home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding  (Læst 17141 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #15: 08 Feb 2019, 22:47 »

Startede op som Andy Selva (Bedste Sanmarianske spiller igennem tiderne) Har du overtaget klub og landshold fra start.?

Haha - klasse spiller - prøvede challengen i FM12, hvor han stadigvæk var spiller  Thumbs Up
Ja overtog begge dele fra starten - så kan man bedst være med til at forme landsholdet og fremtiden/hvilken stil man vil køre.  Wink
Af nysgerrigheds grunde - hvor "meget" spiller du? Mere så jeg ved hvor ofte jeg skal kigge efter nye opslag herinde.  Smiley
Spiller selv 1-2 sæsoner på en friweekend - måske lidt mere hvis alt går godt.  Grin
« Seneste Redigering: 08 Feb 2019, 22:49 af FoxGe » Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #16: 08 Feb 2019, 22:50 »

Haha - klasse spiller - prøvede challengen i FM12, hvor han stadigvæk var spiller  Thumbs Up
Ja overtog begge dele fra starten - så kan man bedst være med til at forme landsholdet og fremtiden/hvilken stil man vil køre.  Wink

Har jeg også gjort, skulle bare lige være sikker. Wink

Har du tjekket San Marino Academy ud, kommer der ikke nogle talenter derfra du kan hente.?
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #17: 08 Feb 2019, 22:58 »

Har jeg også gjort, skulle bare lige være sikker. Wink

Har du tjekket San Marino Academy ud, kommer der ikke nogle talenter derfra du kan hente.?

De første 2-3 sæsoner kom der da lidt igennem som var ok til mit daværende hold - men sidenhen har der ikke været én eneste god spiller fra den sanmarinesiske liga...  Skuffet
Your on your own pal  Tunge
« Seneste Redigering: 08 Feb 2019, 23:02 af FoxGe » Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #18: 08 Feb 2019, 22:59 »

De første 2-3 sæsoner kom der da lidt igennem som var ok til mit daværende hold - men sidenhen har der ikke været én eneste god spiller fra den sanmarinesiske liga...  Skuffet
Your on your own pal  Tunge

Har du prøvet at få dem, som samarbejdklub.? Kunne måske hjælpe lidt, det er jo ren ungdom.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #19: 08 Feb 2019, 23:05 »

Har du prøvet at få dem, som samarbejdklub.? Kunne måske hjælpe lidt, det er jo ren ungdom.
Har prøvet - virker ikke  Skuffet

Men har ungdomstræning og rekruttering på det højeste muligt - så får nogle okay spillere igennem fra tid til anden.
Er lidt en nørd hvad der angår denne challenge - så har lavet billeder af alle YI spillere som jeg skrev kontrakt med.
Så man kan se udviklingen af spilleren fra start til slut.  Rullende Øjne
Fik nogle af mine bedste spillere igennem ved første eller anden YI.
3 spillere som sidenhen har spiller henholdsvis 161 kampe (79 mål) - 112 kampe (32 mål) - 125 kampe (42) mål.
Da de var på deres bedste var deres evner 150 - 125 - 120. Så egentlig ret fine spillere at få igennem i starten  Thumbs Up  Peace

Mine 3 bedste spillere på landsholder har lige nu:
Thomas Casali 30 år - 152 i evne - havde potentiale til 160, men kom aldrig derop.
Lorenze Censoni 22 år - 164 i evne - har 173 i potentiale og når det hvis han ikke får skader.
Davide Ercolani 18 år - 146 i evne - har potentiale til 188 - håber virkelig han når det.  Peace

Og så har jeg ham Balducci som ser rigtig lovende ud - men mine "regler" forbyder mig at tjekke ham før han er solgt. (reglen er at jeg først må tjekke dem når jeg ikke har noget med deres udvikling at gøre mere).  Thumbs Up
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #20: 08 Feb 2019, 23:11 »

Har prøvet - virker ikke  Skuffet

Men har ungdomstræning og rekruttering på det højeste muligt - så får nogle okay spillere igennem fra tid til anden.
Er lidt en nørd hvad der angår denne challenge - så har lavet billeder af alle YI spillere som jeg skrev kontrakt med.
Så man kan se udviklingen af spilleren fra start til slut.  Rullende Øjne
Fik nogle af mine bedste spillere igennem ved første eller anden YI.
3 spillere som sidenhen har spiller henholdsvis 161 kampe (79 mål) - 112 kampe (32 mål) - 125 kampe (42) mål.
Da de var på deres bedste var deres evner 150 - 125 - 120. Så egentlig ret fine spillere at få igennem i starten  Thumbs Up  Peace

Mine 3 bedste spillere på landsholder har lige nu:
Thomas Casali 30 år - 152 i evne - havde potentiale til 160, men kom aldrig derop.
Lorenze Censoni 22 år - 164 i evne - har 173 i potentiale og når det hvis han ikke får skader.
Davide Ercolani 18 år - 146 i evne - har potentiale til 188 - håber virkelig han når det.  Peace

Og så har jeg ham Balducci som ser rigtig lovende ud - men mine "regler" forbyder mig at tjekke ham før han er solgt. (reglen er at jeg først må tjekke dem når jeg ikke har noget med deres udvikling at gøre mere).  Thumbs Up

Som sådan en fin "aftale" du har lavet med dig selv, om savet, for det mister nok lidt spænding og charme, ved at kende udfaldet af hver spiller.. Jeg kommer kun til at bruge spillere fra San Marino, køber gerne, hvis de er meget bedre end dem jeg har, ellers kommer jeg, som i stort set alle mine spil, til at fokusere på unge spillere.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #21: 08 Feb 2019, 23:14 »

Som sådan en fin "aftale" du har lavet med dig selv, om savet, for det mister nok lidt spænding og charme, ved at kende udfaldet af hver spiller.. Jeg kommer kun til at bruge spillere fra San Marino, køber gerne, hvis de er meget bedre end dem jeg har, ellers kommer jeg, som i stort set alle mine spil, til at fokusere på unge spillere.
Det er nemlig lige præcis det der ellers ville ske. Så mest fordi jeg godt kan lide at nørde og lave lidt statistikker, at jeg tjekker op på dem.  Rullende Øjne  Rullende Øjne
Udfaldet af en spiller afhænger af så meget - skader, spilletid eller mangel på samme - så det giver mig bare mere blod på tanden at kunne se lidt "drømme" om at kvalificere os til noget.  Smiley

Var jo tæt på ved sidste EM-kval  Cool
Kunne aldrig DRØMME om at redigere spillere eller lignende - fordi så dør hele meningen med challengen.  Tunge Tunge Tunge
Ser frem til at se dine fremskidt - vis da gerne dine bedste regens når de kommer igennem.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Feb 2019, 23:16 af FoxGe » Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #22: 08 Feb 2019, 23:20 »

Det er nemlig lige præcis det der ellers ville ske. Så mest fordi jeg godt kan lide at nørde og lave lidt statistikker, at jeg tjekker op på dem.  Rullende Øjne  Rullende Øjne
Udfaldet af en spiller afhænger af så meget - skader, spilletid eller mangel på samme - så det giver mig bare mere blod på tanden at kunne se lidt "drømme" om at kvalificere os til noget.  Smiley

Var jo tæt på ved sidste EM-kval  Cool
Kunne aldrig DRØMME om at redigere spillere eller lignende - fordi så dør hele meningen med challengen.  Tunge Tunge Tunge
Ser frem til at se dine fremskidt - vis da gerne dine bedste regens når de kommer igennem.  Thumbs Up

Skal nok se, om jeg kommer ordnetlig igang, for har to andre projekter (Dog samme to, som hvert år) Men giver det lige en times tid mere nu, så er jeg nok kommet igang med en kamp eller to Wink
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #23: 08 Feb 2019, 23:24 »

Skal nok se, om jeg kommer ordnetlig igang, for har to andre projekter (Dog samme to, som hvert år) Men giver det lige en times tid mere nu, så er jeg nok kommet igang med en kamp eller to Wink
Stærkt  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #24: 08 Feb 2019, 23:28 »

Forresten lige lidt blær  Wink  Opstemt

Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #25: 08 Feb 2019, 23:34 »

Forresten lige lidt blær  Wink  Opstemt



Skal nok ligge billede op, når det er slået.. Wink Men super flot..
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #26: 08 Feb 2019, 23:38 »

Skal nok ligge billede op, når det er slået.. Wink Men super flot..
Bring it on!  Thumbs Up  Wink
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #27: 08 Feb 2019, 23:50 »

Det eneste der irriterer mig ved savet er min evige kamp om at rykke op og etablere mig i Serie B.
Det er lidt et dilemma - mine bedste spillere ryger videre til store klubber, mens de næstbedste forbliver i klubben. Lige nu prøver jeg at forbedre mine faciliteter så jeg får bedre youth intake - med et lille håb om at det gennerelle niveau bliver højere, så de næstbedste spillers niveau også er højere.  Grin
"problemet" er, at vi er for god til Serie C, men hver gang vi rykker op i Serie B ryger vi ud på røv og albuer.  Tunge
Men nårhe ja - med tiden skulle der gerne komme nogle penge i banken så jeg kan holde på spillerne.  Peace
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #28: 09 Feb 2019, 00:03 »

Det eneste der irriterer mig ved savet er min evige kamp om at rykke op og etablere mig i Serie B.
Det er lidt et dilemma - mine bedste spillere ryger videre til store klubber, mens de næstbedste forbliver i klubben. Lige nu prøver jeg at forbedre mine faciliteter så jeg får bedre youth intake - med et lille håb om at det gennerelle niveau bliver højere, så de næstbedste spillers niveau også er højere.  Grin
"problemet" er, at vi er for god til Serie C, men hver gang vi rykker op i Serie B ryger vi ud på røv og albuer.  Tunge
Men nårhe ja - med tiden skulle der gerne komme nogle penge i banken så jeg kan holde på spillerne.  Peace

Jeg har altid stor Succes med 8 års kontrakter, så kan man holde på spillerne noget tid, og stadig sælge dyrt.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #29: 09 Feb 2019, 00:05 »

Jeg har altid stor Succes med 8 års kontrakter, så kan man holde på spillerne noget tid, og stadig sælge dyrt.
Som du får på hvilken måde?  Grin
Kan udelukkende lave dem på 3 år - selvom jeg har 89 mio i banken.
Laver dog altid med ekstra 2 år (kan ikke give 3 år) + 2 års ekstra ved oprykning (sker hvert andet år - 1 år op, 1 år ned)
 Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010