home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding  (Læst 17129 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #45: 09 Feb 2019, 01:48 »

Bare man har det sjovt, ja... Jeg har ikke haft tiden og lysten til at nørde for meget i taktik, da jeg spiller for klub og talent udvikling. Tjekker økonomi, spillere, talenter, trænere, bestyrelse derfor jeg ikke bruger tiden så meget på taktik delen, tiden er simpelthen ikke til det.

Nå, sluttede aftenen/natten af med en 5:1 sejre i Serie D cuppen.

Ikke værst - smutter nok også til køjs  Grin  Wink
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #46: 12 Feb 2019, 16:07 »

Jeg prøver også en gang, men også med fokus på talentudvikling i stedet for at skynde mig igennem. Men er det sandt, at man må have 12 udskiftere med i alle rækker?
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #47: 12 Feb 2019, 16:17 »

Jeg prøver også en gang, men også med fokus på talentudvikling i stedet for at skynde mig igennem. Men er det sandt, at man må have 12 udskiftere med i alle rækker?

Ved det ikke helt med Serie A, men de andre rækker kan du. Smiley
Serie C giver dig mulighed for 5 udskiftninger pr kamp - så en god måde at give de unge chancen  Thumbs Up
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #48: 12 Feb 2019, 22:42 »

Jeg prøver også en gang, men også med fokus på talentudvikling i stedet for at skynde mig igennem. Men er det sandt, at man må have 12 udskiftere med i alle rækker?

Har pt ikke lige spillet åbent, men går du ind under Serie A - Regler, så står der hvor mange du må have på bænken, og bruge i løbet af kampene. Smiley
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #49: 12 Feb 2019, 23:10 »

Må melde ud, at det save jeg har/havde med San Marino er slettet. Startede op lidt halvt, for at se spillet an, så gik ikke så meget i dybten med mine "regler" så kunne ikke helt se ideen i spillet på den lange bane. Men men men, er igang med at starte et nyt spil op, samme opsætning af spillet.

Udvidelse af det Italienske liga system (Eccellenza) Steam
Øverste lige fra San Marino (San Marino leagues by claassen) Steam
ALLE spillere fra San Marino.

Spilopsætning:
Eneste flueben, er "tilføj spillere til spilbar hold"

Regler:
Må kun have én spiller i klubben, der ikke er fra San Marino (Kunne på sigt være verdens bedste spiller, eller et stort Dansk talent, bare for sjov skyld)
Alle spillere skal, så snart det er muligt være til rådighed, for landsholdet (Har ikke nok spillere fra San Marino i starten af spillet, men satser på det er nået indenfor én sæson)
Satser på talent udvikling (Hellere give to på 16-17 år chancen, hvis talentet er til det, end at hente eller satse på en tæt på 30 år)
Må hente ALLE spillere uanset pris, så længe de er til rådighed for landsholdet.

Resten tager jeg løbende, alt efter hvad savet gør muligt. (Er det muligt at få STAFF kun fra San Marino, prøver men ved det ikke, vil have bedst muligt setup i klubben, hurtigst muligt, så talenterne kan komme frem)
« Seneste Redigering: 12 Feb 2019, 23:12 af ulle2408 » Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #50: 13 Feb 2019, 06:04 »

Har pt ikke lige spillet åbent, men går du ind under Serie A - Regler, så står der hvor mange du må have på bænken, og bruge i løbet af kampene. Smiley

Det var jo netop det jeg har gjort, og der er 12 spillere på bænken i alle rækkerne i Italien, men det mindes jeg muligvis ikke er der i den virkelige Serie A?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #51: 13 Feb 2019, 12:41 »

Det var jo netop det jeg har gjort, og der er 12 spillere på bænken i alle rækkerne i Italien, men det mindes jeg muligvis ikke er der i den virkelige Serie A?

Det er der også i den virkelige verden, hvilket jeg personligt synes er fint. Forstår ikke hvorfor man skal begrænses til 7 spillere på bænken, når truppen i princippet må være på 25 mand.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #52: 13 Feb 2019, 18:21 »

Er dette ikke en challenge i skal i gang med?  Rullende Øjne  Wink
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #53: 13 Feb 2019, 19:09 »

Jeg er i gang FoxGe - der kommer en opdatering når første sæson er færdigspillet! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #54: 13 Feb 2019, 19:13 »

Jeg er i gang FoxGe - der kommer en opdatering når første sæson er færdigspillet! Wink

Stærkt  Wink

Det har virkelig hjulpet på holdet at vi fik 50% af Censonis salg på 700 mio.  Peace
Kan holde på mine unge spillere - og tilbyde dem lidt mere i løn. Håber hurtigst muligt at kunne rykke op til Serie B og blive deroppe.  Rullende Øjne
Lidt svært når man ellers sælger sine stjerner hvert 2. år  Grin
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #55: 15 Feb 2019, 16:44 »

Hvordan og hvornår begyndte du at tjene lidt penge?
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #56: 15 Feb 2019, 18:08 »

Hvordan og hvornår begyndte du at tjene lidt penge?

Satsede fuldstændig på egen avl - det kræver at du har en taktik, der får det bedste ud af dine spillere. Så udvikler de sig fint og kan oftest sælges for rimelige penge. "Kom til" at opgradere min ungdomstræning og rekruttering liiidt for hurtigt i starten, så havde en del udgifter til dem som oftest trak mig i minus.  Rullende Øjne
En god huskeregel er at sælge spillerne til en okay sum + 50% af næste salg + leje de kommende 2 sæsoner (eller 1 1/2 år hvis du er i vintervinduet). Så kan du tjene penge på dine spillere (sanmarinesiske) men samtidig være med til at udvikle dem videre.
Medmindre det er et heeeelt vanvittigt talent, så kan du også sælge din klausul senere for fine penge. Men de helt store talenter bør man beholde dem på, da de virkelig kan give kassen.  Thumbs Up
Går ca. 10-15 millioner i minus hver sæson, men fordi jeg satsede på talentudvikling kunne jeg oftest sælge spillere til gode penge og på den måde "holde den kørende".  Wink
Har fokuseret på at holde skindet på næsen og "afvente" et "monstersalg" af én af mine tidligere spillere.  Peace
Og nu hvor jeg har 300. mio i klubkassen, udvider jeg mine faciliteter - mens jeg samtidig kan holde længere på talenterne (man sælger oftest når de er 16-17 år og eftertragtet) og på den måde få mere for dem.
En ond spiral er vendt til en god spiral istedet for.  Thumbs Up
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #57: 15 Feb 2019, 18:28 »

Satsede fuldstændig på egen avl - det kræver at du har en taktik, der får det bedste ud af dine spillere. Så udvikler de sig fint og kan oftest sælges for rimelige penge. "Kom til" at opgradere min ungdomstræning og rekruttering liiidt for hurtigt i starten, så havde en del udgifter til dem som oftest trak mig i minus.  Rullende Øjne
En god huskeregel er at sælge spillerne til en okay sum + 50% af næste salg + leje de kommende 2 sæsoner (eller 1 1/2 år hvis du er i vintervinduet). Så kan du tjene penge på dine spillere (sanmarinesiske) men samtidig være med til at udvikle dem videre.
Medmindre det er et heeeelt vanvittigt talent, så kan du også sælge din klausul senere for fine penge. Men de helt store talenter bør man beholde dem på, da de virkelig kan give kassen.  Thumbs Up
Går ca. 10-15 millioner i minus hver sæson, men fordi jeg satsede på talentudvikling kunne jeg oftest sælge spillere til gode penge og på den måde "holde den kørende".  Wink
Har fokuseret på at holde skindet på næsen og "afvente" et "monstersalg" af én af mine tidligere spillere.  Peace
Og nu hvor jeg har 300. mio i klubkassen, udvider jeg mine faciliteter - mens jeg samtidig kan holde længere på talenterne (man sælger oftest når de er 16-17 år og eftertragtet) og på den måde få mere for dem.
En ond spiral er vendt til en god spiral istedet for.  Thumbs Up

Så der er ikke nogle præmiepenge eller noget i den stil, når man kommer længere op? Jeg har nemlige 200K i minus hver måned lige pt. og ingen interessante spillere...Men jeg kan jo bare håbe Smiley
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« Svar #58: 15 Feb 2019, 18:36 »

Så der er ikke nogle præmiepenge eller noget i den stil, når man kommer længere op? Jeg har nemlige 200K i minus hver måned lige pt. og ingen interessante spillere...Men jeg kan jo bare håbe Smiley

Man får lidt TV-penge i Serie C. Mener den ligger på 6 mio., mens den i Serie B ligger på 9 mio.  Thumbs Up
I Serie A er der helt andre pengepuljer.  Rullende Øjne  Wink
Ellers er der ikke mange penge at få - så talentudvikling bør være i fokus.  Peace

Mindes at man har nogle spillere med lønninger der ikke er deres løn værd.  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 15 Feb 2019, 19:02 af FoxGe » Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010