home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leyton Orient F.C
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leyton Orient F.C  (Læst 4398 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Leyton Orient F.C
« : 25 Nov 2018, 00:08 »

Leyton Orient F.C




Traditionen tro starter jeg igen ud med et LLM-save i den nyeste udgivelse af Football Manager - nemlig FM 2019. Jeg motiveres af, at føre en lille ukendt klub til den europæiske top og skabe mit eget lille imperium. Et imperium baseret på talentudvikling og -rekruttering.

Leyton Orient F.C er en fodboldklub som til dagligt gør sig i den 5. bedste engelske række - Vanarama National League. Det er en klub med en pragmatisk historie og som bestemt har de fysiske rammer for fremtidig succes. Dette er ikke en blog, men blot en tråd hvor vi sammen kan udveksle taktikker og transfers, og hvor jeg løbende vil opdatere omkring mit save.







Spilleren ovenover kan varmt anbefales og jeg ærgrer mig over, at jeg ikke selv snuppede ham da jeg havde chancen. Han er listet på en fri transfer, han er ung og han har forbavsende gode stats. Antonio Diaz er en anden spiller, som varmt kan anbefales. Igen ung og gode stats.

Jeg er nu færdig med 1. sæson og det blev til en sikkert oprykning via en 1. plads. Jeg fik samtidig solgt nogle af de spillere, som var kommet i overskud og pengene blev brugt på nyt personale samt opgraderinger af faciliteter - både trænings- og ungdomsfaciliteter. Det langsigtede og ultimative mål er, at skabe en stamme udelukkende bestående af spillere fra eget akademi.


« Seneste Redigering: 27 Nov 2018, 19:22 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leyton Orient F.C
« Svar #1: 25 Nov 2018, 23:41 »

Leyton Orient er et fantastisk klubvalg. Jeg har selv valgt Billericay Town FC en række længere nede. Dette er dog en forholdsvis let udfordring for en klub i denne række, da der er rigtig god økonomi i klubben:-) Together we sail as one Thumbs Up
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leyton Orient F.C
« Svar #2: 26 Nov 2018, 14:01 »

God vind med det Smiley
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leyton Orient F.C
« Svar #3: 27 Nov 2018, 19:31 »

Jeg har så småt taget hul på anden sæson, hvor truppen er blevet væsentligt mere strømlinet. Jeg har intet ønske om, at skifte hele holdet ud. Derimod er planen er holde på stammen som hjalp med til at sikre med en oprykning.



Som anvist ovenover, ser økonomien ganske fin ud hvilket også er kommer til udtryk gennem forberede faciliteter. Ligeledes har jeg i Swansea fundet en ideel Feeder Club.

Mit første youth intake bød ikke på det helt vilde, men jeg er overbevist om at jeg med tiden nok skal høste.



Craig Bragg var klart den mest iøjenfaldende prospect, som allerede har fået debut på 1. holdet.
Logged

Thaurat al Shabab

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leyton Orient F.C
« Svar #4: 28 Nov 2018, 01:17 »

Altid fedt med noget LLM skriveri. Følger jeg altid gerne. Smiley

En idé kunne måske være at lave en LLM tråd i stedet. Evt. Fra League 2 og ned?
Jeg tænker nemlig selv at starte mig første FM19 spil senere idag, og tænker det bliver med Ebbsfleet fra samme række som Orient.
Jeg opdaterer glædeligt om mit spil, hvis sådan en tråd laves i stedet Smiley
Logged

Arsenal <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leyton Orient F.C
« Svar #5: 28 Nov 2018, 16:33 »

Altid fedt med noget LLM skriveri. Følger jeg altid gerne. Smiley

En idé kunne måske være at lave en LLM tråd i stedet. Evt. Fra League 2 og ned?
Jeg tænker nemlig selv at starte mig første FM19 spil senere idag, og tænker det bliver med Ebbsfleet fra samme række som Orient.
Jeg opdaterer glædeligt om mit spil, hvis sådan en tråd laves i stedet Smiley

Jamen, så opdaterer jeg da bare i LLM-tråden. Jeg regner dog snart med at rykke op i League 1 og Championship - så kan det vel ikke længere kategoriseres som LLM.
Logged

Thaurat al Shabab

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leyton Orient F.C
« Svar #6: 28 Nov 2018, 18:16 »

I see. Jeg kan jo også bare selv opdatere i LLM tråden. Vidste ikke den var lavet. Jeg følger hvertfald med i dit eventyr og starter selv op med Ebbssfleet nu her Smiley
Logged

Arsenal <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leyton Orient F.C
« Svar #7: 28 Nov 2018, 21:41 »

Cool, jeg vil følge med fra sidelinjen  Cool

Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leyton Orient F.C
« Svar #8: 10 Jan 2019, 21:09 »

Det er sket super meget siden sidst - så meget, at jeg nok skulle have opdateret en gang eller to. Jeg har dog haft super travlt på job, så der er har kun været tid til at spille. Hvorom alting er, så befinder jeg mig som oprykker i Premier League. Det er sket på baggrund er back-to-back oprykninger hele vejen fra Vanarama National League op gennem rækkerne. Jeg er selv meget overrasket, da min trup, mit budget og Leyton Oriet generelt på ingen var geared til Championship og overhovedet ikke til Premier League. Men her vi.

Der er selvfølgelig sket en masse ting i forhold til min forrige update og jeg vil forsøge, at opremse nøglepunkterne.
  • Back-to-back oprykninger - Vanarama National League -> Premier League
  • Adskillige opgraderinger af ungdomssystermer samt træningsfaciliteter
  • Store salg af unge egen dyrkede talenter
  • Satsning på unge talenter og offensiv fodbold

Det er selvfølgelig ærgerligt, at investere mange penge og meget tid i ens faciliteter og rekruttering for så at se, sine stjernefrø bliver solgt for småbeløber i det helt store perspektiv.

Craig Bragg her blev solgt for "sølle" 13 mio. kr. med mulighed for at summen kunne stiger til i alt 20 mio. Jeg kunne sagtens have beholdt ham og udviklet ham ydereligere. På den anden side skal jeg også tænkte fremad - fremad ved at få mine faciliteter så hurtigt op i niveau som muligt. Derfor endte jeg med sælge.

Taktikken gav pote da jeg året efter solgte endnu et eget dyrket til talent for 50 mio.

Jose Manuel er endnu en spiller, som jeg enormt gerne havde beholdt, men hvor pengene simpelthen fyldte for meget. For de 50 mio. har jeg fået klubbens faciliteter op på et højt nationalt niveau og ligeledes have mulighed for, at investere i nye ansigter til truppen.




Finske Jari-Pekka Wahlsten er kommet sammen med Øyving Dahl og Barry Barrett. Spillere som allerede fra dag et kan og skal gøre en forskel for mig.

Ser vi derudover på truppen nu, så var der faktisk én enkelt spiller, som tog turen hele fra Vanarama til Premier League med mig. Selveste Sam Ling

Sam gennemgik en fin udvikling og han præsterede ganske fint gennem alle divisioner op til Premier League. Lidt af en fairy tale al a Ángel Rangel.

Det vil alt for nu. Jeg vil opdatere løbende Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010