home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding  (Læst 17116 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
San Marino Challenge FM19 - Info, chat, tilmelding
« : 07 Feb 2019, 15:36 »




The Great San Marino Challenge



Så folkens! Så er det bare med at komme i gang!
En af de fedeste challenges der findes.  Peace
Målet er at få klubben San Marino Calcio til at blive verdens bedste klub - samtidig med du prøver at vinde enten EM eller VM med landsholdet San Marino. Hvis i som mig ikke er en mester taktikker, så er det helt i orden hvis man bare spiller derudaf med både klub og landshold og ser hvor lang tid det tager at klare challengen.  Thumbs Up
Så man skal finde en database hvor du kan vælge Serie D + man kan med fordel finde en database hvor den sanmarinesiske liga er med i. Har aldrig prøvet at der kommer noget godt igennem der - men det forøger da sandsynligheden for gode spillere en lille smule.

Husk at gøre den sanmarinesiske liga  "spilbar" - du behøver ikke være klubtræner der, men på den måde skulle der komme flere regens igennem.  Thumbs Up


San Marino Calico

Years 1 - 5 - Move from Serie D to Serie A
Years 6 - 10 - Solidify San Marino football in the top flight while investing in youth facilities, recruitment & coaching
Years 11 - 15 - Win Serie A & qualify for the champions league
Years 16+ Win the champions league & become the biggest team in europe

San Marino National Team

Years 1 - 5 - Win the first competitive football match in San Marino history
Years 6 - 10 - Don't finish bottom of qualification for either the World Cup or European Championships
Years 11 - 15 - Qualify for either the World Cup or European Championships
Years 16 - 20 - Make it through the group stage of either the World Cup or European Championships
Years 21 - 25 - Make it to the Semi Final of either the World Cup or European Championships
Years 26 - 30 - Win either the World Cup or European Championships


Så opdater om de ting du har lyst til at dele - om det er spillere - hele opsumeringer på sæsoner eller bare et billede når du har vundet EM eller VM med San Marino er underordnet.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Feb 2019, 12:50 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #1: 07 Feb 2019, 15:57 »

Kan da starte ud  Wink
Er nået til året 2036-37. Vi ligger på nuværende tidspunkt i Serie C, men har af 2 omgange været oppe i Serie B.
Prøver så vidt (næsten udelukkende) at klare mig med mit youth intake. Så derfor går det lidt langsommere med at komme op igennem ligasystemet. Men elsker at udvikle talenter - og det skinner bare igennem her.  Peace

Med landsholder har jeg lige sneget mig ind i top 100 på verdensranglisten  Rullende Øjne
I sidste EM kval blev jeg nummer 2 i min gruppe - foran lande som Finland, Grækenland og Hviderusland.
England var for stærke og vandt gruppen med 2 point foran mig. DESVÆRRE kom vi ikke med til EM som en af de 8. bedste 2'er.
Spillede første kamp mod Finland uafgjort (vi havde ALLE chancer) - mens det samme gjorde sig gældende i vores næstsidste kamp i gruppen mod Hviderusland. Så vi blev den 9. bedste 2'er pga. en dårligere målscore (14 points).  Ubeslutsom
Mit hold toppede i den kval - mens flere af mine offensive profiler er ved at være godt oppe i årene... (3 af mine bedste angribere kom i de første 2 intakes)  Shockeret
Men tror stadigvæk på vi nok skal klare os.  Thumbs Up

Her kommer mine bedste spillere på landsholdet lige nu:


Della Balda - min angrebsstjerne gennem hele savet. Han er topscorer for landsholdet med sine 75 mål - var egentlig stoppet på landsholdet som 30 årig, men fik ham til at skifte mening.  Rullende Øjne
Han er nok desværre snart på pension...



Thomas Casali
Min bedste midterforsvarer gennem hele savet (er blevet vippet af pinden undervejs). Var oprindelig back, men da han havde egenskaberne til at spille centralt, samtidig med jeg havde et okay back talent(i datidens målestok), kom han derind og spille.
har forhåbentlig nogle gode år tilbage.



Marco Gatti
Vores førstemålmand for de næste 10-15 år. Vores absolut bedste målmand - som har gjort det glimrende for os.



Lorenzo Censoni
Vores bedste midterforsvarer - mange år tilbage i ham endnu Peace



Davide Ercolani
Vores stjernespiller! WOW siger jeg bare! Da han kom igennem vores youth intake var jeg ved at falde af stolen. At han så sagde ja til at repræsentere os har givet mig så meget mere blod på tanden for denne challenge!!!  Opstemt
Bruger ikke editor normalt, men har ikke kunnet lade være med at tjekke hans potentiale - for han ser virkelig lækker ud  Tunge
Potentialet siger 188 ud af 200!!! En kommende verdensstjerne hvis alt går godt!  Opstemt
Skiftet til PSG denne sommer - men lejet for den igangværende sæson.  Hævet Øjenbryn

Skal siges at jeg altid sælger mine talenter med 50% af næste salg - så glæder mig til Censoni og Ercolani tager skridtet videre senere! Money in the bank! PSG har i mit save været gode til at sælge spillere videre til store beløber, så krydser fingre.  Wink

Og så er der tid til lidt sure opstød...
Giacomo Gennari er en spiller med dobbelt nationalitet som valgte Italien frem for os.  Skuffet
Han har virkelig været en monsterstjerne - blandt andet været med i listen over de bedste spillere i verden, og det endda gennem mange år. Desværre sagde bestyrelsen ja til et tilbud på 1.5 mio for ham dengang (går for det meste i minus i løbet af hver sæson, da min ungdomsrekruttering + træning er på det højeste, så de følte sig tvunget til det.
Fik alligevel forhandlet mig frem til 50% af næste salg - men så nytter det jo ikke noget de giver ham en frikøbsklausul på 20 mio ved nedrykning (hvilket de selvfølgelig gjorde...)  Skuffet
Han er så sidenhen blevet handlet for 145 mio., dernæst 265 mio - for så til sidst at blive solgt til Man City for 1,09 mia...
Han var ikke længe nok i klubben til jeg for udviklingspenge - så alt i alt et øv sag  Rullende Øjne Tunge



Har dog fået lov til at sælge min klausul på Casali (har ønsket det i flere år, dog aldrig fået muligheden for det før nu) + solgt Ercolani for 40 mio - så har omkring de 100 mio på kistebunden lige nu.  Peace

De investeres i nye ungdomsfaciliteter - så vi kan få bedre intakes.  Thumbs Up
har allerede en leder af ungdomsudvikling med 19 i arbejde med unge spillere + 16 i bedømmelse af potentiale og egenskaber - så får da nogle okay spillere igennem fra tid til anden.
 Wink
Håber andre får lyst til challengen.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Feb 2019, 16:05 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #2: 07 Feb 2019, 16:20 »

Et godt tip!
Selv regens der ikke ser ud til at blive til noget kan pludselig udvikle sig voldsomt.  Rullende Øjne
Har haft nogle regens der ud fra antal stjerner og egenskaber ikke så særlig gode ud - men med godt med spilletid kan de alligevel blive brugbare for landsholdet. Husk at blive ved med at tænke på sanmarinesiske spillere - har du en spiller der er lidt bedre end en sanmarineser, så brug fokus på den sanmarinesiske spiller alligevel. Det kan godt være det tager længere tid at klatre gennem ligasystemet - men på den måde undgår man at der er al for står udveksling på landsholdet. Man risikerer ellers at man springer en generation over - og på den måde opstår der et "hul" hvor niveauet på landsholdet pludselig falder voldsomt.  Thumbs Up  Rullende Øjne
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #3: 07 Feb 2019, 22:46 »

Fed fed Challenge hvert år, og super flot med længden og "reglerne" i dit spil.. Er stor fan. Kommer til at følge hver en update der måtte komme. Smiley

Hvis andre ønsker noget lignende, men ikke gider San Marino eller Italien (Serie A) kan den samme challenge laves med Andorra og FC Andorra i den Spanske liga. Blot til info.

Har prøvet i tidligere spil med San Marino, da jeg er mest til Italien, men undersøgte lige, om der kunne være andre muligheder, og fandt kun Andorra.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #4: 08 Feb 2019, 10:39 »

Lyder mega spændende!

Hviken database bruger du?

Og Ulle - HAr du en, hvor man kunne starte med Andora?

Jeg overvejer dette, hvis og når jeg går død i min SAF challange!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #5: 08 Feb 2019, 12:47 »

Finder lige databasen når jeg kommer hjem  Wink
Mega fed challenge - bør du virkelig overveje  Thumbs Up


Har fundet den nu - er en database der hedder: Eccellenza (Italian level 5) inde på steam.
og den anden database hedder et eller andet utydelig: 【PLCD左手】圣马力诺足球联赛补丁

Ellers ligger der én de henviser til på https://community.sigames.com/topic/455128-fm19-the-great-san-marino-challenge/?page=4
  Smiley
« Seneste Redigering: 08 Feb 2019, 14:57 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #6: 08 Feb 2019, 14:39 »

Fed fed Challenge hvert år, og super flot med længden og "reglerne" i dit spil.. Er stor fan. Kommer til at følge hver en update der måtte komme. Smiley

Hvis andre ønsker noget lignende, men ikke gider San Marino eller Italien (Serie A) kan den samme challenge laves med Andorra og FC Andorra i den Spanske liga. Blot til info.

Har prøvet i tidligere spil med San Marino, da jeg er mest til Italien, men undersøgte lige, om der kunne være andre muligheder, og fandt kun Andorra.

Skal du ikke også i gang med challenge så?   Wink
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #7: 08 Feb 2019, 16:21 »

Et youth intake hvor der var én rigtig god spiller - og så 2 spillere der muligvis kan blive fine nok til landsholdet. Som skrevet tidligere er jeg den eneste der producerer okay sanmarinesiske spillere - de sanmarinesiske klubber hjælper ikke så meget.  Rullende Øjne



Skal siges at han i første omgang ville overveje at stille op for os - men efter samtalen sagde han, at han kunne lide hvad han hørte - men i første omgang ville spille for Italien.  Skuffet

Men efter 1 måned havde han pludselig ombestemt sig - ville forsøge at overtale ham til at stille op for os - men kunne nu i hvert fald tilføje/udtage ham til landsholdstruppen  Opstemt
Nu håber jeg bare ikke han ombestemmer sig, før jeg kan give ham spilletid og låse ham.  Ubeslutsom
Så håber han udvikler sig glimrende ved os - og bliver et aktiv for landsholdet  Thumbs Up

Går egentlig med en lille tanke om at omskole ham til en defensiv midtbanespiller - han mangler meget i springkraft og styrke, og ikke mindst hovedstød. Men har allerede nogle ret fine spillere til backpositionen på landsholdet Rullende Øjne
Og hvis han udvikler sig godt - så bør han hurtigt kunne komme efter det.  Thumbs Up

Skal nævnes at midtbanen og den defensive midtbane er min absolutte akilleshæl på landsholdet - har virkelig ikke særligt gode spillere der, så overvejer lidt at omskole ham.  Rullende Øjne  Wink
« Seneste Redigering: 08 Feb 2019, 16:41 af FoxGe » Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #8: 08 Feb 2019, 20:36 »

Skal du ikke også i gang med challenge så?   Wink

Jeg kunne sagtens fristed, uden tvivl. Men er dog lige startet i Danmarksserien med min Barndomsklub, hvor jeg kun henter frie og Danske spillere, til mit ungdoms setup er godt nok (Stats fra Editor - Træning, Ungdom, Rekruttering = 1) Så lang vej endnu, men rykkede da op, i første sæson.

I FM18 spillede jeg til 2033 hvor jeg vandt CL første gang, dog ikke kun med Danske spillere, det har jeg lovet mig selv, jeg kun vil i dette save. Men kører jeg død, eller trænger til noget andet, overvejer jeg dette spil, uden tvivl.

Har også overvejet, om man kan lave fx. Monaco som selvstændigt land, eller De kanariske øer, og så spille med enten Monaco eller Las Palmas (Vil gerne slå Barcelona og Real, men gider ikke det Spanske landshold, og vil ikke have et Spansk hold, uden Spanske profiler)

Men endelig kom med update på dit spil, hver gang man læser en blog eller andet her på siden, om en klub man har lidt kærlighed for, kribler det i fingrene for at komme igang. Smiley 
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #9: 08 Feb 2019, 20:40 »

Lyder mega spændende!

Hviken database bruger du?

Og Ulle - HAr du en, hvor man kunne starte med Andora?

Jeg overvejer dette, hvis og når jeg går død i min SAF challange!

Har ikke selv prøvet at spille med Andorra, men her er en database der skulle virke - https://www.fmscout.com/c-fm19-leagues.html?id=5214

FC Andorra, kan flyttes til laveste spilbar liga i Spanien via Editor, ellers kan der hentes på Steam eller fmscout en udvidelse til dette også, er jeg sikker på.

Som skrevet tidligere, jeg er mere til San Marino/Italien end jeg er til Spansk fodbold - Dog kunne jeg fristes af, at slå de to/tre store i Spanien, med spillere fra Andorra. Wink
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #10: 08 Feb 2019, 20:41 »

Lidt at friste med, hvis man vælger Andorra, blot info Smiley

Albert Celades is an Andorran, who has played for both FC Barcelona and Real Madrid. The midfielder never made an appearance for the Andorran squad. However, he did make it to the Spanish national team.

FC Andorra is the only Andorran team to play in the Spanish football league system instead of the domestic league.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #11: 08 Feb 2019, 20:49 »

Jeg kunne sagtens fristed, uden tvivl. Men er dog lige startet i Danmarksserien med min Barndomsklub, hvor jeg kun henter frie og Danske spillere, til mit ungdoms setup er godt nok (Stats fra Editor - Træning, Ungdom, Rekruttering = 1) Så lang vej endnu, men rykkede da op, i første sæson.

I FM18 spillede jeg til 2033 hvor jeg vandt CL første gang, dog ikke kun med Danske spillere, det har jeg lovet mig selv, jeg kun vil i dette save. Men kører jeg død, eller trænger til noget andet, overvejer jeg dette spil, uden tvivl.

Har også overvejet, om man kan lave fx. Monaco som selvstændigt land, eller De kanariske øer, og så spille med enten Monaco eller Las Palmas (Vil gerne slå Barcelona og Real, men gider ikke det Spanske landshold, og vil ikke have et Spansk hold, uden Spanske profiler)

Men endelig kom med update på dit spil, hver gang man læser en blog eller andet her på siden, om en klub man har lidt kærlighed for, kribler det i fingrene for at komme igang. Smiley 

Så må du se om du skal igang med challengen efterfølgende - du kunne jo have to projekter kørende  Wink  Thumbs Up

Skal nok holde jer opdateret - kan fortælle at jeg har fået låst Balducci til San Marino nu - mega fedt  Peace

Har en excel fil med info omkring landsholdet. Tjekker startelveren for deres nuværende evne(undtagen dem som stadigvæk kan udvikle sig og spiller for mig - ellers kunne man sortere i spillere alt efter deres potentiale, men det ønsker jeg ikke - skal trods alt være en challenge  Peace) og skriver den ned. For at se om vi gennemsnitlig stiger i evne eller falder. Om 3 sæsoner kommer der en opdatering herpå - har allerede data fra 2035, men sjovere når man har noget at sammenligne med.  Rullende Øjne  Wink

Men kan da som teaser afsløre at vores gennemsnitlige evne i startelveren for San Marino lå på 115 - så må vi se hvilken vej det går indtil næste gang.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Feb 2019, 20:51 af FoxGe » Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #12: 08 Feb 2019, 22:02 »

FoxGe - Er gået igang med at starte spillet op, men kan ikke beslutte mig, om jeg skal være "mig selv" eller en tidligere top spiller, spillet ikke har med, eller Random mand fra San Marino.

Hvad har du gjort, blot så vores Saves måske minder lidt om hinandens. Smiley
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #13: 08 Feb 2019, 22:37 »

FoxGe - Er gået igang med at starte spillet op, men kan ikke beslutte mig, om jeg skal være "mig selv" eller en tidligere top spiller, spillet ikke har med, eller Random mand fra San Marino.

Hvad har du gjort, blot så vores Saves måske minder lidt om hinandens. Smiley

Har lavet "mig selv" deri   Wink
Fedt du kommer i gang  Thumbs Up
Hvordan tænker du at du vil agere? Som nævnt ovenfor prøver jeg at klare mig med de spillere der kommer igennem youth intake - det har godt nok taget mig en del år at komme fremad i savet - men på den måde holder man de sanmarinesiske spillere på holdkortet og sikrer deres udvikling  Smiley
Sælger ALTID spillere med 50 % af næste salg + leje kommende sæson - da spillerne oftest bliver solgt som 17-18 årige, og du på den måde kan fastholde en trup lidt længere tid. Og med tiden vil spillerne blive solgt videre, hvorpå dine faciliteter kan forbedres.  Wink
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19
« Svar #14: 08 Feb 2019, 22:44 »

Har lavet "mig selv" deri   Wink
Fedt du kommer i gang  Thumbs Up
Hvordan tænker du at du vil agere? Som nævnt ovenfor prøver jeg at klare mig med de spillere der kommer igennem youth intake - det har godt nok taget mig en del år at komme fremad i savet - men på den måde holder man de sanmarinesiske spillere på holdkortet og sikrer deres udvikling  Smiley
Sælger ALTID spillere med 50 % af næste salg + leje kommende sæson - da spillerne oftest bliver solgt som 17-18 årige, og du på den måde kan fastholde en trup lidt længere tid. Og med tiden vil spillerne blive solgt videre, hvorpå dine faciliteter kan forbedres.  Wink

Startede op som Andy Selva (Bedste Sanmarianske spiller igennem tiderne) Har du overtaget klub og landshold fra start.?
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010