home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Arsenal  (Læst 7012 gange)
Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Arsenal
« : 20 Okt 2018, 14:41 »

Der blæser nye vinde over Englands fedeste klub. Efter at The Gunners stagnerede under legenden Arsene Wenger, er der endelig kommet en ny manager til. Klubben skal tilbage i top 4 og på sigt føres til sit 14. engelske mesterskab.

I mit forsøg på at føre klubben tilbage til tidligere storhed har jeg signet Marcos Alonso, Andrea Belotti, Mattia Caldara, Sergi Darder og Antonio Marin af nævneværdige navne. Samtidig er Skhodran Mustafi, Mohamed Elneny, Emiliano Martinez, Danny Welbeck, Lichtsteiner og Kolasinac sendt ud på nye eventyr.

På nuværende tidspunkt er der spillet 26 runder. Arsenal ligger 5 nummer og 7 point efter top 4. Der skal sættes en god slutspurt ind, hvis vi skal i Champions League næste år. Vi vandt vores Europa League gruppe foran Sporting Lissabon, Spartak Moskva og Valur. I første knockutrunde venter belgiske Anderlecht. Jeg satser stort på Europa League, da den turnering kan ende med at give os Champions League deltagelse næste år. Derudover er jeg stadig med i FA Cuppen, hvor 5. runde byder på en hjemmekamp mod danskerklubben Brentford.

Ift. formation spiller jeg 4-3-1-2 med offensive backs for at få plads til både Özil, Lacazette og Aubameyang. Dog spiller både Özil og Laca rystende ringe. Det er også derfor, jeg har signet Belotti som ny makker til Aubameyang.

Er der andre, der spiller med Arsenal? Og kan i få Özil til at præstere?

Logged

Arsenal
Silkeborg IF

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #1: 20 Okt 2018, 16:38 »

Er ved at installere nu og skal selvfølgelig også starte med Arsenal som altid!

På hvilken baggrund solgte du Lichtsteiner? Han nåede vel nærmest ikke at spille en kamp for klubben? Tænker da at han er en ganske udmærket back-up til Bellerin. Hvem bruger du så som back-up? Smiley

Regner med jeg kommer til at spille en 4-3-1-2 opstilling med Auba og Laca i front (Nketiah og Welbeck som back-ups) 

Özil/Mkhitaryan lige bag dem.

3 midtbane spillere, som nok bliver Ramsey, Torreira og Xhaka. ( Savner Santi  Forlegen )

Bellerin og Monreal på backs, Sokratis som CB sammen med en ny makker, som jeg skal ud og shoppe efter.

Leno på kassen med Cech som back-up.

Glæder mig til at lege med taktik delen! Skal nok skrive om et par dage, når jeg har spillet lidt.
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #2: 20 Okt 2018, 19:55 »

Lichtsteiner blev solgt, fordi han var utilfreds med den manglende spilletid. Som erstatning købte jeg Jayden Bogle i Derby. Heldigvis har Bellerin kun haft småskader  Smiley

Det lyder som en god plan med taktikken. Jeg bruger som oftest Guendouzi, Torreira og Xhaka sammen på midtbanen. Ellers kører jeg præcis samme taktik som dig.
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #3: 20 Okt 2018, 23:01 »

Spiller også med Arsenal.

Spiller ind: Memphis Depay - Matthijs de Ligt - Antonio Rüdiger - Danilo Pereira - Kasper Dolberg.

Spiller ud Mohamed Elneny (leje) - Emiliano Martínez (leje) - Shkodran Mustafi (solgt) - Carl Jenkinson (solgt 0 kr) - Danny Welbeck (leje)

Har virkelig svært ved at sælge spiller i FM 19... havde regnet med at jeg nemt havde solgt Mustafi, Eleny, Welbeck og Jenkinson.

mustafi blev solgt meget billigt til 120M,Eleny og welbeck var der ingen interesseret og Jenkinson røg gratis for at spare lønkroner.

Spiller en klassisk 4-2-3-1 wide som gode gamle Wenger elskede...  Grin

                   Pierre-Emerick Aubameyang

    Memphis Depay - Mesut Özil - Henrikh Mkhitaryan

                Lucas Torreira - Aaron Ramsey

Nacho Monreal - Sokratis - Antonio Rüdiger -Héctor Bellerín

                       Petr Cech/Bernd Leno


Har spillet 4 kampe ind til videre, hvor jeg har vundet 3 og tabt 1.
« Seneste Redigering: 20 Okt 2018, 23:07 af kyhn » Logged

Odense Boldklub - Arsenal

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #4: 21 Okt 2018, 10:17 »

Gode signings - både i forsvaret, hvor der især er mangler - og offensiven. Og unge spillere også - Arsenal slæber rundt på en stor del af starting 11 der er 29, så virker meget fornuftigt at du tager hul på den opgave fra starten. Det ser stærkt ud.  Thumbs Up
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #5: 21 Okt 2018, 14:38 »

Hvad sker der for i køber alle de Chelsea spillere?  Opstemt

Forstår ikke helt at du ikke bruger Lacazette. Han har scoret 13 mål i 13 kampe for mig indtil videre. Auba har desværre været skadet, så han har kun spillet to kampe indtil November.

Indtil videre har jeg kun købt en enkelt spiller, nemlig Walter Kannemann. Nu har jeg nok lige givet jer spillets måske største scoop. Gav små 25 millioner kr for ham. Han står efter 2 måneder til at være 175 millioner værd.

Har også brugt Elneny mere end jeg havde forventet, da Torreria ikke lige passer til rollen som boldvindende midtbane spiller, som jeg havde håbet.

Anyways. Ligger Nr. 1 med 30 point efter 11 runder (Vundet 10 - Tabt 1)
2. pladsen har 26 point, så det ser lovende ud!









« Seneste Redigering: 21 Okt 2018, 14:40 af matv » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #6: 21 Okt 2018, 16:15 »

Walter Kannemann kender jeg ikke - virker som en god handel. Har du et screenshot på ham?
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #7: 21 Okt 2018, 22:05 »


Forstår ikke helt at du ikke bruger Lacazette. Han har scoret 13 mål i 13 kampe for mig indtil videre. Auba har desværre været skadet, så han har kun spillet to kampe indtil November.




Fordi både Lacazette og Aubameyang spiller af R*v til...  funny

Lige pt kommer alle målende fra Memphis Depay med 5 mål i 4 kampe.  Wink
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #8: 22 Okt 2018, 12:54 »

Har også lidt svært ved at få Auba igang faktisk, men Lacazette bomber heldigvis!

Men her er status efter 23 runder:



Her er mine indkøb og solgte spillere:



Og til dig der spurgte om screenshot af Kannemann:




Har fået brugt en masse akademi spillere indtil videre. Maitland-Niles spiller rigtig mange kampe, det samme gør Nketiah. Joe Willock har også gjort det godt i EL og Carabao cuppen.

Man behøver jo nærmest ikke købe nye spillere, da der er så mange talenter i Arsenal Smiley

Iwobi er i øvrigt ved at blive omskolet til Angriber. Det går stille og roligt fremad!
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #9: 22 Okt 2018, 13:48 »

Har også brugt en del af de unge, dog mest Ainsley Maitland-Niles, Matteo Guendouzi og Joe Willock som har gjort det godt.

Har svært ved at sætte en taktik op hvor 10. Mesut Özil brilleirer på den offensive midtbane og hvor Pierre-Emerick Aubameyang og/eller Alexandre Lacazette bare kan hamre mål ind.

Min taktik og staropstilling lige pt... Ainsley Maitland-Niles gør det ganske udemærket som vikar for bellerin.



Det går ganske udemærket i ligaen med 6 sejre og 1 nederlag i 7 kampe, hvor jeg ligger nr. 1.



Har haft den store pengepung frem, men da alle spiller jævnligt, er jeg fortrøstningsfuld.


« Seneste Redigering: 22 Okt 2018, 13:50 af kyhn » Logged

Odense Boldklub - Arsenal

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #10: 26 Okt 2018, 14:05 »





Fik da gang i Auba i 2. Sæson må man sige  Opstemt





Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #11: 06 Nov 2018, 13:38 »

Jeg har lavet 2 taktikker med Arsenal. 4-3-1-2 som main og 4-2-3-1 som 2.

Startede med 4-2-3-1. vi skabte ikke så mange chancer og vandt en kneben sejr på 1-0 og en uafgjort. så skiftede jeg efter 2 kampe til 4-3-1-2 og vandt så storesejre de næste 2 kampe. Jeg har 10 point efter 4 kampe og ligger nr. 2.

Køb: Hirving Lozano, Matthijs de Ligt (kommer 1.jan. 2019) og Josh Vagnoman (17 årig stortalent og kan spille begge backs naturligt)

Hirving Lozano var elendig i starten og efter jeg har ændret taktik er han blevet reserve og omskoler ham nu som angriber han har lidt erfaring med.

Jeg beholdte Mustafi i modsætning til jer andre og han har indtiil videre gjort det godt, men har også kun mødt nemme modstander.

Generelt plejer jeg ikke at købe så mange spiller i første sæson, da mange nye spiller gøre det svære for holdet at præstere. Så laver jeg stille og roligt udskiftninger.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2018, 13:39 af Sutharam » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #12: 08 Nov 2018, 19:44 »

Efter 16 kampe ligger jeg nr. 1 med 43 point og med et forspring 8 point til nr. 2 Tottenham som også er det eneste hold jeg har tabt til (manglede Auba, Ramsey og Torreira for første gang i sæsonen)
Lacazette er topscorer i PL med 14 scoringer i 16 kampe. Auba har været skadet på det sidste og her har Laca scoret 7 mål i 4 kmape!

I El har jeg gjort bordet rent med 18 point, hvor jeg brugte reserverne i alle kampe. I liga cuppen røg jeg ud i vores 1. runde.

Min stærkeste opstilling og den bænk jeg fortrækker



Har kun købt Lozano ind til førsteholdet, som er reserve pga. præstationerne og fortryder jeg købte med tanke på Auba spiller fast på venstre og får en meget talentfuld Reiss Nelson tilbage til sommer.

Til vinter får jeg de Ligt, som jeg også fotryder, da mit fosvar fungere og Holding gør det godt i de få kampe han får og udvikler sig. Jeg får samt Kos tilbage i Januar, so jeg regner med at skal gå direkte ind. Så har 6 cb til vinter og får et luksusproblem.

Ender nok med at den unge græker lejes ud, og måske bliver min bedst spillende cb Mustafi solgt.
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #13: 08 Nov 2018, 21:04 »

Haha du fortryder meget Peace

Jeg ville ikke fortryde de Ligt, da han meget vel kan blive verdens bedste forsvarsspiller i dit save og han kan holde i voldsomt mange sæsoner Smiley.

Nu da editor er kommet har jeg kigget lidt på forskellige saves i forhold til potentiale og han svinger mellem 174 til 187 i de 4 test jeg har lavet af hans potentiale, som er et tal bagved Smiley. I 80´erne, så er vi altså voldsomt langt oppe i potentiale Peace

Lozano derimod ville jeg også ærgre mig lidt over medmindre han kostede meget lidt Peace



I øvrigt er der et scoop I Miguel Almirón der kun koster 55 millioner i starten af spillet han er voldsom for de penge Peace
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #14: 19 Nov 2018, 14:37 »

Hvordan spiller Depay?? Jeg har jo et spil kørende med United, så jeg overvejer at udnytte deres tilbagekøbsklausul.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010