home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Lower League Manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Lower League Manager  (Læst 9498 gange)
Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #15: 05 Dec 2018, 08:59 »

Hejsa,

Skulle man starte sin karriere som manager i barndomsklubben Vejgaard Boldspilklub med en fortid som serie 6 spiller, tæller det så med som LLM?Huh?


https://fminside.net/guide-lower-league-management/

Siden du ikke kan komme længere ned i Danmark så vil jeg da mene at du nemt kan spille LLM med Vejgaard..

Men hvis man spille LLM så er holdet ikke det vigtigste. Der er en række punkter som man skal overholde hvis man vil spille det helt rigtige LLM, men det er selvfølgelig op til en selv..
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #16: 05 Dec 2018, 11:03 »

Hejsa,

Skulle man starte sin karriere som manager i barndomsklubben Vejgaard Boldspilklub med en fortid som serie 6 spiller, tæller det så med som LLM?Huh?


https://fminside.net/guide-lower-league-management/

Siden du ikke kan komme længere ned i Danmark så vil jeg da mene at du nemt kan spille LLM med Vejgaard..

Men hvis man spille LLM så er holdet ikke det vigtigste. Der er en række punkter som man skal overholde hvis man vil spille det helt rigtige LLM, men det er selvfølgelig op til en selv..

Hejsa,

Tusind tak for linket til den fantastiske guide! Jeg vidste slet ikke, at der var sådan en! Nu får jeg helt lyst til at give mig i kast med det. Dog må jeg sige, at jeg blev mere sulten efter et save i England end i VB  Opstemt Måske man skulle starte i England og så vende hjem til Danmark på et senere tidspunkt  Wink

Af hvad jeg lige kunne forstå af guiden, så bliver FM nærmest til et helt andet spil, når vi kører LLM?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #17: 05 Dec 2018, 11:39 »

Hejsa,

Tusind tak for linket til den fantastiske guide! Jeg vidste slet ikke, at der var sådan en! Nu får jeg helt lyst til at give mig i kast med det. Dog må jeg sige, at jeg blev mere sulten efter et save i England end i VB  Opstemt Måske man skulle starte i England og så vende hjem til Danmark på et senere tidspunkt  Wink

Af hvad jeg lige kunne forstå af guiden, så bliver FM nærmest til et helt andet spil, når vi kører LLM?

Ja det bliver noget helt andet hvis man kører 100 % efter reglerne.. Det er ikke noget jeg selv kunne gøre, men syns altid det er fedt når folk giver sig ud på vilde udfordringer, og det må man jo sige det er hvis man kører det efter bogen..

Så hvis du kaster dig ud i det, er vi sikkert flere end mig selv der ville være interesserede i hvordan det går..
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lower League Manager
« Svar #18: 05 Dec 2018, 12:11 »

Det er nemlig også reglerne der gør denne challenge/mode sjovere. For hvis du ikke har disse regler, vil dit spil bliver ligesom alle andre spil efter nogle sæsoner.

Man skal godt nok have tålmodighed, men i FM kan man altid finde nogle tricks der gør at man klarer sig bedre end at man burde, derfra bare cruise derudaf til man har vundet mesterskabet i den bedste række.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #19: 05 Dec 2018, 13:34 »

Ja det bliver noget helt andet hvis man kører 100 % efter reglerne.. Det er ikke noget jeg selv kunne gøre, men syns altid det er fedt når folk giver sig ud på vilde udfordringer, og det må man jo sige det er hvis man kører det efter bogen..

Så hvis du kaster dig ud i det, er vi sikkert flere end mig selv der ville være interesserede i hvordan det går..

Jeg tror umiddelbart ikke, at jeg vil låse mig så meget fast på de helt faste regler i eksempelvis ikke at måtte signe tidligere topspillere til min klub, hvis det er en mulighed, når det er mit første forsøg.

Jeg tror umiddelbart, at Leyton Orient ville være en god mulighed for mig at starte i.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #20: 23 Dec 2018, 13:35 »

Jeg er startet en karriere i Larne i den 2. bedste række i Nordirland, det lyder måske skørt, men en ejer ved navn Kenny Bruce har spyttet en masse penge i klubben og målet er at blive det bedste hold i Nordirland og putte Nordirland på kortet internationalt, spændende udfordring.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010