home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. Internazionale Milano
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano  (Læst 1694 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
F.C. Internazionale Milano
« : 24 Nov 2018, 12:19 »

F.C. Internazionale Milano

Efter mange år med kaoslignende tilstande i Milano begynder det så småt at ligne, at Inter er på rette spor igen. Bevares, der er stadig et stykke til den sjove Mourinho-tid, men med Spalletti's tilgang kan man så småt begynde at drømme lidt igen. I skrivende stund er vi på 3. pladsen i Serie A og med stærke kort på hånden i Champions League, hvilket uden tvivl er den redemption som flere har ventet på siden Mourinho's farvel. At vi kunne tilknytte spillere som Nainggolan og de Vrij er igen positivt efter at have set Guarin, Jonathan og des lige i klubben. Krydret med allerede etableret profiler, så tillader jeg mig at drømme om Top 4 og ophævelse af UEFA's sanktioner - Ja, faktisk vil jeg gå så langt at sige vi skal i Top 4.
1. Sæson
Med de store ambitioner, kan det konkluderes, at det er fint at Spalletti leder tropperne og ikke undertegnet. Jeg har ihærdigt forsøgt at få en 3-4-3 taktik til at fungere, og selvom taktikken rent spilmæssigt er en fin oplevelse, så er der to store mangelvare som er afgørende for vores placering. a) Vi scorer ikke - Med 354 berøringer i modstanderens felt er kun 6 blevet vekslet til mål på trods af Icardi's tilstedeværelse. Det er bare ikke godt nok! b) Vi laver alt for få indlæg. På trods af wingbacks ofte befinder sig helt frie ved baglinjen foretrækker de at spille bolden baglæns fremfor indlægget. De få gange de har gjort det, har Icardi headet bolden ind ved forreste stolpe, så det er mig en gåde, hvorfor de ikke gør det. Kan de to problemer blive løst, så finder vi også vej tilbage til toppen, for vi har ligaens bedste defensiv og bedst chanceskabende hold. Men det er ligemeget sålænge vi kun ligger nummer 7. Så længe Top 4 er indenfor rimelig afstand er jeg optimist, men vi har ikke råd til mange fejltrin i foråret.

Champions League
Jeg havde håbet på en nem modstander i et af lagene, så jeg i det mindste kunne sikre mig en 3. plads. Desværre trak jeg - hvis jeg selv må sige det - en hård og usexet gruppe med Bayern, Porto og Valencia. Men stik mod resultaterne i ligaen var vi kniv skarpe i det forjættede land, og med en målscore på 13-4 for 6 kampe, strøg vi til tops med 14 point - 2 X'er mod Bayern og 4 sikre sejre mod Porto og Valencia.

Jeg var egentlig tilfreds med at gå videre og ville ikke rigtig ligge mere fokus på CHL, medmindre vi trak PSV eller Schalke 04. For modstandere som Dortmund, Monaco og Tottenham var for svære - Specielt med vores besværligheder i ligaen. Første hold op af bowlen var PSV, mens andet hold var os - Så vi har muligvis fået den nemmeste vej til kvartfinalen, som jeg forventer bliver vores endestation.


Januar Transfers:
De dårlige resultater i ligaen betød, at jeg ikke kunne rotere så meget som jeg gerne ville, hvilket jeg mærkede prompte fra spillerne. Candreva, Valero og Mario ville væk, men det passede mig også fint. Desværre så ville Vecino og Ranocchia også videre, hvilket jeg var mere ked af. Men 2019 startede et helt andet sted, da Arsenal bød svimlende 700.000.000,- for en svingende Perisic, som tilmed havde brugt 1½ måned med en skade i efteråret. Jeg var mere end klar på et salg og begyndte at lede efter erstatningen - Men Perisic afviste Arsenal og blev dermed ikke Inters største salg nogensinde. Han har i den grad bare at steppe op i foråret!

Ud gik til gengæld Vecino til Kina for 130.000.000,-, Ranocchia til Villareal for 15.000.000,- og Valero til Lyon for 27.000.000,-. Jeg var ikke rigtig klar på at finde permanente erstatninger, fordi jeg stadig ikke helt ved hvilken retning jeg vil tage Inter, så istedet blev Matip lejet i Liverpool og Rafinha i Barca - endda med en købsoption på beskedne 45.000.000,- hvis han viser sig som en god rotationsspiller for Brozovic.
Foråret står for døren og det samme gør min skæbne nok også. Hvis jeg ikke kan komme i Top 4, så er jeg næppe og finde i Milano når sommeren er overstået.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano
« Svar #1: 26 Nov 2018, 08:07 »

Fantasisk dejlig indledning Smiley
Inter bliver nok også det første hold jeg skal spille med i FM'19 (køber spillet næste måned).
Så dejligt at se en tråd med den sovende kæmpe.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano
« Svar #2: 26 Nov 2018, 18:54 »

Serie A
Spoiler: Det lykkedes! Takket været et hovedstød 20 minutter før tid af Milan Skriniar i Derby Madonnina som også sikrede os sejren over lokalrivalerne med 2-1; endda på "udebane". Men det hold hårdt. Godt nok startede vi anden halvsæson godt ud, og hentede hurtigt ind på Top 5 (Senere Top 4 fordi Bologna gik døde i foråret), og var helt oppe kun og været ét point efter. Men et mindre formdyk med uafgjort og nederlag til Frosinone, Spal og Napoli sendte også 8 point efter og med kniven for struben med bare 10 runder igen. Men da det brændte allermest på stod gutterne sammen og slog Juventus i Torino med 2-1 og så takkede vi Lazio for at tabe pusten, således at vi med 5 runder igen spillede os ind i Top 4 - og fasthold placeringen indtil sæsonafslutning. En ganske tæt sæsonafslutning.

Vores stærke defensiv stod fast, selvom vi lukkede 3 mål mere ind i anden halvdel - Til gengæld lavede vi 38 mål mod de første 21, så vi (Icardi) steppede i den grad op i foråret.


Coppa Italia
Vi havde muligvis den letteste vej til finalen, jeg nogensinde har haft i Italien. Benevento fra Serie B blev slået med en halvhjertet indsats, og Atalanta (Som på daværende tidspunkt rodede rundt omkring nedrykning inden de ansatte Laudrup), blev ekspederet ud i kvartfinalen. Så trak vi Bologna i formkrise i semifinalen hvor reserverne gik videre 2-0, inden Juventus ventede i finalen.

Som så mange gange før, så blev Ronaldo dog kampafgørende. Hans to omstillingsmål talte mere end Brozovic's reducering og Icardi's hovedstød på stolpen, og vi tabte en lige kamp med 2-1 og missede vores første titel i en årrække.


Champions League
At vi kan være så gode i CHL og så svingende i ligaen forstår jeg ikke. Som bekendt havde vi trukket PSV - det klart letteste hold i playoff-delen - men vi havde dog rigeligt besvær med at spille 1-1 i Holland. Til gengæld var vi kyniske på hjemmebane og fejede enhver tvivl om vores styrke væk med en 3-0 sejr. I kvartfinalen trak vi Manchester City og jeg forventede et klart exit. Egentlig ville jeg gerne stille med reserverne i kvartfinalen, for at holde os helt klar i Serie A (City-kampene kom netop som vi var kommet på rette spor igen), men jeg følte mig også forpligtet til at stille i stærkeste opstilling når det nu var Champions League. Efter et kvarter var vi bagud med 2-0, men da Handanovic pillede et straffespark efter 28 minutter kom der lidt motivation tilbage; Nuvel City ende med 5X så mange skud indenfor målrammen som os, og mere end 30 afslutninger, men et hovedstød af Skriniar og et straffespark af Icardi var nok til at sikre os 2-2 i England.

Pludselig lå vi til at gå videre, men i en langt mere lige kamp i Italien lignede Sterlings scoring i anden halvleg afgørelsen. Men så dukkede en af de mest omdiskuteret Inter-spillere op, Gabigol, og otte minutter før tid sendte han udligningen i kassen og sendte os til semifinalen. Jeg har gjort en stor indsats for at få Gabigol igang i Inter og han endte med fornuftige 3 mål og 2 assists i Serie A i 10 kampe, foruden hovedrollen i kvartfinalen. Præstationerne var også gode nok til en plads i Brutto-truppen til Copa America, men han blev dog sorteret fra. Så jeg tror på at han kan blomstre videre i næste sæson og at jeg rent faktisk kan få noget ud af ham!

Semifinalen var overstået efter første opgør, hvor vi tabte 3-0 til Atletico. Vi fik æren i behold med 2-2 på hjemmebane og et brændt straffespark, men var ret beset ikke i nærheden af finalen som Atletico vandt med 2-0 over Liverpool. Jeg er dog ovenud tilfreds med kampagnen og hvis vi kan få overført det gode spil fra CHL til Serie A, så har vi bestemt gode muligheder for at komme til tops i Italien de næste år.


Transfers
Icardi er altid eftertragtet og denne sommer bliver ingen undtagelse. Rygterne siger at United er klar til at byde i omegnen af 700.000.000,-, men jeg slipper ikke Icardi for mindre end 1.000.000.000,-. De er altid velkommen til at tage hans frikøbsklausul på 1,3 milliarder, men pengepungen skal åbnes hvis han skal væk - Han er på kontrakt til 2023, så jeg har massere af tid til at handle.

Af de mange lejeaftaler så bliver Salcedo, Vrsaljko, Rafinha og Keita sendt retur, mens jeg allerede har lavet en aftale med Politano for de kommende sæsoner. Afhængig af Liverpool vil jeg også gerne tegne en fast aftale med Matip, men det kræver den rigtige pris. Ellers forventer jeg at Candreva og Mario (Udlejet til Shakthar i foråret) også forsvinder, men at klubben så lapper de huller der må opstå. Med Colidio, Pinamonti og Bastoni tilbage fra lejeaftaler, så er der lige nu tale om 1-2 centerbacks, 1 højre wingback og 2 centrale midtbanespillere (Begge som rotationsspillere).

Hvem der lige bliver hentet skal jeg først til at undersøge. Jeg kigger formegentlig i retningen af Cagliari (Barella) og Sassuolo (Berardi) som rykkede ned og Brescia (Tonalli) som ikke rykkede op. Derudover endte Roma udenfor Europa, ligesom Chelsea kun blev 7'er i Premiere League (Dog vinder af EL), så der findes helt sikkert nogle interessante aftaler rundt omkring.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010