home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Spillet køre langsomt?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillet køre langsomt?  (Læst 3644 gange)
Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Spillet køre langsomt?
« : 08 Feb 2019, 13:16 »

Hej Alle Football Freaks,

Jeg har et lille problem ifht fm19 - Jeg har en bærbar computer som skulle kunne køre spillet på maks settings. Når jeg ser i options ser jeg at der står jeg har 1 stjerne ud af 5 på grafikydeevne. Har aldrig haft problemer med at spillet virker langsomt når man navigere rundt inde i spillet, er der andre som har oplevet dette?
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillet køre langsomt?
« Svar #1: 08 Feb 2019, 15:08 »

Har du hentet en masse grafik? Det kan få spillet til at køre langsommere...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillet køre langsomt?
« Svar #2: 08 Feb 2019, 19:04 »

Har hentet en facepack samt logos?

Men burde kører spillet på maks settings uden problemer
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillet køre langsomt?
« Svar #3: 14 Feb 2019, 06:17 »

Hej Alle Football Freaks,

Jeg har et lille problem ifht fm19 - Jeg har en bærbar computer som skulle kunne køre spillet på maks settings. Når jeg ser i options ser jeg at der står jeg har 1 stjerne ud af 5 på grafikydeevne. Har aldrig haft problemer med at spillet virker langsomt når man navigere rundt inde i spillet, er der andre som har oplevet dette?


Hvis du har en bærbar med et integreret gfx kort kan det sagtens være at der er her problemet ligget - de integrerede gfx kort er sjælden speciel hurtige - men til FM burde det dog række idet spillet ikke kræver så meget. Har du et dedikeret grafikkort så kan det være at den er indstillet til at "nedrosle ydelserne" således strømforbruget prioriteres over yde evne - jeg havde selv problemer med at min gamle bærbar som havde et nvidea gfx kort 550M istedet anvendte den integrerede gfx kort som var langsvagere og her løste jeg det ved at gå ind og vælge hvilket gfx kort der skal anvendes når jeg afviklede FM
Logged

YNWA

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillet køre langsomt?
« Svar #4: 14 Feb 2019, 22:25 »

Næste spørgsmål er om du anvender Mac, for der har været problemer efter en opdatering, så der er kommet en beta opdatering du skal hente, for at spillet fungerer gnidningsfrit
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillet køre langsomt?
« Svar #5: 20 Feb 2019, 10:50 »

Jeg bukker og nejer for svarene, spillet kører optimalt og jeg kan ny med fryd nyde at kæmpe for at undgå nedrykning i bundesligaen med Kaiserslautern!
Logged

budsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillet køre langsomt?
« Svar #6: 01 Mar 2019, 20:34 »

Hvis du har en bærbar med et integreret gfx kort kan det sagtens være at der er her problemet ligget - de integrerede gfx kort er sjælden speciel hurtige - men til FM burde det dog række idet spillet ikke kræver så meget. Har du et dedikeret grafikkort så kan det være at den er indstillet til at "nedrosle ydelserne" således strømforbruget prioriteres over yde evne - jeg havde selv problemer med at min gamle bærbar som havde et nvidea gfx kort 550M istedet anvendte den integrerede gfx kort som var langsvagere og her løste jeg det ved at gå ind og vælge hvilket gfx kort der skal anvendes når jeg afviklede FM

hvordan kan man se hvilket grafik kort man bruger?  Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010