home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Utilfredse spillere med niveau på træning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Utilfredse spillere med niveau på træning  (Læst 6977 gange)
Lukas Fabian Bang-Sørense
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Utilfredse spillere med niveau på træning
« : 28 Dec 2018, 15:32 »

Som sagt i titlen er mine spillere meget utilfredse med niveauet på den almene træning og de spørger derfor om at få sat intensiteten op på den almene træning altså holdtræningen. Nogle der ved hvordan man sætter intensiteten op på den almene træning i football manager 2019 touch til computer
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Utilfredse spillere med niveau på træning
« Svar #1: 28 Dec 2018, 21:07 »

Som sagt i titlen er mine spillere meget utilfredse med niveauet på den almene træning og de spørger derfor om at få sat intensiteten op på den almene træning altså holdtræningen. Nogle der ved hvordan man sætter intensiteten op på den almene træning i football manager 2019 touch til computer

Det kan du se når du laver din træning uge for uge, under hverdag er der en bjælke hvis den er blå, træner dine spillere næsten ikke hvos den er rød (for det meste på kamp dage) burde du fjerne lidt så den ender med at være grøn.

Hvis det er din assistent som står for træningen, så kan du fyre ham finde en anden eller tage trænings delen selv.
Logged


Lukas Fabian Bang-Sørense
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Utilfredse spillere med niveau på træning
« Svar #2: 30 Dec 2018, 13:58 »

Det kan du se når du laver din træning uge for uge, under hverdag er der en bjælke hvis den er blå, træner dine spillere næsten ikke hvos den er rød (for det meste på kamp dage) burde du fjerne lidt så den ender med at være grøn.

Hvis det er din assistent som står for træningen, så kan du fyre ham finde en anden eller tage trænings delen selv.
Men sådan ser det slet ikke ud for mig. Jeg spiller nemlig på touch. Jeg har en ting til som er at mine spillere også bliver skadet meget nemt og hele tiden. Jeg tænker at det nok også har lidt at gøre med det. Det er bare mærkeligt for det er selv hvis de har fuld kamptræning. Men næsten alle mine spillere har ikke særlig meget kamptræning. Faktisk meget lidt. Det er kun dem jeg bruger der har kamptræning.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Utilfredse spillere med niveau på træning
« Svar #3: 30 Dec 2018, 16:44 »

Men sådan ser det slet ikke ud for mig. Jeg spiller nemlig på touch. Jeg har en ting til som er at mine spillere også bliver skadet meget nemt og hele tiden. Jeg tænker at det nok også har lidt at gøre med det. Det er bare mærkeligt for det er selv hvis de har fuld kamptræning. Men næsten alle mine spillere har ikke særlig meget kamptræning. Faktisk meget lidt. Det er kun dem jeg bruger der har kamptræning.

har lige været inde på youtube og se hvordan det ser ud på touch, og det ser ud til at du ikke kan gå i dybden med træningen på samme måde, her ville jeg nok lade min assistent tage træningen, for tror det har noget med at man skal ind for hver 1-2 uge og skifte mellem hvad man vil træne.

det kan også forklare det med alle dine skader, for hvis de ikke træner fysisk i 4-6 uger, falder de hen og er i dårlig kondition.
Logged


Lukas Fabian Bang-Sørense
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Utilfredse spillere med niveau på træning
« Svar #4: 30 Dec 2018, 18:11 »

har lige været inde på youtube og se hvordan det ser ud på touch, og det ser ud til at du ikke kan gå i dybden med træningen på samme måde, her ville jeg nok lade min assistent tage træningen, for tror det har noget med at man skal ind for hver 1-2 uge og skifte mellem hvad man vil træne.

det kan også forklare det med alle dine skader, for hvis de ikke træner fysisk i 4-6 uger, falder de hen og er i dårlig kondition.
Okay. Tusinde tak for hjælpen og tak for at du har lagt så meget tid i det. Så giver det også bedre mening at der er høj i skaderisiko. Jeg har også trænet fysik før men de biler sig bare over det men hvis det er det der skal til så må de jo få det
Logged

AwesomeAlex
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Utilfredse spillere med niveau på træning
« Svar #5: 30 Apr 2019, 11:50 »

Er det ikke også noget med, at man kan skifte hvilke trænere som skal håndtere en given træning (eks. offensiv træning, skudtræning målmandstræning osv.)
Det plejer at hjælpe på utilfredsespillere
Logged


AndersUnited
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Utilfredse spillere med niveau på træning
« Svar #6: 19 Maj 2019, 17:33 »

Er det ikke også noget med, at man kan skifte hvilke trænere som skal håndtere en given træning (eks. offensiv træning, skudtræning målmandstræning osv.)
Det plejer at hjælpe på utilfredsespillere

Jo, dette er også det jeg plejer at gøre, men synes ikke det virker i 2019 versionen... Men ens spillere plejer ikke at blive så utilfredse de vil væk
Logged


AwesomeAlex
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Utilfredse spillere med niveau på træning
« Svar #7: 20 Maj 2019, 10:26 »

Jo, dette er også det jeg plejer at gøre, men synes ikke det virker i 2019 versionen... Men ens spillere plejer ikke at blive så utilfredse de vil væk

Det virker for mig i Fm 19
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010