home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hertha BSC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hertha BSC  (Læst 4433 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Hertha BSC
« : 23 Okt 2018, 15:31 »

Hertha Berliner Sports-Club von 1892




Et forum for debat, diskussion, triumfer, fiasko og alt andet som falder sig til omkring Tysklands største bys førende fodboldklub. Klubben summer af historie, hvilket kælenavnet Die Alte Dame også hentyder til, fangruppering bliver ofte nævnt som nogen af de mest loyale og trofaste i tysk fodbold til trods for et minimum antal af mindeværdige resultater og et sjældent udsolgt stadion.
 
Et hurtigt kig rundt i de europæiske ligaer viser at hovedstadsklubberne ofte dominerer eller er med helt fremme i de respektive lande. Spanien (Atl. Madrid, R. Madrid), England (Chelsea, Arsenal, Tottenham), Italien (Lazio, Roma), Frankrig (Paris SG), Rusland (Lokomotiv Moskva, CSKA Moskva, Spartak Moskva), i Skandinavien tegner billede sig ens med FC København, Brøndby, AIK, Djurgårdden osv.

En tendens som ikke følges af Tyskland og i særdeleshed Hertha BSC, hvis senest store triumf ligger snart 40 år tilbage med en sejr i DFB pokalen tilbage i 1979. Klubbens senest mesterskab er helt tilbage i 1931, før 2. verdenskrig ligger også klubbens bedste periode med 2 bundesliga titler og 5 sølvmedaljer i perioden fra 1926 til 1931.

Hvorfor så Hertha BSC? Fordi, klubben har en fornuftig mængde talenter som kan spille en stor rolle i bundesligaen her kan nævnes Arne Maier, Javiairo Dilrosun, Valentino Lazaro og Jordan Torunarigha de unge spiller, er suppleret af mere rutineret og bærende kræfter som Salomon Kalou, Niklas Stark, Marvin Plattenhardt og Vladimir Darida.

Klubbens faciliteter er på et niveau med europæisk topfodbold. Stadionet kan rumme 74.475 siddepladser, ungdoms- og træningsfaciliteter ne er gode og klubben råder over et godt rekuteringsnetværk understøttet af en rigtigt god trænerstab.

Jeg er personligt selv startet op med Hertha, hvor det forsætte fokus skal være på ungdomsudvikling – rammerne er til at skabe endnu en topklub i tysk fodbold med base i hovedstadsklubben. Mine tanker er at kunne være en form for Tysklands svar på Ajax, hvor unge spiller skal havde spilletid og tillid på førsteholdet. Efterfølgende skal spillerne sælges med stor profit ud til større klubber i Europa, for at gøre det interessant for unge spiller at komme til Berlin skal den stå på europæisk gruppespil hver sæson.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2018, 19:23 af nikovic » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC
« Svar #1: 21 Dec 2018, 14:54 »

Jeg spiller altid et save med Hertha Berlin, har dog aldrig haft længere varende et - Måske det bliver i år Thumbs Up


Mener også klubben er interessant pga. af ovenstående, og især også det fantastisk flotte Olympiastadium - Det bør sgu huse en klub af større karat end hvad Hertha præsterer i øjeblikket Smiley Og så kunne det da også være fedt at vælte Bayern af pinden! Grin Tænker den største udfordring med klubben er at rydde op i truppen, da der er en del gamle hoveder der ikke rigtig bliver bedre.


Er halvejs med min første sæson indtil videre og det går faktisk rigtig rigtig godt. Kan især fremhæve Javairo Dilrosun! Han spiller vildt godt af en 20 årig 'newcommer' - Kommer lige med update når sæsonen er færdig
« Seneste Redigering: 21 Dec 2018, 14:56 af hoeven » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC
« Svar #2: 22 Dec 2018, 15:45 »

Overvejer også seriøst om mit første hold skal være i Hertha eller et sted i Italien Opstemt
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC
« Svar #3: 23 Dec 2018, 12:32 »

Jeg er ved feb. 2020 med Berlin. mega fed klub at spille med. blev nr. 6 i først sæson Thumbs Up, med rigtige gode præstationer fra Arne Maier, Javiairo Dilrosun og  Niklas Stark Hævet Øjenbryn. Dilrosun blev solgt til arsenal for 415mil. det var bestyrelsen der accepteder det, desværre Forlegen.  Niklas Stark ville væk og tottenham bød 130mil så han røg også. Men det gav jo en slat til nye spiller, men hertha har lidt svært ved at lokke helt store spiller til, heldigvis fik jeg hentet Dominik Prokop foran PSG og City. Utrolig nok Thumbs Up.
Fik også hentet Timo Horn ind og Rune Jarstein blev solgt for 30mil, efter en fin sæson for ham. Som erstatning for Stark hentede jeg Dario Maresic os foran nogle af top klubberne Thumbs Up.   
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC
« Svar #4: 23 Dec 2018, 15:00 »

r19r - Hvordan bruger du Arne Maier? Han spiller egentlig ret anonymt for mig, men jeg vil jo gerne have ham til at blive stjernen for Hertha Wink
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC
« Svar #5: 23 Dec 2018, 18:48 »

Jeg spiller en 4-2-3-1. Maier spiller som central midt (angreb) sidste sæson med 8 mål og 11 assists.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC
« Svar #6: 28 Dec 2018, 16:12 »

Hvordan går det for jer i Berlin efterhånden?
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC
« Svar #7: 28 Dec 2018, 18:44 »

Jeg sluttet 19/20 sæsonen som nr 3. med Davie Selke som topscore med 22 mål i 31 kampe. lejede Jacob bruun til højre kant hvor han gjorde det rigtig flot.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2018, 18:53 af r19r » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC
« Svar #8: 11 Feb 2019, 21:33 »

Er folk stadig igang med Hertha?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010