home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 303 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 58519 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #45: 08 Jan 2019, 16:16 »

Steven Hunter er med på challengen og starter med et job Stirling Albion.



Er igang med den første trænerlicens. Så nu skal de 100 dage bare gå.
« Seneste Redigering: 08 Jan 2019, 16:28 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #46: 08 Jan 2019, 21:46 »

Så blev de 100 dage i Stirling overstået. Ubesejret i de 8 kampe i ligaen. 5 sejre og 3 uafgjorte kampe blev det til.



Nu går jagten ind på en klub i Championship. Er spændt på, hvor længe der går.
Logged

Arsenal <3

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #47: 08 Jan 2019, 22:54 »

Jeg blev færdig med Kilmarnock. Det tog mig 5 sæsoner, at vinde Europa League og vinde Ladbrokes ligaen 3 gange.

Celtic og Rangers var svære at bide skeer med, men min offensive 4-2-3-1, har gang på gang vist fantastisk offensivt bold. Dog med store huller bagved.
Europa League blev vundet med en smule held hist og her. Et avancement mod Chelsea efter 2-2 ude og 1-1 hjemme. En overbevisende hjemmesejr over Napoli på 4-2 var grundlaget for sejren i semifinalen, og finalen blev efter 1-1 i ordinær spilletid, vundet med 4-1!!! Over Sevilla.

Note-worthy tranfers:

Callum Gribin (Fri):
Ian Mernagh (regen):
Jota (fri):

Året er nu 2026; og efter 2 måneder i Brighton, har jeg formået at trække dem ud af nedrykningskampen, og er nu placeret midt i tabellen:

Taktikken som jeg har kørt i alle mine klubber:

Alexander McFergie:

_________

Dette save har totalt overtaget mit liv, og det går hurtigt, med mine overståede eksamener  Grin Grin Grin
Who can blame me...
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #48: 09 Jan 2019, 18:38 »

Jeg er også færdig i Stirling Albion, og det er med imponerende 5 point efter 8 kampe, hvor jeg tog min første sejr i sidste kamp Smiley

Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #49: 09 Jan 2019, 22:04 »

27 januar 2020. Det er datoen hvor Hunter blev tilbudt et job i Championship efter utallige jobinterviews.


Inverness er placeret på 9. pladsen efter 24 runder. Ligaen er dog utrolig tæt og der er "kun" 11 point til playoff pladserne.
Klubben forventer at jeg undgår nedrykning og der er underskrevet en kontrakt for 1,5 år.

Økonomien i klubben er virkelig elendig og de afviser blankt at betale for en ny trænerlicens..
Logged

Arsenal <3

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #50: 10 Jan 2019, 16:10 »

Efter min første hele sæson i Hearts, er det tid til en lille opdatering.

Mit første halvår (December 2020 - Juni 2021) var rimelig fredeligt. Klubben havde ikke nogen venstreback, så det blev der taget hånd om, og ellers så var det store spørgsmål om jeg skulle spille eller løbe fodbold i Hearts. Jeg valgte det sidste, men valgte desværre forkert, så der gik en rum tid før vi for alvor rykkede os som klub. Jeg fik rykket klubben fra 10. pladsen til 8. pladsen, men det betød ikke det helt store.

Min første hele sæson var til genglæd anderledes. Taktikken var på plads og en sprudlende offensiv 4-2-3-1 gjorde mig til det næstmest scorende hold efter Celtic. Inden jeg nåede så langt, så var der igen et roligt transfervindue med en målmand og to lejeaftaler - Én på venstreback og én central forsvar - hvor førstnævnte blev gjort permanent. Jeg brugte beskedne €600.000, blandt andet på grund af klubbens lave budget, men også fordi Fase 3 indbyder til at gå lidt mere i dybden med klubben fremfor den kortvarige succes i Fase 1 og 2.

Det stod hurtigt klart, at jeg skulle kæmpe med Motherwell om en plads i Top 6, men de havde en skrækkelig sæson og sluttede som nummer 10, hvilket betød at Top 6 var forholdsvis ligetil at spille sig ind i. I starten af sæsonen var det tydeligt, at jeg kun var det 6. bedste hold i Skotland, men i løbet af efteråret og vinteren fik jeg spillede mig op, imens de andre hold havde større eller mindre kriser - Specielt Hibernian og Aberdeen. I en (næsten) historisk tæt skotsk Premier League, var alt åbent da de første 33 Runder var spillet. Men så skruede Rangers og Celtic op for tempoet og satte os andre til vægs. Jeg fik dog min 3. plads - samme position som klubben fik tilbage i 19/20 og en plads i Europa League 3. kvalrunde (Tabellen).

Der skal lyde et trefoldigt hurra til Celtic, som gennem de sidste 4. sæsoner egenhændigt har spillet skotsk klubfodbold op på en 10. plads i Europa, hvilket kulminerede med en EL Semifinaleplads i år. Dermed sætter jeg seglene ind for endnu en Top 3, som enten vil give mig EL-Gruppespil (Hvis Rangers eller Celtic vinder pokalturneringen) eller Top 2 for en plads i CHL-kvallen. Og skulle jeg overraske og vinde, så er jeg direkte i Champions League Gruppespillet.

Klubben er ikke blevet så meget rigere af vores 3. plads, og jeg er klar over, at skal jeg rykke klubben så kræver det, at vi kommer i EL-Gruppespillet denne sommer.

Klubben fik også deres første titel i 15 år. Den lille skotske pokalturnering blev vundet noget overraskende, men ikke desto mindre fortjent, da både Aberdeen (3:0), Rangers (1:1) og til sidst Celtic (3:0) i finalen blev slået. Bare ærgerligt den ikke tæller noget som helst..
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #51: 12 Jan 2019, 10:22 »

Scott McTavish er klar til fase 3!

Efter at have overtaget Dundee på 3 pladsen omkring jul, brugte jeg de resterende 4 måneder af sæsoner på at blive månedens manager 3 gange, få national b-licens og i sidste ende rykke op!

Det var dog på intet tidspunkt givet at det var Dundee der skulle tage den direkte vej. I ligaen endte jeg med samme point mængde som Raith. Stort set hele perioden i Dundee har jeg brugt med at være i samme point mængde som Raith. Heldigvis for mig, havde de et formdyk da jeg overtog klubben , mens jeg vandt 4 hurtige kampe og pludselig lå vi lige. Enorm spænding som ikke blev forløst før sidste spille runde!.

Nu står jeg overfor et valg. Skal jeg fortsætte i Dundee eller finde en anden klub?

Fordele ved Dundee:
- Ny ejer: Der er kommet en ny ejer der har smidt en del penge i klubben, og giver mig nok en 10 - 15 mil at handle ind for. På sigt kunne dette blive sjovt at se hvor meget han vil give.
- Fine faciliteter: Da der kom talenter fik jeg 2 unge spillere, der på sigt kan blive til noget. Ved dog ikke om jeg har tålmodigheden til at vente.
- Lange udsigter: Eftersom Celtic i skrivende stund er foran med 31 point (92 mod 61) med 3 kampe tilbage i kampen om at blive skotsk mester, er der ikke meget der tyder på at de bliver nemme at vippe af pinden lige med det samme. Har derfor tid til at bygge klubben op. Min manglende tålmodighed bliver dog problematisk her føler jeg.

Ulemper ved Dundee:
- Enorm overhængende nedrykningsfare: Dundee mangler helt klart kvalitet, og med det spiller materiale jeg har til rådighed bliver det en kamp uden lige at overleve
- Dårligt spillermateriale: Der mangler kvalitet på stort set samtlige poster for at gøre mig nogenlunde konkurrencedygtig, og selvom jeg har fået lidt at handle for, er det rigtig meget der tyder på at jeg ikke klarer mig i ligaen.
- Truppens dynamik: Da jeg overtog, havde de ikke rigtig solgt nogen spillere fra deres nedrykning. rigtig mange af spillerne er sure/utilfredse fordi jeg heller ikke fik dem solgt i Januar (tro mig, jeg prøvede). Så nu har jeg en gammel og sur trup, hvor rigtig mange bare gerne vil væk. Desværre har de ikke rigtig nogen værdi, så jeg kan ikke bruge dem til at skaffe penge til bedre spillere

Der skal nogle overvejelser igang her.

EDIT:
JEg har valgt at forlade dundee Smiley Jobjagten er hermed igang!
« Seneste Redigering: 12 Jan 2019, 16:05 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #52: 12 Jan 2019, 14:45 »

Så er jeg klar til fase 3 Smiley



Kom på 1.pladsen i 2.sidste runde, og klarede 2-2 ude mod nr.2 i sidste runde! Så jeg rykkede direkte op.

Nu siger jeg op, og begynder at søge job i PL Smiley Den her klub er for lille, til at fase 3 kan lykkes.

Skal siges at jeg er igang med National A-licens! Og har fået tilbud samtaler i mange Championship klubber fra England.

Fase 1 = DONE
Fase 2 = DONE
Fase 3 = Jobsøgende
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

kasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #53: 12 Jan 2019, 15:21 »

Overtog Dundee United i 4. position, og fik en 2. plads. Så skulle oprykningen sikres.

Så skal fase 3 i gang.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2019, 15:49 af kasper » Logged

We love you OB, we do.
For vi er drengene fra fyn
HELLERE HAVNE I EN GOD TREKANT
END I EN OND CIRKEL.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #54: 12 Jan 2019, 15:30 »

Sådan!

Så blev jeg manager i Hibernian Smiley


Helt perfekt Smiley

Jeg nåede endda ikke at sige op, men søgte jobbet i Hibs og Motherwell, og blev faktisk tilbudt i Motherwell først, men fik det udskudt, og blev heldigvis tilbudt jobbet i Hibs efterfølgende Smiley

Fase 1 = DONE
Fase 2 = DONE
Fase 3 = Hibernian Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #55: 13 Jan 2019, 17:44 »

Fase 3: 1/4

En helt forrygende sæson i ligaen, hvor vi blandt andet gik 31 kampe uden nederlag i perioden 9/10-2022 til 22/04-2023 med 25 sejre og 6 uafgjorte. En tanke skal også sendes til Celtic, som kun skrabede 79 point sammen, hvilket er 7 point mindre end sidste år (Som i forvejen var lavt for deres standard). Vores 89 point betød dermed, at vi vandt Premiership ganske komfortabelt og qua Skotland's imponerende 8. plads i europæisk klubfodbold så er vi direkte i Champions League Gruppespillet næste år; (Tabel). Jeg har dog absolut ingen forventninger til CHL, men jeg vil se lodtrækningen an om 3. pladsen måske er mulig.

Der skal lyde en kæmpe tak til flere af mine spillere som præsterede langt over evne. Navnene er ikke så velklingende, men de kommer alligevel her. Uche Ikpeazu - 35 mål i 43(8) kampe. David Milinkovic - 21 assists i 35(5) kampe. Kevin O'Connor - 7.47 over 33(1) kampe. Og så de to egen avls projekter Euan Henderson og Greg Ferrier med henholdsvis 14 mål og 6 assists og 8 mål og 5 assists. Generelt set har holdet bare peaket og selv gode gamle Ryan Shawcross som jeg hentede inden sæsonen formåede at spille sig til et gennemsnit på 7.0 over 22 kampe. Bestyrelsen fejrede sejren stort og er straks gået i gang med at finde plads til et nyt stadium som skal have plads til 7.000 flere tilskuere og - ifølge bestyrelsen - koste mindre end det nuværende.

Alt var dog ikke fryd og gammen. De to pokalturneringer skuffede vi i, da vi som forsvarende mester af Liga Cuppen (Den lille) røg ud i kvartfinalen, mens vi røg ud i fjerde runde af den store pokalturnering til Dunfermline fra den næstbedste række. Europa League må også betegnes som en delvis skuffelse, selvom vi nåede længere end forventet. Tredje kvalrunde bød på to svære opgør mod Rijeka, hvor vi gik videre på udebanemål (1:0 & 1:2). Sidste kvalrunde var CSKA og her var jeg heldig i Rusland med et underkendt mål og rødt kort til russerne, samt et hattrick af Ikpeazu (0:0 & 3:2). Jeg fik noget nær drømmelodtrækningen med Utrecht, Røde Stjerne og Young Boys og gik også videre med 14 point. Her mødte jeg Austria Wien i bedst af én kamp (Pga. VM i Qatar). Jeg havde set mit snit til at overraske, men tabte til Wien efter straffesparkskonkur rence. En bitter pille at sluge..

Også ungdomsarbejdet sejler i Hearts. Efter to skuffende Youth Intake gik jeg all-in, og opgraderede klubbens Recruitment to gange til Extensive, ligesom jeg opgraderede junior coaching to gange, så den nu er excellent. Faciliteterne fik en omgang og spillerne træner nu på Excellent, mens ungdomsspillerne træner på Superb (Hvilket ifølge flere hjemmesider skulle være dårligere end excellent som den var før Huh ). Men igen i år skuffede ankomsten af ungdomsspillere gevaldigt selvom jeg er klart bedst i Skotland og brugte over 1/3 af mine udgifter på ungdomsarbejde, og jeg er fortsat uden de næste store talenter udover de få der var, da jeg kom til klubben..
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #56: 14 Jan 2019, 22:09 »

Så kan fase 3 endeligt begynde!
d. 28 december valgte Kilmarnock at henvende sig til Scott McTavish

jeg overtager en klub der i øjeblikket 10 pladsen, a point med 11 pladsen. Der skal hermed kæmpes om at undgå nedrykning.
Rent trup mæssigt har de et par fine spillere hist og her, selvom de er ret tynde på den centrale midt. Nu må vi se hvad jeg kan finde i vinterens transfervindue for at øge det område allerede nu.
Faciliteterne er fine, og de har et fokus om at satse på undgommen, hvilket passer mig rigtig fint. Jeg skal bygge denne her trup op over et par sæsoner før jeg for alvor kan gå efter Celtic Smiley

Men Kilmarnock blev altså min klub i fase 3
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #57: 15 Jan 2019, 13:06 »

Det er vidst ved at være tid til at jeg også selv opdaterer lidt omkring hvordan det går Fergus McPahan Alexanderson i det skotske og i særdeleshed Aberdeen.

Jeg er ikke kommet så langt - har fået overstået min første sæson i klubben, hvilket resulterede i en tredjeplads, dog kun pga. en rigtig dårlig slutspurt som gjorde at Rangers kunne overhale os i slutspillet. Det betyder Europa League igen til efteråret, hvilket er dog er helt fint.

Nu jeg er ved Europa League, vil jeg lige runde det af for netop afsluttede sæson. Vi vandt ikke - det kan jeg vidst godt sige med det samme, men jeg blev positivt overrasket i forhold til hvad mit hold kunne i europæisk sammenhæng. Smiley

Vores kampe ses her - i en sæson hvor vi slog hele to danske hold ud af Europa League! Vi endte med at ryge ud til Roma, som gik hen og vandt turneringen, så jeg er tilfreds med denne del, da vi kun havde som forventning fra ledelsen, at komme i fjerde kvalifikationsrunde inden gruppespillet (læg i øvrigt lige mærke til at Brøndby blev sendt ud med en 7-0 sejr i Brøndby). Smiley

Af transfers har der været lidt gang i svingdøren, men ud er primært gået spillere der ikke var gode nok, så det har ikke berørt min startopstilling. Af væsentlige tilgange vil jeg fremhæve vores targetman fra Belgien, Obbi Oulare, som har overasket alle og bombet 20 kasser ind, og Tayler Moore som er sendt videre med god fortjeneste til den nye sæson (fri transfer - JA TAK!), samt vores lejemål med Oliver Burke og Harry Wilson, som delte top to på listen over kampens spiller samt assists. Sidst vil jeg også lige nævne Scott McTominay, som har fået sin lejekontrakt udskiftet, så han er at finde i Aberdeen i de kommende fire år, hvilket jeg er meget tilfreds med! Derudover vil jeg lige nævne irske Brandon Kavanagh, som jeg ikke regnede for andet end et middelmådigt talent på dette tidspunkt. Han har vist sig at spille fast på førsteholdet i den netop påbegyndte sæson, og med stor succes - ind imellem har talentspejderne altså ret! *sum af transfers må være i Euro, for den tæller ihvertfald ikke i danske kroner.

Bestyrelsen har igangsat opførelsen af Aberdeen Stadium så Pittodrie Stadium er snart en saga blot. Jeg har ikke bedt om dette, men derimod har jeg ønsket og fået opgraderet faciliteter og trænerlicens, således jeg nu er på vej mod kontinental B-licens.


I den nye sæson er jeg nået forbi vintertransfervindu et, og status på sæsonen indtil nu er således:

Vi har vundet liga cuppen (målet var semifinalen) men Celtic og Rangers var blevet slået ud til anden side, så det var "nemt" nok.

I ligaen ligger vi nummer tre, men dog kun 5-6 point efter både Rangers og Celtic.

I Europa League er vi videre som nummer 1 fra gruppespillet med Villarreal, Feyenoord og FH Hafnarfjordur kun med et enkelt nederlag som kom i første gruppekamp mod Villarreal - de trak i øvrigt det korteste strå. Vi skal nu møde Young Boys.

Vi er fortsat med i den anden cupturnering i Skotland (jeg kender ikke forskel på dem, og er også lidt ligeglad, da de ikke tæller noget i det samlede regnskab).

Axel Tuanzebe er lejet og er hentet på fri transfer efter sæsonen. Kristian Bielik, Zack Clough, Kevin Mirallas og Hamza Choudury er hentet på fri transfer og Mason Greenwood og Xadas er lejet for resten af sæsonen. Lidt flere er hentet men dette er de vigtigste (og har ikke et print af mine seneste handler med på arbejde). Ud er gået flere spillere, men til en god pris, og jeg har altså hentet spillere ind til at erstatte dem gratis eller til leje. Denne oversigt skal nok komme når sæsonen er slut. Smiley

Det var vidst det for mig i denne omgang! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #58: 15 Jan 2019, 16:37 »

Der gik lidte mere end 1 år, før dette skete!!!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #59: 15 Jan 2019, 19:00 »

Mit spil crashede, så nu er jeg tilbage til at være arbejdsløs Skuffet Det er hvad man får ud af at ikke gemme automatisk og blot lade det stå mens man er på arbejde og windows smider en rogue opdatering din vej Skuffet Skuffet Skuffet
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010