home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 337 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Lower League Manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lower League Manager  (Læst 9499 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Lower League Manager
« : 12 Nov 2018, 20:08 »

Et kunstværk til at pryde dette års LLM-Tråd, når Crewet nu ikke har oprettet et helt LLM-Forum (Med god grund måske, taget sidste års beskedne 2 tråde i betragtning).

Lower League Manager en klassiker, som kan spilles på mange måder og med mange fortolkninger. De mest klassiske regler findes formegentlig på LLM's egen hjemmeside under Guidelines og Stupid Questions! (Også selvom de måske lige smører cremen tykt nok, med deres "LLM'ere"-status. De tangerer næsten til en kult). Selv i disse regler kan man finde små uenigheder i, hvordan LLM skal gribes an, og hvad der er realistisk eller ej. Derfor er den vigtigste lærdom fra siden også: LLM is an ethos, not a challenge. If you want to play Football Manager in the LLM way, then you play it in the LLM way. Start at the bottom, play realistically and learn for yourself.. Realismen - Eller forsøget herpå - er i højsædet og "The LLM Way" er forsøget på at gøre spillet så realistisk som muligt. Jeg skal dog være den første til at sige, at jeg ikke slår ned på, hvor minutiøst man overholder reglerne; Vi er her trods alt for hyggens skyld. Men husk dog på - Blot fordi man overtager trænergerningen i en mindre klub, er det ikke ensbetydende med, at man spiller LLM!
Jeg starter gerne tråden. Hereford FC er en phoenix club (hvad end den danske betegnelse så er) af det gamle Hereford United, som blev erklæret konkurs tilbage i slut 2014, hvilket umiddelbart efter førte til Hereford FC's oprettelse. Klubben blæste igennem systemet med 3 oprykninger i streg, inden klubben nu er seedet 19 ud af 22 her i National League North. Bedst kendt er byen dog for Hereford kødet, så det er på tide at sætte koen på landkortet af andre årsager; Fodbold!.

På bestyrelsesgangene er Hereford absolut topklasse, idet klubben leverer et månedligt overskud på alt mellem 100.000 og 400.000,-. Det gør det hele lidt mere positivt, idet jeg utallige gange har prøvet at se pengene fosse ud af klubben allerede fra Dag 1. Men blandt folk og kvæg er opbakningen stor, og det endda selvom jeg opgradrede staben mærkbart, og knyttede enkelte forstærkninger til - mest nævneværdige manden med det flotte navn, Ronaldo Brown, som har stået for 26 kampe og 3 mål på sin venstrekant.

Resultatmæssigt er vi også flot med. Vi var seedet til en 19. plads - Siden hen opjusteret til nummer 17 - men er nu tilbage på 19. pladsen igen. Vi har dog bragt bookmakerne til stilhed med vores øjeblikkelige 7. plads halvvejs gennem turneringen (Hvis det ikke var for en aflysning pga. regn). Vi har store udfald mod bundholdene, men 10 point mod nummer 2,3,4 og 6, så jeg kan ikke tillade mig at være utilfreds; Blot ærgrelig over de dumme pointtab. Trods en placering i Top 7 og Playoff-kampene, så kigger jeg stadig nedad og noterer mig, at jeg har 14 point til nedrykningsstregen. Fokus er stadig rettet på, at dette holdes frem til afslutningen af sæsonen, da truppen ikke er bred nok til - på papiret - at være med i toppen.

I FA Cuppen nåede jeg helt til Hovedrunden, inden jeg foran et fuldt Edgar Street led et bittert 2-0 nederlag til MK Dons, som først fik hul på bylden med et selvmål i det 89. minut. Specielt også fordi de trak Chestefield et niveau over os i 2. Runde, og så kunne det potentielt have været mig der stod mod Everton den 5. januar. Om ikke andet nåede jeg dog et hak længere end bestyrelsen forventede og tjente en god sjat. i FA Trophy tabte jeg i 1. runde til Harrogate Town et niveau over undertegnet. Jeg fik ellers tvunget os ud i en kamp 2, men her tabte jeg 3-2 efter forlænget spilletid.

I det kommende transfervindue (Selvom det hvis er transfervindue hele tiden idet jeg ikke skal registrere nogle spillere), håber jeg på at kunne lande 1-2 korte aftaler, som skal sikre holdet placeringen midt i tabellen. Først til sommer begynder jeg at kigge på hvem der kan forstærke holdet, og tage os skridtet op i Playoff.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #1: 12 Nov 2018, 22:10 »



Jeg skal da ikke holde mig tilbage - i de sidste mange år, har jeg spillet med hold fra Østeuropa og det med blandet succes, men LLM har aldrig været noget unik hos mig, og tit været min indgangsvinkel til BLOG-konkurrencen.
Derfor er i en lidt en speciel omgang, da jeg ikke har tænkt mig at tage til Balkan og omegn, men i stedet er taget Frankrigs niende "højeste" række, til rækken "Regionales 3, Paris Ile de France" som er en pulje for hold i om omkring Paris.
Her er det franske nationale institut for fodbold at finde.
Blandt de største spillere som har trænet på akademiet er Thierry Henry, Nicolas Anelka, Willam Gallas og Hatem Ben Arfa!
Faciliteterne er helt i top og der er en begrænsning af at ingen spillere over 22 kan repræsentere klubben.
Målet i sig selv er at se, om de kan komme op i Ligue 1.

Klubben er Amatør, og derfor er der INTET lønbudget, underskuddet lyder på 10 millioner om året på driften, det skulle gerne kunne hentes på pokalen (TV, Præmiepenge, Tilskuere).
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Lower League Manager
« Svar #2: 13 Nov 2018, 08:02 »

Lyder spændende begge to - kunne I ikke linke til de databaser i henter, eller som minimum skrive hvad de hedder i Steam (alternativt tage et billede af den), så andre kan finde den, skulle de blive inspireret..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #3: 13 Nov 2018, 10:55 »

Måske et dumt spørgsmål, men ikke et spørgsmål som jeg har fået besvaret i de links som er vedhæftet, og nu er det heller ikke første gang jeg stifter bekendtskab med LLM, men hvor langt skal man ned før det kan betragtes som LLM? Hvis man ingen add-ons har til et spil, så er der jo et naturligt stoppe sted, eftersom at niveauerne stopper et sted. Men f.eks. nu har jeg spillet to sæsoner med TSV 1860 Munchen, og vil det betegnes som en klub i LLM forstand eftersom at man ikke kan komme længere ned?
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lower League Manager
« Svar #4: 13 Nov 2018, 11:57 »

Måske et dumt spørgsmål, men ikke et spørgsmål som jeg har fået besvaret i de links som er vedhæftet, og nu er det heller ikke første gang jeg stifter bekendtskab med LLM, men hvor langt skal man ned før det kan betragtes som LLM? Hvis man ingen add-ons har til et spil, så er der jo et naturligt stoppe sted, eftersom at niveauerne stopper et sted. Men f.eks. nu har jeg spillet to sæsoner med TSV 1860 Munchen, og vil det betegnes som en klub i LLM forstand eftersom at man ikke kan komme længere ned?
Det er der sikkert også mange holdninger til.. For mig personligt er LLM ikke det hold du styrer, men måden hvorpå man styrer det. I og med at man med tiden - forhåbentlig - også arbejder sig opad gennem rækkerne, forbliver man heller ikke et Lower League Team, men det afgøres til gengæld af hvordan du leder holdet. Bruger du søgefunktionen til at finde spillere og Steam til taktikker, jamen så er det ikke LLM. Er man tro med sin oprindelige tilgang selv når man når Champions League, så er det stadig LLM. Så jeg ville sagtens mene, at man kan spille LLM i Tyskland (Og flere andre lande også).

@Broen - Jeg bruger personligt bare grundspillet, hvor National League North/South er de laveste engelske rækker Smiley
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #5: 13 Nov 2018, 13:35 »

Det er der sikkert også mange holdninger til.. For mig personligt er LLM ikke det hold du styrer, men måden hvorpå man styrer det. I og med at man med tiden - forhåbentlig - også arbejder sig opad gennem rækkerne, forbliver man heller ikke et Lower League Team, men det afgøres til gengæld af hvordan du leder holdet. Bruger du søgefunktionen til at finde spillere og Steam til taktikker, jamen så er det ikke LLM. Er man tro med sin oprindelige tilgang selv når man når Champions League, så er det stadig LLM. Så jeg ville sagtens mene, at man kan spille LLM i Tyskland (Og flere andre lande også).

@Broen - Jeg bruger personligt bare grundspillet, hvor National League North/South er de laveste engelske rækker Smiley

Det er jo netop det, at der er så mange meninger omkring den måde - men som du selv siger, så vil jeg også mene at det mere er måden og ikke holdet som gør det til LLM.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #6: 13 Nov 2018, 13:36 »

I min optik er alt udenfor de professionelle rækker LLM - men kan sagtens følge Gillys syn på det
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lower League Manager
« Svar #7: 13 Nov 2018, 14:07 »

I Hereford FC måtte vi tage til takke med den bitre 8. plads, efter at York City snuppede den 7. og sidste Playoffplads ved hjælp af matchfixing. Inden sæsonen havde jeg gerne solgt det for en 8. plads, men måde det skete på, var en anelse bitter i og med vi på intet tidspunkt har været udenfor Top 10 i år. Trods skuffelsen kan vi dog glæde os over ligaens bedste defensiv med kun 37 indkasseret mål - 8 mindre end de to oprykkere Blyth Spartans og Stockport. Til gengæld haltede offensiven gevaldigt, og med sølle 50 mål var vi kun det 18. farligste hold - Så det er tydeligt at se, hvor der skal sættes ind for at tage det sidste skridt.

Transfervinduet står for døren og her i Hereford kommer der til at ske en hel del. Klublegenden Ryan Green går efter 10 år i klubben på pension, men jeg belønner loyaliteten med en rolle som Sportsdirektør til den 38-årige waliser. Også rækkens bedste målmand, Martin Horsell, drosler ned trods sine 16 Clean Sheets og beskedne 32 år. Han ville gerne have en amatørkontrakt, som betyder at han kun skal have løn såfremt han spiller, så jeg ser ham som en glimrende mand at have i reserve.

Udover Horsell har holdet kun 9 spillere på kontrakt - 2 af dem unge talenter - så der skal bygges et helt nyt hold op, her i juni og juli. Holdets topscorer Harry White (17 mål i 35 kampe) kunne jeg ikke nå til enighed med og jagten er nu gået ind på, at finde en erstatning med mål i støvlerne. Der skal faktisk ledes efter spillere til samtlige positioner for at få bredde nok på holdet, så der bliver rigeligt at se til det kommende stykke tid. Der er dog fint med penge i klubkassen til at få holdet til at tage form. Faktisk har jeg 2.1 millioner kroner til lønninger, før jeg når samme niveau, som jeg havde i år. Det skulle være nok til at hente 8-10 mand, og med en lejeaftale eller to, så virker det yderst realistisk, at jeg fortsat kan holde lønudgifterne nede på et respektabelt niveau. Klubben har dog øget budgettet med 2 millioner, men det er ikke penge jeg agter at bruge. Sidste års flotte overskud på 5.5 millioner skal ikke spildes væk.

Den flotte opbakning til klubben kunne også ses med et gennemsnit på 2.913 tilskuere, havde jeg ligaens 2. højeste snit og med et 55% fyldt stadion var det faktisk det mest besøgte sammenlignet med dets størrelse. Den flotte omsætning på 13.5 millioner var også primært fansenes fortjeneste, da de lagde 4.75 millioner i billetter, 3.38 i Match Day Income og 2.83 i sæsonkort. Dermed stod de for ligegodt 81% af klubbens sæsonomsætning. En stor tak herfra!
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lower League Manager
« Svar #8: 14 Nov 2018, 17:28 »

I Hereford FC rykkede vi et enkelt skridt tættere på oprykning, da vi vekslede sidste års 8. plads til en 6. plads og en billet til Playoff-kampene - Hvor vi dog tabte i 1. runde til Spennymoor Town og dermed heller ikke i år rykker op i National League. Modsat sidste år, så synes jeg dog på ingen måde, at vi fortjente 6. pladsen. I perioden 1. januar til 31. marts hentede vi sølle 12 point i 14 kampe og med så stort et blackout, så havde spillerne altså ikke fortjent at stå med chancen for at rykke op. Generelt set var hele sæsonen bare noget rod, hvor vi aldrig rigtig fandt en god rytme, borset fra midtvejs fra Runde 20-26 - Hvilket vores ligapositioner meget godt beviser.. Hvem eller hvad der skal have skylden for kollapset ved jeg endnu ikke - Måske kan det gives til klubbens ejer, som kort før nytår meldte ud, at han ville gå på pension og sidenhen, over to dage i februar, solgte klubben til en lokal forretningsmand. Eller også var vi bare mega dårlige..

I de to pokalturneringer var vi ikke meget værd. Exit i 4. og sidste kvalrunde i FA Cuppen og exit i 1. Runde af FA Trophy er ikke noget, der er værd at skrive hjem om.

Økonomisk set steg lønbudgettet en anelse, men ikke nok til at påvirke overskuddet synderligt. Klubbens nye ejere smed også lidt i puljen og samlet set hentede vi igen et overskud på 5.3 millioner. Klubbens fans smed dog godt halvanden million mindre i klubben, men vi havde alligevel en større omsætning end året før, da vi endte på samlede 14.7 millioner. Samlet set er klubben god for 14.69 millioner, så der er ro på bestyrelsesgangene de kommende sæsoner.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lower League Manager
« Svar #9: 18 Nov 2018, 11:18 »

Det kan næsten kun være match fixing! Hvordan kan det lade sig gøre!! Opstemt
Logged

jonasc21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #10: 18 Nov 2018, 12:18 »

Jeg har også gang i et spil, dog kan det nok ikke defineres helt som et LLM save. KLubben er Rochdale, som jeg også havde et spil med tilbage i FM 14 hvor de lå i midten af det der i dag hedder EFL League Two. Med tiden er de dog rykket op til EFL League One, hvor de her i FM 19 er seedet til at kæmpe om, at undgå nedrykning.

Efter nogle sæsoner har jeg dog fået dem op i Premier League, efter et vanvittigt play-off program i Championsship og en sæson over alt forventning. Jeg vurderer ikke selv at truppen til at være klar til Premier League (langt fra) men nogle rigtige gode låneaftaler og tildels heldige resultater, gjorde det muligt.

Status pt: Efter 8 runder af Premier League sæsonen ligger Rochdale lige over nedrykningsstregen. Spillet har dog ikke været kønt og det er da næsten også mere held end forstand, at placeringen ikke er under stregen. I de fleste kampe kommer vi bagud med 1-2 mål efter 20 min og må tage kampen derfra. Det bliver dog spændende at se hvordan klubben klarer sig resten af sæssonen, da vi kun lige kan konkurrere med de(n) dårligste klubber i ligaen. En skade eller to til nogle profier, vil få det til at se meget sort ud.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2018, 12:21 af jonasc21 » Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lower League Manager
« Svar #11: 18 Nov 2018, 20:27 »

Et kunstværk til at pryde dette års LLM-Tråd, når Crewet nu ikke har oprettet et helt LLM-Forum (Med god grund måske, taget sidste års beskedne 2 tråde i betragtning).

Lower League Manager en klassiker, som kan spilles på mange måder og med mange fortolkninger. De mest klassiske regler findes formegentlig på LLM's egen hjemmeside under Guidelines og Stupid Questions! (Også selvom de måske lige smører cremen tykt nok, med deres "LLM'ere"-status. De tangerer næsten til en kult). Selv i disse regler kan man finde små uenigheder i, hvordan LLM skal gribes an, og hvad der er realistisk eller ej. Derfor er den vigtigste lærdom fra siden også: LLM is an ethos, not a challenge. If you want to play Football Manager in the LLM way, then you play it in the LLM way. Start at the bottom, play realistically and learn for yourself.. Realismen - Eller forsøget herpå - er i højsædet og "The LLM Way" er forsøget på at gøre spillet så realistisk som muligt. Jeg skal dog være den første til at sige, at jeg ikke slår ned på, hvor minutiøst man overholder reglerne; Vi er her trods alt for hyggens skyld. Men husk dog på - Blot fordi man overtager trænergerningen i en mindre klub, er det ikke ensbetydende med, at man spiller LLM!
Jeg starter gerne tråden. Hereford FC er en phoenix club (hvad end den danske betegnelse så er) af det gamle Hereford United, som blev erklæret konkurs tilbage i slut 2014, hvilket umiddelbart efter førte til Hereford FC's oprettelse. Klubben blæste igennem systemet med 3 oprykninger i streg, inden klubben nu er seedet 19 ud af 22 her i National League North. Bedst kendt er byen dog for Hereford kødet, så det er på tide at sætte koen på landkortet af andre årsager; Fodbold!.

På bestyrelsesgangene er Hereford absolut topklasse, idet klubben leverer et månedligt overskud på alt mellem 100.000 og 400.000,-. Det gør det hele lidt mere positivt, idet jeg utallige gange har prøvet at se pengene fosse ud af klubben allerede fra Dag 1. Men blandt folk og kvæg er opbakningen stor, og det endda selvom jeg opgradrede staben mærkbart, og knyttede enkelte forstærkninger til - mest nævneværdige manden med det flotte navn, Ronaldo Brown, som har stået for 26 kampe og 3 mål på sin venstrekant.

Resultatmæssigt er vi også flot med. Vi var seedet til en 19. plads - Siden hen opjusteret til nummer 17 - men er nu tilbage på 19. pladsen igen. Vi har dog bragt bookmakerne til stilhed med vores øjeblikkelige 7. plads halvvejs gennem turneringen (Hvis det ikke var for en aflysning pga. regn). Vi har store udfald mod bundholdene, men 10 point mod nummer 2,3,4 og 6, så jeg kan ikke tillade mig at være utilfreds; Blot ærgrelig over de dumme pointtab. Trods en placering i Top 7 og Playoff-kampene, så kigger jeg stadig nedad og noterer mig, at jeg har 14 point til nedrykningsstregen. Fokus er stadig rettet på, at dette holdes frem til afslutningen af sæsonen, da truppen ikke er bred nok til - på papiret - at være med i toppen.

I FA Cuppen nåede jeg helt til Hovedrunden, inden jeg foran et fuldt Edgar Street led et bittert 2-0 nederlag til MK Dons, som først fik hul på bylden med et selvmål i det 89. minut. Specielt også fordi de trak Chestefield et niveau over os i 2. Runde, og så kunne det potentielt have været mig der stod mod Everton den 5. januar. Om ikke andet nåede jeg dog et hak længere end bestyrelsen forventede og tjente en god sjat. i FA Trophy tabte jeg i 1. runde til Harrogate Town et niveau over undertegnet. Jeg fik ellers tvunget os ud i en kamp 2, men her tabte jeg 3-2 efter forlænget spilletid.

I det kommende transfervindue (Selvom det hvis er transfervindue hele tiden idet jeg ikke skal registrere nogle spillere), håber jeg på at kunne lande 1-2 korte aftaler, som skal sikre holdet placeringen midt i tabellen. Først til sommer begynder jeg at kigge på hvem der kan forstærke holdet, og tage os skridtet op i Playoff.

TAK! for denne tråd! Jeg hopper sgu på samme hold som dig, det lyder sgu spændende med et nyt startet hold, og så er jeg kæmpe fan er hereford kødet! Opstemt
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lower League Manager
« Svar #12: 19 Nov 2018, 13:58 »

Jeg vil skam også lige komme med lidt omkring, hvordan det går ved mig, nu hvor jeg har gennemført første sæson.

Jeg er startet med Oxford City i Vanarama National South (Eller som oversættelsen i FM siger Vanarama Nationale Liga Syd funny) Oxford er seedet til at blive nr. 20 i ligaen, og da lønbudgettet allerede var på gænsen, så hentede jeg "kun" 4 spillere ind, hvor jeg nu er 3.280 over lønbudgettet hver uge. Bestyrelsens mål var, at vi skulle forsøge at undgå nedrykning.

I sæsonen gik det både op og ned. Vi havde en periode, hvor vi var ubesejret i 11 kampe i træk, hvor 9 af dem var sejrer i både liga og cups, men der har også været et par perioder, hvor jeg ikke har vundet i 5 kampe i streg. men samlet set, så var sæsonen mere end godkendt, da jeg endte på solid 14 plads, som jeg bestemt er stolt af. Vi scorede og lukkede 66 mål ind, hvor mit topscorer i ligaen blev Kabango Tshimanga med 27 mål, hvor han også blev delt topscorer i ligaen. Han vil dog ikke forlænge, eller jeg mener ikke at han skal have lige så meget løn, som 3 af vores andre gode spillere. Så vil jeg hellere hente 3 nye spillere ind på holdet, som kan forbedre holdet til en bedre placeringen i ligaen. I FA Cuppen nåede jeg til Første Runde, hvor jeg blev slået ud af Salford (2 plads i Vanarama National), som vi tabte til i omkampen. I FA pokalen endte jeg med at ryge ud i 3 runde.

Disse kampe har også gjort, at økonomien kun er blevet stærkere, da jeg startede med -162.000 og er endt på 652.192 hvor 556.000 af dem er kommet fra præmiepenge.

Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lower League Manager
« Svar #13: 19 Nov 2018, 20:12 »

OPRYKNING!

Men inden vi nåede så langt, så havde vi en katastrofe af en Sæson 3 (20/21), hvor vi kun blev nummer 10 med 60 point (Mindst af den tid jeg har været i Hereford), samt vi røg ud i 4. kvalrunde i FA Cuppen og 3. kvalrunde i FA Trophy. Det var mildest talt en katastrofal sæson, som også betød at kun 4 mand fik forlænget deres kontrakter - Resten røg på porten!

Til Sæson 4 (21/22) forlangte bestyrelsen resultater. Vi skulle i Playoff, nå 1. Runde i FA Cuppen og 2. runde i FA Trophy - Altså alle forventningerne havde taget et hak opad - Til gengæld accepterede de også at forbedre faciliteterne, og vi har nu Below Average træningsfaciliteter . Vi lå længe og balancerede mellem 5-7. pladsen, men rækken var forholdsvis tæt langt ind i sæsonen, så jeg var først rolig til allersidst, hvor vi lagde solid afstand til pladserne udenfor Playoff med 11 kampe uden nederlag. Vi sluttede på en 5. plads med 73 point, og skulle derfor i Playoff krig mod Workington - En kamp vi vandt 2-0 godt hjulpet på vej af et tidligt rødt kort. I Semifinalen ventede Hedneford på udebane og i en dårlig kamp formåede vi at trække kampen i straffesparkskonkur rence, hvor vi vandt sikkert, ved at score på alle vores 4 spark. I finalen ventede Bradford Park Avenue der var sluttet 7'er, så vi fik fordelen af hjemmebane i Finalen. Her var vi hamrende effektive og rykkede op med en 3-0 sejr! Til stor glæde for mig og bestyrelsen. Vi levede også op til bestyrelsens forventninger i FA Cuppen og FA Trophy.

I løbet af sæsonen har jeg faktisk været til 3 samtaler i League 1/2 men uden succes. Med oprykningen ligger jeg planerne om et klubskifte lidt på hylden, for nu at prøve kræfter i National League som kæmpe underdog. Vores lønbudget på 3.39 millioner hører til i den lave ende i en række, hvor de fleste ligger på 8+.

I den kommende sæson står den på benhård overlevelse. Klubben er god for 18.2 millioner og jeg forventer at de månedlige indtægter stiger lidt igen med oprykningen, efter at interessen faldt en smule for Hereford de seneste to sæsoner. Sponsorindtægterne er steget markant så jeg føler godt, at jeg kan investere en smule i spillerkvaliteten for at sikre mig en plads i Top 20 som det kræver at overleve. Jeg tager også en håndfuld spillere med, som jeg er sikker på, kan levere i den nye række.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lower League Manager
« Svar #14: 05 Dec 2018, 08:26 »

Hejsa,

Skulle man starte sin karriere som manager i barndomsklubben Vejgaard Boldspilklub med en fortid som serie 6 spiller, tæller det så med som LLM?Huh?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010