellige miljøer og udviklet på - eksempelvis er trænings- og taktikdelene blevet ændret markant flere gange siden du sidst spillede - til det bedre, efter min mening.

Det er væsentligt mere detaljeret, hvilket nemt kan skræmme lidt - det forstår jeg udmærket. Til dem der tænker dette vil jeg anbefale at lade personalet stå med opgaverne, og så plukke enkelte ting ud, som man gerne vil fordybe sig i. når man så er nogenlunde stærk i disse områder, vil jeg plukke nogle nye. Personalet revolutionerer ikke noget på dit hold, men de holder din klub igang, mens du fordyber dig.

Transferdelen er som den altid har været (i store træk), så dette burde være ligetil. Der er kommet lidt flere klausuler, men ellers er det simpelt nok.

Om man vil se kampe i tekst, 2D eller 3D er sted som skiller mange FM'ere. Personligt kan jeg ikke se hvorfor man skulle vælge 2D når 3D er tilgængeligt. Jeg ved godt grafikken ikke altid er FIFA værdigt, men jeg synes det giver lidt mere at se det på den side - subjektiv holdning, helt sikkert.
Tekst vs. baneview - smag og behag. Jeg føler man får flere oplysninger ved at se spillerne på banen. Det er bare en del af fodbold i dag.

Hvis man synes at de mange ændringer er blevet for meget, og man bare gerne vil spille kampe og købe spillere, så har man jo altid muligheden for at spille FM Touch.

Linket som Szukizek skriver er klart det billigste jeg kender til, og som han skriver så støtter du også dermed siden her. Smiley

PS. jeg er klar over min besvarelse er lidt sent i forhold til den oprindelige besked, men det kunne tænkes andre har samme forespørgsel. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

chrisbroder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Comeback kid
« Svar #3: 05 Aug 2019, 14:02 »

Fedt med et godt og uddybende svar, Broen13, har også selv haft samme tanker om at komme lidt igang igen, men tiden er bare ikke, hvad den har været
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Comeback kid
« Svar #4: 05 Aug 2019, 15:08 »

Fedt med et godt og uddybende svar, Broen13, har også selv haft samme tanker om at komme lidt igang igen, men tiden er bare ikke, hvad den har været

Kender godt det med tiden, men det er jo heldigvis en prioritetsting. Jeg har tit min PC stående mens jeg laver mad, eller rydder op - FM er heldigvis til at gå fra og til og ikke helt så krævende som eksempelvis FIFA eller CS. Jeg har ikke børn endnu skal jeg dog dertil sige. Jeg bruger også tit blot en halv til en hel time om aftenen, mens min kæreste plukker øjenbryn eller hvad hun nu lige laver, som hun mener giver værdi! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010