home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Olympique de Marseille
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Olympique de Marseille  (Læst 11453 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Olympique de Marseille
« : 15 Nov 2018, 04:21 »




Velkommen til Marseille, det eneste franske hold der har vundet UEFA Champions League!

Hvorfor skal vi spille som Marseille?
Fordi nogle skal jo bryde PSG's stime af mesterskaber.
Fordi det er længe siden klubben har vundet noget.
Fordi det er en sovende kæmpe, med den største fanbase i Frankrig.
Fordi de spiller på Stade Velodrome, det største stadion i Ligue 1

Klubben har fint med penge, da de amerikanske ejere ikke er helt fattige. Klubbens største stjerne er nok Dimitri Payet, og selvom truppen ser ganske fin ud, er der plads til forbedringer. Sommerens helt store indkøb er uden tvivl Kevin Strootman, og der er store forventninger til ham.

Klubben er også at finde i Europa League, men det skal selvfølgelig skiftes ud med Champions League hurtigst muligt.

Så kast jer ud i et eventyr med Marseille, og send PSG ned i tabellen!

Jeg er ked af det ikke blev til en vanvittig stor indledning, men jeg vil snart poste starte på min første sæson. Allez!
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #1: 15 Nov 2018, 13:57 »

Uhh, spændende... Jeg er faktisk sådan lidt halvforelsket i fransk fodbold, uden særligt at have nogen forkærlighed for nogle af holdene dernede, men for et par sæsoner siden (FM16 eller 17) havde jeg da et spil kørende netop med Marseille, hvor det var min helt store mission at hente danske spillere til klubben (købte bl.a. Thelander, Kusk og Nicolaj Thomsen - Ja, er AaB fan) til klubben. Spillede kun en halv sæson grundet computerproblemer, men mindes det som værende rigtigt sjovt! Måske man burde give den en chance igen!
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #2: 15 Nov 2018, 23:45 »

Det synes jeg du skal! Jeg vil vove den påstand at de har et konkurrence dygtigt hold fra start, men nok ikke godt nok til at udfordre PSG. Uanset hvad, så er det ikke svært at tjene penge, og du burde nå en CL placering i første sæson. Sidste år hentede jeg ny målmand med det samme, samt back-up til den defensive midtbane, og jeg tror også det er det jeg går efter i år. Sidste år hentede jeg Rajkovic til målet, men ved ikke hvordan han ser ud i år. Ellers er Timo Horn fra Köln bestemt en mulighed. Han er nemmere at lokke væk i år, nu hvor Köln ikke længere er i den bedste række.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #3: 17 Nov 2018, 22:54 »

Så fik jeg spillet første sæson med den sovende franske kæmpe, og det gik vel nogenlunde. Hele sæsonen igennem havde jeg svært ved at få udnyttet de store chancer på de rigtige tidspunkter, og det betød en masse dumme uafgjorte og nederlag til de forkerte. Målsætningen var Champions League og den blev opfyldt, utroligt nok med Reims som tog andenpladsen to point foran mig. De sikrede pladsen ved at vinde 2-1 hjemme over P$G, og så må man bare sige at det er fortjent. Jeg er meget tilfreds med at have det bedste forsvar i ligaen, hvor kun 22 mål fandt vej til vores net i 38 kampe.

Derudover så har jeg meget fokus på talentudvikling, og helst klubbens egne drenge. Derfor så måtte Amavi forlade klubben i januar vinduet, da han simpelthen konstant brokkede sig og ville væk, og i stedet for at hente en ny, så fik unge Christopher Rocchi chancen, og den greb han. 18 årige Kamara er også stille og roligt blevet kørt i stilling til at overtage fra Rami allerede næste sæson. 17 årige Yanis Hadjem er også blevet kørt stille ind, men uheldigvis for ham så spiller han samme plads som Thauvin der er holdets stjerne. Derudover så har Isaac Lihadji, Aaron Nassur, Fabio Lorenzini og nyindkøbte Pelayo Morilla fået en håndfuld kampe, primært i EL. Lorenzini tog endda rekorden som yngste målscore nogensinde, da han nettede mod Trnava som kun 16 år og 99 dage gammel.

Lidt SS fra sæsonen:




Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #4: 18 Nov 2018, 02:14 »

Er Strootman ikke allerede i klubben? Shockeret
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #5: 18 Nov 2018, 20:53 »

Er Strootman ikke allerede i klubben? Shockeret

Jo de tre øverste er allerede handlet, Samper var mit første indkøb. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #6: 19 Nov 2018, 11:16 »

Hvorfor står de så under handler?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartov
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #7: 19 Nov 2018, 13:31 »

Hvorfor står de så under handler?

Forgående handler er i FM 19 med på listen, så man hurtigt kan se hvad der er blevet købt ind til den kommende sæson.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #8: 04 Dec 2018, 23:11 »

Så fik jeg endelig startet op med Marseille, efter et lille "prøve-spil" for lige at lære det at kende...
Nåede ikke engang to dage ind, før der kom et sindsygt bud fra Kina på Payet... vil helst ikke undvære ham, men takkede ja. Dog gad han ikke, så det er jo positivt.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #9: 12 Jan 2019, 18:59 »

Ny computer, nyt save med Marseille... udover at de mangler stort set hele deres stab, og dem der er, er elendige til deres job, er det sq en fed klub. Har fået ryddet op i staben, og hentet nogle spillere ind. Nu skal PSG smides af tronen, og Europa League skal udskiftes med Champions League.

PS: Efter ti år med en langsom computer, er det nu virkelig dejligt at se at alting bare går stærkt Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #10: 13 Jan 2019, 15:46 »

Ny computer, nyt save med Marseille... udover at de mangler stort set hele deres stab, og dem der er, er elendige til deres job, er det sq en fed klub. Har fået ryddet op i staben, og hentet nogle spillere ind. Nu skal PSG smides af tronen, og Europa League skal udskiftes med Champions League.

PS: Efter ti år med en langsom computer, er det nu virkelig dejligt at se at alting bare går stærkt Tunge
Fedt du er i gang igen Peace Overvejer selv et save i Frankrig. Dog mest OGC Nice eller Monaco.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #11: 13 Jan 2019, 20:00 »

Håber du kommer igang i Frankrig! Det er faktisk et sjovt land at spille i Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #12: 17 Jan 2019, 22:38 »

Håber du kommer igang i Frankrig! Det er faktisk et sjovt land at spille i Smiley
Hvordan kan det være du ikke gik igang med Roma igen egentlig? Peace
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #13: 18 Jan 2019, 00:38 »

Jeg kan simpelthen ikke komme ordentlig igang med et save for tiden. Går død efter pre-season.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #14: 18 Jan 2019, 12:34 »

Jeg kan simpelthen ikke komme ordentlig igang med et save for tiden. Går død efter pre-season.
Jeg har det på præcis samme måde Smiley Er du kommet ordentlig i gang med Marseille så? Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010