home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  fck
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: fck  (Læst 23338 gange)
MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #15: 26 Okt 2018, 18:35 »

Truppen efter 1,5 sæsoner ser sådan her ud:

https://imageshack.com/a/img921/4039/AnWwf1.png

Bruger du ingen af de unge talenter?
Holse, Wind, Daramy, Haahr, Daghim osv.
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #16: 26 Okt 2018, 18:58 »

Bruger du ingen af de unge talenter?
Holse, Wind, Daramy, Haahr, Daghim osv.

Jo da har Holse og Wind som angrebsspillere i min sæson 3 og har hele tiden brugt Holse.

Haahr er væk han var ikke god nok i mit spil samme med Daramy og Daghim.

Roarslev har jeg inde som rotation med Rasmus Nissen på højre back i sæson 3.

Så i alt 3 FCK talenter bruger jeg pt.


Holse er pt. 3½ stjerne og holdets bedste angriber, mens Wind har 2½ stjerne og kan udvikle sig videre. Wind har pt. scoret 5 mål i de første par kampe i sæson 3 og er nr. 2 på superliga topscorelisten, mens Holse har scoret 3, men han bruges så også mest europæisk.



Kenan Kodro, Pieros Sotiriou og Damen er væk. Den første der røg var Kodro, så var det Damen til pension og så solgte jeg Pieros for at gøre plads til Wind der kom tilbage fra leje hos AC Horsens.

Truppen til sæson 3: https://imageshack.com/a/img924/3907/2Ch3FD.png
« Seneste Redigering: 26 Okt 2018, 19:04 af tojosular » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #17: 27 Okt 2018, 19:20 »

Lidt overraskende er det lykkedes at få Borja Mayoral gratis :O.

Borja Mayoral
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: fck
« Svar #18: 29 Okt 2018, 16:49 »

Jeg er også kommet igang med FCK.
Jeg har en 4-2-4 som fungere rigtig godt, og er min go-to når jeg er i problemer - jeg men vil hellere spiller 4-3-3, med kanter og en enkelt angriber, og om det er 3xCM, 1 DM, eller en DM, CM og OM er ikke så vigtigt for mig...

Alle spillere præstere ganske godt, lige med undtagelse af Viktor Fischer... 13 kampe, 2 mål og 3 assist og "sølle" 6.84 i snit...
Jeg har forsøgt mig med ham som IA(s), IA(a), Rumtyder og Skyggeangriber...
Er der andre som har problemer med ham, eller endnu bedre, kæmpe succes med ham..

Robert Skov er godt kørende, 12 kampe, 6 mål og 4 assist, N'doye ligger med 13 kampe og 8 mål.
Mit eneste nyindkøb Xadas, har leveret 4 mål og 2 assist i 11 kampe, og ellers er jeg overrasket over at Thomsen er på 5 mål i 10 kampe, ligesom at Vavro er på 4 mål i 13 (grundet hjørnespark taktik og straffespark)
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #19: 29 Okt 2018, 18:01 »

Jeg er også kommet igang med FCK.
Jeg har en 4-2-4 som fungere rigtig godt, og er min go-to når jeg er i problemer - jeg men vil hellere spiller 4-3-3, med kanter og en enkelt angriber, og om det er 3xCM, 1 DM, eller en DM, CM og OM er ikke så vigtigt for mig...

Alle spillere præstere ganske godt, lige med undtagelse af Viktor Fischer... 13 kampe, 2 mål og 3 assist og "sølle" 6.84 i snit...
Jeg har forsøgt mig med ham som IA(s), IA(a), Rumtyder og Skyggeangriber...
Er der andre som har problemer med ham, eller endnu bedre, kæmpe succes med ham..

Robert Skov er godt kørende, 12 kampe, 6 mål og 4 assist, N'doye ligger med 13 kampe og 8 mål.
Mit eneste nyindkøb Xadas, har leveret 4 mål og 2 assist i 11 kampe, og ellers er jeg overrasket over at Thomsen er på 5 mål i 10 kampe, ligesom at Vavro er på 4 mål i 13 (grundet hjørnespark taktik og straffespark)

Fischer er lidt on/off, men jeg har hele tiden brugt ham som Indvendig Angriber (Angreb) og han har hver sæson rundet 10 scoringer og var topscore for mig i sæson 1. Han er ikke typen der leverer et hav af assists og har mainly været målscorer på venstre kanten for mig. Han har niveauet til at spille internationalt i FM, så man holder selvfølgelig på ham Peace.

Hans første sæson var fyr og flamme, men i sæson 2 og 3 gik han ned. I 3´eren havde han så også nogle skader der varede lidt for lang tid.

Viktor Fischer - Indvendig Angriber (Angreb)
1. sæson - 29 kampe og 10 indskiftninger med 22 mål og 5 assists til følge
2. sæson - 26 kampe og 10 indskiftninger med 14 mål og 7 assists til følge
3. sæson - 20 kampe og 8 indskiftninger med 11 mål og 9 assists til følge

Robert Skov - Indvendig Angriber (Angreb)
1. sæson - 19 kampe og 5 indskiftninger med 19 mål og 3 assists til følge
2. sæson - 31 kampe og 6 indskiftninger med 13 mål og 14 assists til følge
3. sæson - 26 kampe og 9 indskiftninger med 16 mål og 9 assists til følge

Rasmus Falk - Indvendig Angriber (Angreb) (solgt til sæson 4 og erstattet med gratis Marko Pjaca)
1. sæson - 35 kampe og 8 indskiftninger med 9 mål og 13 assists til følge
2. sæson - 29 kampe og 10 indskiftninger med 7 mål og 12 assists til følge
3. sæson - 31 kampe og 10 indskiftninger med 7 mål og 11 assists til følge

Andreas Skov Olsen - Indvendig Angriber (Angreb)
1. sæson - 29 kampe og 5 indskiftninger med 11 mål og 14 assists til følge
2. sæson - 25 kampe og 7 indskiftninger med 11 mål og 5 assists til følge
3. sæson - 25 kampe og 3 indskiftninger med 13 mål og 9 assists til følge

Skov og Fischer spillede mainly europæisk, mens Falk og Skov Olsen spillede Superliga.


Hvis man tager i betragtning at han er klart den bedste i truppen offensivt, så er det lidt skuffende hvad han har præsteret i sæson 2 og 3, men det skal også ses i lyset af bedre modstanderen i Champions League kontra Europa League.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: fck
« Svar #20: 31 Okt 2018, 17:17 »

Jeg har nu ramt årsskiftet og er ganske tilfreds på trods af et pokal exit til Silkeborg... u19 og reserverne kunne ikke klare Ronnie Schwartz.

19 kampe er spillet i ligaen og det har kastet 50 point af sig, hvilket givet et hul på 12 point ned til GF på 2. pladsen.
Jeg har været meget tilfreds, 43 mål scoret og 10 lukket ind i 19 kampe. AGF har jeg spillet uafgjort med 2 gange, og i 2. runde tabte jeg til Hobro I.K.
Forsvaret har været over alt forventning, 10 clean sheets i 19 kampe er mere end godkendt for mig, jeg snitter 60% possession - dertil er jeg også det mest chance skabende hold i ligaen og det hold med fest skud på mål.

Europa League bød på en pulje med Anderlecht, Zürich og HJK, her vinder jeg puljen med 15 point, hvor jeg kun smed point i nederlaget på udebane til Anderlecht.

N'doye er topscorer med 17 mål i 25 kampe, skarpt efterfulgt af Robert Skov med 14 mål (sparker næsten bedre frispark end i virkelighed)
Fischer har modsat flere af jer andre, leveret mange oplæg fører den skala med 9 assist,  lige efter kommer Boilesen med 8, så min venstre side står for oplæggene og min højre side for målene.

Gregus er rigtig dygtig og vigtig for mit hold, hvor jeg bruger ham som Regista. Zeca og Thomsen deler tiden på MC som DLP og Xadas/Falk deler tiden på OMC.

Har folk gjort nogle gode indkøb som de mener jeg bør høre, jeg har lige svært ved at se hvor jeg skal skifte ud henne.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: fck
« Svar #21: 01 Nov 2018, 15:26 »

Januar måned blev en katastrofe for mig i FCK...
Dennis Vavro tiltræk opmærksomhed fra PRL og da Southampton kom med 70mio kunne jeg ikke stille meget op.
Rasmus Falk ville også afsted og røg til Leicester for 33mio.
Kodro, Sotiriou og Muamar Brajanac er alle skiftet væk også for mellem 3,5-4,5mio.
Så med 25mio på bankbogen og en tilførelse på over 110mio, hvor af de alle dog ikke røg til transfer budgettet var jeg godt rustet.

Jeg startede med at hente unge Alexander Isak i Dortmund for 34mio, og hvis han kan score mål som i 18'eren, så ser jeg dette som et steal.
Norske Tobias Svendsen på 19 år er kommet til for at dække af på OMV, og så er der hentet 2 brasilianere, Jhonny Lucas på 18 år til den centrale midt og Raniel på 22 år, som både kan spille på toppen, lige bag ved og på højre kant.

Nu indtræffer hele mit kaos.
Papagiannopoulos vil væk, AZ er interesserede, så star jeg kun tilbage med Bjelland og en masse unge spillere - Bjelland river dog lige korsbåndet til træning og er ude i 7-9 måneder.
Thomas og Xadas som skal lukke hullet fra Falk bliver begge skadet i samme træningskamp, ude i mellem 1-3 måneder begge to.
Isak skadet i træningskamp også, ude i 1 måned.

unge Jhonny Lucas bliver udtaget til Brasliens u20 og er først tilbage i slut februar.

Mit midterforsvar består lige nu af utilfredse Papagiannopoulos, Jacob Haahr, Vesterlund og Mathias Ross.
Min midtbane; Keita, Kvist, Gregus og Zeca

Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: fck
« Svar #22: 07 Nov 2018, 09:15 »

Hvordan har I fået angriberne i gang? Synes de er gode europæisk, men de stinker i Danmark..
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #23: 09 Nov 2018, 12:11 »

Jo da har Holse og Wind som angrebsspillere i min sæson 3 og har hele tiden brugt Holse.

Haahr er væk han var ikke god nok i mit spil samme med Daramy og Daghim.

Roarslev har jeg inde som rotation med Rasmus Nissen på højre back i sæson 3.

Så i alt 3 FCK talenter bruger jeg pt.


Holse er pt. 3½ stjerne og holdets bedste angriber, mens Wind har 2½ stjerne og kan udvikle sig videre. Wind har pt. scoret 5 mål i de første par kampe i sæson 3 og er nr. 2 på superliga topscorelisten, mens Holse har scoret 3, men han bruges så også mest europæisk.

Truppen til sæson 3: https://imageshack.com/a/img924/3907/2Ch3FD.png

Vildt nok Haahr ikke var god nok! Sådan ser han ud i mit save pt: https://imgur.com/4Vv0zhC
Daramy er solgt til Dortmund og Daghim stadig en del af rotationen.
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: fck
« Svar #24: 15 Nov 2018, 23:32 »

Jeg kan slet ikke få FCK til at fungere, hvordan spiller I med dem?

EDIT: er stadig i første sæson
Logged

Tidligere: Baloo38

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: fck
« Svar #25: 28 Nov 2018, 21:28 »

Så lækkert, da jeg gik ind i mesterskabsslutspil let lå jeg nr 6. 10 point efter AGF som lå nr 1, inden sidste spillerunde ligger jeg så nr 2. 2 point efter AGF som skal spille mod Brøndby (nr 5) og jeg skal spille mod nr 6 Hobro, jeg gør min del og vinder sikkert 3-0 også går jeg for første gang og håber på en brøndby sejr og den kommer så i form af et selvmål af Jens Stage også ender jeg alligevel som mester efter en lorte sæson hvor Kenan Kodro faktisk var rigtig vigtig for mig i foråret
Logged

Tidligere: Baloo38

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: fck
« Svar #26: 30 Nov 2018, 12:19 »

Er netop startet med FCK, og vil gerne spille ala Ståle gør i virkeligheden. Nogle som har nogle bud på hvordan de taktiske instruktioner kunne se ud? Smiley
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #27: 01 Dec 2018, 14:55 »

Jeg overvejer at starte med FCK. Jeg vil gerne hente en masse af de unge Nordsjælland spillere. Hvor mange penge har de?
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #28: 01 Dec 2018, 16:16 »

Jeg overvejer at starte med FCK. Jeg vil gerne hente en masse af de unge Nordsjælland spillere. Hvor mange penge har de?

25 millioner som udgangspunkt :-)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: fck
« Svar #29: 14 Maj 2019, 08:40 »

Efter en 1. sæson hvor Robert Skov leverede 26 mål og 24 assist, har jeg her op til 2. sæson nu modtaget bud på 400mio fra Inter, 465mio fra Marsilie og 470mio fra Barcelona!
EDIT: Nu har Wolves budt 550mio og Dortmund topper den med 560mio

Desværre vælger Robert Inter som "kun" betaler 465mio + 20% af næste handel
« Seneste Redigering: 14 Maj 2019, 12:11 af jakob95kp » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010