home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 302 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 45621 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Hvem skal jeg være?
« : 30 Okt 2018, 01:36 »

Ja, det er jo en fast tråd.

Lige et par fif til folk der planlægger at søge efter en klub her i tråden, få så meget information med, det er ikke nødvendigt at kopiere listen herunder, men det er mere for at give nogle hints til folk der måske kan hjælpe jer, fremfor bare at få foreslået andre folks favorithold.   Cool

  • Favorit hold (gerne flere):
  • Hvad slags hold spiller du mest med?:
  • Hvor lange saves spiller du mest?:
  • Er det samme længde save du søger nu?:
  • Foretrækker du at købe eller udvikle spillere?

Der er sikkert en masse flere forslag til ting man kan spørge efter, så bare post det hvis i har et spørgsmål til listen som i vil have med, men husk, det er ikke et krav at bruge det, blot en hjælp, for dem som måske bare er helt på bar bund om hvad de søger efter, så man kan få noget kvalificeret hjælp Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

calz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1: 01 Nov 2018, 20:04 »

Nogle der har forsøgt, sig med HSV?
Logged

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2: 02 Nov 2018, 09:19 »

I betaen var jeg inverness  det kan jeg godt anbefale
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3: 03 Nov 2018, 22:40 »

Jeg har overvejet at starte et spil med Clwb Pêl Droed Llanfair­pwllgwyngyll­gogery­chwyrn­drobwll­llan­tysilio­gogo­goch Football Club (Llanfairpwll FC) fra wales, men jeg vil gerne prøve at have dem med i lower league i england, det er jo set før at hold fra wales deltager i england, men de lader til at lower league bliver svært i år, når det ikke længere er muligt at flytte gamle databaser ind i det nye spil.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #4: 03 Nov 2018, 22:42 »

Jeg har overvejet at starte et spil med Clwb Pêl Droed Llanfair­pwllgwyngyll­gogery­chwyrn­drobwll­llan­tysilio­gogo­goch Football Club (Llanfairpwll FC) fra wales, men jeg vil gerne prøve at have dem med i lower league i england, det er jo set før at hold fra wales deltager i england, men de lader til at lower league bliver svært i år, når det ikke længere er muligt at flytte gamle databaser ind i det nye spil.

Giv det et par dage, så kommer der lavere ligaer i værkstedet.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #5: 03 Nov 2018, 22:51 »

Giv det et par dage, så kommer der lavere ligaer i værkstedet.

Jeps, det er også det jeg regner med at gøre. Så må jeg spille lidt red dead redemption 2 imens jeg venter. Jeg kan se de databaser der pt er derinde med lower league er fuld af fejl.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #6: 10 Nov 2018, 15:15 »

Så prøver jeg at købe FM19 nu. Håber min gamle macbook kan trække det. Den havde svært ved FM18, så bliver nok med stor tålmodighed.. Smiley

Jeg skal derfor i gang med mit første save! Men hvem skal jeg være? Skal det være favorit klubben Arsenal. Portsmouth som jeg også følger meget. Barndomsklubben Kolding IF eller et helt 4. hold?
Har egentlig ikke de store krav. Jeg elsker en lille udfordring. At købe unge eller ukendte spillere, udvikle dem og sælge til profit.

Hjælp en manager i nød!
Logged

Arsenal <3

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #7: 10 Nov 2018, 15:30 »

Så prøver jeg at købe FM19 nu. Håber min gamle macbook kan trække det. Den havde svært ved FM18, så bliver nok med stor tålmodighed.. Smiley

Jeg skal derfor i gang med mit første save! Men hvem skal jeg være? Skal det være favorit klubben Arsenal. Portsmouth som jeg også følger meget. Barndomsklubben Kolding IF eller et helt 4. hold?
Har egentlig ikke de store krav. Jeg elsker en lille udfordring. At købe unge eller ukendte spillere, udvikle dem og sælge til profit.

Hjælp en manager i nød!

Lad mig da anbefale en lower league udfordring: Billericay Town FC. Klubben er netop rykket op i 6. bedste række i England - conference south. Der er masser af penge i klubben i forhold til klubbens placering i 6. bedste række, så du kan bygge dit eget hold op fra bunden Thumbs Up
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #8: 10 Nov 2018, 16:20 »

Lad mig da anbefale en lower league udfordring: Billericay Town FC. Klubben er netop rykket op i 6. bedste række i England - conference south. Der er masser af penge i klubben i forhold til klubbens placering i 6. bedste række, så du kan bygge dit eget hold op fra bunden Thumbs Up
Billericay eller et andet hold fra den laveste række i England skal helt sikkert prøves af på et tidspunkt. LLM er altid god underholdning. Smiley
Logged

Arsenal <3

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #9: 12 Nov 2018, 00:39 »

Hej søger et hold der ligger i de lavere ligaer i en af de store lande. Gerne et hold med gode unge spiler eller godt akademi. Ækonomien må faktisk gerne være dårlig, så der er noget udfordring.
Logged

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #10: 12 Nov 2018, 10:30 »

Blackburn Rovers kunne være en mulighed?
De har nogle spændende unge spiller og nogle gode ungdoms faciliter, samtidig med de roder rundt i Sky bet league one  Smiley
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #11: 12 Nov 2018, 10:45 »

Hej søger et hold der ligger i de lavere ligaer i en af de store lande. Gerne et hold med gode unge spiler eller godt akademi. Ækonomien må faktisk gerne være dårlig, så der er noget udfordring.

FC United of Manchester! DO IT!  crazy
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #12: 12 Nov 2018, 10:49 »

Portsmouth FC skal da tilbage til Premier League! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #13: 12 Nov 2018, 10:54 »

Hej søger et hold der ligger i de lavere ligaer i en af de store lande. Gerne et hold med gode unge spiler eller godt akademi. Ækonomien må faktisk gerne være dårlig, så der er noget udfordring.

Colchester ville være værd at kigge på
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #14: 12 Nov 2018, 13:46 »

Colchester ville være værd at kigge på

Gode bud. united kommer jeg sldrig til med mit tilhørsforhold til Arsenal. Blackburn er måske for "gode", så det blvier for nem en udfordring er jeg bange for.

Portsmouth og Colchester er seriøse overvejeleser. Har i nogle bud med klubber i Spanien eller Italien i evt. sercie c og segunda division? Spiler altid i England og økonomien i England gør at det bliver for let i længden!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010