home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 745 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hayes - På vej til Premier League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hayes - På vej til Premier League  (Læst 840 gange)
Desler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Hayes - På vej til Premier League
« : 22 Nov 2006, 20:41 »

Det skal lige siges at dette er mit første forsøg på en blog. Om det jeg på et tidspunkt får styr på det eller ej, vil vise sig Smiley Here we go.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Conference-south holdet Hayes indkalder i dag til pressekonference. I 2 uger har klubben stået uden manager, og adskillige medier spekulerer i at i dag, bliver den nye manager præsenteret. Alle i rummet venter spændt, og spændingen bliver brudt da døren går op; Ind går klubformanden side om side med en ukendt mand omkring de 30. De sætter sig ned, og straks flyver spørgsmålene omkring: "Hvem er du?" "Hvad kan du?" "Hvad vil du med Hayes?".

"Det kommer måske som en overraskelse for jer alle sammen, men fra dags dato er jeg blevet udnævnt som mangager for Hayes. Den store manager erfaring har jeg ikke, men jeg har fungeret som ekspert et dansk program "RFS" i 2 år, og sidste måned fik jeg mit manager-certifikat.

"Hvad er dit mål med Hayes?", spørger en forundret journalist, der tydeligvis har stærk skepsis til den nye manager.

"Mit mål med Hayes er at ende i Premier league. Men hvis vi snakker kortsigtet, må det være en playoffplads i indeværende sæson. Dette skal nås igennem en stærk defensiv, stærk kontraspil, og 2 ekstremt farlige angribere. Derfor bliver der også indkøbt adskillige spillere, dels til bredden, men også til at indtage faste pladser med det samme."

"Hvilken taktik kan vi forvente?"

"Jeg vil spille en 5-3-2 opstilling. Det er meningen at backsene skal være en smule offensiv, men ellers skal målene hovedsageligt falde på hjørnespark, og fra mine 2 angribere."

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Historie om klubben:

Klubben blev født i 1909, og spiller til daglig på Church Road i byen Middlesex. Dette vidunderlige stadion kan indeholde 6500 mennesker, så der er dømt super stemning til topbragene. Medierne har dømt holdet til en 19. plads. Men det skal der laves om på.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Efter en måned ved roret hos Hayes er der sket mange ting. Taktikken er på plads og 13 indkøb er ordnet.



I angrebet er vi blevet forstærket med det 16-årige supertalent Stephen Maginness. Jeg forventer at han inden 3 sæsoner, bliver en spiller i absolut topklasse.



Samtidig har vi fået lokket den 25-årige Andy Morrow og sammenmed Stephen Maginness skal de sørge for målene.



Af andre spændende indkøb kan nævnes den 33-årige midtbanespiller Mikkel Wind, og den 31-årige center back Pat Kavanagh.

Det giver os en lineup der ser sådan ud:
 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Allerede efter vores første 5 træningskampe kunne jeg se at det ville blive hårdt, vi havde simpelthen tabt rub og stub. Om det skyldes dårligt spil, eller tilvænning til taktikken vides ikke. Men jeg skal love for at det ændrede sig. Næste 2 trænings kampe blev vundet med samlet 8-3. Det var derfor med stor nervøsitet vi skulle spille den første turneringskamp mod Sutton Utd. Kampen endte 1-1, og vi er derfor kommet godt igang på vejen til Premier League.
Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: Hayes - På vej til Premier League
« Svar #1: 22 Nov 2006, 22:55 »

istedet for at skrive:---------------------------------------------------------------

kan du skrive: [ hr ] bare uden mellemrum...


Og jeg syns det ville være bedre hvis du stillede kampresultaterne bedre op eksempel:

Hayes - Xxxxx

4' 1-0 Stephen maginess

Og så skriver noget om kampen
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010