home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  How does it go? - Beta
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: How does it go? - Beta  (Læst 6716 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
How does it go? - Beta
« : 20 Okt 2018, 22:28 »

Hey alle

Som de fleste andre herinde, så er jeg godt igang med at tjekke det nye FM ud. I den anledning er jeg meget interesseret i at høre hvordan det går for jer andre.. Hvem spiller i med, hvem har i købt, hvordan har i gjort rent taktisk og hvad syntes i generelt om FM19?


Jeg kan jo passende selv starte..  Jeg er begyndt med OB, og jeg tjekker udelukkende kun det taktiske af i øjeblikket. Så ingen indkøb, ingen stab hentet til - jeg er i stedet gået direkte igang med Superligaen.

I det nye FM, lægger man meget op til at man skal have en "spillestil" - Det har jeg dog set fuldstændigt bort fra, i stedet har jeg valgt 3 formationer uden nogen instruktioner - og så er det ellers meningen at jeg sætter taktikken op mod hver enkelt modstander, ud fra analyserne fra mine scouts og data analytikere.

Indtil videre har det kastet 4 sejre og et enkelt nederlag af sig. Vendsyssel, SønderjyskE, FCK og Hobro er slået, mens jeg tabte ude til Randers. Så indtil videre meget godkendt, men det skal testet meget mere af, inden jeg ved om det bliver en fast fremgangsmetode for mig, fremfor en fast "spillestil"


Ud over 4 straffespark i de første 3 kampe, så er jeg rigtig godt tilfreds med spillet indtil videre.. Har godt nok ikke spillet så vanvittigt meget endnu, men jeg er ikke stødt på de store problemer endnu.. så det virker meget lovende..  Thumbs Up

Logged

Frederik.Mrck
Gæst
 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #1: 21 Okt 2018, 12:41 »

Jeg er startet et save med Huddersfield. Da jeg syntes de spiller bedre fodbold end hvad tabellen viser.

Mine transfer har været mest spillere til bredden og lidt til fremtiden. Lavet et enkelt panikindkøb, dog har jeg brugt 36 mio. kr. på spiller indkøb og solgt for 160 mio. kr. Så på transfers fronten er nogenlunde tilfreds.

Jeg er startet op med rent taktisk at bruge genpres, men tænker som sæsonen skrider frem og programmet bliver tættere tænker jeg på også at tage brug, af en lidt mere passivspillestil. Jeg er dog kun to kampe inde i sæsonen, så der er stadig noget tid endnu til det tætte program.

De to kampe har været Arsenal ude og Man Utd hjemme.

Arsenal kampen endte fortjent med et 2-1 nederlag, selvom Steve Mouiné bragte os i front efter 5 min.

Derimod Man Utd kampen var en fantastisk kamp eller mere en fantastisk anden halvleg.
Man Utd blev slået med 2-0 og kunne være blevet 3-0 da vi brændte et straffespark kort tid efter havde bragt os foran 2-0.

Det der irriterer mig mest, er at hjem skærmen ændrer sig selv. Nogle gange har den erstattet ligatabellen med økonomi & løn eller Træningsprogrammet!  ticked off
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #2: 21 Okt 2018, 13:26 »

Lyder til at du har fået en god start med Huddersfield. Lidt vildt at du slår United  Smiley og vildt startprogram - næsten ligesom Newcastles i virkelighedens Premier League. Jeg er egentlig overrasket over at genpres virker for dig mod de to hold - for jeg ville tro at deres spillere var klart teknisk overlegne, og nemt kunne spille sig ud af det pres - og begge har også meget hurtige spillere - især Arsenal, så med genpres, må du være sårbar på kontraer - men rigtig godt gået  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Okt 2018, 13:48 af mama99ai » Logged

Frederik.Mrck
Gæst
 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #3: 21 Okt 2018, 13:46 »

Ja altså Aubameyang var også manden der satte Arsenal i gang mod mig. Dog tror jeg at min genpres taktik skal justeres til udebane kampe. Da lange bolde fra Newcastle gjorde jeg løb ind i endnu et 2-1 på udebane.

Next up:
Wolves (U) Caraboa Cup 2. runde
Liverpool (H) PL
West Ham (U) PL
Burnley (H) PL
Crystal Palace (U) PL

Håber på at kunne få tre sejre  funny
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #4: 21 Okt 2018, 15:59 »

Insigne jeg har brændt samtlige 7 straffespark for mig. Nu er det blevet en principsag, at han skal sparke indtil han score.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #5: 21 Okt 2018, 16:07 »

Insigne jeg har brændt samtlige 7 straffespark for mig. Nu er det blevet en principsag, at han skal sparke indtil han score.

Hans moral må godt nok være lav efter 7 brændte straffespark.  funny
Måske er det bedste for ham at få en pause - men helt enig i at angriberne SKAL kunne sparke den i nettet fra 11 meter pletten.  Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #6: 21 Okt 2018, 17:28 »

Jeg er lige startet med West Ham, for at spille med Premier Leagues bedste angriber... 5 dage gik der, før spillet blev ødelagt...  Græder

Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #7: 21 Okt 2018, 17:32 »

Jeg er lige startet med West Ham, for at spille med Premier Leagues bedste angriber... 5 dage gik der, før spillet blev ødelagt...  Græder



Surt - men måske skal Andy Carroll så endelig bevise hvad han er gjort af  Wink
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #8: 21 Okt 2018, 17:56 »

Surt - men måske skal Andy Carroll så endelig bevise hvad han er gjort af  Wink

Carroll har en skade fra start på ca. 4-5 måneder... Så må Chicharito slå til Smiley
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #9: 21 Okt 2018, 18:34 »

Lidt surt at have 2 ud af 3 angribere skadet i så lang tid  Ubeslutsom
Logged

Zonen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #10: 22 Okt 2018, 09:34 »

 Jeg vælter mig i skader, er det osse jeres oplevelse ?
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #11: 22 Okt 2018, 10:02 »

Jeg vælter mig i skader, er det osse jeres oplevelse ?

Der er mange skader, og SI skulle være opmærksom på det efter hvad jeg har hørt. Så det gælder vist om at være meget forsigtig med sin træning.
Logged


Zonen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #12: 22 Okt 2018, 11:01 »

Jeg har startet et spil med Leverkusen, hvor jeg spiller en 4-2-3-1 genpres. Efter 22 kampe i ligaen 17-3-2. Videre i Europæisk og pokalen. Jeg har ikke sat mig så meget ind i taktik og træning endnu, men det ser interessant ud. Jeg håber den bare er beta nem, og bliver mere udfordrende i fuld version.Jeg har oplevet et par gange at jeg ikke kan åbne taktik under selve kampen og lave ændringer, men ellers synes jeg det kører smooth.Ud af 32 spillere i og omkring 1 holdet har jeg haft 15 spillere ude med skader på en gang, ellers synes jeg det varierer meget, men for det meste er skades frekvensen høj. Trænings intensiteten er sat til middel og trætte spillere får gerne ekstra hvile, men lige lidt hjælper det. Spillet lægger op til at man skal rose spillere der har gjort det godt til træning, men de fleste bliver mugne hvis de bliver rost mere end 2 gange.Presse delen er genbrug og bliver hurtigt enerverende. Overordnet set er jeg meget begejstret og føler mig godt underholdt.
Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #13: 22 Okt 2018, 13:16 »

Det bliver hurtigt trættende at skulle skifte ud mindst en gang hver kamp grundet skader. Min assistent siger hver uge at træningen er "at a fairly low level for this time of the season", alligevel vælter jeg mig i skader.
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: How does it go? - Beta
« Svar #14: 22 Okt 2018, 19:49 »

Jeg oplever, ligesom Zonen, at betaen er for nem. Jeg har ofte vundet kampe med 3/4/5-0, med en skudstatistik der hedder 20-0 til mig. Jeg er Napoli, og tog også mesterskabet i første sæson.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010