home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding  (Læst 17149 gange)
ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #30: 09 Feb 2019, 00:11 »

Som du får på hvilken måde?  Grin
Kan udelukkende lave dem på 3 år - selvom jeg har 89 mio i banken.
Laver dog altid med ekstra 2 år (kan ikke give 3 år) + 2 års ekstra ved oprykning (sker hvert andet år - 1 år op, 1 år ned)
 Wink

Fuldtid eller deltid.?

Jeg kan lige nu, lave 5 år plus 3. ved spillere der ikke er ungdom. ungdom kan jeg give 3 år plus 2 mere. Bruger aldrig den med oprykning, bruger "Mulig kontraktforlængelse for klubben"
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #31: 09 Feb 2019, 00:14 »

Fuldtid eller deltid.?

Jeg kan lige nu, lave 5 år plus 3. ved spillere der ikke er ungdom. ungdom kan jeg give 3 år plus 2 mere. Bruger aldrig den med oprykning, bruger "Mulig kontraktforlængelse for klubben"

Fuldtid - du tager pis på mig - gør du ikke???  Skuffet
Fordi jeg kan kun tilbyde dem 3 årig kontrakt - har tidligere oplevet det problem i de lavere divisioner, så regnede med det var meget normalt...  Græder
Laver begge dele - både "mulig kontraktforlængelse" + "forlængelse ved oprykning".
Håber som sagt jeg kan tilbyde længere kontrakter når jeg kommer i Serie A - ellers er det lidt opad bakke med så korte kontrakter...  Tunge

OBS! Tror det har været fordi det har været unge spillere. Kan se at min ene 26 årig kan tilbydes 5 årig kontrakt - mens jeg har en anden ældre spiller jeg kun kan tilbyde 3 år.  Peace
Bare ikke set førhen - nok fordi jeg mest har meget unge spillere på holdet.  funny
« Seneste Redigering: 09 Feb 2019, 00:17 af FoxGe » Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #32: 09 Feb 2019, 00:20 »

Fuldtid - du tager pis på mig - gør du ikke???  Skuffet
Fordi jeg kan kun tilbyde dem 3 årig kontrakt - har tidligere oplevet det problem i de lavere divisioner, så regnede med det var meget normalt...  Græder
Laver begge dele - både "mulig kontraktforlængelse" + "forlængelse ved oprykning".
Håber som sagt jeg kan tilbyde længere kontrakter når jeg kommer i Serie A - ellers er det lidt opad bakke med så korte kontrakter...  Tunge

OBS! Tror det har været fordi det har været unge spillere. Kan se at min ene 26 årig kan tilbydes 5 årig kontrakt.  Peace
Bare ikke set førhen - nok fordi jeg mest har meget unge spillere på holdet.  funny

Godt, tror fra 18 eller 19 år, kan du lave 8 års kontrakt, gjorde det med Alessandro D'Addario på 20, da han er fra San Marino og min bedste højre back, så hvis jeg vil, har jeg ham, til han er 28. Smiley

Uden at være sikker, så m og kan du ikke blande de to forlængelses muligheder.? Kan du.? Har tidligere prøvet det i FM18, at have 3 år ekstra samt 2 ved oprykning, da jeg rykkede op, mistede jeg muligheden for at forlænge med 3, og fik "kun" de to år ekstra på kontrakten for oprykningen.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #33: 09 Feb 2019, 00:23 »

Godt, tror fra 18 eller 19 år, kan du lave 8 års kontrakt, gjorde det med Alessandro D'Addario på 20, da han er fra San Marino og min bedste højre back, så hvis jeg vil, har jeg ham, til han er 28. Smiley

Uden at være sikker, så m og kan du ikke blande de to forlængelses muligheder.? Kan du.? Har tidligere prøvet det i FM18, at have 3 år ekstra samt 2 ved oprykning, da jeg rykkede op, mistede jeg muligheden for at forlænge med 3, og fik "kun" de to år ekstra på kontrakten for oprykningen.

Men som sagt kun den ene spiller jeg kunne det ved - den anden jeg lige tjekkede kunne jeg kun 3 år.   Huh
Må se hvad der sker når jeg rykker op i Serie A engang.  Smiley
Mindes at det har funktioneret med begge dele i savet - men har ikke nogle spillere i truppen hvor jeg kan tjekke dette lige nu.  Skuffet

Googlet mig frem til svaret. Min bestyrelse sætter et max. på 3 år. Formentlig fordi vi har røde tal hvert år.  Tunge
Så må få økonomien lidt bedre med tiden - men løsningen er fundet. (står endda "maksimale kontraktlænge tilladt af bestyrelsen" hvis man holder musen over kontraktlængden.  Wink
« Seneste Redigering: 09 Feb 2019, 00:26 af FoxGe » Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #34: 09 Feb 2019, 00:25 »

Men som sagt kun den ene spiller jeg kunne det ved - den anden jeg lige tjekkede kunne jeg kun 3 år.   Huh
Må se hvad der sker når jeg rykker op i Serie A engang.  Smiley
Mindes at det har funktioneret med begge dele i savet - men har ikke nogle spillere i truppen hvor jeg kan tjekke dette lige nu.  Skuffet

Bare være opmærksom, dumt at miste et år, pga. oprykning. Smiley

Spillede lige 1:1 mod Stuttgart i anden træningskamp.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #35: 09 Feb 2019, 00:27 »

Bare være opmærksom, dumt at miste et år, pga. oprykning. Smiley

Spillede lige 1:1 mod Stuttgart i anden træningskamp.

Uha - lyder godt.  Shockeret  Wink

Fundet løsningen med kontraktlængde - se redigeret ovenover.  Peace
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #36: 09 Feb 2019, 00:29 »

Uha - lyder godt.  Shockeret  Wink

Fundet løsningen med kontraktlængde - se redigeret ovenover.  Peace

Ahh.. Super info.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #37: 09 Feb 2019, 00:57 »

Haha - er ved at ryge ud af Serie B med et brag igen.  funny
En startopstilling med et gennemsnit på 17 stykker er ikke lige rustet til Serie B - men får givet noget værdifuld spilletid til sanmarinesiske spillere - som virkelig er begyndt at udvikle sig godt.  Peace
« Seneste Redigering: 09 Feb 2019, 00:59 af FoxGe » Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #38: 09 Feb 2019, 01:09 »

Haha - er ved at ryge ud af Serie B med et brag igen.  funny
En startopstilling med et gennemsnit på 17 stykker er ikke lige rustet til Serie B - men får givet noget værdifuld spilletid til sanmarinesiske spillere - som virkelig er begyndt at udvikle sig godt.  Peace

11 Venskabskampe er overstået, 8 sejre 3 uafgjort. 2 landskampe spillet 1 sejre og 1 uafgjort.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #39: 09 Feb 2019, 01:11 »

11 Venskabskampe er overstået, 8 sejre 3 uafgjort. 2 landskampe spillet 1 sejre og 1 uafgjort.

Lækkert  Thumbs Up
Hvilke landshold har du spillet imod?  Wink
Laver du selv taktik eller er det plug&play?  Smiley
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #40: 09 Feb 2019, 01:15 »

Lækkert  Thumbs Up
Hvilke landshold har du spillet imod?  Wink
Laver du selv taktik eller er det plug&play?  Smiley

Plug&play med små justeringer her og der i løbet af kampen, har en hjemme/favorit og en ude/underdog taktik jeg veksler mellem.

Spillede 1:1 hjemme mod Hviderusland (Burde have vundet) og vandt så anden kamp ude mod Luxembourg med 2:3.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #41: 09 Feb 2019, 01:19 »

Plug&play med små justeringer her og der i løbet af kampen, har en hjemme/favorit og en ude/underdog taktik jeg veksler mellem.

Spillede 1:1 hjemme mod Hviderusland (Burde have vundet) og vandt så anden kamp ude mod Luxembourg med 2:3.

Trods alt lækkert nok  Smiley
Kører kun med mine egne taktikker - selvom jeg ikke er en mestertaktikker  Peace
Fedt det bare kører derudaf  Thumbs Up
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #42: 09 Feb 2019, 01:27 »

Trods alt lækkert nok  Smiley
Kører kun med mine egne taktikker - selvom jeg ikke er en mestertaktikker  Peace
Fedt det bare kører derudaf  Thumbs Up

Er heller ikke ekspert mere i taktik delen, så prøver mig lidt frem, med nogle forskellige der virker realistiske og justerer lidt på rollerne samt positioner til den passer til mit holds styrker. Dog som nævnt, basic taktikken er på plads, så kan ingen ære tage for de taktikker jeg ender ud med. Smiley

I serie D er det blevet til 2 kampe, 1 sejre og et nederlag.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #43: 09 Feb 2019, 01:31 »

Er heller ikke ekspert mere i taktik delen, så prøver mig lidt frem, med nogle forskellige der virker realistiske og justerer lidt på rollerne samt positioner til den passer til mit holds styrker. Dog som nævnt, basic taktikken er på plads, så kan ingen ære tage for de taktikker jeg ender ud med. Smiley

I serie D er det blevet til 2 kampe, 1 sejre og et nederlag.

Overvejede det også engang - men er for stædig til at hente mig en taktik.  Smiley
Men så længe man hygger sig, så er det sku næsten ligegyldigt hvordan man gør hver især.  Wink
Nogle gemmer f.eks. inden youth intake og restarter hvis det ikke kommer noget godt - hvorimod jeg vitterligt syndes det er sjovt hvis der ikke kommer noget godt - fordi så skal man til at være kreativ med de spillere man har.   Thumbs Up
Dermed ikke sagt at jeg ikke ELSKER når der så rent faktisk kommer noget godt ud af det.  Grin Grin Grin
Troede f.eks. at Balducci var en tabt sag - havde alt for ofte problemet i FM18 at gode spillere med dobbelt nationalitet altid ville spille for Italien. Kunne aldrig overbevise dem - og mistede i løbet af 30 år ca. 5-6 verdensklasse spillere til Italien på den bekostning.
Ved ikke om de har ændret noget ved FM19 - men her har jeg været heldig med Casali - Ercolani og Balducci - som har haft dobbelt nationalitet men har valgt os alligevel.  Peace
Casali var reelt elendigt da han kom frem - så ikke så stort en overraskelse der.  Peace
« Seneste Redigering: 09 Feb 2019, 01:35 af FoxGe » Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #44: 09 Feb 2019, 01:44 »

Overvejede det også engang - men er for stædig til at hente mig en taktik.  Smiley
Men så længe man hygger sig, så er det sku næsten ligegyldigt hvordan man gør hver især.  Wink
Nogle gemmer f.eks. inden youth intake og restarter hvis det ikke kommer noget godt - hvorimod jeg vitterligt syndes det er sjovt hvis der ikke kommer noget godt - fordi så skal man til at være kreativ med de spillere man har.   Thumbs Up
Dermed ikke sagt at jeg ikke ELSKER når der så rent faktisk kommer noget godt ud af det.  Grin Grin Grin
Troede f.eks. at Balducci var en tabt sag - havde alt for ofte problemet i FM18 at gode spillere med dobbelt nationalitet altid ville spille for Italien. Kunne aldrig overbevise dem - og mistede i løbet af 30 år ca. 5-6 verdensklasse spillere til Italien på den bekostning.
Ved ikke om de har ændret noget ved FM19 - men her har jeg været heldig med Casali - Ercolani og Balducci - som har haft dobbelt nationalitet men har valgt os alligevel.  Peace
Casali var reelt elendigt da han kom frem - så ikke så stort en overraskelse der.  Peace

Bare man har det sjovt, ja... Jeg har ikke haft tiden og lysten til at nørde for meget i taktik, da jeg spiller for klub og talent udvikling. Tjekker økonomi, spillere, talenter, trænere, bestyrelse derfor jeg ikke bruger tiden så meget på taktik delen, tiden er simpelthen ikke til det.

Nå, sluttede aftenen/natten af med en 5:1 sejre i Serie D cuppen.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010