home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 136872 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #360: 24 Apr 2019, 16:02 »

Det er også lidt den måde jeg har hørt at andre har gjort det på.

Ved ikke om du kan købe de andre klubbers spillere for sindsyge overpriser, men husk på du må ikke købe deres bedste, for så bliver de jo bare endnu dårligere.
Synes bare de andre klubber er så dårlige omkring transfer, hvis jeg købte en spiller fra dem for 250 mio. så ville de misbruge dem på en masse underlige spillere, altså købe spillere der er ganske middelmådige, men bruge 50-100 mio på dem..
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #361: 24 Apr 2019, 17:12 »

Synes bare de andre klubber er så dårlige omkring transfer, hvis jeg købte en spiller fra dem for 250 mio. så ville de misbruge dem på en masse underlige spillere, altså købe spillere der er ganske middelmådige, men bruge 50-100 mio på dem..

Kan godt se at det nok er den smarteste måde at gøre det på. Har bare svært ved at få Djurgårdens så højt op i niveau at de kan kæmpe om CL, nu har jeg trods alt været der i 13-14 sæsoner. Har du nogen råd i forhold til det?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #362: 24 Apr 2019, 18:18 »

Kan godt se at det nok er den smarteste måde at gøre det på. Har bare svært ved at få Djurgårdens så højt op i niveau at de kan kæmpe om CL, nu har jeg trods alt været der i 13-14 sæsoner. Har du nogen råd i forhold til det?
Jeg har nok været heldigt i fht. jeg synes det var nemmere i de gamle FM spil og lave en taktik der bare "ødelægger" modstanderne hvis du forstår... Hvor langt er du nået som det bedste? Evt. måske prøve og kigge på nettet efter en underdog taktik du kan bruge/prøve af i CL og se om det hjælper, forstår godt hvis du ikke vil det, jeg synes også det er sjovest selv og lave en taktik..
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #363: 25 Apr 2019, 12:12 »

Jeg har nok været heldigt i fht. jeg synes det var nemmere i de gamle FM spil og lave en taktik der bare "ødelægger" modstanderne hvis du forstår... Hvor langt er du nået som det bedste? Evt. måske prøve og kigge på nettet efter en underdog taktik du kan bruge/prøve af i CL og se om det hjælper, forstår godt hvis du ikke vil det, jeg synes også det er sjovest selv og lave en taktik..

Jeg har vundet ligaen i mange år i streg. Indtil videre er det længste jeg er nået kvartfinalen i Champions League, hvor jeg blev udraderet af Chelsea. Mit bedste resultat var 6-1 mod et ubesejret Barcelona. Men siden da er der ikke sket så meget udvikling. Lige nu er mit hold også meget ungt og med nogle mangler, da jeg blev nødt til at sælge to af mine bedste spillere, da de var blevet for gode til Allsvenskan og fik bud på +40 mio £.

Men jeg giver lige et forsøg i forhold til at finde en underdog taktik og se om det hjælper.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #364: 26 Apr 2019, 21:32 »

Jeg spiller med Lyon, og er i 2027. Jeg har den danske liga med, men undre mig over, hverken Brøndby, FCK, Midtjylland osv ikke har en eneste reserve spiller eller u19 spiller man kan købe (altså grå) så løber Danmark da hurtigt tør for spillere på et tidspunkt hvis der næsten ingen spiller kommer ind i spillet.
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #365: 27 Apr 2019, 23:58 »

Jeg ville høre om det var muligt at lave Royal League i FM19?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #366: 29 Apr 2019, 10:55 »

Hej jeg er i starten af 2023 og der har lige været vm i Qatar december 2022 og kampprogrammet for EL har været skørt.

I første og anden knockout runde spiller man kun 1 kamp, altså ingen retur opgør. Bliver det også sådan i virkeligheden eller er fm bugged?
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #367: 29 Apr 2019, 11:34 »

Hej jeg er i starten af 2023 og der har lige været vm i Qatar december 2022 og kampprogrammet for EL har været skørt.

I første og anden knockout runde spiller man kun 1 kamp, altså ingen retur opgør. Bliver det også sådan i virkeligheden eller er fm bugged?
Det er FM's bud på, hvordan det kommer til at løbe af stablen (Eller i hvert fald ét af dem). Så vidt jeg ved, er der intet meldt ud om hvordan det hele skal orkestreres - Både i de nationale ligaer og de europæiske turneringer. Der er mange forskellige ideer og FM er altså gået med deres egen løsning. Så det er ikke en bug, men det er heller ikke nødvendigvis den fulde sandhed Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #368: 29 Apr 2019, 11:41 »

Jeg ville høre om det var muligt at lave Royal League i FM19?
Der er allerede en Royal League i Steam Værkstedet, men hvordan den virker ved jeg ikke. Den er også lidt ændret i forhold til den originale Royal League (Inkluderer vist Færøerne, Island og Finland).
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #369: 29 Apr 2019, 11:42 »

super! tak for svar Wink
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #370: 30 Apr 2019, 10:41 »

Der er allerede en Royal League i Steam Værkstedet, men hvordan den virker ved jeg ikke. Den er også lidt ændret i forhold til den originale Royal League (Inkluderer vist Færøerne, Island og Finland).
Hvor kan den findes?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #371: 30 Apr 2019, 10:44 »

Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #372: 30 Apr 2019, 23:10 »

Nogle der har et godt råd til hvis man gerne vil sælge nogle spillere?

Jeg spiller med Brøndby og mine spillere som jeg har sat tilsalg har alle været spillere som har spillet rigtig godt, men uanset hvad jeg gør, så der bare ikke nogle interesserede i disse spiller. sætter jeg dem tilsalg så kommer der intet bud.
Logged

H A L A   M A D R I D!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #373: 06 Maj 2019, 13:00 »

Hey Smiley

Jeg skal i gang med 4. sæson med Barcelona.. Messi har et 1 år tilbage af kontrakten, men lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få lov til at tilbyde ham nok i løn.. han starter lønforhandlingen med at ville have 43 mil i måneden, men accepterer 36 mil efter første forhandling..
Mit problem er bare at jeg MAKS må tilbyde ham 26 mil i måneden, selvom jeg har masser af penge på både lønbudgettet og transferbudgettet.. Der står bare at bestyrelsen maks vil tillade en løn på 26 mil i måneden..

HJÆLP! Vil nødig miste en så vigtig spiller på fri transfer når pengene er der og spilleren ønsker at blive!
Logged

- Veni, vidi, vici -

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #374: 06 Maj 2019, 13:40 »

Hey Smiley

Jeg skal i gang med 4. sæson med Barcelona.. Messi har et 1 år tilbage af kontrakten, men lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få lov til at tilbyde ham nok i løn.. han starter lønforhandlingen med at ville have 43 mil i måneden, men accepterer 36 mil efter første forhandling..
Mit problem er bare at jeg MAKS må tilbyde ham 26 mil i måneden, selvom jeg har masser af penge på både lønbudgettet og transferbudgettet.. Der står bare at bestyrelsen maks vil tillade en løn på 26 mil i måneden..

HJÆLP! Vil nødig miste en så vigtig spiller på fri transfer når pengene er der og spilleren ønsker at blive!
Selvom det kan være et sats i forhold til klausuler mm. har jeg sommetider haft succes med at få sportsdirektøren til at forhandle for mig.
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010